Pojechałem złym pociągiem i nie dostałem mandatu , kanar mi pomógł i pojechałem innym pociągiem, miły pan
ZaletyMiły pan
WadyŻadne
~Marcelek / 2023-08-30 10:00
Ocena: 1.00 / 5
Brak zwrotu pieniędzy za nie wykorzystany bilet kupiony przez internet.
~Marcelinka / 2025-02-01 14:11
Ocena: 1.00 / 5
Dno dno dno chamstwo bezczelność brak kultury chciałam pojechać dzisiaj pociągiem z w Wrocław glowny 13.23 relacji elk pani powiedziała że bez biletu niechcący mimo że pokazałam legitymacji 1 gr niepełnosprawności to i tak mnie nie wpuściła i ,asmiala mi się w oczy takiego chamstwo świat nie widział.
WadyCharakter
~Marchewka / 2018-11-09 18:50
Ocena: 1.00 / 5
Jeszcze żadnego razu nie przyjechałam na zaznaczony czas, zawsze są opóźnienia, to jest masakra
Niemożliwe sobie coś zaplanować((
ZaletyŻadnych
~Marciantor / 2019-07-28 17:21
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka, płacisz 70 zł za bilet z Warszawy do Gorzowa a nawet miejsca siedzącego nie ma. Nie wspominając już o klimatycja. Tłok ludzi, duszno, gorąco. Zerowe zainteresowanie klientem, tylko żeby sprzedać jak najwięcej biletów. Takie rzeczy tylko w Polsce :) nie polecam ani trochę..
PS. Podróż trwa 7 godzin.
ZaletyŻadne
WadyWszystko
~Marcin / 2017-04-17 18:23
Ocena: 2.75 / 5
Jak zwykle w dzień po świętach brak wolnych miejsc w pociągu TLK relacji Lublin-Kraków.
~Marcin / 2017-04-23 13:43
Ocena: 2.50 / 5
Witam.
Jechałem regio z Poznania do Świnoujścia i darmowy internet był.
Teraz czuje wielką porażkę pkp intercity.
Wracam z Świnoujścia do Poznania pkp intercity. Cena wysoka, brak internetu.
Regio jedzie 1 godz. dłużej jest tani i internet jest darmowy. Przede wszystkim regio ma nowe składy.
Natomiast pkp intercity to remontowane wagony i pewnie z tego powodu jest brak internetu.
~Marcin / 2018-05-30 21:14
Ocena: 2.00 / 5
Ogólnie to wszystko tyczy się wszystkich przewoźników. Nie dbają wogole o czas i nerwy pasażerów. Kolosalne nagminnie zdarzające się opóźnienia. Nie poczowaja się do odpowiedzialności podstawienia autokaru ani chociażby poinformowania pasażerów o długości postoju i tym co się stało. Nikt nic nie wie, nawet kierownik pociągu. O zwrocie kosztów za bilet tomjuz nie wspomne, więcej biurokracji niż to warte.
~Marcin / 2018-10-13 07:12
Ocena: 4.00 / 5
Obsługa rządzi. Nie czuję się klientem, a tylko zbędnym balastem i to przez obsługę wars bilet kupiłem w 1 klasie.
Pisze online więc jeszcze muszę 3 godziny wytrzymać z obsługą. Choć mają 3 godziny aby mnie przekonać do pociągu, Choć wątpię.
ZaletyObsługa rządzi. Nie czuję się klientem, a tylko zbędnym balastem i to przez obsługę wars bilet kupiłem w 1 klasie.
~Marcin / 2018-11-09 15:14
Ocena: 1.75 / 5
Ludzie powiedzcie gdzie jest tak, że dopłacicie do 1 klasy żeby mieć komfort i wygodę, a w zamian dostajecie przeładowany wagon ludźmi ponieważ z braku miejsc obsługa pozwala ludziom stać w przejściu wagonu klasy pierwszej. To przecież jakaś masakra !!!
ZaletyBrak
WadyPolska pierwsza klasa :)
~Marcin / 2019-03-13 16:55
Ocena: 2.25 / 5
Notorycznie spóźniające się pociągi, informacja w tym temacie beznadziejna. PKP ogólnie zaczyna schodzić na psy, tylko ceny idą do góry.
WadySPÓŹNIENIA.
~Marcin / 2019-05-04 21:40
Ocena: 4.50 / 5
Właśnie skorzystaliśmy z oferty pendolino i jesteśmy bardzo zadowoleni z podróży z Gdyni do Warszawy w obydwie strony. Pociąg czysty,Pani sprzątaczka chodziła po wagonach i sprzatala na bierzaco więc nie było mowy o jakimkolwiek brudzie. Pociąg na czas i obsługa miła. Osobiście bardzo polecam pkp intercity premium i na pewno skorzystamy nie raz z tego przewoźnika. WARTO!
ZaletyJAK BILET ZAKUPIMY PREDZEJ TO W MIARE TANIO. A NA PEWNO W KOMFORCIE I NA CZAS
WadyCZASEM KRZYK DZIECI ALE JEST W OFERCIE WAGON CISZY I TAKI ZAKUPIMY DO KRAKOWA
~Marcin / 2019-06-26 14:40
Ocena: 1.00 / 5
Paranoja . Macie debili za nas. Płacimy kasę więc dajcie klime bo jazda z w takim klimacie zwłaszcza z dzieckiem to przesada.
WadyKuszenie się jak ogórek w sloiku
~Marcin / 2021-01-27 19:13
Ocena: 5.00 / 5
Podziękowania dla obsługi pociągu relacji Olsztyn - Szczecin nr 58108 .
W dniu 27.01.2021 r podróżowałem tym pociągiem . Spotkałem się z niezwykłą uprzejmością i pomocą ze strony obsługi - uszkodzona maseczka została wymieniona na nową - dziękuję i serdecznie pozdrawiam.
~Marcin / 2021-09-05 13:56
Ocena: 1.25 / 5
Ostatnio bardzo rzadko jeżdżę pociągami. Choć był taki czas że trasę Warszawa-Krakow-Warszawa pokonałem ponad trzydzieści razy w ciągu pół roku - to było 5lat temu.
Dziś opóźnienie na tablicy w Warszawie informujące o 5 minutach, w efekcie 20 min., żadnych aktualizacji na tablicy oraz werbalnych.
Do Iławy poza planową stacją w Ciechanowie, trzy postoje nieplanowe, a w efekcie informacja o 40 minutach, jak rozumiem, dodatkowego opóźnienia.
Pomijam fakt, że kiedyś oprócz wody była kawa i herbata.
Po dzisiejszej podróży nie będzie dla mnie dobrze brzmieć intercity PREMIUM, za 150 zł do Gdyni, z ponad godzinnym opóźnieniem. Bo za taką wartość dojadę samochodem od do i nie będę musiał zmieniać planów, ze względu na fakt, że przyjęty godzinny bufor czasu okazał się za mały.
Dużo pracy przed Państwem, bo zachętą ekologiczności, czy instruktażu udzielania pierwszej pomocy (za szybko zmieniają się slajdy) mnie osobiście nie zachęcacie.
Pozdrawiam
WadyProśba jednej z pasażerek, że jest za zimno zaskutkował podniesieniem temperatury do poziomu, który po stronie nasłonecznienia skutkował efektem braku odczucia działania klimatyzacji.
~Marcin / 2021-11-06 08:47
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam
Wieczne opóźnienia z winy przewoźnika jak nie awarie lokomotyw spalinowych to ich brak jak nie to to podłączane wagony które nie powinny w ogóle wyjechać z bocznicy. Komunikaty w wagonach wygłaszane przez przez drużyny konduktorskie są niezrozumiałe bardziej przypomina to jakieś mlaskanie krowy. Na chwilę obecną status tego przewoźnika jest jak WC korzystasz bo nie masz wyjścia. Nowy slogan dla PKP Intercity.
PKP intercity sp*******my ci podróż już na starcie.
~Marcin / 2021-11-10 14:20
Ocena: 1.00 / 5
Odkąd jeżdżę tymi pociągami wiecznie są opóźnienia. Osoba zarządzająca firmą w ogóle nie nadaje sie do tego.
WadySame wady żadnych zalet. Wysokie ceny. Pociągi wiecznie się psują. Czy to lato czy jesień czy zima.
~Marcin / 2022-06-20 14:20
Ocena: 2.75 / 5
Brak klimatyzacji w składzie i permanentne opóźnienia, ratuje ich tylko niebotyczną cena paliw
~Marcin / 2022-07-03 21:05
Ocena: 1.00 / 5
Za każdym razem kiedy jadę pkp intercity pociąg ma opóźnienie. Do tego informacje podawane na dworcach przez megafony nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Podobnie jak informacje wyświetlane na tablicach ogłoszeń. Ta firma to dno.
~Marcin / 2022-07-12 13:44
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo duże opóźnienie brak informacji oraz podejsca do klienta