strona 108 z 254
- « poprzednia
- 1 ...
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- nastepna »
-
~Kazimierz / 2021-12-03 16:05
Firma nierzetelna. Czekałem na zwrot kosztów za niewykorzystany bilet prawie dwa miesiące(połączenia zostały odwołane). Dopiero po interwencji rzecznika praw konsumenta pieniądze trafiły na moje konto. Opieszałe podejście do klienta. Podczas jazdy w jedną stronę obsługa pociągu niesympatyczna, kierownik pociągu o niskiej kulturze osobistej.
Wracając z podróży napotkałem bardzo miłą obsługę pociągu, grzeczną i sympatyczną.
-
-
~Kazimierz / 2023-07-24 11:44
To jest dopiero absurd stulecia, wiecie że na wózku inwalidzkim nie wjechałem na peron 7 w Warszawie Zachodniej bo robią remont i windy nie działają a schody, jakie tam zamontowali to... dla kamikadze są. Nie ma windy, masakra. Czy ktoś z Was wie może, czy jest jakiś objazd? Ochroniarz ciemny był a do informacji kolekja jak po kiełbasę za czasów PRL w Społem. -
~Kazimierz Szuberski / 2022-08-07 18:13
Witam
Kiedyś PKP INTERCITY coś znaczyło a teraz to jeden Wielki BURDEL!!!
Pociąg ma odjazd 07.08 o 15:53 z Kłodzka a we Wrocławiu ma być 17:30.
A tym czasem na dworcu o 15:50, dowiaduje się że pociąg odwołany i że do samego Wrocławia komunikacja zastępcza.
Tylko nikt nic nie wie, dalej jakich kolejek informacji brak. Godzina 17:20 i dopiero podróż się rozpoczęła.
Przerażające.
p.s
Czy sam Pan Minister i jeden z prezesów PKP INTERCITY nie mogli poczekać na komunikację zastępczą tylko zniknąć???!WadyChaos, dezorientacja i totalna nieprzewidywalność.
W sytuacji kryzysowej tak jak ta nie było by rozsądniejsze podstawić zestaw elektryczny w Kłodzku Głównym a ludzi dowieść komunikacją zastępczą do Kłodzka. -
~Kbbb / 2023-07-23 04:08
Wiecznie spóźnione g.... Szybciej dojechalbym rowerem niż miał liczyć na pkp ZaletyBrakWadySame wady -
~Kc / 2022-06-18 10:50
Nie polecam, ogółem tragedia, non stop opóźnienia -
~Kelejarz / 2022-10-05 07:28
Brak bezpośredniego nocnego połączenia Szczecina z Białymstokiem przez Gdańsk,Olsztyn z wagonem sypialnym lub kuszetką. ZaletyNie marnuje się dwóch dni w pociągu na przejazd w obie strony.Z poc.nocnego wysiadam rano i mam cały dzień na załatwienie sprawy.wieczorem wracam,a na drugi dzień rano jestem z powrotem i mam cały dzień do dyspozycji.WadyNocne dalekobieżne połączenie nie ma wad. -
~Kevin / 2023-01-11 12:41
Dziękuję za podnoszenie cen za to jedzie mniej ludzi i większe opóźnienia .
-
~Kgbfilm / 2022-05-18 12:20
Uwielbiam jeździć pendolino.. bardzo miła obsługa..szybko..komfortowo i smacznie.. dziś zamówiłem śniadanie przepyszna jajecznica. Pani profesjonalne podejście do pasażera..5 wagon numer pociągu Eip 5304.. należy im się premia albo po czekoladzie.. dziękuję i pozdrawiam -
-
~Khan / 2022-03-23 21:19
Po prostu bosko, po szynach do celu. Po prostu bosko, po szynach do celu. Po prostu bosko, po szynach do celu -
~Kib / 2023-05-25 14:02
Macie jedno zadanie- dowieźć ludzi z punktu A do punktu B na czas a to i tak jest za trudne. Serio? Nie można raz przyjechać na czas? -
~Kiba / 2022-12-05 17:59
Dlaczego tych pociągarzy tak przerasta przyjechanie na czas?! Muszę jeździć pociągiem co weekend i zawsze to wygląda tak samo- przyjeżdża z opóźnieniem, potem 40minutowa 'przerwa na herbatkę' w Gdyni Głównej. NIGDY nie przyjechali na czas i nie zawieźli mnie na czas. PKP to to banda idiotów z zerowym szacunkiem do innych zatrudniająca innych idiotów, których przerasta punktualność. Szkoda, że nie da się dać 0 gwiazdek, idę robić prawo jazdy tylko po to żeby ci idioci nie dostali ode mnie nigdy więcej żadnych pieniędzy -
~Kibic / 2023-07-14 14:28
Kiedy przestaniecie sprzedawać bilety ludziom bez rezerwacji miejsca,żeby się dostać do wagonu Wars, trzeba wysiąść i biec peronem. Pełno ludzi na korytarzach i w przejściach bez miejscówek. Nie można dostać się do toalety bo zastawione rowerami o torbami DRAMAT. Ktoś w PKP IC bierzerz za to pieniądze. Kto w razie wypadku weźmie odpowiedzialność za ludz zgniecionych w korytarzach i przejściach????? I piszecie żeby nie używać agresywnego języka to zacznijcie w końcu myśleć ZaletyWygodne foteleWadyTłok na korytarzach, kilma raz działa raz nie. Korytarz pełen ludzi bez rezerwacji miejsca!!!!! -
~Kicia / 2019-08-03 17:05
Trasa Warszawa Wschodnia-Świnoujście i z powrotem,początek lipca. Pociąg punktualny,łazienki czyste,obsługa w porządku,cisza i spokój w pociągu a zaznaczam że to pociąg nocny. ZaletyCena biletu 141,76zl za 3 osoby(TLK)WadyTroszkę długo się jedzie bo aż 10 godzin,i dludi postój bo aż godzinę w Poznaniu. -
~Kiedy PKP zacznie jezdzic wedlug rozpis / 2023-02-07 20:32
Problem polega na tym, ze pkp zmonopolizowalo rynek i w glebokim powazaniu ma obecnie respektowanie jakichkolwiek norm, robia co chca i kiedy chca jednoczesnie biorac za to niemale pieniadze. PKP: wiecie co Wam gdzie. ZaletyZalety? Jakie zalety?WadyOwszem, same wady. -
~Kiki / 2023-07-22 11:13
Pociąg z Warszawy Wschodniej do Kołobrzegu 22 lipca to wstyd dla Polski. Jak można sprzedawać tyle biletów, bez miejscówek i nie przewiedzieć dodania wagonu?!
Rodzicie z dziećmi na korytarzu, starsze osoby... DRAMAT.
Obsługa w okienku - porażka. Pani kasjerka ziewa prosto w człowieka, aż widać jej wnętrzności. Brak podstaw kultury osobistej.
WSTYD.ZaletyBrakWadyMożna wymieniać bez końca -
~Kim / 2022-02-20 16:33
Powrót z Warszawy do Krakowa ledwo co wszedłem na peron oczywiście informacja o opóźnieniu przecież na torach korki , ruszyliśmy kolejny postój w szczerym polu i informacja ze opóźnienie wyniesie 55 min , obsługa na najniższym możliwym poziomie . ZaletyZeroWadyCała firma to jedno wielkie pisowskie gowno -
-
~Kinga / 2017-09-04 19:57
No więc tak:
Sytuacja z Krakowa ( lipiec/sierpień )
Głównie sprawa dot obsługi klienta ( w centrum obsługi klienta, gdzie również można skorzystać z zakupu ), na zakup biletów powrotnych na trasę Świnoujście - Kraków , a dokładniej mówiąc Pani tam pracującej ( blondynka, włosy upięte w kucyk, lekki balejaż, bardzo łatwa do weryfikacji ), z którą miałam nieprzyjemność tegoż spotkania. Zachowanie karygodne, nie wiem co owa osoba robi na takim stanowisku, miałam wrażenie, że jest tam za kare, nie wiem jak to nazwać... już tłumaczę, miałam na celu zakup biletów powrotnych, z około tygodniowym wyprzedzeniem, w sumie to miałam czas w dniu wyjazdu, wiec stwierdziłam a co? pójdę, kupię powrotne skoro do odjazdu mam sporo ponad godzinę. Odwiedziłam ową Panią, powiedziała, że ŻADNYCH biletów nie ma, 'jedynek' , kuszetek dosłownie nic, drugiej klasy, no nie ma... w miedzy czasie pomachała jakiejś tam 'koleżance' która gdzieś tam przechodziła, zlała mnie totalnie, powtarzając iż biletów na tydzien do przodu nie ma żadnych gdyż zostały wyprzedane, zasłaniając się tym że została otwarta sprzedaż internetowa w dn 23 lipca a ja próbowałam zakupic bilety 24 ;D ( jeden dzien później ) i co? nie ma nic? to jakim cudem mam wrócić, to oznaczałoby że bilety w jedną strone są.. a wrócić nie mam jak, bo nagle wszystko wyprzedane. Głównie zależało mi na kuszetkach, nie ważne czy dolne/górne, jakiekolwiek, podałam tam bliżej określony dzien, na który bym chciała... usłyszałam po raz krotny iż żadnych biletów nie ma! Pani wstała i poszła sobie, podejrzewam że do koleżanki, do której 'pomachała' stawiając kartke z informacją iż kasa nieczynna coś tego typu ( kazdy wie o co mi chodzi ).
Zniesmaczona a zarazem smutna, że nie mam jak wrócić, poszłam.
Nie upierałam się , no skoro nie ma to nie ma... nie wrócę ;p trudno... ( poszłam z Mamą na jakieś małe zakupy do biedronki )czekając i pilnując walizek, stwierdzilam aaaa co mi tam, wejde na stronę i sprawdzę czy faktycznie nic nie ma.. ( no tak jestem niedowiarkiem).
Nie uwierzycie jak sie we mnie zagotowało...
Pomijając fakt, że biletów multum! na I klase, II , aaaa nawet na moje upragnione kuszetki. Dosłownie wszystko. Poczekałam niecierpliwie na mamę, zdałam szybko relacje, wróciłyśmy...
Trzymam w dłoni telefon z biletami ( z informacją, że są dostępne, na 2 os, kuszetki bla bla bla.. )
PECH! znów trafiłam z trzech mozliwych na tą samą kobiete!
mówię.. dlaczego poinformowała mnie Pani o braku biletów, skoro są, a nawet udało mi sie znaleźć kuszetki.
A ta dalej swoje, wzieła mi telefon i kłóci się ze mną, ze nie ma.. ze nie mozliwe... żebym sobie kupiła przez telefon skoro są.. u niej w systemie nie ma nic, Wszystko wyprzedane,
ale po co? skoro przyszłam do obslugi klienta i chce u Państwa zakupić owe bilety, nie bede specjalnie szukać drukarni/ksero zeby to sobie teraz drukować ( kiedy cały czas zbliża sie godzina odjazdu ).
Nie ma i nie ma, Pani sie wciąż upiera mając mój telefon w ręce, gdzie czarno na białym jest napisane że bilety są!
Nie mogłam na nią patrzeć, zdenerwowana poszłam do Pani obok, gdyż się zwolniło miejsce. Mówiąc co i jak. ( moja ulubienica, co nie co słyszała widziałam, po jej minie ;p ) Zdałam relacje, poprosiłam o konkretny bilet, Pani sprawdziła, bo skoro na stronie internetowej są to dlaczego u niej ma nie być, okazało się że są, wydrukowała, ja zapłaciłam i sprawa zamknięta.
Powiedzcie mi, jakim cudem taki jak opisany powyżej przypadek tejże kobiety, pracuje na takim stanowisku? w takim miejscu ? :/
-
~Kinga / 2018-07-23 06:43
Dziś 23.07 około godziny 6:30 starsza pani w 2 kasie - Warszawa Zachodnia. Podeszłam zapytaniem z którego peronu odjeżdża mój pociąg aby się upewnić.. Gdyż informacja otwarta jest o 7 i to też jest duży minus. Pani w kasie strasznie się oburzyla że pytam, zarzuciła mi że nie potrafię czytać a bilet internetowo potrafię zamówić. Odchodząc wyśmiala mnie do koleżanki siedzącej obok. Myślę że po to ta pani tam jest aby pomóc podróżującym, udzielić odpowiedzi w spokojny sposób. Gorąco nie polecam. WadyPersonel, brak informacji w godzinach 5-6 -
~Kinga / 2018-10-28 14:21
Podróże PKP to istna katastrofa. Sprzedają miejscówki do przedziałów 8 osobowych. Przyjeżdża pociąg z przedziałami 6 osobowymi. Spora grupa pasażerów nie ma nie ma miejsca. Obsługa pociągi co na to siadać gdzie są wolne miejsca. Tylko, że tych wolnych miejsc. Kpina i porażka. Jadąc z 9 letnim dzieckiem ponad 2 godziny ... Oczywiście kontrola biletów, dokumencik koniecznie sprawdzane dokladnie. ZaletyBrak!!!WadySame wady... -
~Kinga / 2019-09-14 00:33
13.09. Planowany odjazd 15.07.Podroz z Gdyni do Kolobrzegu. Spóźnienie 110' . Komunikaty na stacji Gdynia niezrozumiałe!!! Nieuprzejma konduktorka, nie podala przyczyny spóźnienie, Wmawiala pasażerom, że komunikaty w Gdyni były słyszalne, co było nieprawdą! Personel pociągu nie radził sobie z pijakiem. To ja szukalam sobie innego miejsca!Dlaczego nie wysadza sie pająków? ZaletyWoda i papier w WC.Wady Slowo przepraszam za spóźnienie 110'- nie padło znikąd!
strona 108 z 254
- « poprzednia
- 1 ...
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- nastepna »