Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5291 opinii

1.83 / 5

  • Wygoda
    1.75
  • Jakość obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    1.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niezadowolona była klientka / 2022-07-01 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem co za inteligenty człowiek stwierdzil zeby puscic wagon bez klimy kiedy za oknem jest 35 stopni ale niestety w srodku jest jak w piekarniku.
    ZaletyBrak
    WadyWsztstko
  • ~Niezadowolona klientka / 2022-07-08 17:16
    Ocena: 1.50 / 5
    WEitam wszystkich! Niedawno moja mama kupiła bilet pkp intercity przez internet. Póżniej okazało się, że jednak nie będzie jechać tym pociągiem i chcieliśmy anulować bilet, ale przez stronę się nie dało. Moja mama wiele razy logowała się do serwisu, nawet zmieniała hasło i nie dało się anulować tego biletu.

    Teraz najlepsze. Dzwoniliśmy na infolinię, której koszt połączenia za minutę wynosi 2zł. Na tej infolinii telefon odbierały osoby które nie potrafiły nam pomóc. Nawet nie wiedziały, jak bilet anulować przez internet. Po drugie, normalnie to ta pani/pan z infolinii powinna była ten bilet anulować. Po prostu u nich telefonicznie nie da się ani anulować biletu, ani go przesunąć.

    W końcu daliśmy sobie spokój. Pieniądze za opłacony bilet przepadły w błoto, a o kosztach rozmów z pkp intercity już nie wspomnę.
  • ~Niezadowolona pasażerka / 2022-01-12 14:13
    Ocena: 2.75 / 5
    Chciałabym poinformować, że osoby sprzedające bilety w pociągach powinny uważniej słuchać ponieważ w ciągu jednego tygodnia zapłaciłam nadwyżkę za zły bilet. To nie tak że mówię za cicho czy mam maseczkę, raz byłby jeszcze dopuszczalny ale aż 3.
  • ~Niezadowolona pasażerka / 2022-11-20 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zdegustowana obsługą Warsu w PKP Intercity. W warsie była jedna osoba na stanowisku, która zajmowała się przyjmowaniem zamówień, jak i ich realizacją. Czekałam przy ladzie około 10 min zanim ktokolwiek raczył wyjść z “kuchni” i obsłużyć ludzi. Po odebraniu długiego zamówienia od jednej z osób, pracownik odmówił mi sprzedania jednej butelki wody tłumacząc, że nie ma na to czasu i zamknął się znów na długie minuty z kuchni. Serdecznie nie polecam.
  • ~Niezadowolona podróżniczka / 2019-04-25 06:30
    Ocena: 2.50 / 5
    Kupując bilet jestem pewna, że w pociągu znajduje się moje miejsce, ale jednak nie. Jak się okazuje podłożony jest inny tabor i oczywiście miejsca brak. Siadam na innych miejscach, ale niestety ludzie mnie przesadzają i chodzę po pociągu szukając wolnego miejsca. Zazwyczaj to miejsce się znajduje w wagonie bez gniazdek, bez stoliczka w siedzeniu poprzedzającym. Dużo pracuje i jest to bardzo istotne dla mnie. I tak dzieje się co tydzień. Z jakiej racji mam płacić taką samą cenę, jeżeli mojego miejsca brak.. ? Trochę śmieszne...
  • ~Niezadowolonapodróżna / 2023-08-10 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg małopolska 53104 Gdańsk- Kraków obsługa tragiczna. 2 minuty przed odjazdem konduktor krzyczy zamykać drzwi, okazuje się że pociąg opóźniony 9min. Człowiek musi iść przez 4 wagony bo wsiadł jak konduktor krzyczał i tarabanić się musi z walizkami. Tragedia poziom kultury tez niski (po ludzku można przyznać sie do błędu i przeprosić). Brak klimatyzacji. Bilety coraz droższe… czas leci a standard, jakoś i czas przejazdów coraz gorszy. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia, brak kulturalnej obsługi, standard niski, śmierdzi
  • ~Niezadowolony / 2019-05-04 23:53
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragedia. Ostatni raz jadę tym szajsem. Białystok Szklarska. Gorąco duszno jak diabli. Konduktorska mówi, że w 1 i 2 wagonie ludziom zimno ha ha. Brak Wi-Fi. Fotele jak drewniane. Klaustrofobia. Światło świeci cała noc. Makabra. Lepiej bym się czuł jadąc maluszkiem do Chorwacji. Pierwszy ostatni raz. Muszę z dzieckiem wychodzić co przystanek powietrza nabrac
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Niezadowolony / 2019-07-05 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg Kołobrzeg Katowice to jakas kpina. Jedzie za wolno, opoznienie 40 minut to niesmieszny żart. Bilety drogie a oferta slaba.
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by wyliczać
  • ~Niezadowolony / 2019-08-26 20:57
    Ocena: 1.75 / 5
    Zakupiłem bilet przez stronę. Nie otrzymałem meila z biletem,ale otrzymałem meila z potwierdzeniem przelewu. Po godzinie oczywiście dzwonię na infolinię płatna 1,29 za minutę, po 2 minutach zbędnego naciągania, słuchania jak to super jest obsługa(sekretarka), odbiera konsultant i pyta o numer biletu, którego oczywiście nie mam bo nie otrzymałem. Po kolejnych kilku minutach otrzymałem w/w numer i pobrałem bilet ze strony. Jednym słowem świetny sposób aby wyciągnąć dodatkową kasę od klienta. Żal PKP żal.pl.....
  • ~Niezadowolony / 2021-05-08 19:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Jeden wielki dramat. Pociąg TLK 53170 relacji Warszawa - Zakopane - po prośbie o możliwość zmiany miejsca, konduktor tłumaczy ze nie ma takiej możliwości, bo mamy Covid - nic by nie było w tym dziwnego, gdyby nie fakt, że w moim przedziale na 8 miejsc, zajętych było 5 i gdzie tu rozsądek. A zmiana miejsca to kolejne 130 zł i nowy bilet, bo inaczej się nie da. Szkoda tylko, ze zakupując bilet nie można było wybrać opcji wagonu bezprzedziałowego (a po co taka opcja jest???).
    WadyWysoka temperatura
    Przeludnienie w przedziale/wagonie, gdzie inne przedziały/wagony są całkowicie puste
    Nieprzyjemny zapach moczu
    Ciasnota
  • ~Niezadowolony / 2022-07-03 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka,nic nigdy nie jest punktualne .
    Klimatyzacja której znaczek widnieje na każdym wagonie nigdy nie działa ...
    Dramat .
    Nawet u Ruskich i ukraińców jest znacznie lepiej
    WadyWszystko
  • ~niezadowolony klient / 2022-05-11 22:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Widzę, że nic się nie zmienia na jak było dno tak nadal jest.

    11.09.2021 wybrałam się do Olsztyna, miałam wrócić tego samego dnia, ale niestety pociąg nie dotarł. Pociąg powrotni miałam mieć o 19.36, ale jak weszłam dworca i była informacja, ze będzie 200 min opóźnienia i było parę komunikatów, ze pociąg będzie miał 200 min opóźnienia. Finalnie pociąg w ogole nie przyjechał. Na infolinii tez mi nic nie powiedziali, co sie stało z pociągiem. spedziłam noc na dworcu razem z żulami, nie zasnęłam bo nie było warunkow. Wróciłam pierwszym rannym pociągiem przed 5 niestety chamliwy konduktor nie chcial mi uwzglednic niewykorzystanego biletu z dnia poprzedniego, musiałam kupic kolejny bilet, a jakbym nie miala pieniedzy to musialabym na pieszo wracac do domu prawie 200 km. Złozyłam reklamację to łaskawie oddali za bilet za pociag, który nie przyjechał 11.09.2021. Nie dostałąm żadnego odszkodowania, za spanie przez nich na dworcu, dodam, że cała niedziele 12.09.2021 przespałam, bo w nocy nie w koncu nie spałam bo na ławce sie nie da. Odwoływałam się od decyzji, ale niestety główny LACHOCIĄG/DZIWKA z PKP INTERCITY Pani MAŁGORZATA B. odrzucała moje odwołania. Pani Małgorzacie B. (łachociągowi/dziwce) życzę, zeby spotkał ja podobny los albo kilku chłopa ja kiedyś wyruchało wbrew jej woli. Moje wtedy pomyśli co ja czułam spedzając noc na dworcu z żulernia a potem miałam nastepny dzien z zyciorysu bo cały był przespany i rano w pracy w poniedziałek nie miałam siły.
    ZaletyBrak
    WadyDla Pkp intercity pracuja ludzie chamscy aroganccy i niekompetentni.
  • ~Niezadowolony klient / 2023-02-01 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Ceny w górę ale oczywiście ciągle opóźnienia jak są tak są. Pkp to dno!
    WadyOpóźnienia!
  • ~Niezadowolony klient / 2023-06-10 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dworzec zachodni, pociągi na normalnych relacjach (nie na lotnisko w modlinie) przekierowane na peron 9, znajdujący się ponad pół km od reszty peronów mimo iż pozostałe perony nie są wyłączone z ruchu. Człowiek biegnie na złamanie karku ale nie ma szans żeby zdążyć w kilka min które zakłada się na standardowe dotarcie na resztę peronów. Jak zwykle zero przemyślanych decyzji i utrudnianie ludziom życia.

    Jak zwykle syf w pkp, niezależnie od tego czy pociąg dalekobieżny czy relacja na terenie Mazowsza
  • ~Niezadowolony klient / 2023-08-05 02:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Te pociągi to jaki nieśmieszny żart, fajnie by było jakby kiedyś dojechał na czas albo w ogóle raczył dojechać
    ZaletyŻadne
    WadyMa wozić ludzi na miejsce a nawet nie dojedzie na stacje
  • ~Niezadowolony klient / 2024-08-14 21:45
    Ocena: 3.50 / 5
    Trasa Świnoujście- Przemyś. WARS

    Ah, urlop nad polskim morzem! Niczego nie mogło przebić tych słonecznych dni – dosłownie nic! Po raz pierwszy nie mogłam narzekać na pogodę, bo ta spisała się na medal. Postanowiłam, że doznania słoneczne uzupełnię doznaniami smakowymi.

    Oczywiście, nie ma to jak zakończyć urlop jakąś małą słodką niespodzianką. I jak na złość (lub szczęście), Wars się pojawił na mojej drodze. W sumie, dlaczego nie? 11 godzin jazdy przede mną, więc deser by się przydał. Gdy zobaczyłam, że ciasto dnia to szarlotka, ucieszyłam się jak dziecko. Szarlotka – moje ulubione!

    Wszystko wydawało się idealne... aż do momentu złożenia zamówienia. Pani obsługująca – jedna szatynka, druga z wlisami jasnymi, niestety nie wyglądały na zbyt radosne. Ich twarze mówiły „dzisiaj nie mamy nastroju”, a miny sugerowały „kawa nam się skończyła”. Ale co tam, może to po prostu ciężki dzień. Pomyślałam sobie: „Co mogłoby pójść nie tak?”

    I tu pojawia się moment kulminacyjny naszej historii. Pani z jasnymi włosami, zamiast od razu pójść po moją wymarzoną szarlotkę, zrobiła coś, co z pewnością trafi do moich najdziwniejszych wspomnień podróżniczych. Otóż, zaczęła wydłubywać sobie resztki obiadu z zębów! Wyobraźcie sobie moją minę, kiedy to zobaczyłam – nie wiem, czy była bardziej szokująca niż jej własna.

    W końcu odebrałam ciasto, chociaż już bez tej ogromnej chęci, z jaką je zamawiałam. Całą drogę zastanawiałam się, czy moja szarlotka miała niefortunny kontakt z „rączką od obiadu”. Pomyślałam sobie: „Jeśli przetrwam tę podróż, nic mnie już nie złamie”.

    Drodzy pasażerowie, życzę Wam mniejszych wrażeń i, przede wszystkim, zdrowia psychicznego. Trzymajcie kciuki, by Wasze doświadczenia kulinarne były wolne od takich niespodzianek!
    ZaletyWARS
    WadyPani sprzedająca w Warsie powinna przestrzegać zasad Health&Safety bo dłubanie w zębach przy klientach nie jest nie smaczne tylko obrzydliwe.
  • ~Niezadowolony pasażer / 2018-11-04 15:23
    Ocena: 1.25 / 5
    Pomysłodawca niektórych połączeń przeszedł chyba kreatywnością samego siebie. Chociażby trasa Konin-Opole, która wynosi 180km, dzięki połączeniu ICC trwa ponad 300 km a przejechanie jej w czasie krótszym niż 6 godzin graniczy z cudem. I oczywiście postawienie pociągu, który nigdy nie zapewnia wszystkim, albo chociaż większości pasażerom miejsc siedzących. Gdyby sytuacja taka wydarzyła się 3-5 razy, w okresach świątecznych - rozumiem. Ale ona zdarza się notorycznie (podróżuje ta trasa od 2lat) nawet w dni robocze, rzekomo pozbawione większego ruchu. I nikt oczywiscie nie wpadnie na genialny pomysł podłączenia dodatkowego wagonu. Wieczorne połączenia- wagonów tyle, że każdy pasażer ma własny wagon, w ciągu dnia pociągi przyjeżdżają krótsze, niż nocne bez podróżujących - skandal. Racjonalne myślenie zawodzi osoby pracujące w zespole ICC?
    WadyPołączenia, ceny biletów, notoryczne opóźnienia, trasy zwiększające odległość rzeczywista, brak szacunku i kultury osobistej konduktorów, brudne pociągi
  • ~Niezadowolony pasażer / 2022-03-07 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Przejazd PKP to jedna wielka porażka. Rozumiem jaka jest sytuacja (Ukraina, wojna itp) ale pytam się gdzie są te dodatkowe pociągi, o których pkp przekazuje w swoich informacjach. Zamiast nich, upychają ludzi w wagonach, a zajęcie wykupionego miejsca graniczy z cudem. W dobie zagrożenia epidemiologicznego to jest jakieś nieporozumienie - ludzie upchani w wagonach jak sardynki w puszce (nie wspomnę już o braku odpowiedzialności osób które mają w d.... zdrowie drugiego człowieka i nie noszą maseczek). Pomagajcie ale nie zapominajcie o własnych obywatelach, którzy te przejazdy sponsorują.
  • ~Niezadowolony pasażer / 2022-11-22 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociągi ciągle opóźnione. Nigdy nie są na czas. Żadnej odpowiedzialności ani rekompensaty. Jazda pkp to jeden wielki żart.
    WadyZawsze są opóźnienia
  • ~Niezadowolony pasażer / 2025-05-25 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Drobiazgowość przekracza wszelkie granice. Czepianie się najdrobniejszych nieścisłości. Każdy konduktor ma inną wersję przepisów i stosuje je według swojego widzimisię. Za ten sam bilet trzeba płacić kilkakrotnie. Wygląda to na walkę z Koleo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5291
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3253
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 894
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 727
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.00, ilość opinii: 362
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4730
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4524
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3977
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064