strona 102 z 254
- « poprzednia
- 1 ...
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- nastepna »
-
~Karola77 / 2019-07-04 12:12
Trasa relacji Gdynia -Wrocław 1 lipca
Pociąg Heweliusz 5600 .1 klasa to jakas kpina . Będąc dzieckiem w latach 90 jeździły właśnie takie pociągi .Już nie wspomnę o braku klimatyzacji i toaletach .Za co pytam za co tyle zapłaciłam .Pani konduktor umiała powiedzieć tylko
Proszę sobie złożyć reklamację.Przy czym klasa 2 nowe wagony z klimatyzacją.Jak tak może być że place podwójnie za bilet a jadę w czymś takim .
To była moja,mojej rodziny i znajomych ostatnia podróż tymi liniami.Mają ludzi za nic .Nie polecam . -
-
~Karolaaa / 2022-09-09 15:49
Nie będę wyrażać aktualnie emocji które mną targają, ale zmuszona byłam wziąć tabletki uspokajające. Jakim cudem tyle opóźnienia, a Pan który podawał komunikat specjalnie mówił nie wyraźnie aby każdy nie słyszał. Piękne koleje. Intercity reality . Jestem zażenowana tym co się dzieje i wy macie prawo brać od nas pieniądze za bilet ? W takim razie żądam zwrotu. ZaletyBrakWadyZa dużo by wymieniać -
~karolcia / 2022-05-29 18:22
Zero szacunku do ludzi. Przepełnione wagony jak w jakis wywózkach !!!!! ZaletybrakWadysame -
~Karolina / 2017-08-25 11:38
Porażka, za każdym razem w trakcie mojej podróży pociąg opóźniony 10 - 30 minut, dzięki czemu już kilkukrotnie spóźniłam się na przesiadkę i musiałam kwitnąć na stacji w oczekiwaniu na kolejny pociąg. Totalna dezinformacja i zamieszanie. Nigdy wiecej z Wami nie pojade :) Podróże : 5 lat, średnio 4 podróże w miesiącu -
~Karolina / 2018-05-30 16:53
Witam
Jeżdżę pociągiem " Sobieski" na trasie Warszawa- Gdańsk zwykle w piątki od około 4 lat. Nie pamiętam kiedy pociąg przyjechał punktualnie! Dziś ( 30.05.2018) gdy temperatura na zewnątrz sięga + 34C jako atrakcje intercity zafundowało w cenie ( dodam nie taniego biletu- ponad 100 zł) dla pasażerów brak klimatyzacji!!!!
Jak na międzynarodowy pociąg naprawdę klasa!!!! Gratuluję " dobre zmiany" -
~Karolina / 2021-07-05 15:21
Wracałam do domu zmęczona po pracy a w Jastarni była mijanka wszystko by było dobrze gdyby nie to ze postój trwał 40min i byłam w domu z godzinnym opóźnieniem. Do tego Konduktor bardzo nie miły, wiem ze nie macie wpływu na ludzi ale pasażerowie bardzo głośni i maja problem ze konduktor zwrócił im uwagę o maseczkę. Dziękuje do widzenia. ZaletyCena -
~Karolina / 2021-08-14 11:33
Drogie ceny biletów w porównaniu z konkurencją, brak klimatyzacji, przepełnione wagony, opóźnienia. Wciąż stoję na stacji bez informacji co się dzieje i kiedy pociąg ruszy. Wydawałoby się, że jak intercity to komfortowa podróż, nic bardziej mylnego. Omijać! -
~Karolina / 2021-08-21 14:33
To jest jakieś nieporozumienie że osoby które nie mają miejsce siedzących i muszą stać przez kilka godzin płacą taką same cenę jak osoby które siedzą. Brak klimatyzacji, opóźnienia, tłumy takie że nie da się stać, kible wyglądają jak za czasów PRL-u albo i gorzej. Ludzie chamstwo. Następnym razem chyba odpuszczę sobie podróży PKP lepiej już nigdzie nie jechać niż znosić to. ZaletyNie maWadyBrak klimatyzacji
Brak miejsca żeby się wysikać w spokoju
Nie wygodne miejsca
Ceny -
-
~Karolina / 2021-10-02 22:37
Pociąg stoi w polu godzinę, dodam że jest to godzina 23 , każdy chce dojechać w miejsce docelowe a pociąg nie rusza bo się podobno resetuje...tragedia, nie polecam ZaletyŻadnychWadyDużo ludzi , opóźnienia, malutkie toalety, problem z WiFi -
~Karolina / 2021-10-26 14:05
Jestem bardzo mile zaskoczona pomocą osobie niepełnosprawnej w podróży i nie tylko.... Obsługa pociągu GRYF InterCity relacji Szczecin - Olsztyn Główny (godz. 7:38-14:48) nie tylko pomogła mi w wysiadaniu z pociągu (a niezbyt sprawnie się poruszam o kulach)ale również na stacji Elbląg (gdzie nie ma żadnych udogodnień dla osób niepełnosprawnych-nawet windy)Pan specjalnie wysiadł z pociągu i przeprowadził mnie bezpiecznie przez torowisko. Bardzo serdecznie dziękuję za pomoc i życzliwość. Wszystkim Pracownikom PKP życzę takiej empatii i serdeczności. ZaletyObsługa na najwyższym poziomie -
~Karolina / 2022-03-10 19:02
Kupuje bilet za pełna cene z miejscem zebg moc usiąść jezeli obywatele Ukrainy maja zajmowac 99% pociągów to albo niech kupują bilety s wyznaczonym miejscem albo niech kazdy inny ma zniżkę na bilecie za takie utrudnienia bo juz 3 raz sie nie zdecyduje na taka podroz dwa razy mi wystarczy
Podróżuje z miejscem by moc normalnie pracować w podróżyZaletyBrakWadyWszystko -
~KAROLINA / 2022-04-09 12:22
Pociąg z Poznania opóźniony o 30 min,Pociąg do Walcza nie poczekał.Opryskliwa kobieta nie chce zwrócić pieniądze i każe wypisać 3 strony protokół reklamacji.Zenada!!!! ZaletyŻadnych -
~Karolina / 2022-04-13 15:21
Nienawidzę tego PKP, nie pamiętam kiedy ostatnio dojechałam bez opóźnienia na czas, chyba nigdy. Poza tym syf i nie wiem za co płace, chyba za wkur..wianie sie ZaletyNie ma zaletWadyNie do opisania -
~Karolina / 2022-06-26 14:55
Chamskie i mściwe zachowanie konduktoròw do pasażeròw - dają kary za to że ktoś nie jest w stanie kupić biletu w kasie i musi kupić w pociągu ( gdyż czasami stanie w kolejce trwa po kilka godzin lub w przypadkach losowych ) Zero wyrozumiałości, liczą tylko na kase ZaletyBrakWadyKonduktorzy przemądrzali, nie mili
Brak szacunku do klientòw zero wyrozumiałości -
~Karolina / 2022-07-21 16:45
Pełen profesjonalizm obsługi PKP. kontrolerzy biletów to bardzo ciepłe i wyrozumiałe osoby, kultura osobista na wysokim poziomie. Praca z ludźmi z powołania, oby więcej takich pracownikow. Pozdrawiamy z Zakopanego obsługę na trasie Krakow-Kołobrzeg 21.07 ????????????krakow Kołobrzeg 38106 -
~Karolina / 2022-08-03 17:38
Jedziemy pociągiem relacji Kołobrzeg do Kraków Główny IC numeru 8306 tragedia pociąg jest bez klimatyzacji i niema miejsc które zarezerwowaliśmy w osobnym przedziale tylko w klasie 2.
Brak komfortu osobistego i mało miejscaZaletyBrakWadyBrak komfortu -
-
~Karolina / 2022-12-16 21:21
Dlaczego zawsze latem jest w pociągach tak zimno, ze trzeba okrywać się kurtka? A zima jest jak w saunie? Siedzę aktualnie w pociągu w którym jest tak gorąco ze nie da się wytrzymać. Mam zatkany nos i ta temperatura nie pomaga. Podróż ma trwać 4h a w głowie mam tylko myśli: „błagam niech ktoś to wyłączy”. ZaletyNicWadyBardzo wiele ale aktualnie jestem zła na jedna rzecz. -
~Karolina / 2023-03-15 06:57
Jestem absolutnie niezadowolona!!! Naciągnieto mnie na kolejne koszty kupna biletow dla moich dzieci.A kupiłam wcześniej bilety przez Internet gdzie wyświetlała się jedna opcja zniżki dla dzieci od lat 4 do lat 24 -37 %. Bilet okazał się ze zniżką dla dzieci niepełnosprawnych 84 %, No jakim cudem?! Konduktor stwierdził, że taką opcję wybrałam no to mu pokazuje w aplikacji że nie mam takiej opcji...A on na to że muszę kupić nowy bilet i kupiłam 84 zł.
Niedopracowani i naciągacze !ZaletyWygodnie przy stolikuWadyNiedopracowani str. kupna biletów -
~Karolina / 2024-08-30 15:35
Kolejny problem z klimatyzacją w upalny dzień. Na zewnątrz ponad 30 stopni Nie wspomnę o tym ze mnóstwo ludzi na korytarzu Tragedia Zapach potu unosi się w powietrzu Może któryś pan minister w garniturze powinien się przejechać i prosto na ważne spotkanie ZaletyPrzynajmniej bez opóźnieniaWadyWszystko pozostałe -
~Karolina / 2025-01-02 09:06
Reklamacja oraz skarga dotyczą przekazuj relacja Kraków Główny-Gdańsk Wrzeszcz.
Reklamacja oraz skarga tyczą się dzisiejszego przejazdu wyżej wymieniona relacja. Podróż odbywam z psem, dla którego niezakupiony został bilet jednak brak miejsca do przewożenia zwierzęcia. Poprosiłam obsługę pociągu w tym kierownika pociągu Panią (tu personalia nie zostały mi podane) nr spisany z plakietki 32027. O wskazanie miejsca dla osoby z psem aby przejazd odbył się niekonfliktowy oraz komfortowo dla wszystkich nadmienię, ze kwota biletu to 240,20 zł. Przemiła Pani kierownik poinformowała, ze miejsce dla psa jest pod moimi nogami pod siedzeniem i ze utrudniam przejazd prosząc o wskazanie miejsca do przewozu psa oraz jej personalia, poinformował również, ze zakończę swoją podróż w Warszawie z racji utrudniania podróży. Kierownik pociągu nie rozumiała mojej prośby, ze wykupiłam bilet i proszę o odrobine komfortu dla siebie oraz zwierzaka. Podróż skończyła się na podłodze przy toalecie na łączeniu pociągów, gdzie rowniez Pani kierownik nie pozwoliła mi przebywać ponieważ jest to miejsce dla bagażu a nie dla osoby z psem usilnie kąsając wracać mi na miejsce i trzymanie psa pod nogami fotela. Nadmienię, ze prosiłam o wskazanie miejsca ponieważ mam psa rasy dużej niespełna 36 kg. Miejsce pod siedzeniem jest tak obszerne, ze ledwo mieszczą się tam nogi a co dopiero pies. Także tak kończą się prośby do obslugi pociągu, kulturalne prośby dodam. Oczywiście koleżanka Pani kierownik która wcześniej prosiłam o to samo nabrała wody w usta i stała jak słup soli. Domagam się zwrotu poniesionych kosztów mojej podróży, która spędziłam w przejściu przy toalecie na podłodze oraz wyciagnięcia konsekwencji wobec przemiłej obslugi pociągu.ZaletyBrakWadySame wady
strona 102 z 254
- « poprzednia
- 1 ...
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- nastepna »