Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5541 opinii

1.85 / 5

  • Wygoda
    1.76
  • Jakość obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.87
  • Poziom cen
    1.99

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kevin / 2023-01-11 12:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Dziękuję za podnoszenie cen za to jedzie mniej ludzi i większe opóźnienia .
  • ~Kgbfilm / 2022-05-18 12:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Uwielbiam jeździć pendolino.. bardzo miła obsługa..szybko..komfortowo i smacznie.. dziś zamówiłem śniadanie przepyszna jajecznica. Pani profesjonalne podejście do pasażera..5 wagon numer pociągu Eip 5304.. należy im się premia albo po czekoladzie.. dziękuję i pozdrawiam
  • ~Khan / 2022-03-23 21:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Po prostu bosko, po szynach do celu. Po prostu bosko, po szynach do celu. Po prostu bosko, po szynach do celu
  • ~Kib / 2023-05-25 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Macie jedno zadanie- dowieźć ludzi z punktu A do punktu B na czas a to i tak jest za trudne. Serio? Nie można raz przyjechać na czas?
  • ~Kiba / 2022-12-05 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Dlaczego tych pociągarzy tak przerasta przyjechanie na czas?! Muszę jeździć pociągiem co weekend i zawsze to wygląda tak samo- przyjeżdża z opóźnieniem, potem 40minutowa 'przerwa na herbatkę' w Gdyni Głównej. NIGDY nie przyjechali na czas i nie zawieźli mnie na czas. PKP to to banda idiotów z zerowym szacunkiem do innych zatrudniająca innych idiotów, których przerasta punktualność. Szkoda, że nie da się dać 0 gwiazdek, idę robić prawo jazdy tylko po to żeby ci idioci nie dostali ode mnie nigdy więcej żadnych pieniędzy
  • ~Kibic / 2023-07-14 14:28
    Ocena: 2.25 / 5
    Kiedy przestaniecie sprzedawać bilety ludziom bez rezerwacji miejsca,żeby się dostać do wagonu Wars, trzeba wysiąść i biec peronem. Pełno ludzi na korytarzach i w przejściach bez miejscówek. Nie można dostać się do toalety bo zastawione rowerami o torbami DRAMAT. Ktoś w PKP IC bierzerz za to pieniądze. Kto w razie wypadku weźmie odpowiedzialność za ludz zgniecionych w korytarzach i przejściach????? I piszecie żeby nie używać agresywnego języka to zacznijcie w końcu myśleć
    ZaletyWygodne fotele
    WadyTłok na korytarzach, kilma raz działa raz nie. Korytarz pełen ludzi bez rezerwacji miejsca!!!!!
  • ~Kici Biznes 1457 / 2025-08-13 08:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Pociag z Krakowa do Kołobrzegu. Okropny, po pierwsze miejsca sa robione jak dla idiotow jest jeden wielki przedzial jak w kolejach lokalnych (wojewodzkich) i 2 miejsca obok siebie. Miejsca sa zrobione nie po kolei i nie parzyscie. Lepiej bylo jak byly przedzialy 6-8 osobowe, a nie wymyslanie jakies.

    Po 2 brakuje w pociagu sterowania klimatronikiem gdy siedzi sie przy nawiewach, okropne to jest bo dla mnie klimatyzacja byla za slaba a dla kogos innego moze byc za mocna i nie moze nia sterowac ani nic.

    Po 3 za bilet placi sie mega duzo, a fotele sa twarde i podlokietniki sa tylko dla jednej osoby. Nie ma komfortu w ogole, nie ma nawet jakiegos parawanu by oddzielic sie od innych. Okropienstwo!

    Jedynie co, bylo dobre to mila pani konduktor ktora sprawdzala bilety. Podeszla z usmiechem na twarzy sprawdzila bilet legitymacje i grzecznie zyczyla milej podrozy po czym odeszla. Natomiast poza obsluga wszystko jest slabe!!!!
    ZaletyMila obsluga, przynajmniej ja na taka trafilem
    WadySiedzenia twarde
    Brak regulacji klimatyzacji/ogrzewania
    Brak podlokietnika dla 2 osob
    Brak regulacji fotele (pozycja lezaca) jest tylko i wylacznie pozycja przod i tyl.
  • ~Kicia / 2019-08-03 17:05
    Ocena: 4.50 / 5
    Trasa Warszawa Wschodnia-Świnoujście i z powrotem,początek lipca. Pociąg punktualny,łazienki czyste,obsługa w porządku,cisza i spokój w pociągu a zaznaczam że to pociąg nocny.
    ZaletyCena biletu 141,76zl za 3 osoby(TLK)
    WadyTroszkę długo się jedzie bo aż 10 godzin,i dludi postój bo aż godzinę w Poznaniu.
  • ~Kiedy PKP zacznie jezdzic wedlug rozpis / 2023-02-07 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Problem polega na tym, ze pkp zmonopolizowalo rynek i w glebokim powazaniu ma obecnie respektowanie jakichkolwiek norm, robia co chca i kiedy chca jednoczesnie biorac za to niemale pieniadze. PKP: wiecie co Wam gdzie.
    ZaletyZalety? Jakie zalety?
    WadyOwszem, same wady.
  • ~Kiel / 2025-07-25 19:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Zdecydowanie odradzam podróż z PKP Intercity.
    Podróż była fatalna od początku do końca. Obsługa wyjątkowo niemiła i opryskliwa – na proste pytania odpowiadają z łaską, jakby pasażer był problemem. Pomimo posiadania biletu, miejsc zabrakło, bo sprzedano ich więcej niż było dostępnych – część osób musiała stać na korytarzu przez całą drogę.

    W wagonach panował brud i nieprzyjemny zapach, który utrzymywał się przez całą podróż. Toalety były nieczynne, a te nieliczne, które działały, były w opłakanym stanie – brudne, bez papieru i bez możliwości umycia rąk.

    Z roku na rok jest coraz gorzej. Komfort podróży bliski zeru. Za takie pieniądze można oczekiwać przynajmniej podstawowych standardów, a nie poczucia, że jest się traktowanym jak zbędny balast. Nigdy więcej.

    ZaletyBrak
    WadyZdecydowanie odradzam podróż z PKP Intercity.
    Podróż była fatalna od początku do końca. Obsługa wyjątkowo niemiła i opryskliwa – na proste pytania odpowiadają z łaską, jakby pasażer był problemem. Pomimo posiadania biletu, miejsc zabrakło, bo sprzedano ich więcej niż było dostępnych – część osób musiała stać na korytarzu przez całą drogę.

    W wagonach panował brud i nieprzyjemny zapach, który utrzymywał się przez całą podróż. Toalety były nieczynne, a te nieliczne, które działały, były w opłakanym stanie – brudne, bez papieru i bez możliwości umycia rąk.

    Z roku na rok jest coraz gorzej. Komfort podróży bliski zeru. Za takie pieniądze można oczekiwać przynajmniej podstawowych standardów, a nie poczucia, że jest się traktowanym jak zbędny balast. Nigdy więcej.

  • ~Kiki / 2023-07-22 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg z Warszawy Wschodniej do Kołobrzegu 22 lipca to wstyd dla Polski. Jak można sprzedawać tyle biletów, bez miejscówek i nie przewiedzieć dodania wagonu?!
    Rodzicie z dziećmi na korytarzu, starsze osoby... DRAMAT.
    Obsługa w okienku - porażka. Pani kasjerka ziewa prosto w człowieka, aż widać jej wnętrzności. Brak podstaw kultury osobistej.
    WSTYD.
    ZaletyBrak
    WadyMożna wymieniać bez końca
  • ~Kim / 2022-02-20 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Powrót z Warszawy do Krakowa ledwo co wszedłem na peron oczywiście informacja o opóźnieniu przecież na torach korki , ruszyliśmy kolejny postój w szczerym polu i informacja ze opóźnienie wyniesie 55 min , obsługa na najniższym możliwym poziomie .
    ZaletyZero
    WadyCała firma to jedno wielkie pisowskie gowno
  • ~Kinga / 2017-09-04 19:57
    Ocena: 3.25 / 5
    No więc tak:

    Sytuacja z Krakowa ( lipiec/sierpień )

    Głównie sprawa dot obsługi klienta ( w centrum obsługi klienta, gdzie również można skorzystać z zakupu ), na zakup biletów powrotnych na trasę Świnoujście - Kraków , a dokładniej mówiąc Pani tam pracującej ( blondynka, włosy upięte w kucyk, lekki balejaż, bardzo łatwa do weryfikacji ), z którą miałam nieprzyjemność tegoż spotkania. Zachowanie karygodne, nie wiem co owa osoba robi na takim stanowisku, miałam wrażenie, że jest tam za kare, nie wiem jak to nazwać... już tłumaczę, miałam na celu zakup biletów powrotnych, z około tygodniowym wyprzedzeniem, w sumie to miałam czas w dniu wyjazdu, wiec stwierdziłam a co? pójdę, kupię powrotne skoro do odjazdu mam sporo ponad godzinę. Odwiedziłam ową Panią, powiedziała, że ŻADNYCH biletów nie ma, 'jedynek' , kuszetek dosłownie nic, drugiej klasy, no nie ma... w miedzy czasie pomachała jakiejś tam 'koleżance' która gdzieś tam przechodziła, zlała mnie totalnie, powtarzając iż biletów na tydzien do przodu nie ma żadnych gdyż zostały wyprzedane, zasłaniając się tym że została otwarta sprzedaż internetowa w dn 23 lipca a ja próbowałam zakupic bilety 24 ;D ( jeden dzien później ) i co? nie ma nic? to jakim cudem mam wrócić, to oznaczałoby że bilety w jedną strone są.. a wrócić nie mam jak, bo nagle wszystko wyprzedane. Głównie zależało mi na kuszetkach, nie ważne czy dolne/górne, jakiekolwiek, podałam tam bliżej określony dzien, na który bym chciała... usłyszałam po raz krotny iż żadnych biletów nie ma! Pani wstała i poszła sobie, podejrzewam że do koleżanki, do której 'pomachała' stawiając kartke z informacją iż kasa nieczynna coś tego typu ( kazdy wie o co mi chodzi ).
    Zniesmaczona a zarazem smutna, że nie mam jak wrócić, poszłam.
    Nie upierałam się , no skoro nie ma to nie ma... nie wrócę ;p trudno... ( poszłam z Mamą na jakieś małe zakupy do biedronki )czekając i pilnując walizek, stwierdzilam aaaa co mi tam, wejde na stronę i sprawdzę czy faktycznie nic nie ma.. ( no tak jestem niedowiarkiem).
    Nie uwierzycie jak sie we mnie zagotowało...
    Pomijając fakt, że biletów multum! na I klase, II , aaaa nawet na moje upragnione kuszetki. Dosłownie wszystko. Poczekałam niecierpliwie na mamę, zdałam szybko relacje, wróciłyśmy...
    Trzymam w dłoni telefon z biletami ( z informacją, że są dostępne, na 2 os, kuszetki bla bla bla.. )
    PECH! znów trafiłam z trzech mozliwych na tą samą kobiete!
    mówię.. dlaczego poinformowała mnie Pani o braku biletów, skoro są, a nawet udało mi sie znaleźć kuszetki.
    A ta dalej swoje, wzieła mi telefon i kłóci się ze mną, ze nie ma.. ze nie mozliwe... żebym sobie kupiła przez telefon skoro są.. u niej w systemie nie ma nic, Wszystko wyprzedane,
    ale po co? skoro przyszłam do obslugi klienta i chce u Państwa zakupić owe bilety, nie bede specjalnie szukać drukarni/ksero zeby to sobie teraz drukować ( kiedy cały czas zbliża sie godzina odjazdu ).
    Nie ma i nie ma, Pani sie wciąż upiera mając mój telefon w ręce, gdzie czarno na białym jest napisane że bilety są!
    Nie mogłam na nią patrzeć, zdenerwowana poszłam do Pani obok, gdyż się zwolniło miejsce. Mówiąc co i jak. ( moja ulubienica, co nie co słyszała widziałam, po jej minie ;p ) Zdałam relacje, poprosiłam o konkretny bilet, Pani sprawdziła, bo skoro na stronie internetowej są to dlaczego u niej ma nie być, okazało się że są, wydrukowała, ja zapłaciłam i sprawa zamknięta.

    Powiedzcie mi, jakim cudem taki jak opisany powyżej przypadek tejże kobiety, pracuje na takim stanowisku? w takim miejscu ? :/
  • ~Kinga / 2018-07-23 06:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Dziś 23.07 około godziny 6:30 starsza pani w 2 kasie - Warszawa Zachodnia. Podeszłam zapytaniem z którego peronu odjeżdża mój pociąg aby się upewnić.. Gdyż informacja otwarta jest o 7 i to też jest duży minus. Pani w kasie strasznie się oburzyla że pytam, zarzuciła mi że nie potrafię czytać a bilet internetowo potrafię zamówić. Odchodząc wyśmiala mnie do koleżanki siedzącej obok. Myślę że po to ta pani tam jest aby pomóc podróżującym, udzielić odpowiedzi w spokojny sposób. Gorąco nie polecam.
    WadyPersonel, brak informacji w godzinach 5-6
  • ~Kinga / 2018-10-28 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Podróże PKP to istna katastrofa. Sprzedają miejscówki do przedziałów 8 osobowych. Przyjeżdża pociąg z przedziałami 6 osobowymi. Spora grupa pasażerów nie ma nie ma miejsca. Obsługa pociągi co na to siadać gdzie są wolne miejsca. Tylko, że tych wolnych miejsc. Kpina i porażka. Jadąc z 9 letnim dzieckiem ponad 2 godziny ... Oczywiście kontrola biletów, dokumencik koniecznie sprawdzane dokladnie.
    ZaletyBrak!!!
    WadySame wady...
  • ~Kinga / 2019-09-14 00:33
    Ocena: 3.00 / 5
    13.09. Planowany odjazd 15.07.Podroz z Gdyni do Kolobrzegu. Spóźnienie 110' . Komunikaty na stacji Gdynia niezrozumiałe!!! Nieuprzejma konduktorka, nie podala przyczyny spóźnienie, Wmawiala pasażerom, że komunikaty w Gdyni były słyszalne, co było nieprawdą! Personel pociągu nie radził sobie z pijakiem. To ja szukalam sobie innego miejsca!Dlaczego nie wysadza sie pająków?
    ZaletyWoda i papier w WC.
    Wady Slowo przepraszam za spóźnienie 110'- nie padło znikąd!
  • ~Kinga / 2021-03-24 22:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze nigdy nie podróżowałam tak złym połączeniem. Pociąg Wetlina ze stacji Kraków Główny do Zagórza to jedna wielka porażka . Opóźnienie na samym początku w momencie podstawienie , nie mówiąc o licznych postojach w trakcie i żadnej informacji ze strony personelu czym to jest spowodowane. To była moja ostatnia podróż tymi liniami. Zdecydowanie wolę korzystać z pewnego połączenia kolei małopolskich. Przyspieszenie pociągów intercity jedynie istnieje na papierze.
  • ~Kinga / 2021-12-26 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociągi się spóźniają.........................................,..........Duże ceny i nie wygodne pociągi.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Kinga / 2022-04-14 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka za łyżeczkę plastikowa dla dziecka żeby zjadło jogurt 1 zł, gdziekolwiek nie byłam w samolocie nigdy za plastikowa łyżeczkę nie musiałam płacić.
    Nie polecam , bilet kilka stów
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~Kinga / 2022-06-25 08:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Komunikacja zastępcza Zielona Góra - Zbąszynek to jest żart. Pasażerowie mimo biletu nie są zabierani ponieważ nie ma miejsca w autobusie. Kto decyzuje się na sprzedaż większej ilość biletów niż jest miejsc?!
    WadyIntercity do żart.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5541
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3393
Sindbad
Ocena: 2.43, ilość opinii: 931
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 740
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 393
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 361
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4884
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4608
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4074
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3152