strona 115 z 267
- « poprzednia
- 1 ...
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- nastepna »
-
~Kinga / 2017-09-04 19:57
No więc tak:
Sytuacja z Krakowa ( lipiec/sierpień )
Głównie sprawa dot obsługi klienta ( w centrum obsługi klienta, gdzie również można skorzystać z zakupu ), na zakup biletów powrotnych na trasę Świnoujście - Kraków , a dokładniej mówiąc Pani tam pracującej ( blondynka, włosy upięte w kucyk, lekki balejaż, bardzo łatwa do weryfikacji ), z którą miałam nieprzyjemność tegoż spotkania. Zachowanie karygodne, nie wiem co owa osoba robi na takim stanowisku, miałam wrażenie, że jest tam za kare, nie wiem jak to nazwać... już tłumaczę, miałam na celu zakup biletów powrotnych, z około tygodniowym wyprzedzeniem, w sumie to miałam czas w dniu wyjazdu, wiec stwierdziłam a co? pójdę, kupię powrotne skoro do odjazdu mam sporo ponad godzinę. Odwiedziłam ową Panią, powiedziała, że ŻADNYCH biletów nie ma, 'jedynek' , kuszetek dosłownie nic, drugiej klasy, no nie ma... w miedzy czasie pomachała jakiejś tam 'koleżance' która gdzieś tam przechodziła, zlała mnie totalnie, powtarzając iż biletów na tydzien do przodu nie ma żadnych gdyż zostały wyprzedane, zasłaniając się tym że została otwarta sprzedaż internetowa w dn 23 lipca a ja próbowałam zakupic bilety 24 ;D ( jeden dzien później ) i co? nie ma nic? to jakim cudem mam wrócić, to oznaczałoby że bilety w jedną strone są.. a wrócić nie mam jak, bo nagle wszystko wyprzedane. Głównie zależało mi na kuszetkach, nie ważne czy dolne/górne, jakiekolwiek, podałam tam bliżej określony dzien, na który bym chciała... usłyszałam po raz krotny iż żadnych biletów nie ma! Pani wstała i poszła sobie, podejrzewam że do koleżanki, do której 'pomachała' stawiając kartke z informacją iż kasa nieczynna coś tego typu ( kazdy wie o co mi chodzi ).
Zniesmaczona a zarazem smutna, że nie mam jak wrócić, poszłam.
Nie upierałam się , no skoro nie ma to nie ma... nie wrócę ;p trudno... ( poszłam z Mamą na jakieś małe zakupy do biedronki )czekając i pilnując walizek, stwierdzilam aaaa co mi tam, wejde na stronę i sprawdzę czy faktycznie nic nie ma.. ( no tak jestem niedowiarkiem).
Nie uwierzycie jak sie we mnie zagotowało...
Pomijając fakt, że biletów multum! na I klase, II , aaaa nawet na moje upragnione kuszetki. Dosłownie wszystko. Poczekałam niecierpliwie na mamę, zdałam szybko relacje, wróciłyśmy...
Trzymam w dłoni telefon z biletami ( z informacją, że są dostępne, na 2 os, kuszetki bla bla bla.. )
PECH! znów trafiłam z trzech mozliwych na tą samą kobiete!
mówię.. dlaczego poinformowała mnie Pani o braku biletów, skoro są, a nawet udało mi sie znaleźć kuszetki.
A ta dalej swoje, wzieła mi telefon i kłóci się ze mną, ze nie ma.. ze nie mozliwe... żebym sobie kupiła przez telefon skoro są.. u niej w systemie nie ma nic, Wszystko wyprzedane,
ale po co? skoro przyszłam do obslugi klienta i chce u Państwa zakupić owe bilety, nie bede specjalnie szukać drukarni/ksero zeby to sobie teraz drukować ( kiedy cały czas zbliża sie godzina odjazdu ).
Nie ma i nie ma, Pani sie wciąż upiera mając mój telefon w ręce, gdzie czarno na białym jest napisane że bilety są!
Nie mogłam na nią patrzeć, zdenerwowana poszłam do Pani obok, gdyż się zwolniło miejsce. Mówiąc co i jak. ( moja ulubienica, co nie co słyszała widziałam, po jej minie ;p ) Zdałam relacje, poprosiłam o konkretny bilet, Pani sprawdziła, bo skoro na stronie internetowej są to dlaczego u niej ma nie być, okazało się że są, wydrukowała, ja zapłaciłam i sprawa zamknięta.
Powiedzcie mi, jakim cudem taki jak opisany powyżej przypadek tejże kobiety, pracuje na takim stanowisku? w takim miejscu ? :/
-
-
~Kinga / 2018-07-23 06:43
Dziś 23.07 około godziny 6:30 starsza pani w 2 kasie - Warszawa Zachodnia. Podeszłam zapytaniem z którego peronu odjeżdża mój pociąg aby się upewnić.. Gdyż informacja otwarta jest o 7 i to też jest duży minus. Pani w kasie strasznie się oburzyla że pytam, zarzuciła mi że nie potrafię czytać a bilet internetowo potrafię zamówić. Odchodząc wyśmiala mnie do koleżanki siedzącej obok. Myślę że po to ta pani tam jest aby pomóc podróżującym, udzielić odpowiedzi w spokojny sposób. Gorąco nie polecam. WadyPersonel, brak informacji w godzinach 5-6 -
~Kinga / 2018-10-28 14:21
Podróże PKP to istna katastrofa. Sprzedają miejscówki do przedziałów 8 osobowych. Przyjeżdża pociąg z przedziałami 6 osobowymi. Spora grupa pasażerów nie ma nie ma miejsca. Obsługa pociągi co na to siadać gdzie są wolne miejsca. Tylko, że tych wolnych miejsc. Kpina i porażka. Jadąc z 9 letnim dzieckiem ponad 2 godziny ... Oczywiście kontrola biletów, dokumencik koniecznie sprawdzane dokladnie. ZaletyBrak!!!WadySame wady... -
~Kinga / 2019-09-14 00:33
13.09. Planowany odjazd 15.07.Podroz z Gdyni do Kolobrzegu. Spóźnienie 110' . Komunikaty na stacji Gdynia niezrozumiałe!!! Nieuprzejma konduktorka, nie podala przyczyny spóźnienie, Wmawiala pasażerom, że komunikaty w Gdyni były słyszalne, co było nieprawdą! Personel pociągu nie radził sobie z pijakiem. To ja szukalam sobie innego miejsca!Dlaczego nie wysadza sie pająków? ZaletyWoda i papier w WC.Wady Slowo przepraszam za spóźnienie 110'- nie padło znikąd! -
~Kinga / 2021-03-24 22:30
Jeszcze nigdy nie podróżowałam tak złym połączeniem. Pociąg Wetlina ze stacji Kraków Główny do Zagórza to jedna wielka porażka . Opóźnienie na samym początku w momencie podstawienie , nie mówiąc o licznych postojach w trakcie i żadnej informacji ze strony personelu czym to jest spowodowane. To była moja ostatnia podróż tymi liniami. Zdecydowanie wolę korzystać z pewnego połączenia kolei małopolskich. Przyspieszenie pociągów intercity jedynie istnieje na papierze. -
~Kinga / 2021-12-26 12:54
Pociągi się spóźniają.........................................,..........Duże ceny i nie wygodne pociągi. ZaletyBrakWadyDużo -
~Kinga / 2022-04-14 13:52
Porażka za łyżeczkę plastikowa dla dziecka żeby zjadło jogurt 1 zł, gdziekolwiek nie byłam w samolocie nigdy za plastikowa łyżeczkę nie musiałam płacić.
Nie polecam , bilet kilka stówZaletyBrakWadyWiele -
~Kinga / 2022-06-25 08:27
Komunikacja zastępcza Zielona Góra - Zbąszynek to jest żart. Pasażerowie mimo biletu nie są zabierani ponieważ nie ma miejsca w autobusie. Kto decyzuje się na sprzedaż większej ilość biletów niż jest miejsc?! WadyIntercity do żart. -
-
~Kinga / 2022-08-01 15:12
Środkami publicznej komunikacji międzymiastowej jeżdżę odkąd pamiętam. W ostatnich miesiącach wyjątkowo często miałam okazję korzystać z usług PKP Intercity.
Załoga kulturalna, warunki bardzo dobre, a ostatnia podróż sprawiła, że postanowiłam podzielić się opinią publicznie. Duże zainteresowanie podróżą na konkretnej trasie, Pan Konduktor z pomocnikiem bardzo chcieli pomóc - szukali alternatywnych połączeń, doradzali na jakiej stacji warto wysiąść i jaki pociąg złapać, aby dostać się do miejsca docelowego. Ostatecznie wszystko zakończyło się pomyślnie (a zaczęło przez moją nieuwagę), dawno nie widziałam takiego zaangażowania i chęci pomocy, a wszystko w atmosferze wysokiej kultury osobistej :)
Jestem bardzo wdzięczna, na pewno zostanę z intercity na dłużej, Pana Konduktora wysiadającego w Łodzi Widzew serdecznie pozdrawiam i mam nadzieję, że podobnych profesjonalistów będzie coraz więcej!
Wszystkiego dobrego, pozdrawiam!ZaletyProfesjonalna i chętna do pomocy załoga
Wygodne miejsca
Gniazdko z prądem -
~Kinga / 2022-10-23 08:00
Cyrk na kółkach, można się spóźnić na własny pogrzeb nawet ZaletyBrakWadyWszystko -
~Kinga / 2023-08-15 15:58
Pociąg Intercity pierwsza klasa i nie działa klimatyzacja. W pociągu jest 39,7 Celsjusza. Koszmar. ZaletyBrakWadyPoziom usli -
~Kinga / 2023-08-19 16:29
Relacja Kraków Kołobrzeg w trakcie. jeszcze podròzy!! Właśnie zauważyli że 75 min narazie opòźnienia! Szybciej to pociągi regionale jeżdzą!obsługa chamska -szczegòlnie blondi nazwana konduktorem!!!! Obiecują -e na miejscu bedziemy za poł godz ...czyli jakby nie patrzeć 2 godz w plecy.oczywišcie klimatyzacja tez wysiadła ZaletyZadnych -
~Kinga / 2024-04-08 19:00
Dziękuję
PKP Intercity S.A.
2.3
PKP Intercity S.A.
Adres: Al. Jerozolimskie 142A, 02-305 Warszawa
Opinie (2817)
Aktualności (1)
Rozmowy kwalifikacyjne (19)
Pytania (978)
Jesteś tutaj:
Strona głównaOpinie o pracodawcachWarszawaPKP Intercity S.A.Opinie o PKP Intercity S.A.
Opinie o PKP Intercity S.A.
Wyszukaj opinie
Kinga
08.04.2024 18:52
Użytkownicy czekają na odpowiedź 5 minut.
Dziś spóźniłam się na wizytę do lekarza ponieważ z Sandomierza pociąg wyjechał pół godziny po czasie. Pytałam dlaczego czekamy na dworcu pracownika ja go pociągu ta dowiedziałam się że czekamy na autobus jadący z Warszawy z jakimiś ludźmi i że bez tych ludzi pociąg nie ruszy. Odjechaliśmy 10:10 zamiast 9:42. Tak się traktuje pozostałych pasażerów którzy pół godziny czekali w pociągu mając wykupione bilety?. ZgrozaZaletyBardzo miły pan konduktorWadyBardzo dużo opóźnienia -
~Kinga / 2024-04-20 14:28
Bardzo nie polecam przejazdów z PKP Intercity ponieważ to jest bardzo nieodpowiedzialna firma i bardzo źle traktuje swoich klientów. Jechałam 8 kwietnia z Sandomierza do Stalowej Woli do lekarza. Pociąg stał na stacji w Sandomierzu ponad pół godziny ponieważ jak się dowiedziałam od pracownika PKP Intercity siedzącego sobie na ławeczce na przystanku że czekają na jakąś wycieczkę jadącą z Warszawy i bez nich bez tej wycieczki pociąg nie odjedzie. Ja spóźniłam się do lekarza bo później musiałam jeszcze jechać mks-em w Stalowej na miejsce docelowe i nie zostałam przyjęta. Napisałam reklamację aby oddali mi pieniądze za bilet w związku z półgodzinnym opóźnieniem ale oczywiście reklamacja nie została uwzględniona. Odradzam bardzo odradzam podróżowania z PKP Intercity. Mają swoich pasażerów zupełnie w (usunięte przez administratora) -
~Kinga / 2024-05-06 14:37
Zimno w przedziale od klimatyzacji, brak papieru w toalecie już od początku trasy, jedna toaleta nieczynna (woda nie spłukuje), korytarze zapełnione pasażerami bez rezerwacji miejsca. -
~Kinga / 2024-08-29 12:19
Pociąg Bryza spóźnił się 40 minut i powiedzmy, że to na Państwa realia jest normalne. Ale to, że przy upale 34° nie działa klimatyzacja nie jest normalne. Awaria, awarią, natomiast Państwo macie je nieustannie. Może jakiś przegląd klimatyzacji w pociągach rozwiązałby ten ciągły problem? -
-
~Kinia / 2018-12-09 17:16
Dzisiaj jadę pociągiem z wroclawia do Katowic wyjeżdżającym z wroclawia o 17:02. Mając miejscówkę nie mogłam dostać się do przedziału że względu na to że ludzie na korytarzu stali jak mrówki... O ubikacji i dostanie się do niej już nie wspomnę. I pkp intercity bierze i mówi o komforcie podróży w 21 wieku nie ma gniazdek przedziały 8 osobowe. Jest masakra ZaletyNicWadyBrak przejścia do wc
Ludzie na korytarzu jak w puszce -
~kiyr / 2022-08-16 20:03
Podróż z Częstochowy do Katowic .Dziś.pociąg nr54100.Dwie osoby z rowerami.Miejsca rezerwowane.Brak wagonu i miejsc na rowery .Jeden umieszczono w przejściu przy toalecie w pierwszym wagonie od lokomotywy, drugi (ze względów bezpieczeństwa!!)na końcu w ostatnim ,tez obok toalety. Zadnych zapięć ,uchwytów czegokolwiek dla zabezpieczenia rowerów.Całą drogę żona i ja trzymaliśmy rowery aby nie latały po pociągu i co jakiś czas umożliwialiśmy lawirując nimi wejście pasażerów do toalety.Pytam :kto i na jakiej podstawie wydaje zgodę na taki przewóz rowerów ? Czy PKP tak cieńko przędzie ??Można jeszcze przewozić konie albo krowy na korytarzu. O braku klimy nie ma co wspominać . -
~kiyr / 2022-08-16 21:03
lata 80-te chyba były lepsze,taka" dobra zmiana" na PKP ZaletybrakWadysame -
~Kjjk / 2024-04-10 01:13
Jechałem pociągiem z Kostrzyna o 00:10 do Warszawy wschodniej(a jeszcze był spóźniony ok 20 min) spytałem się pani konduktor że jest jakaś pomyłka że jak kupowałem bilet do warszawy centralnej a tu pisze Warszawa wschodnia to pani jeszcze bezczelnie wzruszyła ramionami tam gdzie wysiądę to jej nie obchodzi a tu miałem przesiadkę skandal jeszcze raz skandal jak oni traktują podróżnych ZaletyNie ma zalet skandal z pracownikamiWadyZmienić konduktorów którzy nie pomagają tylko pilnują swoich spraw
strona 115 z 267
- « poprzednia
- 1 ...
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- nastepna »