ZaletyCena
strona 112 z 277
- « poprzednia
- 1 ...
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- nastepna »
-
~Karolina / 2021-07-05 15:21
Wracałam do domu zmęczona po pracy a w Jastarni była mijanka wszystko by było dobrze gdyby nie to ze postój trwał 40min i byłam w domu z godzinnym opóźnieniem. Do tego Konduktor bardzo nie miły, wiem ze nie macie wpływu na ludzi ale pasażerowie bardzo głośni i maja problem ze konduktor zwrócił im uwagę o maseczkę. Dziękuje do widzenia. -
-
~Karolina / 2021-08-14 11:33
Drogie ceny biletów w porównaniu z konkurencją, brak klimatyzacji, przepełnione wagony, opóźnienia. Wciąż stoję na stacji bez informacji co się dzieje i kiedy pociąg ruszy. Wydawałoby się, że jak intercity to komfortowa podróż, nic bardziej mylnego. Omijać! -
~Karolina / 2021-08-21 14:33
To jest jakieś nieporozumienie że osoby które nie mają miejsce siedzących i muszą stać przez kilka godzin płacą taką same cenę jak osoby które siedzą. Brak klimatyzacji, opóźnienia, tłumy takie że nie da się stać, kible wyglądają jak za czasów PRL-u albo i gorzej. Ludzie chamstwo. Następnym razem chyba odpuszczę sobie podróży PKP lepiej już nigdzie nie jechać niż znosić to. ZaletyNie maWadyBrak klimatyzacji
Brak miejsca żeby się wysikać w spokoju
Nie wygodne miejsca
Ceny -
~Karolina / 2021-10-02 22:37
Pociąg stoi w polu godzinę, dodam że jest to godzina 23 , każdy chce dojechać w miejsce docelowe a pociąg nie rusza bo się podobno resetuje...tragedia, nie polecam ZaletyŻadnychWadyDużo ludzi , opóźnienia, malutkie toalety, problem z WiFi -
~Karolina / 2021-10-26 14:05
Jestem bardzo mile zaskoczona pomocą osobie niepełnosprawnej w podróży i nie tylko.... Obsługa pociągu GRYF InterCity relacji Szczecin - Olsztyn Główny (godz. 7:38-14:48) nie tylko pomogła mi w wysiadaniu z pociągu (a niezbyt sprawnie się poruszam o kulach)ale również na stacji Elbląg (gdzie nie ma żadnych udogodnień dla osób niepełnosprawnych-nawet windy)Pan specjalnie wysiadł z pociągu i przeprowadził mnie bezpiecznie przez torowisko. Bardzo serdecznie dziękuję za pomoc i życzliwość. Wszystkim Pracownikom PKP życzę takiej empatii i serdeczności. ZaletyObsługa na najwyższym poziomie -
~Karolina / 2022-03-10 19:02
Kupuje bilet za pełna cene z miejscem zebg moc usiąść jezeli obywatele Ukrainy maja zajmowac 99% pociągów to albo niech kupują bilety s wyznaczonym miejscem albo niech kazdy inny ma zniżkę na bilecie za takie utrudnienia bo juz 3 raz sie nie zdecyduje na taka podroz dwa razy mi wystarczy
Podróżuje z miejscem by moc normalnie pracować w podróżyZaletyBrakWadyWszystko -
~KAROLINA / 2022-04-09 12:22
Pociąg z Poznania opóźniony o 30 min,Pociąg do Walcza nie poczekał.Opryskliwa kobieta nie chce zwrócić pieniądze i każe wypisać 3 strony protokół reklamacji.Zenada!!!! ZaletyŻadnych -
~Karolina / 2022-04-13 15:21
Nienawidzę tego PKP, nie pamiętam kiedy ostatnio dojechałam bez opóźnienia na czas, chyba nigdy. Poza tym syf i nie wiem za co płace, chyba za wkur..wianie sie ZaletyNie ma zaletWadyNie do opisania -
-
~Karolina / 2022-06-26 14:55
Chamskie i mściwe zachowanie konduktoròw do pasażeròw - dają kary za to że ktoś nie jest w stanie kupić biletu w kasie i musi kupić w pociągu ( gdyż czasami stanie w kolejce trwa po kilka godzin lub w przypadkach losowych ) Zero wyrozumiałości, liczą tylko na kase ZaletyBrakWadyKonduktorzy przemądrzali, nie mili
Brak szacunku do klientòw zero wyrozumiałości -
~Karolina / 2022-07-21 16:45
Pełen profesjonalizm obsługi PKP. kontrolerzy biletów to bardzo ciepłe i wyrozumiałe osoby, kultura osobista na wysokim poziomie. Praca z ludźmi z powołania, oby więcej takich pracownikow. Pozdrawiamy z Zakopanego obsługę na trasie Krakow-Kołobrzeg 21.07 ????????????krakow Kołobrzeg 38106 -
~Karolina / 2022-08-03 17:38
Jedziemy pociągiem relacji Kołobrzeg do Kraków Główny IC numeru 8306 tragedia pociąg jest bez klimatyzacji i niema miejsc które zarezerwowaliśmy w osobnym przedziale tylko w klasie 2.
Brak komfortu osobistego i mało miejscaZaletyBrakWadyBrak komfortu -
~Karolina / 2022-12-16 21:21
Dlaczego zawsze latem jest w pociągach tak zimno, ze trzeba okrywać się kurtka? A zima jest jak w saunie? Siedzę aktualnie w pociągu w którym jest tak gorąco ze nie da się wytrzymać. Mam zatkany nos i ta temperatura nie pomaga. Podróż ma trwać 4h a w głowie mam tylko myśli: „błagam niech ktoś to wyłączy”. ZaletyNicWadyBardzo wiele ale aktualnie jestem zła na jedna rzecz. -
~Karolina / 2023-03-15 06:57
Jestem absolutnie niezadowolona!!! Naciągnieto mnie na kolejne koszty kupna biletow dla moich dzieci.A kupiłam wcześniej bilety przez Internet gdzie wyświetlała się jedna opcja zniżki dla dzieci od lat 4 do lat 24 -37 %. Bilet okazał się ze zniżką dla dzieci niepełnosprawnych 84 %, No jakim cudem?! Konduktor stwierdził, że taką opcję wybrałam no to mu pokazuje w aplikacji że nie mam takiej opcji...A on na to że muszę kupić nowy bilet i kupiłam 84 zł.
Niedopracowani i naciągacze !ZaletyWygodnie przy stolikuWadyNiedopracowani str. kupna biletów -
~Karolina / 2024-08-30 15:35
Kolejny problem z klimatyzacją w upalny dzień. Na zewnątrz ponad 30 stopni Nie wspomnę o tym ze mnóstwo ludzi na korytarzu Tragedia Zapach potu unosi się w powietrzu Może któryś pan minister w garniturze powinien się przejechać i prosto na ważne spotkanie ZaletyPrzynajmniej bez opóźnieniaWadyWszystko pozostałe -
~Karolina / 2025-01-02 09:06
Reklamacja oraz skarga dotyczą przekazuj relacja Kraków Główny-Gdańsk Wrzeszcz.
Reklamacja oraz skarga tyczą się dzisiejszego przejazdu wyżej wymieniona relacja. Podróż odbywam z psem, dla którego niezakupiony został bilet jednak brak miejsca do przewożenia zwierzęcia. Poprosiłam obsługę pociągu w tym kierownika pociągu Panią (tu personalia nie zostały mi podane) nr spisany z plakietki 32027. O wskazanie miejsca dla osoby z psem aby przejazd odbył się niekonfliktowy oraz komfortowo dla wszystkich nadmienię, ze kwota biletu to 240,20 zł. Przemiła Pani kierownik poinformowała, ze miejsce dla psa jest pod moimi nogami pod siedzeniem i ze utrudniam przejazd prosząc o wskazanie miejsca do przewozu psa oraz jej personalia, poinformował również, ze zakończę swoją podróż w Warszawie z racji utrudniania podróży. Kierownik pociągu nie rozumiała mojej prośby, ze wykupiłam bilet i proszę o odrobine komfortu dla siebie oraz zwierzaka. Podróż skończyła się na podłodze przy toalecie na łączeniu pociągów, gdzie rowniez Pani kierownik nie pozwoliła mi przebywać ponieważ jest to miejsce dla bagażu a nie dla osoby z psem usilnie kąsając wracać mi na miejsce i trzymanie psa pod nogami fotela. Nadmienię, ze prosiłam o wskazanie miejsca ponieważ mam psa rasy dużej niespełna 36 kg. Miejsce pod siedzeniem jest tak obszerne, ze ledwo mieszczą się tam nogi a co dopiero pies. Także tak kończą się prośby do obslugi pociągu, kulturalne prośby dodam. Oczywiście koleżanka Pani kierownik która wcześniej prosiłam o to samo nabrała wody w usta i stała jak słup soli. Domagam się zwrotu poniesionych kosztów mojej podróży, która spędziłam w przejściu przy toalecie na podłodze oraz wyciagnięcia konsekwencji wobec przemiłej obslugi pociągu.ZaletyBrakWadySame wady -
~Karolina / 2025-01-02 09:06
Reklamacja oraz skarga dotyczą przekazuj relacja Kraków Główny-Gdańsk Wrzeszcz.
Reklamacja oraz skarga tyczą się dzisiejszego przejazdu wyżej wymieniona relacja. Podróż odbywam z psem, dla którego niezakupiony został bilet jednak brak miejsca do przewożenia zwierzęcia. Poprosiłam obsługę pociągu w tym kierownika pociągu Panią (tu personalia nie zostały mi podane) nr spisany z plakietki 32027. O wskazanie miejsca dla osoby z psem aby przejazd odbył się niekonfliktowy oraz komfortowo dla wszystkich nadmienię, ze kwota biletu to 240,20 zł. Przemiła Pani kierownik poinformowała, ze miejsce dla psa jest pod moimi nogami pod siedzeniem i ze utrudniam przejazd prosząc o wskazanie miejsca do przewozu psa oraz jej personalia, poinformował również, ze zakończę swoją podróż w Warszawie z racji utrudniania podróży. Kierownik pociągu nie rozumiała mojej prośby, ze wykupiłam bilet i proszę o odrobine komfortu dla siebie oraz zwierzaka. Podróż skończyła się na podłodze przy toalecie na łączeniu pociągów, gdzie rowniez Pani kierownik nie pozwoliła mi przebywać ponieważ jest to miejsce dla bagażu a nie dla osoby z psem usilnie kąsając wracać mi na miejsce i trzymanie psa pod nogami fotela. Nadmienię, ze prosiłam o wskazanie miejsca ponieważ mam psa rasy dużej niespełna 36 kg. Miejsce pod siedzeniem jest tak obszerne, ze ledwo mieszczą się tam nogi a co dopiero pies. Także tak kończą się prośby do obslugi pociągu, kulturalne prośby dodam. Oczywiście koleżanka Pani kierownik która wcześniej prosiłam o to samo nabrała wody w usta i stała jak słup soli. Domagam się zwrotu poniesionych kosztów mojej podróży, która spędziłam w przejściu przy toalecie na podłodze oraz wyciagnięcia konsekwencji wobec przemiłej obslugi pociągu.ZaletyBrakWadySame wady -
-
~Karolina / 2025-08-11 13:43
Dramat podróżowania zakup miejsca w pierwszej klasie to zmarnowane pieniądze . Brak klimatyzacji (zepsuta) w obie strony a temperatura 29 stopni. Fetor z toalety i grzejących się hamulców . Opóźnienie . Czyli jak zawsze …zdani na łaskę pkp .IC 38100 Górski . Wagon 11. WadyBrak klimatyzacji, fetor z toalet w przedziale . Stary wagon, ktory wymaga napraw.aby usługa była warta ceny . -
~karolina / 2025-08-15 09:38
mielismy byc w Warszawie o godzinie 10:40 jest 9:34 a my stoimy za wroclawiem posrodku niczego dostalismy informacje ze kolejny raz cofamy sie do Wrocławia ale narazie stoimy od 20 minut Zaletypani w warsie bardzo mila, sympatyczna kobieta -
~Karolinaw / 2023-06-07 18:24
Brak klimatyzacji, toalety jak 50lat temu, opóźnienia, zła akustyka na dworcach, nic nie słuchać ZaletyDobrze, że dało się chociaż otworzyć oknoWadyBrak klimatyzacji
Opóźnienia
Nic nie słuchać na dworcu
Brak gniazdka
Brak wifi -
~Karolinka / 2022-11-20 09:17
Dzień dobry,
Chciałabym wypowiedzieć się na temat linii 14000/116 SILESIA z dnia 20.11.2022 który odjeżdżał opóźniony o 7:39. Kupiłam bilety wraz z moimi przyjaciółkami. Czekałyśmy na peronie od 7 rano cierpliwie i tak samo czekałyśmy na opóźnienie. Po jakimś czasie przyjechał jeden pociąg. Podeszłyśmy i przeczytaliśmy tabliczkę. Chciałyśmy jechać do Rybnika, ale nie widniało to na rozpisie trasy. Więc szybko podbiegłam do najbliższego Pana z obsługi. Dopytałam o to jak jedzie pociąg, a w zamian za to zostałam zwyzywana w wulgarny i obraźliwy sposób przez niego. Coś mniej więcej „a ty ku**o czytać nie umiesz??”
Usłyszały to obydwie moje przyjaciółki. Ostatecznie nie pojechałyśmy tym pociągiem i dopiero po około 20 minutach dowiedziałyśmy się, że to był nasz pociąg.
Jesteśmy w stanie zrozumieć powody opóźnienia i dlaczego tak się stało. Jedyne co nas boli, to jakie koszta zdrowia nas to poniosło (stanie na zimnie przez 2h i brak możliwości schowania się gdzieś), obsługa która w taki sposób postąpiła no i nie wykorzystany bilet :((
strona 112 z 277
- « poprzednia
- 1 ...
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- nastepna »