Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5563 opinii

1.85 / 5

  • Wygoda
    1.76
  • Jakość obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.87
  • Poziom cen
    1.99

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mirek / 2022-08-26 00:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Jechałem z dzieckiem niepełnosprawnym na turnus rehabilitacyjny i kupiłem bilet że zniszką 78% i miałem zaświadczenie o turnusie nie stety kanar zarządzał odemnie zakupu nowego biletu normalnego i ulgowego tłumaczyłem i pokazałem dokumenty był nie ugięty po powrocie złożyłem skargę na decyzję kanara pkp ich odrzuciło moja skargę uznając za bez zasadna proponuje aby doszkolić swoich pracowników że dzieci niepełnosprawne wraz z opiekunami podróżują że zniszką 78% czas najwyższy się tego nauczyć po drugie jest legitymacja dziecka niepełnosprawnego i to już jest wystarczająco dużo nie ma obowiązku pokazywać dokumentów bo jest rodo kurs relacji Wrocław Kołobrzeg w dniu 11 Sierpień zero tolerancji dla dzieci niepełnosprawnych i ich rodzin proponuje omijać szerokim łukiem
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~mirekmj3 / 2020-12-19 20:02
    Ocena: 2.50 / 5
    -jezdze kilka razy do roku i zawsze jakiś problem
    -nie ma co liczyć na sprawne przesiadki, jeśli planujesz ich więcej zakładaj minimum pół godziny przestoju w innym wypadku przestoje nieplanowane i to znacznie dłuższe
    -nie spodziewaj się łatwego dostępu do informacji, na ekranach reklamy...
    -zakupy biletu poprzez internet na każdy typ pociągu gdzie indziej, osobna aplikacja na każdy typ przewoźnika, w tych desperackich dla podróżników czasach chyba lepiej rezerwowac bilety przez zagraniczne portale/aplikacje, jeśli się da
    Zalety-regio tanio więc nie ma co narzekać na jakość usług, jaka cena taka usługa, a tabor coraz lepszy
    -z pendolino jak na razie bez większych problemów, ale tabor coraz starszy, a inwestycje, jak wiadomo, tylko w TVP
  • ~Mirelka / 2022-11-15 18:45
    Ocena: 4.00 / 5
    Szanowni Państwo, co pięć minut włącza się głośnik w przedziale, którego nie da się ściszyć ani wyłączyć a jest bardzo, bardzo głośny - nie słychać swoich myśli, drugiego człowieka a o śnie mozna pomarzyć.
    Co pięć minut jest informacja o Warsie! Ludzie ale dlaczego tego nie da się troszkę ściszyć ? Nam pękają bębenki…
    Poziom irytacji każdego z pasażerów sięga zenitu!
    Pierwszy raz od dwóch lat jadę pociągiem, pierwsza klasą i wszystko fajnie, oprócz tego bardzo głośnego zapraszania do Warsa!
    I choćbym była głodna, nie skorzystam!

    Nie pozdrawiam!
    Trasa Wrocław Główny - Gdynia
    15.11.2022
    Godzina 17.40
    ZaletyZalety znikają przy takiej wadzie - hałas z głośnika!
    WadyGłośnik w przedziale
  • ~mirit / 2022-08-24 21:20
    Ocena: 2.50 / 5
    Mamy piękne pociągi, ale komfort jazdy zdecydowanie się pogorszył. Powodem są wpuszczane do wagonów tabuny ludzi bez miejscówek. Ostatnio nie mogłem się dostać na swoje wykupione miesiąc wcześniej miejsce. Taki tłum wszędzie, nawet w pierwszej klasie. O pójściu do WC czy Warsa można zapomnieć. Koszmar. Jeżeli kolej nie skończy tego procederu to dumna nazwa Intercity będzie się kojarzyć z przewozem bydła a nie ludzi.
    Zaletypiękne nowe pociągi
    Wadytłumy, ścisk
  • ~mirit / 2025-03-08 12:56
    Ocena: 3.50 / 5
    Bilety na Baltic Express do Pragi. Na stronie Intercity można je kupić bez możliwości zwrotu, bez zniżek, bez możliwości wyboru miejsc. Te same bilety na Ceske Drahy są ze zniżkami (dzieci, senior), mają możliwość zwrotu (potrącają 3 euro) oraz można sobie wybrać konkretne miejsca. Czemu u Czechów można, a u nas?


  • ~Miro / 2024-12-07 12:34
    Ocena: 3.50 / 5
    Może warto by było uruchomić wagony dla dzieci. Ładnie pomalowane, wszystkim było by lepiej. Nie każdy lubi wrzaski krzyki, fotele umazane czekoladą, oblane sokami. Dzieci z butami na siedzeniach. A mamusie siedzące z nosem w telefonie i kaszlące po wszystkich w koło. Im to nie przeszkadza, może to lubią, ale nie wszyscy. Więc po co przedział wiekowy podajemy przy zakupie biletów
  • ~Mirosław / 2022-08-06 08:03
    Ocena: 2.25 / 5
    Podróż z Katowic do Tczewa 7 godzin stania nie powinno się sprzedawać biletów mając świadomość że podróżny nie mając
    miejscówki skazany jest na dziadowską podróż.Cóż PKP nie zmieniło się od czasów PRL-U gdzie liczy się kasa za każdy przejazd czy stoisz czy siedzisz, państwo w państwie.
    Zaletybrak
    Wadykażde
  • ~Mirosław / 2023-01-30 18:09
    Ocena: 1.50 / 5
    20 stycznia pociąg relacji Olsztyn - Białogard miał prawie 3 godziny opuznienia, Nikt nie poinformował podróżnych,przemarzłem na kość czekając na peronie.o tym że pociąg nie przyjedzie dowiedziałem się przypadkiem od młodych ludzi.panie na prowizorycznym dworcu nic nie widzały, w drodze powrotnej tj.30.01 pociąg jedzie planowo,ale nie ma ani papieru toaletowego, ani ręczników papierowych, ani niczego co by się mogło nadawać.....co podróżny ma zrobić w takiej sytuacji gdy już skorzystałz WC? Panowie konduktorzy już 5 raz sprawdzają bilety,a do WC Nikt nie zajrzy! Żenada.
  • ~Mirosław / 2023-09-01 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Pytam się na dworcu w Warszawie w środę o bilet do Bielska Białej. Babka mówi "na jtro nie ma". No to proszę na pojótrze. Też nie ma. No to na Sobotę. Też nie ma. A na kiedy są? Na niedzielę i to na ten dopiero o 14:49. Przyszedłem z czystej ciekawości rano w czwartek zerknąć, ile wagonów jedzie do Bielska tym o 8:15. No i pojechały, cztery wagony. Wierzycie w to?
    Ta firma to patologia.
    Gdybym był Rządem nie dałbym im ani centa na pseudo rozbudowy.
    PKP to kolejna instytucja jak ZUS, NFZ i nawet Sanepid. Są tylko od wyłudzania pieniążków a poziom usług jaki rozpowszechniają to ten sam poziom co za czasów PRL. 280km w 4 godziny i to w XXI wieku, gdzie pociągi na zachodzie pokonują ten odcinek w 50 minut a na dworcu na koniec wakacji gdzie podróżnych tysiące otwarte dwie kasy. Kolejki na 60-70min.
    WadyEpoka P.R.L. po całości
  • ~Mirosław / 2025-05-17 05:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Wczoraj , jechałem pociągiem relacji Gdynia, Bielsko Biała Przy sprawdzaniu biletów ,dwukrotnie prosząc konduktorów o zakręcenie zimnego powietrza w wagonie 10
    .Na zewnątrz zimno i deszcz a w wagonie dodatkowo ,zimny nawiew.Od Wrocławia do Rybnika już nie było żadnego konduktora by ponownie zgłosić .Teraz , przeziębiony leżę biorę leki to efekt podróży pociągiem i znieczulicy konduktorów
  • ~Mirosław / 2025-05-18 11:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzień dobry 16,05 jechałem z Tczewa do Rybnika w bardzo złych warunkach w pociągu relacji Gdynia Bielsko Biała w wagonie nr 10 ,przez te złe warunki w pociągu przeziębiłem się
    Dzisiaj ,tj,18,05 wracam z Rybnika do Tczewa ,,tą samą trasą i w tym samym , wagonie . Chociaż wracam nadal przeziębiony ,przez winę konduktorów w tamą stronę to chyba czytali ,moją opinię bo obecnie warunki podróży są bardzo,dobre i mam nadzieję że nic nie zmieni się ,czy nie można było tak odrazu zrobić
  • ~misiek16 / 2019-01-04 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    witam,
    intercity to złodzieje, zakupiłam bilet na tę samą trasę dwa razy. Nie zdążyli mi przysłać pierwszego biletu zakupionego wieczorem dnia poprzedniego przez internet więc rano dnia następnego zgłosiłam to w kasie i usłyszałam, ze mam zgłosić reklamację a na razie zakupić jeszcze raz bilet na tę samą trasę w kasie.
    co zrobiłam.
    zwrotu kasy nie mam a do tego próbuję się dodzwonić na reklamację i mają tylko jeden numer, który w moim telefonie jest zablokowany (bo to opcja premium).
    Intercity to złodzieje!!!!
    Zaletybrak zalet!!!!
    Wadyintercity to złodzieje i mają tylko jeden nr tel do reklamacji - nieaktywny dla telefonów, które mają zablokowaną opcję premium... żenada w XXI wieku!!!!
  • ~Misio / 2024-12-31 17:03
    Ocena: 1.50 / 5
    Odradzam balticekspres gdynia-praga
    1)opoznienie 2 godz ,awaria hamulcow,na trasie pociag towarowy zablokowal tor
    2)przed Praga 30 min nagla przesiadka biegiem
    3)zimno w pociągu
    4)obsluga srednio miła Pan konduktor filozoficznie przemądrzaly
    Po podrozy chorzy ,meczeni i zniecheceni
    ZaletyBrak
    WadyPrzesiadka przed Pragą
  • ~misio79 / 2019-10-17 16:31
    Ocena: 1.75 / 5
    Pociąg jak pociąg.
    Wygodniej na pewno jest w stadlerach czy pesach.
    Oferty jeśli to można nazwać ofertami tragiczne.
    Cena za bilety niewspółmierna do jakości.
    Jeśli już bilety mają być droższe to max o 25 procent a nie razy trzy.
    WadyCENY BILETÓW!!!
  • ~Miska / 2018-10-01 10:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Sam przejazd nie ma tragedii pociągi mniej lub bardziej wygodne plUs konduktorzy zazwyczaj uprzejmi z plusów to tyle o ile to pierwsze można nazwać plusem. Ceny pośrednie jak się trafi na zniżkę spoko jak nie to boli w portfelu . Jakośc usług jeśli chodzi o kasy tragedia . Na każde pytanie zazwyczaj usłyszymy ,,nie wiem,, to tak jakby kelner na pytanie klienta ,, jakie macie piwo lane,, odpowiedział, ,nie wiem,, jest to absurd bo skąd mamy uzyskać odpowiedzi jeśli nie od osoby która powinna nam jej udzielić. (Internet tez nie jest najłatwiejszy w uzyskaniu pomocy jeśli chodzi o pkp) jakieś zwroty zamiany? Pów biedy ale jeśli kupimy bilet przez internet i chcemy później coś zrobić z nim przy kasie to już jest masakra.
  • ~Mj / 2024-06-29 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak jak inni uzytkownicy pisza, istna tragedia. Te opoznienia sa nie do zniesienia. Spoznilem sie dzisiaj na swoja przesiadke z czego zadowolona pani poinformowala mnie ze przeciez za chwile bedzie ich kolejny pociag ic. A kto mi zwroci pieniadze za tamten???? I zgadnijcie co? TEN TEZ SIE SPOZNIL PRZEZ CO NIE ZDAZYLEM NA ODPLYW. Cyrk normalnie, ale nie wiadomo czy sie smiac czy plakac.
  • ~MK / 2022-06-05 18:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Na biletach chwalicie się mniejszą produkcją CO2 przy korzystaniu z pociągu, zamiast samochodu. Teraz w pełni rozumiem, chcecie ludzi udusić w swoich składach! 05.06, Intercity z Warszawy do Wiednia, wagon 345, bez przedziałów. Wyłączona lub zepsuta klimatyzacja, temp. ok. 30 st i brak powietrza. Nie wiem czy ludzie spali czy potrącili przytomność. Konduktorka przemknęła z komentarzem, że chyba prądu nie ma i tyle ja widziano. O 35 min opóźnieniu już nie wspomnę...
    ZaletyTrudno o takowe jeśli człowiek się dusi i pot mu płynie po plecach
    WadyJ/w
  • ~Mk / 2022-10-20 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociagi pospóźniane to już tradycja,dodatkowo ukraincy za darmo miejsca siedzące Polacy płacą za miejsca stojące
    ZaletyTanio
    WadySpóźnione,
  • ~MK / 2023-04-06 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżdżę pociągami regularnie od dobrych paru lat. Dojeżdżam na uczelnię 250km i do pracy ok. 80 km w jedną stronę. ZAWSZE kupuję bilet za pośrednictwem strony intercity.pl. Przez ostatnie dni jednak na pociąg, którym dojeżdżam do pracy nie dało się kupić biletu 2. klasy, więc kupiłem bilet 1. klasy (która swoją drogą praktycznie niczym się nie różni od 2. klasy), bo nie chce mi się rano czekać w kolejce do kasy na dworcu + zawsze te parę minut snu więcej.
    Kupowałem bilet powrotny, tak jak zawsze, za pośrednictwem intercity.pl, ale z jakiegoś powodu bilet został anulowany, mimo że pieniądze z konta zostały odjęte. Niestety, zorientowałem się, że bilet został anulowany dopiero jak wsiadłem do pociągu. Usiadłem na pierwszym lepszym miejscu, czekając na kontrolę biletów, żeby wyjaśnić sytuację i kupić ewentualnie bilet. No i się doczekałem. Przyszedł pan dyrektor pociągu przeprowadzić kontrolę biletu, poprosiłem o bilet do mojej miejscowości, wytłumaczyłem że bilet został anulowany przez system, a ja byłem tego nieświadomy. Pan jednak nie chciał słuchać moich tłumaczeń, powiedział, że "bilet będzie droższy- dużo droższy", zapytał "płatność kartą?" i poszedł żwawym krokiem po terminal (a był to starszy pan). Przychodzi z terminalem, mówi że bilet wyniesie 173 zł (normalnie 22,50 zł).
    Chcąc sprostować powiedziałem, że "nie mówił pan, że to będzie mandat", a on odpowiedział, że to nie nazywa się teraz mandat, tylko "opłata dodatkowa", po czym dodał tonem, jakbym od początku chciał oszukać wspaniałą instytucję polskich kolei państwowych na grube pieniądze - "płaci pan czy nie?". Zmęczony całym dniem pracy, nawet nie chciało mi się z nim kłócić, to po prostu przyłożyłem kartę do terminala i wpisałem kod, nie wiedząc czy to co zrobił nie było jakimś wyłudzeniem.
    Ale mniejsza z tymi pieniędzmi, choć żałuję, że nie rozwiązałem tej sytuacji inaczej - i np. nie wysiadłem nie płacąc na następnej stacji. Może te pieniądze pójdą na rozwój infrastruktury i polepszenie usługi pkp (wiem, zabawne), albo nawet na emeryturę dla tego pana, przez co może stanie się mniej zgorzkniały.
    Setki razy podróżowałem tą i innymi liniami, ale czara goryczy się przelała i mam dość pijanych współpasażerów, niewygodnych foteli, tłoku i ogólnej niskiej jakości usługi. Wolę przesiąść się do bardziej szkodliwego dla środowiska i droższego środka transportu, jakim jest auto. Jedno jest pewne - to na pewno moja OSTATNIA podróż pociągiem.
    Dodam jeszcze, że jadę właśnie pociągiem, w którym to wszystko się zdarzyło odpocząć do domu i nie mam żalu dla pana dyrektora pociągu (który jakby był tam za karę), bo szkoda na to czasu i nerwów. Chciałbym tylko, żeby jak najmniej potencjalnych pasażerów doświadczyło podobnej sytuacji i żeby jako instytucja państwowa nie traktowali ich jak bydło przewożone z punktu A do punktu B.
    Piszę to wszystko, bo spędziłem bardzo dużo (zbyt dużo) czasu jeżdżąc koleją, przez co tym bardziej czuję się oszukany. Zastanawiam się jakby inaczej mogła się potoczyć sytuacja, gdybym nie zapłacił. Być może straż ochrony kolei wyciągnęłaby mnie siłą z pociągu na najbliższej stacji i przeprowadzała czynności zatrzymania przez następne dwie godziny. Może musiałbym wysiąść i zakupić bilet na następny pociąg i czekać na stacji w zimnie. W każdym razie negatywne doświadczenie.
    Zalety- zmiana pozycji w czasie
    Wady- podejście do człowieka
    - brak komfortu
    - opóźnienia
    - ogólny chaos
    - i wiele więcej
  • ~Mkw / 2023-05-03 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Jadąc w daleką trasę liczę na to ,że mogę zjeść obiad w WARS ale to graniczy z cudem . Cały WARS zajęty przez osoby ,które nic nie zamawiają. Obsługa nie reaguje. Tragedia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5563
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3404
Sindbad
Ocena: 2.43, ilość opinii: 938
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.02, ilość opinii: 407
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 362
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4915
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4616
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4086
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3159