Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 4949 opinii

1.80 / 5

  • Wygoda
    1.73
  • Jakość obsługi
    1.71
  • Oferta
    1.82
  • Poziom cen
    1.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mlefyk / 2022-06-24 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, opóźnienia a ceny wysokie, niski komfort, słaba klimatyzacja w lato.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
  • ~Tomasz / 2022-06-24 16:57
    Ocena: 1.75 / 5
    Postój co pół godziny na pół godziny w szczerym polu 4 krotnie z powodu „postoju technicznego” opóźnienie ponad 2h, a trasa pociągu zaplanowana naokoło zamiast bezpośrednio do miejsca docelowego, brak klimatyzacji przy 30stopniach na dworze
    ZaletyMożna kupić kawę i Prince polo
    WadyDuszno, długo, ciężko, powolnie, brak sensownych komunikatów od konduktora
  • ~Ola / 2022-06-24 16:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Opóźnienia są dzikie, zanim dojedziesz do miejsca docelowego zdążysz przejść wszystkie pozycje yogi wciśnięty w krzesło
    Zaletycałkiem tanio
    Wadyza dużo
  • ~Jakub podróżnik / 2022-06-24 15:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Wielkie opóźnienia
    Częste awarie nie polecam
    Wifi nie działa nic nie działa nawet gniazdka nie dzialaja za dobrze
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Czarek / 2022-06-24 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    24 czerwiec, 26 stopni na zewnątrz, IC Zamoyski 55 min opóźniony w Toruniu, wagon 14 zero nawiewu a okna zespolone. Pociąg jedzie przez całą Polskę. Brawo PKP.
  • ~Norbert / 2022-06-24 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Duże opóźnienia.
    Brak zainteresowania się pasażerami.
    Brak klimatyzacji.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~An / 2022-06-24 08:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogromne spóźnienia ponad 2 h to standard. Ceny biletów kupione w kasie są droższe od tych kupionych przez internet, a przez internet nie można ich kupić bo serwer się zawiesza pobiera pieniądze z konta i nie wysyła biletu.
    Pociągi są przepełnione -brak miejsca siedzącego- to najczęstsze umiejscowienie pasażerów
  • ~Kasia / 2022-06-24 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Smród, brud, brak klimy, opóźnienia, w toalecie nie ma papieru ani woda nie leci. Pracownik w pociągu mnie popchnął i nawet nie zareagował. Ludzkie warunki są tylko w 1 klasie i to tylko w niektórych przejazdach. Jak za tą cenę to lepiej pojechać autokarem
    ZaletyMożna gdzieś dojechać ale raczej dla desperatów
    WadyOgólnie wszystko
  • ~RT / 2022-06-24 08:38
    Ocena: 2.50 / 5
    Tragedia,kupujesz bilet bezprzedziałowy a dostajesz przedziałowy i to jeszcze bez odpowiednich miejsc. Żenujące.
    ZaletyBrak.
    WadyOszustwo, zero szacunku do podróżnych
  • ~Tomasz / 2022-06-24 08:30
    Ocena: 1.25 / 5
    Poziom obsługi pasażerów to dno i woforosry. Non stop spóźnione pociągi i teksty typu jak się nie podoba to na taxi. Zenada !!!!
    ZaletyBrsk
    WadyWszystko jest wadliwe
  • ~Mich / 2022-06-23 16:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Masakra opóźnienia są ciągle, oszczędzają nawet na włączeniu klimatyzacji. Stare wagony i nie posprzątane. Obsługa na bardzo niskim poziome.
    ZaletyJedynie ceny na Ok poziomie
  • ~Nick / 2022-06-23 10:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Wrocław -> Warszawa

    Jedyne na czym mi zależało to na czasie, a pendolino miało być o 1h szybciej niż zwykły pociąg. Niestety... opóźnienie wynosiło 55min... dobrze dla nich, że nadrobili te 5min bo przy opóźnieniu 60min można złożyć reklamację o zwrot kosztów do 25%
  • ~Bożena / 2022-06-23 06:50
    Ocena: 3.67 / 5
    22.06.2022 wraz z koleżanką kupowałyśmy bilet do Kołobrzegu. Czekając w długiej kolejce mogłyśmy zaobserwować obsługę klientów. Panie zazwyczaj były zdenerwowane,popędzały petentów i podnosiły głos.my miałyśmy to szczęście,że trafiłyśmy do pani Iwony, która okazała się prawdziwym aniołem. Kultura,spokój, cierpliwość i uśmiech na twarzy. Serdecznie dziękujemy i życzymy więcej takich pracowników.
  • ~Maria / 2022-06-22 22:13
    Ocena: 5.00 / 5
    W czerwcu 2022 podróżowałam z niepełnosprawną córką na wózku inwalidzkim na trasie Poznań- Kraków i powrót. Opieka drużyn konduktorskich była wspaniała, dobrze podróżuje się w specjalnym przedziale i zawsze korzystano z rampy. Panowie z asysty na dworcu byli życzliwi i pomocni. To nie była nasza pierwsza podróż i zawsze przebiega poprawnie, z pomocą.
  • ~Berliner / 2022-06-22 18:00
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie miałem jeszcze okazji jechać pociągiem bez opóźnienia. Pociąg EuroCity z Warszawy do Berlina według rozkładu jedzie mniej niż 600km przez 6,5 godziny, a opóźnieniami conajmniej 8 godzin. Zatrzymuje się w niezwykle istotnych europejskich metropoliach takich jak Rzepin, czy Świebodzin.
    ZaletyJest tanio
  • ~Nienawidze pkp i pis / 2022-06-22 17:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieda sie polegać na tym dziadostwie opoznienia po 70minut do 3h masakra. Dno poprostu!
    ZaletyZadnych
    WadyWszystkie jakie sa mozliwe.
  • ~niezadowolony_student / 2022-06-21 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    20.06.2022
    Przez opóźnienie pociągu relacji Radom Główny - Małkinia wynoszące 50 min, nie dotarłem na ważny egzamin. Oczywiście nie ma co marzyć o zwrocie kosztów, bo to zasrane PKP.
    ZaletyDba o wzrost ciśnienia.
    WadyPodatne na wszelkie warunki atmosferyczne i awarie systemów.
  • ~Pasażer / 2022-06-20 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesiadki, opóźnienia, smród i szkodowanie na klimatyzacji…
    ZaletyBrak
    WadyDuzo
  • ~Damian / 2022-06-20 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 5 latach przerwy kozystania z PKP postanowilem sprawdzic czy jest lepiej. Zdecydowalem sie na podroz pociagiem zamiast samochodu aby moc pracowac w trakcie jazdy. Po dotarciu na Dworzec w Poznaniu okazalo sie pociag ma opoznienje 30 minut. Nastepnie po 30 minutach ze 60 minut. Nastepnie ze 130 minut dalej nie czekalem. Serdecznie dziekuje na co najmniej kolejne 5 lat.
    ZaletyBrak
    WadyOgolna dezinformacja. Brak punktualnosci
  • ~elwirrut / 2022-06-20 16:44
    Ocena: 2.50 / 5
    Po około 15 latach nie korzystania z usług PKP 17 września jechałam z Torunia do Wałbrzycha i w tym samym dniu wracałam do Torunia. Przesiadkę miałam we Wrocławiu.Jeśli chodzi o komfort przejazdu, to poza tłokiem w pociągu z Torunia do Wrocławia nie mam się do czego przyczepić. We Wrocławiu miałam przesiadkę i musiałam kupić bilet do Wałbrzycha miałam na to godzinę i dwadzieścia minut i wyobraźcie sobie, że przez kolejkę do kasy NIE ZDĄŻYŁAM na ten pociąg, następny tzw. osobowy jechał 20 min później i wiadomo zatrzymywał się na każdej stacji co znacząco przedłużyło podróż i ledwo zdążyłam z powrotem na dworzec po załatwieniu swojej sprawy. Na dworcu Wałbrzych Miasto byłam 20 min przed czasem odjazdu swojego pociągu niestety okazało się że kasa intercity jest zamknięta a pani z regionalnych niby nie ma możliwości sprzedaży biletu. Kolejka rosła, a kasjerki nie było przez 12 min. po powrocie zaczęła robić fochy, że co my od niej chcemy, wykłócać się z osobami stojącymi w kolejce wiedziała, że nie zdążymy na pociąg i obsługiwała bardo opieszale wręcz ostentacyjnie zwalniając tempo obsługi, gdyż ważniejsza była polemika z kolejką, a nie sprzedaż biletów. Kilka osób w tym ja, biegiem musiało pędzić do nadjeżdżającego już pociągu nie mając biletu było zmuszone zakupić go w pociągu po zawyżonej cenie. Zastanawiam się czy to nie celowa taktyka PKP aby zarobić więcej. W żadnej innej firmie ta pani nie zagrzała by miejsca w pracy, zdecydowanie nie nadaje się do kontaktu z klientem a przecież to ona jest tzw. "wizytówką" firmy, bo z nią pierwszą pasażer ma do czynienia... i co z tego że obsługa w pociągu jest miła i chętna do pomocy, jeżeli na tzw> dzień dobry wita pasażera taki cerber.. Na dodatek pociąg ten złapał na tyle duże opóźnienie, że nie zdążyłam na pociąg do Torunia i ostatecznie zamiast w domu być o 22:20 to byłam w nim o 0:20.. Jeśli chodzi o konkluzje to nie polecam tego środka transportu poza tym że komfort wzrósł i obsługa w pociągu miła i o dziwo trzeźwa, to wszystko jest jak za komuny.. a nawet gorzej, bo wtedy w każdej kasie można było kupić każdy bilet, a dzisiaj nigdy nie wiadomo czy stoi się we właściwej kasie i po odstaniu swojej pół godziny, lub przeszło godziny nie usłyszy się, że to nie prawidłowa kasa i trzeba stać od nowa. Takiego chaosu jeszcze nie widziałam to na pewno do niczego dobrego nie doprowadzi, a z takim podejściem do klienta firma ta dąży do upadku. A przecież w dobie ekologii, drogiego paliwa mogli by mieć mnóstwo nowych klientów ale widać komuś zależy na tym aby tak nie było. Podsumowując odradzam każdemu ten środek lokomocji może znowu za 15 lat spróbuję skorzystać z ciekawości, oczywiście pod warunkiem że ta firma do tego czasu przetrwa.
    Zaletymiła obsługa pociągu.
    WadyBardzo nie kulturalne bileterki, pociągi notują ciągłe opóźnienia, zakup biletu trwa średnio około godziny, za mało wagonów w składzie, przez co tworzy si ogromny tłok
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4949
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3081
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 850
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 706
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 346
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.91, ilość opinii: 311
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4401
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3873
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2906