strona 100 z 268
- « poprzednia
- 1 ...
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- nastepna »
-
~Jozek / 2021-12-30 23:18
Powiem tak pociąg relacji Lublin Świnoujście 29.12.21masakra jazda pociągiem przez prawie 13h bez wagonu restauracyjnego masakra dostęp do wifi nie ma gniazdek do ładowania telefonu nie ma... A tak ładnie macie wszytko opisane jak się kupuje bilety... Pociąg relacji Świnoujście Lublin 30.12.21 ta sama historia... -
-
~jozek / 2024-05-08 20:41
Jeszcze chyba nie trafiłam na sympatycznego konduktora w liniach intercity... Przy ostatniej podróży opóźnienie. Konduktorka stwierdziła, że nie jesteśmy jedynymi podróżującymi i kolejny pociag za nami nie zaczeka. Udało mi się jednak dobiec i spytałam kolejnego konduktora ile zostało do odjazdu, bo siostra w ciąży biegnie trochę wolniej. Też dostałam odpowiedz, że pociag nie będzie za nikim czekał. Na prawdę to rozumiem i niczego takiego nie oczekiwałam. Ostatecznie po zwroceniu mu uwagi i przez małą sprzeczkę nie zauważyłam jak siostra wsiadła do pociągu, który odjechał beze mnie.
Standardowo również brudne toalety bez papieru.WadyZa każdą podróżą niemiła obsługa
Brudne toalety bez papieru
Opóźnienia -
~Jpkp / 2022-12-12 17:04
Ceny za bilety rosną, wiadomo inflacja itd. Ciągle spóźnienia pociągów, nawet po 20 minut, na trasie, która trwa 90min. Jeśli codziennie są takie same spóźnienia to czemu nie zmienić rozkładu. Nie możliwe jest, że codziennie mają problemy techniczne albo wyjątkowe sytuację. Oczywiście nie ma żadnych zwrotów ani zniżek na kolejne przejazdy za ciągle spóźnienia. ZaletyBrak -
~JPKP / 2023-06-19 10:05
Przez tych śmieci musiałem czekać 10 minut na słońcu, żeby otworzyli przejazd. PS. dzięki nim spóźniłem się do szkoły ZaletyBrakWadyWszystko -
~JPkp / 2023-12-28 18:03
Oby karma była prawdą i oby te wszystkie problemy jakie wasze pociągi przysparzają do was wszystkich wróciły -
~JS / 2022-03-17 19:21
Porażka. Dzisiejsze opóźnienia to jakiś nie śmieszny żart. -
~Jscek / 2022-01-14 14:31
Przez 20 lat gowno się nauczyli dalej nie umieją być na czas banda kretynow po prostu ZaletyZeroWadyCała organizacja -
~jshsusbja / 2018-08-03 18:43
Za każdym razem tzw. IC ma spóźnienie, nie polecam. ZaletyNie maWadyma dużo -
-
~Jsjsjs / 2025-01-31 18:27
Tragiczne jest wszystko co chwila cos się psuje... Nigdy na czas nie dojedziesz a w firmie to chyba pracują osoby niepelnosprytne WadyWszystko -
~Judyta / 2019-08-09 19:49
Zawsze ma miejsce opóźnienie około 60min.
Katastrofa -
~Judyta / 2021-07-13 08:32
Podróż 6 godzinna, wygodna, cxyste przedziały. Wszystko ok poza głośnością mikrofonu w przedziale. Ustawiona była na minimum, a pomimo to było bardzo głośno, nie do zniesienia przez 6 godzin. Konduktor nie mógł nam pomóc. ZaletyCzysto, wygodnieWadyBardzo głośny dźwięk mikrofonu w przedziale, nie do zniesienia przez 6 godzin podróży. Konduktor nie mógł nam pomóc. -
~juki / 2023-05-04 19:51
Pełno opóźnień obsługa słaba nie polecam obsługa nie zna regulaminu i jest chamska i nie uprzejma WadyObsługa -
~Jula / 2019-07-22 12:19
Kupiłam miejsce siedzące Ale okazało się że takie miejsce nie istnieje i stałam 6 godzin. W podobnej sytuacji było wiele osób -
~Jula / 2023-10-25 15:00
Bardzo kiepsko, ledwo zdążyliśmy na pociąg z Warszawy gdańskiej do Gdańska. Pociąg mial byc opóźniony o 15min ( takie inf. Były Takze na stronie internetowej), wyjechał idealnie o czasie… wsiedliśmy cudem 10sekund przed zamknięciem drzwi.
Po co zamieszczać fałszywe, mylące informacje? Zero poszanowania pasażerów. -
~Jula / 2024-11-17 18:07
PKP intercity, 17.11.24 linia nr 45150 Koszmar! Bilet kupiłam z partnerem tydzień wcześniej żeby mieć pewność że będziemy mieć miejsce siedzące bez ludzi z przedziałami po wejściu do pociągu poszukując naszego miejsca zapytaliśmy z partnerem konduktora gdzie jest nasze miejsce, po czym dowiedzieliśmy się że naszego miejsca nie ma dlatego że zabrakło wagonu, to już jest przesada że człowiek płaci pieniądze i nawet nie ma gdzie usiąść ! Jeszcze rozumiem gdyby ten bilet był kupiony na szybko ale nie był, ostatecznie usiedliśmy osobno w miejscach po kimś. WadyBrak miejsca siedzącego zgodnie z biletem -
~Jula / 2025-07-31 16:20
No niestety pani nie chciała uznać mojego ulgowego biletu przy okazaniu ważnej legitymacji, konduktorzy okropni, nie mili i wredni. Nie polecam ZaletySzybko dojadęWadyKonduktorzy nie zbyt sympatyczni -
-
~Julajko / 2024-01-04 11:35
Dzisiejsza podróż z Suwałk (6:42) do Warszawy (pociąg Suwałki - Świnoujście) to jakiś nieśmieszny żart. Kupiliśmy bilety kilka dni temu, wybraliśmy miejsca, wszystko super. Dzisiaj na peronie okazało się, że naszego wagonu nie ma i zostanie doczepiony w Białymstoku, przez co wielokrotnie musieliśmy się przesiadać, bo zajmowaliśmy miejsca innych pasażerów. W Białymstoku staliśmy godzinę póki wagon został doczepiony, obsługa konduktorska zakomunikowała, że mamy opóźnienie przez "warunki pogodowe" - pasażerowie nie są głupi i widzą, że doczepiany jest wagon. Później postój w Mołkiniach - ponad 20 minut, żadnego komunikatu dlaczego stoimy, na co czekamy, ani kiedy odjedziemy. Planowo powinniśmy być już w Warszawie (jest 11:30), z racji nieplanowych postojów - mam nadzieję, że dotrzemy tam przed nocą. Oficjalną reklamację z pewnością wyślę. Tymczasem nikomu nie polecam podróży PKP Intercity i sama z pewnością będę wybierać innych przewoźników. -
~Julek / 2023-06-14 10:05
Został kupiony bilet 13.06. o godzinie 22.50, po czym z niewiadomych przyczyn sam z siebie po godzinie został zlecony zwrot o którym dowiedziałam się rano. Nie mam pojęcia co się stało, wiem jedynie że zostałam oszukana na 25 zł. Musiałam kupić drugi raz ten sam. -
~Julia / 2019-05-31 14:58
Sytuacja dnia 31.05.2019r.
Wałbrzych Miasto- otwarte jedno okienko, w którym nie ma możliwości zakupu biletu.
Pociąg za 15 minut otwierane jest drugie okienko, w którym jest tylko możliwość zakupienia biletu (duża ilość osób, mało czasu = brak możliwości zakupu )
Wsiadam do pociągu z myślą kupienia biletu u konduktora, gdzie dostaję informacje, że dopłata wynosi 10-sięć złotych . Natomiast dorastałam jakieś dziwne naliczenie gdzie suma powiększyła się dwukrotnie. Konduktor nie miał jak mi wydać reszty, więc usprawiedliwił się , że doniesie. Około 10 minut po rozliczeniu musiałam iść i szukać szanownego Pana by oddał mi pieniążki ponieważ nie wystarczyłoby mi na kolejny pociąg. To nie był jedyny przypadek w tym dniu. Drodzy pasażerowie, sami wyciągnijcie wnioski. To sami złodzieje i oszuści. -
~Julia / 2019-09-10 17:58
Wredna pani z obslugi, zero profesjonalizmu, no i niestety ma problem z wykonywaniem własnych obowiązków, po wszystkim głupie docinki w strone pasażerów typu "a ty roczek nie masz" mimo, że z tego co wiem to na Ty z tym starym babskiem nie są, no i nie nie jestem tu na złość zwyczajnie nie może być tak, że pasażer czuje się nie komfortowo podczas jazdy, za którą płaci. Mało tego ta "pani" nie wie jak wyglądają bilety i miała pretensje, że nie ma legitymacji mimo, że była dopłata musiałam ją poinstrułować, bo już tylko mandatu brakowało w tym chamskim zachowaniu(pociąg o godzinie 17:17 na trasie Strzele Opolskie-Gliwice) pozdrawiam WadyObsługa
strona 100 z 268
- « poprzednia
- 1 ...
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- nastepna »