Witam,
Jestem rozczarowana obsługą i wiedzą Pań w kasie. Jadąc z dzieckiem Pani w kasie zaoferowała Mi droższą formę płatności bilet rodzinny który był droższy niż oddzielnie bym kupywała. Zgłaszałam wątpliwości, ale Pani twierdziła, że to najlepsza opcja. Po czym konduktor potwierdził w pociągu że mam rację i powinnam się odwołać, bo przepłaciłam. Oczywiście reklamacji mi nie uzanali. Twierdząc że powinnam przy kasie reklamować. Oczywiście robiłam to ale co mam zrobić jak Pani twierdziła inaczej. Rozmawiałam z 10min z Panią kolejka długa więc się nie kłóciłam. Ironia jak zapłacisz za mało to masz mandat, ale jak za dużo to intercity nie ma podstaw do rozstrzygnięcia. Bo słowa konduktora cytowane i pasażera to za mało, bilet i kopia legitymacji. Także pasażerowie niech Pani w kasie wam pisemnie poswiadczy że to najkorzystniejsza opcja podróży. Teraz tak będę robić.
ZaletyWygodne siedzenie
WadyNiewiedza niektórych Pań w kasie i wprowadzanie w błąd
~Agnes / 2022-04-07 12:29
Ocena: 1.00 / 5
Dnia 02.04.2022 doszło do nieprzyjemnej sytuacji zwiazana z panią Heleną Kryszczak.Pani konduktor przyszla sprawdzić bilet po czym powiedziała że mam wysiąść z wagonu ponieważ siedzialam w pierwszej klasie a bilet mialam na 2 więc przeprosiłam bo nie zauważyłam i wyszlam. Stanęłam pomiędzy wagonami po czym pani do mnie podeszła i powiedziała że mam z tad iść ponieważ nie można stac pomiędzy wagonami bo mam bilet na 2 klase.kazała mi iść na początek wagonu i powiedziała że będzie wzywać policję i wystawi mi mandat w kwocie 200zlnie zgodziłam się i powiedziałam że nigdzie nie ide bo bilet mialam.więc zaczela mnie obrażać i mocno szarpać dopiero jak zauwazyla innych konduktorów usokoila sie.. co byście z tym zrobili?
~agnieszaks / 2019-08-05 14:34
Ocena: 3.25 / 5
04 08 2019 trasa Świnoujście - Katowice BARNIM awaria lokomotywy,zdarza się jechaliśmy całą trasę.To co wydarzyło się o godz.15 w miejscowości Dobiegniew długo będziemy pamiętać. Po awarii obsługa W NIEZBYT MIŁY SPOSÓB każe przesiąść się wszystkim w czasie ulewy do składu kolei regionalnych twierdząc ,że pociąg dalej nie pojedzie. Część ludzi upchanych jak ''śledzie''pojechało do Poznania.
Zdezorientowana reszta dopiero po interwencji policji dowiedziała się że zostanie podstawiona lokomotywa.
Była to pierwsza pozytywna wiadomość po ok 80 min. postoju.
Po 3 godzinach ruszyliśmy w dalszą podróż. Po zmianie drużyny konduktorskiej w Poznaniu zaopiekowano się podróżnymi jak należało to zrobić od początku.
ZaletyMiła obsługa od Poznania.
WadyNIEMIŁA OBSŁUGA DO Poznania
~Agnieszka / 2017-12-19 06:54
Ocena: 1.75 / 5
Nie dość, że kupuję się bilet wcześniej i wybiera takie miejsce jakie sie chce (na dodatek takie jest mozliwe) to rano przychodzisz a nie ma Twojego wagonu! Zamiast bezprzedzialowego jest przedziałowy, bez ogrzewania, światła, prądu.. kpina!!!!
ZaletyŻadnych!
WadyBrak pradu, wybranych miejsc, światła oraz ogrzewania w środku grudnia! Na dodatek bardzo nie miła obsługa
~Agnieszka / 2018-04-30 03:10
Ocena: 1.00 / 5
Żenada! Pociąg stoi na dworcu niby opóźnienie. W komunikatach odjedzie 2.41 jest godzina 3.09
~Agnieszka / 2018-06-13 10:26
Ocena: 3.00 / 5
TLK Gombrowicz -Stargard-Warszawa. Tragedia. Stare składy, gorąco, twarde fotele, brak rozkładanych stoilików. Toaleta jak z PRL-u z dziurą wylewającą nieczystości na tory....Dodam, że pociąg miał trasę ze Szczecina do Lublina! współczuję pasażerom podróżującym przez całą tą trasę. Natomiast z Warszawy do Stargardu podróżowałam TLK Gałczyński i tu nie ma się do czego przyczepić.
Wadybrak klimatyzacji, twarde fotele, toaleta z dziurą na tory
~Agnieszka / 2018-07-31 14:03
Ocena: 3.25 / 5
Właśnie jade intercity krakow- tczew. Przy wsiasciu do pociagu pani zaproponowala mi poczestunek w postaci kawy. Odmówiłam gdyż akurat chwile przed wejsciem do pociągu wypiłam juz jedna. 3h później pani po raz kolejny oferowała poczęstunek. Gdy mnie ominęła sama zgłosiłam prośbę o kawę na co usłyszałam, ze właściwie moja kolejka już minęła i trzeba było brać kiedy oferowała, bo ona nie będzie ciagle notowała czy ja kawę piłam czy nie... wow brak mi słów! Czyli to nie uprzejmość firmy tylko czysty chwyt marketingowy?
Zakupiłam bilet ulgowy dla dziecka 8 letniego i dokumentem potwierdzającym jaki mam jest paszport ( wyszłam z założenia, ze skoro w pl istnieje OBOWIĄZEK szkolny to logiczne jest ze musi się uczyć!) zreszta zgodnie z ustawa nie jest napisane ze WYLACZNYM dokumentem uprawniającym do ulgi szkolnej jest legitymacja. Przynajmniej pan kierownik z nr 11098 przy "zmuszeniu" mnie do zakupu nowego biletu był bardzo uprzejmy i tu go wcale nie winie tylko firmę!
ZaletyCzysto
~Agnieszka / 2018-08-27 08:50
Ocena: 2.00 / 5
Witam.Dnia 28.07.2018 podróżowałam pociągiem relacji Szczecin-Lublin '' Gombrowicz'',klasa 1 bez klimatyzacji, a upał niesamowity ale to jeszcze nic -pociąg miał opóźnienie 130 minut !!!. Wracałam tym samym pociągiem 6.08.2018 do Szczecina-opóźnienie 90 minut. żenada , spędziłam w pociągu w jedną stronę 12 godzin , pociąg dalekobieżny, pierwsza klasa, a żadnych udogodnień .MASAKRA
~Agnieszka / 2018-09-22 15:42
Ocena: 3.00 / 5
Wagon rowerowy, w którym są haki na dwa rowery i toaleta. Jadąc do Ustronia 6 rowerów, wracając 8 rowerów. Bezsens. Ludzie chcący się dostać do toalety, muszą robić szpagaty między rowerami
ZaletyMili konduktorzy
WadyBrak miejsca na rowery w wagonie rowerowym
~Agnieszka / 2018-11-04 18:52
Ocena: 2.75 / 5
04.11 jechałam 53000 Pendolino z Sopotu do Warszawy w 1 klasie.
Posiłek podawany poniżej krytyki.
Stary nieświeży poluch oraz kacza bez smaku.
W pierwszej klasie jechałam już niejednokrotnie ale jednoznacznie stwierdzam że jakość i ilość posiłków z każdym miesiącem jest coraz gorsza!
Cena biletu ponad 200 zł jest zdecydowanie za bardzo wygórowana.
Lepiej jechać 2 klasa za 150 zł.
~Agnieszka / 2019-03-26 22:20
Ocena: 3.00 / 5
Wypowiem się z punktu widzenia mamy podróżującej z niemowlakiem. Zacznę od dobrych stron czyli brak opłat za dziecko do lat 4, miejscówka dla dziecka nawet jeśli jest to niemowle (rewelacja gdy mozna uspic dziecko i położyć na fotelu obok, lub po prostu polozyc pocieche na fotelu obok z zabawkami a nie trzymać malucha caly czas na rekach), pociąg przyjechał punktualnie a wagon nie był przepełniony. To jeśli chodzi o dobre strony a teraz te złe, niestety brak toalet z dostepnym przewijakiem, nie kazdy ma ochotę rozbierac swoje dziecko wsrod obcych ludzi a i tez inni pasazerowie nie powinni byc zmuszani do ogladania/wąchania brudnych pieluszek. Brak przewijaka w toalecie rowniez oznacza ze nie ma gdzie dziecka odlozyc kiedy mama podróżując sama chce skorzystac z toalety (proszę sobie wyobrazic próbę skorzystania z toalety trzymajac jedną ręką 8 kilogramowe ruchliwe niemowle !!! ) tak wiec pozostaje tak jak w moim przypadku proba wytrzymania 6h w pociagu bez toalety lub (dla odwaznych) poproszenie obcej osoby o potrzymanie dziecka lub (rowniez dla odwaznych) zostawienie dziecka w wozku bez opieki. Brzmi to banalnie ale było to niesamowite utrudnienie dla podróżującej mamy z dzieckiem.
ZaletyBrak opłat za dziecko do 4 lat
Darmowa miejscowka dla niemowlaka
Pociag przyjechał na czas
Miejsce na niezłozony wózek
WadyBrak toalety z przewijakiem gdzie możnaby przebrac dziecko lub odlozyc w bezpieczne miejsce gdy rodzic chce skorzystac z toalety.
~Agnieszka / 2019-04-11 17:01
Ocena: 2.25 / 5
Ekspres Ondraszek Warszawa - Bielsko-Biała,klasa 2. Koszt biletu. ok. 150 zł. Fatalne siedzenia wyprofilowane tak że głowa opada w dół. Poza tym za niskie nawet dla osób o niskim i średnim wzroście a dla wysokich horror! Siedzisz że ściśniętym żołądkiem i kolanami prawie pod brodą. Jest wiele do zrobienia!!!
WadyFatalnie wyprofilowane i za niskie siedzenia.
~Agnieszka / 2019-04-30 16:23
Ocena: 1.25 / 5
Ceny są zdecydowanie nieadektwatne do poziomu usług PKP. Za tak duże opóźnienia powinny być zwracane pieniądze, natomiast jeśli kwota jest niższa niż 4 euro, PKP nie zwraca kosztów biletu. Pociągi stale się spóźniają. Bardzo często jeżdżę pociągami i nie pamiętam kiedy przyjechał punktualnie. Godzinne opóźnienia są tutaj na porządku dziennym.
~Agnieszka / 2019-06-21 21:40
Ocena: 4.00 / 5
Chciałabym podziękować konduktorowi, zupełnie bezinteresownie dolozyl wszelkich staran żeby pociąg, do którego się przesiadałam na stacji Koluszki w dniu 20.06.2018 poczekał na mnie, jechalam z Warszawy Centralnej pociąg do Krakowa o godz. 12.10. Pociąg mial opóźnienie 10 minut. Tylko ja jedna przesiadalam się na stacji Koluszki a mimo to pociąg poczekał. Niestety nie znam imienia pana konduktora ale bardzo mu dziękuję, że pomógł bo po prostu chciał tak zwyczajnie po ludzku.
~Agnieszka / 2019-07-23 10:37
Ocena: 3.25 / 5
Kupiłam bilety w przedziale dla dzieci do lat 6. Warunki gorsze jak dla śledzi. Wózek z małym dzieckiem zajmował połowę przedziału. Nie mieliśmy gdzie siedzieć, chyba że z nogami na suficie. W słoiku byłoby więcej miejsca. Kupując bilet sugerowałam się opisem ze strony pkp o przedziale dla dzieci. Pięknie i kolorowo, świnie przewożone mają więcej miejsca niż my w tym pociągu. Brak klimatyzacji, dzieci pościskane. Tragedia!!! Nie dajcie się nabrać na zdjęcia z internetu.
~Agnieszka / 2019-07-27 12:22
Ocena: 2.50 / 5
Przejazd osoby niepelnosprawnej z opiekunem.. Nigdy więcej . zaznaczony wagon z przedzialem specjalnie wydzielonym.. Co zostajemy ? Dwa miejsca na wozki inwalidzkie w bezprzedzialowym wagonie z makabryczną ilością podroznych...choc oni to pallicho ich sześć ale ich bagaże jakby na rok wyjeżdżali minimum.
Jeszcze rozumiem gdyby nie był zgłoszony taki przejazd ale był . Nawet i potwierdzenie dostaliśmy...
ZaletyBezproblemowe rozłożenie rampy i asysta nrelana peronie.
WadyZero reakcji na zgłoszenia przedziałów. Nie zorientowanie się na potrzeby pasazerskie, no ludzie w dalekobieznej relacji pasazer zamiast wygodnie podrozowac musi stac? siedziec na podłodze klejacej się od różnych napojów.
~Agnieszka / 2019-09-01 19:11
Ocena: 1.75 / 5
Został sprzedany mi bilet relacji Olsztyn-Bydgoszcz z miejscem które w ogóle nie istniało. Pan konduktor kazał usiąść gdziekolwiek, tylko że w ciągu 3.5 godzinnej jazdy, dosiadali się ludzie i mieli przydzielone te miejsca. Co chwilę musiałam szukać wolnego, do łatwych zadań to nie należało bo cały korytarz ludzi stojących. Jak można płacić 50 zł za bilet i nie mieć siedzącego miejsca? Koszt pociągu jest taki sam jak jazdy autem, nigdy więcej podróży PKP Intercity!!
ZaletyWygodny pociąg
~Agnieszka / 2021-08-23 07:34
Ocena: 3.00 / 5
Po dłuższym czasie postanowiłam skorzystać z usług pkp i rozczarowanie. Przypadło mi miejsce w pobliżu WC. Nie dość że smrodek, to jeszcze kręcący się non stop pasażerowie. Do tego automatyczne drzwi, które zamykały się nie od razu tylko po jakiejś chwili. Chyba wybierać będę auto... No cóż prawdopodobnie pkp czeka los PKS. Nie dziwię się. Zamiast zrobić zróżnicowanie cen, pomyśleć o miejscach mniej komfortowych i dać zniżkę. To po co? Lepiej trącić i tak już niewielu klientów.
ZaletyMiła obsługa
WadyCena IC, brak zróżnicowania cen i zastosowania rabatu na miejsca gorsze np. te przy wc
~Agnieszka / 2021-09-16 14:12
Ocena: 5.00 / 5
Chciałbym pochwalić konduktora intercity relacji Wrocław Główny - Białystok dnia 16.09.2021 na trasie Wrocław - Ostrów Wielkopolski za zainteresowanie i chęć pomocy. Jeżdżę od 4 lat z córką z orzeczeniem o niepełnosprawności i nikt nigdy nie zapyral czy mi pomóc a ten Pan konduktor po sprawdzeniu wszelkich formalność zapytał czy pomoc przy wysiadaniu. Bardzo to było mile. Dziękuję i pozdrawiamy Pana. Jest nadzieja na lepsze jutro.
~Agnieszka / 2021-12-10 09:03
Ocena: 1.00 / 5
Pociąg opóźniony 50 min. Powód wg kierownika pociągu: musimy zaczekać na pasażerów podróżujących innym pociągiem... ja też się spóźniłam na kolejny i nikt się tym nie zainteresował a Pan kierownik stwierdził, że go to w ogóle nie interesuje i nie ma sensu się denerwować, trzeba sie po prostu z tym pogodzić. Arogancja w podejściu do Klientów pkp intercity to codzienność w tej firmie.
WadyBrak odpowiedzialności za wykonywane usługi, opóźnienia, niski poziom higieny