WadyNie ma dostępnej większej ilości pociągów na okres świąteczny i poświąteczny
strona 10 z 265
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »
-
~Agata / 2018-12-27 15:28
Podczas świąt dostępny jeden pociąg kursujący przez całą Polskę. Pełno ludzi, brak miejsc siedzących. Bilet kosztował pod sto złoty, a pół drogi na trasie Szczecin Główny-Łódź Widzew spędziłam siedząc na podłodze pod toaletą. -
-
~Agata / 2019-07-18 16:27
Podróż z Gdańska do Krakowa, bilet 199,00 zł. Drogo. W ofercie za ta cenę butelka mineralnej, która zostawiłam zamknięta (nieodkręconą) na siedzeniu idąc do Warsu i niestety została zabrana przez nadgorliwego sprzątającego pana. Poprosiłam osobę rozdająca napoje o kolejna wodę-uzyskana odpowiedź: nie należy się ????.
Wars: zamówiłam obiad. Siadam do stolika na którym znajdują się okruchy, resztki obiadu. W momencie podania posiłku proszę obsługę o sprzątnięcie - pani stwierdza: to nie należy do mnie i na brudny stolik rozkłada zmięta serwetę, która wcześniej leżała na fotelu i stawia schabowego.
„Wysoki poziom” za wysoka cenę.ZaletyStrefa ciszyWadyWyżej opisane -
~Agata / 2019-07-21 22:09
Szeroko przez megafon reklamowane usługi WARS, nie maja nic z wysokiego poziomu. Jadąc w pierwszej klasie na trasie Krakow-Gdansk spróbowałam coś przed dojazdem do Warszawy zjeść w WARSIE. Zaskoczenie! Wszystkie miejsca zajęte z powodu nadmiaru jadących. Bilety sprzedawane bez numeracji, pasażerowie siedzą cała drogę w WARSIE przy wodzie mineralnej i bez możliwości zwrócenia uwagi, że chciałabym zjeść posiłek. Kupują kolejna wodę i siedzą dalej. Po wyjeździe z Wawy wszędzie luźno. WARS pusty. Chce zamówić jedzenie, pan odsyłam mnie do stolika, przy którym siedzę 10 min. Zniecierpliwiona podchodzę do niego i proszę o przyniesienie do przedziału posiłku. I cóż słyszę??? Nie ma takiej możliwości, bo nie wiem gdzie poszli ludzie z obsługi. Jak znajdę czas, to pani przyniosę. Nie chce zanotować numeru wagonu i miejsca, rzucając-znajdę panią. I niech sobie pani zgłasza do kogo pani tam chce...
Za bilet zapłaciłam 229 zł. Usługi nie warte swojej ceny!ZaletyBrakWadyKlimatyzacja nie działa. WARS JAK WYŻEJ. -
~Agata / 2021-08-19 18:53
Irytujące opóźnienia. Tłok. Smród fajek palonych w toalecie roznosi się po całym wagonie. W toalecie syf. Wiadomo, że syfią niektórzy pasażerowie ale w pociągach dalekobieżnych obsługa powinna brać to pod uwagę i co jakiś czas tam zajrzeć i posprzątać. Pani konduktor nie reaguje na chlających i mocno wstawionych pasażerów. Rozumiem, że drobna kobitka niewiele może poradzić, ale można było poprosić o interwencję SOK w najbliższym mieście. Szczerze współczuję tym, którzy z braku innej opcji muszą korzystać z PKP. Cena nieadekwatna do jakości. W skrócie: brud, smród, niewygodnie, nie punktualnie, niebezpiecznie, za drogo. ZaletyBrak.WadyJak wyżej. -
~Agata / 2022-01-22 03:29
Bardzo mi przykro, że państwo bezczelnie zignorowali moją skargę.
Byłam zmuszona złożyć skargę na pracownika linii kolejowych PKP Intercity. Jestem przewodnikiem osoby niewidomej niezdolnej do samodzielnej egzystencji. Odprowadzając ją na przejazd z Warszawy do Wrocławia[TLK 17106], poprosiłam konduktora o możliwość odprowadzenia jej na zarezerwowane wcześniej miejsce. Ten odmówił mi możliwości wejścia do pociągu i tym samym udzielenia niezbędnej pomocy. Zaznaczę, że konduktor sam nie udzielił niezbędnej pomocy, jedynie krzyknal do wsidających, żeby się pospieszyli, bo ,,niepełnosprawna idzie!”. Takie pasywno-agresywne oraz stygmatyzujace zachowanie nie przystoi zwykłemu czlowiekowi, a co dopiero osobie ktora swiadczy usluge i raczej powinna pomagac pasażerom. Dodam jeszcze, że gdy pociag ruszył, niewidoma przewróciła się, zderzając się z innym pasażeram. Kontaktowałam się z pelnomocnikim ds osób niepełnosprawnych i jest to pogwałcenie fundamentalnych praw osób z niepełnosprawnością i ogromne nadużycie i złamanie obowiązku kolei, jaką jest ochrona inwalidów.
Nigdy nie spotkałam się takim zaniedbaniem ze strony pracownika Intercity. I nie sądziłam, że taka podróż może zakończyć się uszczerbkiem na zdrowiu psychicznym i fizycznymi osoby niepełnosprawnej.
Jesteście beznadziejni
Sytuacja miała miejsce w Warszawie na stacji Warszawa zachodnia, w pociągu linii TLK17106 odjeżdżającym o godzinie 13:06. -
~Agata / 2022-05-20 17:18
Opóźnienia dramatyczne, ścisk w przedziałach, czuje się jakby przewożono mnie na siłę, a za tą cenę musi się dać lepsze warunki sprawić ZaletyJak trafi się na lepsze warunki to jest super, ale niestety większość pociągów jeździ starychWadyTragiczne opóźniania, okropne warunki, brak klimatyzacji -
~Agata / 2022-05-21 12:04
Podróż, która miała trwać 18 minut, trwa już 45. Opóźnienie jest większe niż miał trwać dojazd. Takie rzeczy tylko z PKP Intercity. Ten przewoznik to kpina. ZaletyBrak. -
~Agata / 2022-06-25 20:44
Dwa pociągi, którymi dzisiaj jechałam opóźnione. Na peronach nie było słychać innych komunikatów jak te mówiące o opóźnieniach. Szczerze, gdybym dojechała o czasie byłabym mocno zaskoczona, ale nie PKP Intercity nie zawiodło - zawsze opóźnione. Koszmar! ZaletyNicWadyOpóźnienia, organizacja, toalety, brak klimy. -
-
~Agata / 2022-07-05 12:59
Podroz 7 h . 3 razy prosze o zmniejszenie klimatyzacji, dlatego ze było mi najzwyczajniej zimno. Na 5 minut zostala zmniejszona , reszte 4 h nadal bez rezultatu. Nie w porzadku . WadyObsługa -
~Agata / 2022-08-04 19:14
Nie polecam!!!!!! Jedziemy z Pragi i mamy olbrzymie opóźnienie, non stop jakieś pauzy. Godzinę staliśmy w słońcu vez klimatyzacji. -
~Agata / 2023-06-03 20:34
Arogancka I niemila obsluga Szczegolnie Pan kontroler biletow.Zapomnualam zabrac kurtke , wrocilam po kilku min w KRK . Pan wsciekly z laska i komentarzem na prawde ?? po tym jak grzecznie poinformowalam ze nie wzielam kurtki z polki , prawie rzucil ja we mnie . Przykre ..
za niemale pieniadze
Obsluga klienta dramat -
~Agata / 2023-07-08 13:58
08,07,2023 trasa Rzeszów Wrocław wyjazd z Rzeszowa o13:10. Wszystko super, czysciutko, obsługa bardzo pomocna i bardzo miła . Piąty raz w tym roku korzystam z podróży IC i za każdym razem ???? oby tak dalej. ZaletyPrzesympatyczna obsługaWadyBrak -
~Agata / 2023-08-04 16:47
Ciągle są opóźnienia przyjazdu pociągu !! Ostatnio z Warszawy do Gdańska było opóźnienie ponad 3 godziny! Tydzień później z Łeby do Warszawy znowu opóźnienie!!
Jeden wielka masakra , syf i śmierdzi w przedziałach.
Nie polecam !!! -
~Agata / 2024-06-07 18:18
Pociąg do Bielska Białej z Warszawy Centralnej o 18.38 jest za każdym razem opóźniony. Pasażer, który wydał prawie 200 zł na bilet nawet nie może poczekać na pufach w biurze obsługi klienta, bo jest to miejsce tylko dla kupujących bilet, czyli kolejnych frajerów.
Bardzo zachęca do korzystania z transportu publicznego.
Porażka niezmienna od niepamiętnych lat -
~Agata / 2024-09-23 15:40
zimno w pociągu, zimny nawiew ciągnie po nocach 8 nie tylko, zatoki zapchane Zaletydobrze że cokolwiek jeździWadyzimno, jak na 4 - 6 godz z nieustannie włączonym zimnym nawiewem to słabo -
~Agata / 2025-03-03 09:15
Siedzenia są tak blisko siebie, że nie da się swobodnie siedzieć, tym bardziej wyciągnąć nóg. Wstyd, żeby przy cenie biletu ponad 100 zł jechać ściśniętym. -
-
~Agata / 2025-03-04 17:16
Ilość wagonów w niedzielę z Przemyśla do Wrocławia tragedia. Chociaż jest kilka pociągów to załapanie się na bilet nawet tydzień przed wyjazdem to cud. Albo wcześnie rano albo późno w nocy. -
~Agatam / 2018-08-10 14:56
Jadę pociągiem z Lublina do Warszawy Centralnej brak klimatyzacji, brudna toaleta i fotele. W Warszawie centralnej powinnam się przesiąść do pociągu IC bez przedziałów który jedzie do Wrocławia ale zamiast tego jedę składem zastępczym z klimatyzacją więc zapowiada się dobrze ale niektóre miejsca nie istnieją. ZaletyBrak zaletWadyWszystko -
~Agg. / 2022-08-10 09:04
To jest żałosne żeby 4 dni wcześniej nie było już biletów na dany pociąg. Są wakacje powinno się zadbać o więcej miejsc dla pasażerów -
~Agnes / 2018-07-09 06:39
Poziom obsługi daje bardzo wiele do życzenia. Wygoda? Nie ma czegoś takiego w PKP Mam nadzieję że już nie będę miała okazji jechać PKP i radzę innym aby przesiedli się do autokarów samolotów lub blablacar. ZaletyNie ma zaletWadyObsługa na poziomie 0. Nie wygodnie. Nie polecam
strona 10 z 265
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »