Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5315 opinii

1.83 / 5

  • Wygoda
    1.75
  • Jakość obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    1.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~bea / 2021-09-29 17:53
    Ocena: 1.75 / 5
    Ocena: 3.00 / 5Bardzo trudno kupic bilet. Pieniadze z konta odrazu sciagniete bilet zostal anulowany a zwrotu pieniedzy nie mam juz od 2 miesiacy.
    Zaletydo tej pory nie było gdyby nie to wyżej opisane
    Wadybrak zwrotu
  • ~Krzysiek / 2021-09-29 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Dwa dni nie ten wagon (zwykły zamiast bezprzedziałowego) i kosmiczne opóźnienia.
  • ~Gość / 2021-09-28 17:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Podróż to tragedia. Pomimo niskiej temperatury na dworze, jest włączona klimatyzacja. W pociągu jest bardzo zimno, po prostu nie do wytrzymania.
  • ~Brygida / 2021-09-28 11:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo trudno kupic bilet. Pieniadze z konta odrazu sciagniete bilet zostal anulowany a zwrotu pieniedzy nie mam juz od miesiaca. Obsluga ciagle zgania na przelewy 24 ale to u nich dalej pieniadze leza. Oszusci absolutnie nie polecam kupowania online. Wstyd poprostu zeby kosztowalo mnie to tyle nerwow
    ZaletyZadnych
    WadyOszustwo przetrzymywanie pieniedzy
  • ~rafiozzz / 2021-09-27 19:41
    Ocena: 3.50 / 5
    Pociąg EIP 1601. Pytanie czy na tej trasie należy się woda?
    Pani z obsługi pędziła z nią tam i z powrotem przez wagon nr 4, nikogo nie pytając. Ciągle kogoś potrącała. Wyglądała na zmęczoną i chorą. Miała szklące oczy i jakby nie widziała pasażerów. Ponadto w pociągu widać braki w środkach czystości. Nic nie było odkażane, ani przyciski ani klamki drzwi.
    W porównaniu do EIP 5310 z dnia 22.09.2021 to można powiedzieć że EIP 1601 to syf.
  • ~Marta / 2021-09-27 18:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Od 3 miesięcy próbuje bezskutecznie odzyskać koszty za zwrócony bilet. Sprawa niby błaha, ale nie w PKP INTERCITY! Początkowo pokornie wypełniłam formularz znajdujący się na str. spółki i dołączyłam wymagany skan biletu. Zanim otrzymałam odpowiedź minęło 41 dni. W mailu zaznaczono, że firma pomimo wszystkich potrzebnych danych nie jest mi w stanie zwrócić należnych kosztów ponieważ niezbędne jest dostarczenie biletu w oryginale. Jednocześnie dodano, że mogę ów bilet albo przesłać za pośrednictwem poczty-albo zwrócić bezpośrednio w kasie. Udałam się więc do kasy biletowej. Po 40 minutach czekania w kolejce dowiedziałam się, że przedstawiciel spółki nie może przyjąć biletu i odesłać go do działu reklamacji ponieważ pierwszy raz spotyka się z taką sprawą. Podsumowując. Po 2 miesięcznej przeprawie bilet wysłałam i na rozpatrzenie możliwości jego zwrotu muszę czekać kolejne- 30 dni roboczych.
    Zaletybrak
    WadyFatalna jakość obsługi, problem ze skontaktowaniem się z firmą (każde połączenie jest płatne, a na maile zwrotne czeka się średnio 2 m-ce)
  • ~Artur / 2021-09-26 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Jechałem pociągiem z Torunia do Legnicy w dniu 26 wrzesień 2021 roku, o 15.54. Pociąg opóźniony bez możliwości zakupu miejscówek na odcinku Toruń Miasto - Wrocław Główny. Ogromnie przeładowany a personel nie reagował na tą sytuację. Można by dostawić w następnym odcinku jeden wagon, szkoda gadać. Drugi odcinek Wrocław Główny - Legnica jeszcze gorszy koszmar, pociąg jechał bez żadnej informacji głosowej ani pisemnej a konduktor zjawia się tuż przed stacja Legnica i opryskliwie odpowiadając bez sensu na moje uwagi które tutaj wyżej przedstawiłem
    WadyJak wyżej
  • ~M P / 2021-09-25 22:19
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu dzisiejszym jadąc dwa razy była informacja o opóźnieniu przez interwencje. W naszym wagonie był podróżujący pijany który został wyprowadzony. To że dalej musimy czekać na peronie w nocy czekając na kolejny pociąg do domu to nic w porównaniu z tym że wymiociny pijanego jechały z nami do samego końca . Gratulacje dla intercity.
    ZaletyBrak
    WadyWymiociny
  • ~M P / 2021-09-25 22:18
    Ocena: 1.50 / 5
    W dniu dzisiejszym jadąc dwa razy była informacja o opóźnieniu przez interwencje. W naszym wagonie był podróżujący pijany który został wyprowadzony. To że dalej musimy czekać na peronie w nocy czekając na kolejny pociąg do domu to nic w porównaniu z tym że wymiociny pijanego jechały z nami do samego końca . Gratulacje dla intercity.
    ZaletyBrak
    WadyWymiociny
  • ~adam kownacki / 2021-09-25 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    dramat dramat dramat dramat dramat dramat dramat tragedia dramat zenada bol smutek cierpienie
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
  • ~Ewka / 2021-09-22 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Wielokrotnie korzystam z usług PKP i w 95% przypadków spotyka mnie bardzo niemiłe traktowanie. "Niemiłe"- to bardzo łagodne określenie. Obsługa w wielu miastach w kasach jest wręcz okropna. Ma się wręcz wrażenie że idzie się tam nie po bilet lecz na walkę słowną. Cała podróż jest zrujnowana i spędza się na przeklinaniu w duchu i próbie opanowania. Panie w kasach w bardzo niekulturalny sposób udzielają odpowiedzi, typu "możesz sobie sprawdzić w internecie" na pytanie o której jest najbliższy przejazd i w jakiej kwocie i czy można zakupić bilet. Kasy w Warszawie wschodniej najgorzej wspominam. Usłyszałam nawet "czego?". Zero słów grzecznościowych i odgórne traktowanie ludzi. Przestałam korzystać z kas i zaczęłam kupować bilety przez stronę internetową, jednakże zdarzyło się, że potrzebowałam zwrócić bilet będąc już na dworcu i ponownie spotkało mnie bardzo nieprzyjemne powitanie. Pani w kasie w Gdańsku nie chciała udzielić mi informacji odnośnie procedury złożenia zwrotu za niewykorzystany bilet, ponownie spotkałam się z brakiem grzecznościowych słów, na co tym razem odpowiedziałam jej tak samo i oznajmiłam że chyba jest to w zakresie jej pracy. Pani oprzytomniała i już zwróciła się grzeczniejszymi słowami, ale chciała pozbyć się mnie jak najszybciej i nie uzyskałam pełnej informacji. Po prostu żałosne. Jeśli macie Państwo możliwość wyboru innego przejazdu to sugeruję wybrać właśnie ten inny. Nie warto korzystać z usług tak niekulturalnych osób,lepiej jest wspierać rozwój innych firm transportowych.
    ZaletyTrudno jest zobaczyć zalety,kiedy wady zasłaniają wszystko inne. Z przykrością muszę stwierdzić że tylko 5 razy spotkałam miłego/miłą pana/panią konduktor: raz w Warszawie centralnej, dwa razy w Białymstoku, raz w Zawierciu, raz w Augustowie.
    WadyCałe mnóstwo, jednak najbardziej to punkty sprzedaży biletów. Do tego brak dobrych informacji, spóźnione pociągi, zmiany miejsc odjazdów pociągów, nawet spotkałam się z innym określeniem numeru pociągu na wyświetlaczu.
  • ~Andrzej / 2021-09-22 14:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda słów, opóźnienia, spóźnienia, tłok i chamstwo - moje podsumowanie pkp.
  • ~RUSALKA / 2021-09-21 21:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Polskie pociągi to jakaś maskara 110 min opóźnienia relacja Poznań Warszawa i opóźnienie zwiększa się, bo stoimy w polu..... Każdy ma prawo do opóźnień, ale 2 godziny opóźnieni to lekka przesada. Podróż z Poznania do Warszawy ponad 6 godzin!!!!! To nie tylko ten pociag był opóźniony na tablicy odjazdu w większości pociagow były opóźnienia i to nie 5 czy 10 minutowe tylko 30 35. Dramat!
  • ~Kubuś / 2021-09-21 19:07
    Ocena: 1.25 / 5
    To coś nie powinno mieć prawa istniec, opóźnienia za każdym razem na trasie Łódź - Kraków oraz KRAKOW - Rzeszów, część konduktorów chamy i prostaki którzy pierwszy raz w życiu poczuli się ważni bo ściągają ludzi za szmatę na twarzy, brak rekompensaty za stracony czas na stanie w polach. Najgorszy przewoźnik jakim jeździłem.
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~Gosza / 2021-09-21 16:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Pociąg opóźniony prawie godzinę (od innych oczekujących usłyszałam, że to standard). Zero informacji przez megafony o tym fakcie, dopiero po oczekiwaniu prawie 30 min. jakieś zdawkowe info, że pociąg jest spóźniony ok. 40 min. W końcu podjechał, wykupiła bilet bez przedziałów,.oczywisxie wchodzę są przedziały, miejsce wykupione przeze mnie już zajęte przez inna osobę która też miała taki numer..kondukyorka wskazała inne miejsce,.może nikt nie przejdzie na ten numer usiąść.. postoje na stacjach tragedia kolejne postoje kilku minutowe może do północy dojadę do Krakowa z Wrocławia.. ogólnie porażka, nigdy więcej takich przygód!
    ZaletySiedze
    WadyOpisane wyżej
  • ~Nie ważne / 2021-09-19 16:20
    Ocena: 2.25 / 5
    Bardzo nie profesjolanle podejście do pasażera, kupowalem bilet przez internet na ktory dostalem informacje ze mozliwy brak miejsc siedzacych w tym pociagu tylko czemu inni uzytkownicy dali rade kupic bilet z miejscem siedzącym na stacji w kasie a prze internet nie a i jeszcze jedno ,jade 9 godzin pociagiem wiec moze byście pomysleli o tego typu pasażerach co jada prawie całą trase i srednio im soe widzi stac tyle czasu gdy ktoś inny jedzie dwa przystanki i wykupuje w kasie bilet z miejscem , super, brawo wy .
  • ~Maryla / 2021-09-19 15:31
    Ocena: 1.25 / 5
    Firma wyraźnie wykorzystuje swój monopol na pociągi i obnosi się swoim brakiem szacunku dla klientów. Standardowo można się spodziewać godzinnych opóźnień pociągów. Jakimś cudem pociągi tlk, które kosztują tyle samo co intercity, wyposażone są w przedpotopowe 8 osobowe przedziały oraz kible z dziurą, przez które fekalia wylatują na tory. Ogrzewanie się zacina, a przechodzenie miedzy wagonami grozi zmiażdżeniem przez niemal starożytne drzwi.
    Wars i jego obsługa zasługują na kolejny komentarz. Kawa rozpuszczalna za 9 zł, jakieś 200 ml ale jest tak niedobra że już wolałabym mniej. Zamawiając posiłek jako przystawkę zdarza się otrzymać nadgryziony chleb. Poza tym w kiosku obok dworca kupiłam krzyżówkę Jolkę i zamiast przyjemnej rozrywki otrzymałam jakieś zje*ane diagramy cholera wie jak to rozwiązać...
    ZaletyPfff żadne
    WadyNiewygodnie, brzydko i śmierdzi kapciem
  • ~Bolesław / 2021-09-18 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kupujcie kawy od koleżki z wózkiem! 9 pln za coś co jest do kawy trochę podobne jedynie z koloru. Ja osobiście wstydziłbym się serwować takie badziewie!
  • ~Lukasz / 2021-09-18 14:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeżeli ktoś zastanawia się nad zakupem biletu PKP Intercity to polecam podróż drezyną albo na piechotę. Szybciej i bezstresowo :)
  • ~Przemas / 2021-09-16 14:18
    Ocena: 2.50 / 5
    Żal żal i jeszcze raz żal . Po raz kolejny jadę trasa Poznań Piła i oczywiście z godzinnej jazdy wychodzą 3 :)
    Szkoda słów na to ile czasu pieniedzy człowiek traci. Chcesz szybciej dojechać to lepiej weź regio.

    Obsługa bez miseczek jak i większość pasażerów. Od dzisiaj jeżdżę regio
    ZaletyŻadne . Firma schodzi na psy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5315
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3268
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 903
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 731
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.01, ilość opinii: 364
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4744
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4532
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3076