ZaletyBrak
strona 145 z 278
- « poprzednia
- 1 ...
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- nastepna »
-
~Magdalena / 2021-10-13 10:56
BARDZO nieuprzejma obsługa klienta na infolinii. Nie polecam -
-
~Magdalena / 2022-03-07 22:17
Porażka pod każdym względem...ostatnia sytuacja jadę z dzieckiem bez legitymacji z biletem dla uczniów, dopłaciłam w pociągu za bilet bez ulgi... konduktor zapewnia, poręcza jakimś oświadczeniem, że w kasie jak pokaże legitymacje to zwrot kosztów, a tam problemy i oczywiście żadnego zwrotu nie dostałam... ZaletyBrakWadyKażdy z obsługi mówi co innego, częste spóźnienia pociągów -
~Magdalena / 2022-03-18 12:17
Pociąg ic 6302 z Wrocławia głównego do Przemyśla data 18.03. 2022 r.przyjazd w Krakowie 11.39. był opóźniony nie zakupiliśmy biletu w kasie do Tarnowa z powodu braku miejsc a jechałam z tata inwalida pierwszej grupy zaczepiłam pana konduktora,który okazal się niezwykle empatycznym człowiekiem. Nie tylko znalazł nam wolne miejsce ale i pomógł tacie zatrzymał się choć się spieszył jak go zawołałam. Oby wszyscy pracownicy waszej firmy byli tacy ten może świecić przykładem . -
~Magdalena / 2022-04-19 13:43
Jeżdżę często na trasie Warszawa - Katowice, jest zbyt mało połączeń do wyboru bez przesiadek, pociągi notorycznie się spóźniają, dwa razy były spóźnienia ponad 2 godziny. Bilety idą w górę a komfort jazdy się nie zmienia -
~Magdalena / 2022-05-03 17:03
Dramat, opóźnienie pociągu godzinę, każdy ma gdzieś ze ludzie mają przesiadki. -
~Magdalena / 2022-07-03 06:41
Pociąg opóźniony, źle oznakowany, pasażerowie biegają zdezorientowani po peronie, ponieważ nie wiedzą gdzie znajduje się ich wagon,a obsługa już odgwizduje odjazd!
Raczej nie zdecyduję się ponownie na podróż.
-
~Magdalena / 2022-10-15 17:06
Niestety zwrot kosztów biletu za odwołany pociąg nie zostały zwrócę mimo bardzo wielu próśb o rozpatrzenie. Niby 73zl ale jednak zlodzieje -
~Magdalena / 2022-11-13 18:03
W ostatnim czasie korzystałam z Intercity dwa razy. W lipcu i w październiku. Za każdym razem kilku godzinne opóźnienie. W lipcu zerwało trakcję a w październiku koło Poznania wykoleił się pociąg. Intercity choć od tylu lat jest na rynku, nie potrafi ogarnąć transportu zastępczego a zdarza im się taka potrzeba nie rzadko, jak widzę. W lipcu spędziłam noc w polu a obsługa zniknęła bo nie wiedzieli już co mają pasażerom mówić. Żenada. -
-
~Magdalena / 2023-08-25 14:53
Pociągi mają notoryczne opóźnienia (czy jak to w komunikatach można usłyszeć - " doznają opóźnienia". Specjalnie wybierałam miejsce w wagonie bezprzedziałowym z miejscem przy oknie a okazało się że jest podstawiony wagon i siedziałam i przedziałowym przy dżwiach. Kiedy w przedziale obok jest impreza (głośna muzyka i śpieway) to obsługa pociągu nie reaguje! W dodatku drzwi automatyczne między wagonami zamykają się kiedy się przez nie przechodzi przez co przycięły mi nogę!
W pkp jest bardzo wiele do zrobienia...ZaletyŻadne -
~Magdalena / 2024-01-20 22:01
Dzień dobry. Razem z mężem jesteśmy osobami niewidomymi. Wczoraj jechaliśmy pociągiem z Wrocławia do Bochni. Za stacją Kraków Płaszów byłam u Pani konduktor prosić o pomoc przy wysiadaniu z pociągu. Pani konduktor powiedziała że tak oczywiście nam pomoże. Nagle pociąg się zatrzymał my szybko wyszliśmy na korytarz a jedna z pasażerek nam mówi że Bochnia była. Pani konduktor przyszła z zapytaniem co się dzieje a my mówimy ze mieliśmy wysiąść a ona zapomniałam. I zaczęło się sto wersji że zatrzymają pociąg i wrócimy torami, potem że nam taksówkę wezwie. Inny konduktor z tekstem a co nie wysiedli? A mąż no nie stoimy tu. Chcieliśmy wysiąść w Brzesku to też nam nie powiedzieli. Musieliśmy jechać do Tarnowa i czekać godzinę na kolejny pociąg. Przykre że człowiek prosi o pomoc a nie może na nią liczyć. WadyBrak miejsca
Nie zorganizowana drużyna konduktorska -
~Magdalena / 2024-08-11 16:47
Pociąg który jedzie na tak długim odcinku powinien być lepiej zaopatrzony - WARSa brak, automaty w pewnym momencie puste, nie uzupełniane na bieżąco, w łazienkach papieru brak, ręczników też nie ma...
Koleje zachęcają do korzystania z pociągu ale po pierwszej takiej "przygodzie" już mało kto ma ochotę ponownie korzystać.
Przez stronę rezerwowaliśmy miejsca przy stoliku, w kierunku jazdy pociągu, a okazuje się że jedziemy tyłem do kierunku jazdy, a stolika brak. Naprawdę jesteśmy bardzo rozczarowani. -
~Magdalena / 2024-09-06 18:20
Witam na trasie z Wrocławia do strzelec opolskich konduktor sprawdzający bilety kazał mi dopłacić do ulgowego ponieważ córka lat 14 ( początek technikum) nie miała przy sobie legitymacji a jak chciałam pokazać legitymację w. W telefonie to powiedział że to tak nie działa. Żenada tyle lat jeżdżę pociągami i jakoś nie spotkałam się z taki służbistą. Pewnie nie ma dzieci. Wiem że legitymację jest obowiązkowa ale też wiem że w Polsce jest obowiązek szkolny. Nie pozdrawiam Pana o numerze 32057 -
~Magdalena / 2025-06-23 13:16
Podróż 6 godzin - pociąg opóźniony - I klasa, 28 stopni, smród, tłok, zaduch taki, że ludziom robiło się słabo. Dramat, brak szacunku dla klientów, nigdy więcej. ZaletyBrakWadyRęce mi opadły -
~Magdalenka / 2018-09-03 02:56
Jechałam z Koszalina do Łodzi 13 godzin, ponieważ organizacja jest tak wspaniała, że dwa razy podczepiali oraz odczepiali zepsutą lokomotywę. Cały proces trwał 282 minuty. Pani powiedziała, że dla pasażerów dowieziony został prowiant oraz woda. Gdy zgłosiłam się po prowiant, (ponieważ nie jadłam 24 godziny, a w Łodzi miałam być o 19:30 i czekał na mnie tam ciepły obiad) to bardzo bardzo ale to bardzo niemiły konduktor z kaprysem na twarzy oznajmił, że "prowiant" to batony, które są przeznaczone tylko dla dzieci. Gdy spytałam dlaczego tylk dzieci mają jeść i gdzie jest prowiant zostałam wyproszona z wagonu. Pociąg miał awarię na samym środku pola, dlatego nie miałam nawet możliwości kupna jedzenia. Nie polecam nikomu, chyba, że ktoś chce jechać 470km przez 13 godzin!! Niemiła obsługa, spóźnienie 282 minuty. Jutro będę ubiegać się o zwrot gotówki za bilety, więc podejrzewam, że jeszcze tu wrócę. ZaletyBRAK!!!WadyBRAK -
~Magdalol / 2022-09-02 11:39
Jak mam nie używać agresywnego języka gdy muszę czekać 1h żeby kupić bilet przy kolejce złożonej z 10 osób. ZaletyNie maWadyWszystko co tylko może być -
~Magister / 2024-02-12 05:31
PKP to istna kpina. Nie ma dnia bez opóźnień. Na krótkimi odcinku trasy Warszawa- wesoła od lat są ciągle problemy tłumaczone modernizacja która trwa chyba od zawsze…. Skm s2 to widziałem jedynie na obrazku bo oczywiście mają wymówkę że uwaga no modernizacja. Tak modernizują że utrudniają z dnia na dzień coraz bardziej. Polskie PKP to imitacja komunikacji która ośmiesza sama siebie swoim istnieniem. ZaletyBrak to nie ma co się oszukiwacWadyOpóźnienia bród w pociągu tragiczny rozkład robiony na sztuke -
-
~magnus74@tlen.pl / 2023-07-20 13:09
Żenada wychowałem się na kolei moja matka przepracowała w PKP 40 lat tymczasem jeżdze icc ponad pòł roku i nie udało mi się trafić żeby nie nył opòżniony więc moja się z celem dalsze inwestowanie w tą gałaż to żenada -
~Mags / 2017-01-06 14:14
W pociagu jest brudno,śmierdzi i jest zimno. Jak dlugo jeszcze intercity bedzie tak traktowało klientow, to powinno byc karalne. Do tego wejscie do pociagu groziło połamaniem bo cały korytarz był oblodzony i w śniegu. Wstyd i brak szacunku dla klienta! -
~Maja / 2018-03-29 13:02
To moja mam nadzieję ostatnia podróż pkp, przerzucamy się na samochód.
Drogo, ciasno, dla studentów najgorsze pociągi. Nie ma co wracać z dziećmi, albo zwierzakami. Opóźnienia to standard, właśnie czekam 45 minut i końca nie widać. Wstyd, wstyd, wstyd.
Żałosny poziom.ZaletyBrak.WadyCiasno, wąskie siedzenia, brudne wagony, opóźnienia, opryskliwa obsługa -
~Maja / 2019-04-28 12:10
Nie polecam pkp intercity klasy 2 (regio jest 10x lepsze i prawie 2x tańsze, nowoczesne, w tym ma toalety zautomatyzowane z wielką, wygodną kabiną). Kolejna podróż tą linia i kolejne spóźnienie, chociaż tym razem "tylko" 30 minut (ostatnio 1.5h, bo pociąg stał na jednej ze stacji i była przeprowadzana jakaś kontrola, o której pasażerów nie poinformowano wcześniej). Przejście jest tak wąskie, że 2 osoby muszą się przeciskać koło siebie. Doszłam do swojego przedziału (8 miejsc) i 7 było zajętych, w tym moje. Jak powiedziałam, że miejsce X jest moje, to zeszła z niego emerytka z walizką i przeniosła się na to ostatnie wolne miejsce obok. Zaraz za mną wszedł do przedziały chłopak i przegonił tę emerytkę. Okazało się, że jeszcze 1 miejsce ktoś zajął nielegalnie, bo druga emerytka dziewczynie, która weszła jako ostatnia. Te 2 emerytki przeniosły się do innego przedziału. Minęło z 15 minut i była kłótnia, bo one znów zajęły nie swoje miejsca i ktoś wynosił ich walizki pod drzwi. Tych ludzi ktoś powinien segregować w chwili, gdy wchodzą do pociągu, skoro stosują metodę "a może nikt tu nie usiądzie". Druga sprawa, to kupując bilet żądałam miejsca przodem do jazdy, a miałam tyłem i żeby się nie porzygać musiałam stać przy otwartym oknie na korytarzu. Mikrofon zapowiadający stacje był zepsuty w kabinie (jak i chyba całym pociągu) i nic nie było słychać. Jak pociemniało to trudno było rozpoznać która stacja jest która przez okno, zwłaszcza dla kogoś, kto nie jechał trasą albo rzadko jeździ trasą X. Światła też były zepsute, tzn. tylko jedno ciemne jak na żarówce 10W - regulacja nie działała. Na koniec aby wyjść trzeba było iść do kolejnego wagonu, bo bliższe drzwi były zepsute. Między wagonami nie ma czujników ruchu czy coś, bo przytrzaskuje pasażerów. Wadyspóźnia się (te kawały o intercity to niestety nie żart), słabe światła w kabinie, nie słychać komunikatów zapowiadających stacje i nie da się tego wyregulować sensorem, trzeba się użerać z ludźmi siadającymi nie na swoich miejscach, korytarz do przechodzenia szeregowego, drzwi między wagonami przytrzaskują ludzi
strona 145 z 278
- « poprzednia
- 1 ...
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- nastepna »