WadyZimno
strona 131 z 255
- « poprzednia
- 1 ...
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- nastepna »
-
~Magda / 2022-08-19 08:31
Pendolino trasa Gdańsk warszawa, szybciutko i mega drogo 169 zł. W pociągu od klimy jest tak zimno, ze jade w kurtce i marzę, aby dojechać do celu i wyjść ogrzać się na słońcu, jak zwykle nie może klima działać poprawnie tylko muszą od razu tak dowalić, ze człowiekowi całą podróż zimno jest.. -
-
~MAGDA / 2022-10-13 19:33
Córka nie miała podbitej legitymacji na ten rok (ma 12 lat więc widać, że uczennica), a miała kupiony bilet z ulga uczniowska. Chcieliśmy dokupić do pełnego bez ulgi, ale konduktor stwierdził, że nie pojawiliśmy się u niego zaraz po wejściu do pociągu. Dopłata do biletu 13 zł, opłata dodatkowa 120 zł i to tylko dlatego, że płacę u konduktora, jeżeli nie to wynosi 600 zł. Mogę iść z reklamacją. Cóż niesmak pozostanie. ZaletyBrak w tej podróży. Opóźnienie 20 minut, bo brak składu konduktorskiego.WadyJw -
~Magda / 2023-08-09 19:12
Wiele razy korzystałam z usług ww spółki, jednak z tak miłą i pomocną obsługą nie spotykam często (mam tu na myśli Panów kontrolerów oraz personel Wars).
Co więcej, poczucie humoru Pana Barmana z Warsa jest tak wysublimowane, że od razu wprawiło mnie w lepszy nastrój o co ciężko w tym kraju.
Dzisiejsza podróż była dla mnie przyjemnością, pozdrawiam serdecznieWadyDrogie bilety -
~Magda / 2024-03-03 23:34
Na początku podkreślę, że mniej więcej od dwóch lat jeżdżę bardzo regularnie pociagami Intercity. Poza tym jakość jazddy, komfort, czyste toalety, całkiem wygodne miejsca i grzeczna obsługa to też na duży plus. Mam porównanie z tym, co było jeszcze jakieś kilkanaście czy ze 20 lat temu, to jest przepaść na plus. A także szybkość połączenia. Przykladwo z w-wy do Torunia niecałe 2.5 h. Troche nie rozumiem tych, co tak marudzą. Chyba nie pamiętaja jak było kiedyś. zaznaczam, że nikt nie zapraszał mnie do napisania tej opinii i sama postanowiłam podziekować tym, którzy stsrają się, by jeździło się wygodniej i szybciej. Bardzo chwalę sobie też możliwość zakupu biletu z wybraniem konkretnego miejsca przez Internet. Sprawnie wystawiane faktury i w przypadku konieczności rezygnacji podróży nawet na parę godzin przed wyjazdem możliwość zamiany biletu na inny termin tę samą trasą lub zwrotem pieniędzy z niewielkim potrąceniem. ZaletySzybko, promocje, schludnie, grzeczni i pomocni konduktorzy. -
~Magda / 2024-12-20 13:50
Drugi raz w tym tygodniu podróżuje liniami intercity i drugi raz opóźnienie o ponad pół godziny, wykupiłam bilety w pierwszej klasie wchodząc do pociągu okazało się że nie ma już wolnych miejsc więc przez 4 godziny musiałam stać. Ostatni raz podróżuję tym pociągiem i serdecznie go nie polecam WadyWszystko -
~magda-852 / 2022-07-19 17:57
Ceny biletów konkurencyjne jeśli się kupuje z wyprzedzeniem, obsługa w pociągu miła i pomocna, ale jak można na trasę Lublin Hel, pociąg Mierzeja, przy temperaturze ponad 30 st ustawić skład z wagonami bez klimatyzacji! Takie wagony to na trasę jedno godzinną a nie na 9 godzin podróży. -
~Magdalena / 2017-01-20 23:41
Najdroższe Polskie Koleje Państwowe,
Bardzo dziękuję za wspólną podróż! Jestem niezwykle zadowolona z usług przez Państwa świadczonych. Przejazd pociągiem IC na linii numer 3 odbył się doskonale. Mimo drobnego pięciominutowego opóźnienia spowodowanego opóźnieniem pociągu do Wrocławia, który był skomunikowany, podróż wspominam bardzo dobrze. Darmowy poczęstunek w postaci herbaty poprawił mi nastrój i rozgrzał nieco po chłodnej wędrówce na Dworzec Wschodni. Jako, że złapał mnie nagły głód, udałam się to wagonu restauracyjnego Wars, gdzie spożyłam 250g pierogów ruskich rozpływających się w ustach, a także drugi kubek czarnej herbaty z cyrtynką (tutaj pożałowano mi troszkę tej wody). Zostałam obsłużona przez przemiłego kelnera z kulturą osobistą na wysokim poziomie. Niestety - toaleta jak toaleta, w pociągach nieczęsto zachowuje wysoki poziom. W tym przypadku miło zaskoczyła mnie obecność papieru toaletowego, którego w kolejach podmiejskich brakuje. Nastrój nieco popsuł mi brak kultury niektórych pasażerów pozostawiających po sobie kubeczki/resztki jedzenia (bardzo współczuję biednej obsłudze). Pociąg jechał szybko, choć nie dało się tego odczuć, ocieplanie działało, światło mogłam zgasić - bez problemu zrelaksowałam się w siedzeniu wyglądając przez okno. Siedzenia również były wygodne. Miałam dostęp do prądu i darmowego łącza wifi (z którego z resztą nie skorzystałam).
Komfort podróży na bardzo wysokim poziomie. Informowanie pasażerów o zbliżających się stacjach również. Obsługa przesympatyczna. Toalety, no cóż, w dobrym stanie, jak na obecne możliwości. Opóźnienia praktycznie brak. Jedynym negatywnym czynnikiem była kultura pasażerów, ale to nie wina kolei. Jeszcze raz, bardzo dziękuję za podróż i mam nadzieję jak najczęściej jeździć Państwa pociągami.
Pozdrawiam serdecznie,
MagdalenaZaletyObsługa, jedzenie, poczęstunek, wygoda, toaletyWadyInni pasażerowiePociągami jeżdżę praktycznie odkąd pamiętam. -
~Magdalena / 2018-07-18 18:22
Nie zdażyło mi się jeszcze dojechać punktualnie ZaletySensowny standard przedziałów w TLK -
-
~Magdalena / 2019-08-19 15:40
Na 15 przejazdów 1 nie był opóźniony. Niezależnie od przyczyn jest to niepoważne ze strony tej spółki. Obsługa, z którą się spotkałam nie potrafi posługiwać się językiem angielskim. Brak szacunku dla czasu, planów i pieniędzy klientów jest skandaliczny. ZaletyNowe komfortowe pociągi na niektórych trasach -
~Magdalena / 2020-01-13 19:54
Obsługa PKP Intercity jest bardzo przyjazna i pomocna, aczkolwiek zastrzeżenia co do rozkładu jazdy oraz tras jakimi kursują pociągi. Konkretnie chodzi mi o stacje Działdowo oraz Mława. Wiele osób, zwłaszcza studentów usatysfakcjonowalaby taka trasa, gdyż obecnie nie ma bezpośredniego połączenia na trasie Toruń-Działdowo. Myślę że taka trasa zdowoliłaby wielu klientów PKP Intercity. -
~Magdalena / 2021-07-11 15:14
Podróż z Warszawy do Łódź fabryczna, kolejny raz w toalecie brak wody, brak papieru, brak mydła. Co ma w tym wypadku zrobić kobieta, która potrzebuje czasami tych podstawowych rzeczy bardziej niż zazwyczaj? Czy naprawdę tak ciężko zadbać o podstawowe wyposażenie?
Straszne to jest naprawdę i powtarza się nagminnie niestety!ZaletyMiła i pomocna obsługaWadyToaleta brak wszystkiego co potrzebne -
~Magdalena / 2021-10-13 10:56
BARDZO nieuprzejma obsługa klienta na infolinii. Nie polecam ZaletyBrak -
~Magdalena / 2022-03-07 22:17
Porażka pod każdym względem...ostatnia sytuacja jadę z dzieckiem bez legitymacji z biletem dla uczniów, dopłaciłam w pociągu za bilet bez ulgi... konduktor zapewnia, poręcza jakimś oświadczeniem, że w kasie jak pokaże legitymacje to zwrot kosztów, a tam problemy i oczywiście żadnego zwrotu nie dostałam... ZaletyBrakWadyKażdy z obsługi mówi co innego, częste spóźnienia pociągów -
~Magdalena / 2022-03-18 12:17
Pociąg ic 6302 z Wrocławia głównego do Przemyśla data 18.03. 2022 r.przyjazd w Krakowie 11.39. był opóźniony nie zakupiliśmy biletu w kasie do Tarnowa z powodu braku miejsc a jechałam z tata inwalida pierwszej grupy zaczepiłam pana konduktora,który okazal się niezwykle empatycznym człowiekiem. Nie tylko znalazł nam wolne miejsce ale i pomógł tacie zatrzymał się choć się spieszył jak go zawołałam. Oby wszyscy pracownicy waszej firmy byli tacy ten może świecić przykładem . -
~Magdalena / 2022-04-19 13:43
Jeżdżę często na trasie Warszawa - Katowice, jest zbyt mało połączeń do wyboru bez przesiadek, pociągi notorycznie się spóźniają, dwa razy były spóźnienia ponad 2 godziny. Bilety idą w górę a komfort jazdy się nie zmienia -
~Magdalena / 2022-05-03 17:03
Dramat, opóźnienie pociągu godzinę, każdy ma gdzieś ze ludzie mają przesiadki. -
-
~Magdalena / 2022-07-03 06:41
Pociąg opóźniony, źle oznakowany, pasażerowie biegają zdezorientowani po peronie, ponieważ nie wiedzą gdzie znajduje się ich wagon,a obsługa już odgwizduje odjazd!
Raczej nie zdecyduję się ponownie na podróż.
-
~Magdalena / 2022-10-15 17:06
Niestety zwrot kosztów biletu za odwołany pociąg nie zostały zwrócę mimo bardzo wielu próśb o rozpatrzenie. Niby 73zl ale jednak zlodzieje -
~Magdalena / 2022-11-13 18:03
W ostatnim czasie korzystałam z Intercity dwa razy. W lipcu i w październiku. Za każdym razem kilku godzinne opóźnienie. W lipcu zerwało trakcję a w październiku koło Poznania wykoleił się pociąg. Intercity choć od tylu lat jest na rynku, nie potrafi ogarnąć transportu zastępczego a zdarza im się taka potrzeba nie rzadko, jak widzę. W lipcu spędziłam noc w polu a obsługa zniknęła bo nie wiedzieli już co mają pasażerom mówić. Żenada. -
~Magdalena / 2023-08-25 14:53
Pociągi mają notoryczne opóźnienia (czy jak to w komunikatach można usłyszeć - " doznają opóźnienia". Specjalnie wybierałam miejsce w wagonie bezprzedziałowym z miejscem przy oknie a okazało się że jest podstawiony wagon i siedziałam i przedziałowym przy dżwiach. Kiedy w przedziale obok jest impreza (głośna muzyka i śpieway) to obsługa pociągu nie reaguje! W dodatku drzwi automatyczne między wagonami zamykają się kiedy się przez nie przechodzi przez co przycięły mi nogę!
W pkp jest bardzo wiele do zrobienia...ZaletyŻadne
strona 131 z 255
- « poprzednia
- 1 ...
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- nastepna »