strona 159 z 264
- « poprzednia
- 1 ...
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- nastepna »
-
~Mikkk / 2019-06-27 07:00
Paranoja. Kupiłem bilety na internecie i miałem mieć dziś pociąg o 6.07. Czekałem na niego 1h po czym jak zadzwoniłem do pana , który zajmuje się organizacją kolei powiedział że pociąg jest odwołany, ponieważ wiadukt został uszkodzony. Ta kolej to totalne dno. -
-
~Mikol / 2024-03-27 22:44
Pociąg EIP rel. Gdynia Główna-Bielsko Biała Główna. Stacja Gdańsk Główny- grupa 4 osób wsiada i zaczyna rozmawiać aż do Warszawy Centalnej. Ekrany z nazwami stacji nie działały na siedzeniu jakaś plama. ZaletyMiła obsługa
Darmowa woda
Regularnie opróżniane śmietniki.WadyLudzie których słychać na cały wagon
Plama na siedzeniu
Zepsute ekrany -
~Mikołaj / 2025-01-30 13:16
Obsługa pierwsza klasa,pani w Warsie miła i dosyć czysto -
~Mikołaj / 2025-02-28 09:04
Super połączenie z Szczecina do Zakopanego bez uciążliwej jazdy samochodem. Czysto, kulturalnie, bezpośrednio. Rano można dostać kawkę w cenie.
ZaletyJest połączenieWadyNiewygodne poduszki i brakuje łóżek podwójnych -
~Mikołaj.b / 2021-05-20 10:42
Często podróżuję i zawsze jestem zadowolony. Czasem zdarzą się opóźnienia. ZaletySzybki czas dojazdu do wybranego miasta. Dobra obsługa. Dobre ceny po zniżceWadyOpóźnienia -
~Milena / 2025-01-28 21:35
Chciałabym podzielić się moim negatywnym doświadczeniem z podróży pociągiem Intercity. Podczas przejazdu jedna z pracownic obsługi zachowała się wobec mnie i mojej towarzyszki w sposób nieuprzejmy i nieprofesjonalny.
Sytuacja zaczęła się od tego, że trzymałam nogi na fotelu. Rozumiem, że nie jest to odpowiednie zachowanie, jednak reakcja tej pani była przesadzona i agresywna. Powiedziała, że „moja mama mi na to pozwala”, zakładając z góry, że moja mama żyje, co było wyjątkowo nie na miejscu. W dodatku stwierdziła, że powinnam „założyć sobie nogi na szyję”. Byłam w szoku i nie odpowiedziałam, ale mimo to pani wyglądała, jakby walczyła ze sobą, oczekując mojej reakcji.
Po około 20 minutach przeszła obok naszego przedziału, przyglądając się nam w sposób, który sprawił, że czułyśmy się obserwowane. Potem wróciła, agresywnie otworzyła drzwi i spytała, czy „mamy do niej jakiś problem”. Kiedy odpowiedziałyśmy, że nie, stanęła w drzwiach, jakby czekała, aż zmienimy zdanie. Jej zachowanie było tak konfrontacyjne, że zaczęłyśmy się jej bać.
Po zakończeniu podróży i wyjściu z pociągu zauważyłyśmy, że pani wyszła za nami i cały czas się nam przyglądała. To zachowanie było wyjątkowo niekomfortowe i wprowadziło nas w poczucie zagrożenia.
Obsługa klienta powinna cechować się profesjonalizmem, a takie podejście do pasażerów jest niedopuszczalne. Liczę, że Intercity podejmie odpowiednie działania, aby podobne sytuacje nie miały miejsca. -
~Mill / 2023-10-05 15:45
Pociągi są niepunktualne, na dworcach panuje całkowity brak organizacji, pociągi są źle oznaczane, brak jakiejkolwiek pomocy ze strony pracowników ZaletyBrak -
~Milo / 2024-03-23 19:58
Rzadko jeżdżę, zarezerwowałem bilety z tygodniowym wyprzedzeniem, potrzebowałem zmienić datę i co? Nie ma opcji, trzeba zrezygnować i kupić ponownie, przy okazji pobrali 15%!!! za rezygnacje, państwowe złodziejstwo ma się dobrze, za co ta prowizja pytam się??? Uważajcie, takie rzeczy tylko w pkp ZaletyBrakWadyCena, chcą zarabiać na wszystkim. -
-
~Milosnik koleii / 2021-10-06 19:00
Podróżuje pkp od wielu lat. Niestety te wszystkie zabiegi ktore pkp czyni tj remonty linii, remonty dworcow, zakup mowego tabor itp w niczym abolutnie w niczym nie pomagają. Tabor nowy, linie wyremontowane, dworce piekne a pociagi z coraz wiekszymi opóźnieniami. Moze ktos mi wytlumaczyc o co chodzi. I rzecz jasna za to wsxysyko co powyzej ceny biletow w gore a jak!!! W Jaoonii ooznienie jest niedopuszczalne 2 min a u nas radosc wielka zevtylko 30-40 min. Pknawiam pytamie? Może wreszcie ktos by sie yak w glowe puknął -
~Milosnik szybkich, punktualnych kolei / 2024-01-22 20:55
Zacytuje jeden i tylko jeden z wieluuu przypadkow spoznien pociagow.
IC pisze, ze spoznienie pociagu spowodowane jest bezposrenia przyczyna prowadzenia dzialalnosci.
Taki komunikat w systemie ????????????????
To moze podpowiem. Przestancie prowadzic działalność uslugowa przewozu ludzi.
Najlepiej wychodzi Wam prowadzenie dzialalnosci muzealnej. Macie kilka fajnych muzeow. Otworzie jedno wielkie muzeum kolejnictwa.ZaletyBrakWadyZa malo miejsca na wymienianie wad. Poza tym normalnej firmie w przypadku zglaszania wad, cos z tymi uwagami robi. wy nic nie robicie odkad skonczyla sie II wojna swiatowa.przed wojna mozna bylo zegarki regulowac i zawod kolejarza byl ceniony....itp...itd -
~Milosz / 2022-06-25 13:13
Katastrofa hhhfff ijgdf hhffft. Hjbgf hhff jdjchaudhfi ducusbwk difusbwkfo sicbeielcbs xjcusbwicod coshsbcodhebxi zocjebwixbd ZaletyŻadnychWadyWszystko -
~Milusia / 2022-08-14 22:22
Zróbcie coś z tymi wagonami na klamkę ... Takie klamki trzeba naprawdę silnie otwierać masakra. .. -
~Miłosz / 2019-09-01 21:24
dzisiaj (01-09.2019) jechałem z Moją dziewczyną poruszającą się na wózku tlk 53106 z Grajewa do Warszawy Centralnej jestem ciekaw czemu zglaszając przejazd jest problem z rozłożeniem rampy w pociągu która jest schowana w wc. moja dziewczyna była wnoszona przez rodzinę do pociągu podczas gdy spokojnie można było rozłożyć rampę. tłumaczenie zę peron jest za niski uważam za bezpodstawne zważywszy że rok temu jechaliśmy tym samym pociągiem i rampę rozłożono. W dodatku w Warszawie centralnej też panu konduktorowi nie chciało się rozkładać rampy.(szukał ochrony która miała zgłoszony nasz przejazd). uważam takie rzeczy za niedopuszczalne. Nie po to wybieramy pociągi przystosowane i zgłaszamy przejazd aby były jakieś problemy. mam nadzieję że kolej wyciągnie z tego wnioski. -
~MIŁOSZ / 2025-02-17 12:05
Nie polecam.W pociągu kasują jak za zboże 3min do odjazdu z grudziądza do Rypina.Normalna cena 27zł ale że bym nie zdążył do kasy w ciągu 3min to poszłem do konduktora a mnie obliczył 47zł masakra
-
~Miłosz / 2025-03-31 08:55
To jest jakiś nie śmieszny żart co się dzieje w pierwszą stronę 2 godziny opóźnienia w druga zmiana toru pociągu bez informacji i już po jednej stacji pociąg stoi łapiąc opóźnienie nie polecam i nie mam pojęcia czemu to tak wygląda ZaletySam fotel i siedzenie okejWadyawaryjne pociągi słaba organizacja brak szacunku do klienta i jego czasu -
~Miłośnik Shinkansena PKP / 2021-07-09 15:16
Pociąg relacji Kraków Świnoujście nawet się nie śpieszy być na czas. W kiblu trzęsie i powoduje, że jest to istna strzelnica do muszli klozetowej, co w efrkcie powoduje zaszczane wszystko włącznie z oknem, jednak powalająca wręcz prędkość polskiego Shinkansena doprowadza użytkownika do stanu katharsis z całego wulgarnego języka. Chociaż obsługa co przystanek przeprasza za opóźnienie, to odnoszę wrażenie, że jest to już rutyna przy pół godzinnym spóźnieniu. ZaletyObsługa przepraszaWadySzczyny wszędzie
Shinkansen się pół godziny spóźnia
Kultura wypowiedzi w pociągu na poziomie chodnika -
-
~Miłośnik spóźnionych pociągów ICC / 2022-04-02 14:19
Od roku jeżdżę w weekendy. Ani razu nie było punktualnie. Wieczne awarie taborów i przeprosiny. Żadnych zmian na lepsze. Po co coś zmieniać jak przeprosiny wypowiadane automatycznie w mikrofon nic nie kosztują. Tragedia i wstyd ZaletyPrzy wiecznych spóźnieniach trudno dostrzec jakiekolwiek zaletyWadyTragedia -
~Mimi / 2022-06-12 20:59
W pierwszej klasie zimno przez klimatyzację z Warszawy pociąg -
~Mimi48637 / 2018-06-27 16:47
Ostatnio jechałam intercity Mamry
To już lepszy jest zwykły pociąg
8 siedzeń zamiast 6
Brak klimatyzacji
W toalecie smród straszny na podłodze leżały odchody
Masakra!!!WadySmród
Opóźnienia -
~Mimi85372 / 2018-08-11 18:07
Pociąg Katowice-kołobrzeg kazali wysiąść pasażerą we Wrocławiu Mikołajowie z powodu że na sieć elektryczną pomiędzy Lesznem a Lipnem spadło rusztowanie
Na komunikację zastępczą trzeba było czekać półtorej godziny
Pieniądze za bilety skasowali
ZaletyŻadneWadyWszystko
strona 159 z 264
- « poprzednia
- 1 ...
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- nastepna »