strona 101 z 277
- « poprzednia
- 1 ...
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- nastepna »
-
~Joanna / 2024-04-20 14:19
Bardzo nie polecam przejazdów z PKP Intercity ponieważ to jest bardzo nieodpowiedzialna firma i bardzo źle traktuje swoich klientów. Jechałam 8 kwietnia z Sandomierza do Stalowej Woli do lekarza. Pociąg stał na stacji w Sandomierzu ponad pół godziny ponieważ jak się dowiedziałam od pracownika PKP Intercity siedzącego sobie na ławeczce na przystanku że czekają na jakąś wycieczkę jadącą z Warszawy i bez nich bez tej wycieczki pociąg nie odjedzie. Ja spóźniłam się do lekarza bo później musiałam jeszcze jechać mks-em w Stalowej na miejsce docelowe i nie zostałam przyjęta. Napisałam reklamację aby oddali mi pieniądze za bilet w związku z półgodzinnym opóźnieniem ale oczywiście reklamacja nie została uwzględniona. Odradzam bardzo odradzam podróżowania z PKP Intercity. Mają swoich pasażerów zupełnie w d.... -
-
~Joanna / 2024-05-21 15:45
Nie polecam zakupy biletu przez aplikację nie można doprosić się zwrotu pieniędzy czekam już 10 dni -
~JOANNA / 2024-11-01 16:57
W pociągu o 16:34 z Warszawy Zachodniej do Nowego Dworu Mazowieckiego wsiadlam razem z moim dzieckiem do Warsu, zamowilam żurek. Dało się zjesc kostke rosolowa o ewentualnym posmaku żurku. Pani bardzo miła, sympatyczna, idealnie wykonujaca swoja prace. Pan "kucharz", hmmm... Baaaardzo mocno bym spekulowala czy ten Pan cokolwiek na kuchni potrafi. ???????????????????????? Jezdze codziennie IC, i pierwszy raz zdaza mnie sie taki smiec zamiast zupy. Warto wrryfikowac "kucharzy" 8 i ich umiejetnosci. ???????????? Mam zdjecia potwierdzające, ze dostalam gniota. Zalety????Wady???? -
~Joanna / 2025-06-13 21:03
Jestem zadowolona zawsze ????❤️ Pani konduktor pomogła mi rozwiązać problem jadąc w ostatnim czasie do Warszawy.Ludzie są jak anioły. -
~Joanna / 2025-07-02 10:28
Chciałam serdeczne podziękować załodze pociągu "Orzeszkowa" z Warszawy do Szklarskiej Poręby, którzy obsługiwali kurs w dniu 1 lipca. Podróżowali nim moi bliscy, w tym jedna osoba z niepełnosprawnością. Załoga pełna empatii i zaangażowania, przemiłe osoby, które bezinteresownie pomogły parze starszych osób bezpiecznie i bezproblemowo wysiąść z pociągu w miejscu docelowym. Bardzo dziękuję i ciepło pozdrawiam ❤️ -
~Joanna / 2025-07-29 15:52
Niestety naciąganie nie można zwrócić biletów plus pani w kasie twierdzi że nie ma miejsc siedzących po czym wchodząc do pociągu konduktor twierdzi że są nawet stojące i można jechać, są te miejsca i to dużo więc jakim cudem brak miejsc ? Czyżby osoby X wykupują miejsca żeby nikt nie mógł siedzieć znimi w przedziale , nawet jadąc kultury niektórzy zapomnieli z domu jak w oborze albo w lesie tak ludzie się drą ZaletyBrak -
~Joanna / 2025-09-26 13:06
Świetna obsługa! Pozdrawiam Pana Eugeniusza w Pendolino ???? -
~Joanna Beata Paulina / 2023-06-09 23:07
Po prawie 20 latach wsiadłam do pociągu i stwierdzam, że niewiele się zmieniło ????
Omijając mankamenty o których pisali poprzednicy ( wi-fi, brak klimy albo przedobrzona,ścisk,opóźnienia, harczące megafony itd) to dlaczego w Warsie nie ma zakazu np.wsiadania z bagażem itp.?
Nosz kurde człowiek idzie coś zjeść, a tam nie ma gdzie usiąść, bo buraki kupili po butelce wody czy tam po kawie i zajmuje stoliki rozkładają na nich laptopy, jakieś prace, czy w ogóle nic i blokują miejsca. Kładą swoje torby na siedzeniach i jadą. Dlaczego nic nie jest z tym robione??? Masakra ????♀️ZaletyMożliwość naładowania telefonu
Klimatyzacja ( nie zawsze dziala)
Czyste przedziały
Możliwość zakupu bilet z miejscówkąWadyKlimatyzacją ( A raczej częsty jej brak)
Notoryczne opóźnienia
Zezwalanie na koczowanie pasażerów w WARS-ie
-
-
~Joanna klient / 2022-07-04 10:18
Wstyd!!XI wiek dla jakości komfortu i obsługi intersity Przemyslanin! Trzeba Paniu Kaczyńskiemu taki przejazd zafundować!!! -
~Joanna Zarzeczna / 2025-08-24 15:02
W dniu 17.08.2025 jechałam z Katowic g.11.32 do Poznania pociągiem PKP IC nr 38110 jako przewodnik osoby niewidomej. Do tej podróży nie był zamawiany asystent osoby niepełnosprawnej i jakie było nasze zdziwienie jak pojawiła się przy nas młodziutka i sympatyczna Pani konduktor o numerze służbowym 34605. Pani konduktor bardzo interesowała się czy wszystko w porządku a u kresu podróży w Poznaniu pomogła przy bagażach i zamówiła nam asytatę, która pomogła nam wyjść z dworca. Jesteśmy bardzo wdzięczne za tą nieocenioną pomóc ponieważ nie jest łatwo być przewodnikiem osoby niewidomej i radzić sobie jeszcze z dwoma bagażami. Dziękujemy za wykazanie się personelu wyobraźnią i wielką życzliwością. Z poważaniem Anna i Joanna. Prosimy o przekazanie tych serduszek od nas niesamowitej Pani konduktor.❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ZaletyBardzo pomocny i życzliwy personelWadyNie ma -
~Joanna_87 / 2017-10-16 08:53
Szczyt niekomoetencji i całkowita dezinformacja. Jechałam pociągiem Łodzianin do Warszawy. Wsiadając do pociągu w Łodzi nie uzyskałam informacji o GODZINNYM!!!!! opóźnieniu pociągu.w innym razie po prostu wybrałabym podróż samochodem. Jak zwykle w tym kraju nic nie może być normalnie. Każdemu odradzam korzystanie z PKP IC. Całkowity brak szacunku dla klientów... Łódź -
~Joanna59 / 2022-02-06 14:25
Miałam "przyjemność" jechać latem do Kołobrzegu. Wszystko brudne, aż się kleiło. Wstydu nie mają. Pierwsza klasa , a klimatyzacji brak. A, że byl upal nad upał to wszystkie okna pootwierane i w takim przeciągu jechaliśmy 8 godz. Wstyd cudzoziemców. WadyBrudno, brak klimatyzacji. -
~Joel85 / 2023-01-12 00:15
Nie rozumiem jednej rzeczy. Jeśli na trasie krk - waw są notoryczne opóźnienia z powodu remontów to błagam zaznaczajcie gdy kupuje się bilet. Czas przejazdu 2.40 a jedzie się 3.30. To ważne.
Obsługa bardzo ok.ZaletyObslugaWadyOpóźnienia które są regularne ale nie ma o nich info przy zakupie biletów. -
~Johan / 2025-08-01 15:29
Ludzie nie korzystajcie z tego badziewia. Opóźnienia w godzinach 14,15 są praktycznie ciągle i to nie krótkie ale godzina to norma. Ludzie na MPK narzekają ale oni chociaż podstawiają rezerwowe autobusy,a PKP ma wszystkich gdzieś ZaletyCzasem przyjedzieWadyOpóźnienia,drzwi nie otwierają, brak klimy -
~JoHn / 2018-07-08 12:38
Przede wszystkim Bardzo niemiła obsługa!! Konduktorzy i konduktorki bardzo niemiło odpowiadają na pytania, ciężko od nich uzyskać jakieś informacje. Pociągi opóźnione co może być bardzo dużym problem na trasie gdzie przesiada sie na inne pociągi - można nie zdązyć na kolejny pociąg. ZaletyWygoda -
~John / 2022-08-07 10:01
Najgorszy syf jaki można sobie wyobrazić. Pociągi pospozniane nawet 5 godzin. Bardziej dla waszego zdrowia psychicznego opłaca się wydać trochę więcej na paliwo ale jechać szybciej, w większym komforcie oraz nie zmieniać planów jak w filmie akcji.
Do tego 20 zł dodatkowo za każdy bilet kupiony u konduktora. Zwyczajne oraz kolejne zdzierstwo PKP, jak człowiek ma kupić bilet na pociąg który jest opóźniony np 2 czy 4 godziny skoro w kasach, internetowo oraz w maszynach nie można go kupić a następny pociąg jest również opóźniony. Rozumiem że w trosce o "komfort" nie można jechać spóźnionym pociągiem tylko czekać następne 5 godzin na inny opóźniony o kolejne 5 godzin? Brawo PKP, wy jak zwykle myślicie zanim coś zrobicie.ZaletyBrakWadyTyle że można napisać pracę doktoracką na ten temat. -
-
~John / 2023-07-01 21:19
Muszę podzielić się swoją opinią, niestety negatywną. Chciałem napisać jak to pkp oszukuje swoich klientów.
Opinia dotyczy relacji Wrocław-Ełk ( Słowacki 6520)
1. Relacja Wrocław- Ełk to kurs przyspieszony według pkp :)
Odległość pomiędzy miastami to niecałe 600km. Pociąg pokonuje ja w ponad 10h. Jaki to więc kurs przyspieszony???? Jest 21 wiek a tu nie wychodzi nawet średnie 100km/h. Dlaczego Tak jest? Ano pociąg zatrzymuje się na wioskach które zajmują 4km2 powierzchni. Intercity dumnie brzmi tylko z nazwy. Na wioski to powinien kursować pociąg przewozy regionalne.
2. Internet Wifi w wagonach. Tak, jest Wifi tylko nie można się z nim połączyć. Taki drobny szczegół. Niestety budowa wagonow skutecznie blokuje sygnał sieci komórkowych i o Internecie prywatnym możemy zapomnieć. Można złapać "zasięg ale tylko na większych stacjach.
3. Klimatyzowane wagony w których się mega komfortowo podróżuje. Taaa
Podczas podróży temperatura na zewnątrz 24 stopnie. Co z tego że na zewnątrz jest ciepło jak w środku włączony mega zimny nawiew powietrza podczas jazdy. Niech nieprzygotowany pasażer marźnie w krótkim rękawku. A co...
No to były negatywny.
Teraz opiszę trochę pozytywów. Siedzenia są w miarę wygodne. Pociąg nie wygenerować podczas podróży żadnego opóźnienia!!! Tak, byłem w szoku ale przyjechał na stację końcową (Ełk) punktualnie.ZaletyW miarę wygodne siedzenia,
W moim przypadku punktualnośćWadyBrak Wi-fi,które powinno być,
Bardzo długi czas podróży,
Klimatyzacja -
~JohnL / 2022-04-08 22:27
Pociąg dzisaj opóźniony 5 godzin. Co więcej na pytanie czy pasażera czy długo to jeszcze zajmnie i ile będzie opóźniony, odpowiedź konduktora to "nie wiem, może jeszcze z 3 godziny" brak gniazdek, warsu, brak przeprosin i chamstwo. Najgorszej, że nie ma dla nich alternatywy na dalsze podróże -
~Johny / 2019-01-02 21:55
Nie dojeżdża na czas 3h+ spóźnienia ???? w nagrodę kubek wody za Free wsadzcie go sobie w peron ZaletyNie maWadyNie znają się na zegarku. Pozdro -
~Jola / 2018-05-21 10:53
Ogromne problemy z dostępnością biletów na trasie Warszawa - Słupsk. Na dwa tygodnie wcześniej już nie ma DOSTĘPNYCH BILETÓW (NA PIĄTKOWE ODJAZDY 16:20). a pociąg jedzie prawie pusty. Nie rozumiem jak to jest. Miałam zakupiony bilet na miesiąc wcześniej spotkałam koleżankę, która chciała jechać tym samym pociągiem niestety nie było wolnych miejsc i nie mogła kupić biletu. Tym samym ja przez całą drogę z Warszawy do Słupska siedziałam z 3 wolnymi miejscami obok.
Ponadto czy nie można dołożyć chociaż jednego wolnego wagonu jeżeli już na 2 tygodnie przed odjazdem nie ma biletów a zapytań jest bardzo dużo.ZaletywygodaWadymało połączeń i niewykorzystane w pełni
strona 101 z 277
- « poprzednia
- 1 ...
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- nastepna »