Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 909 opinii

2.73 / 5

  • Oferta
    2.68
  • Obsługa klienta
    2.76
  • Prostota obsługi
    2.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Martinez1991 / 2021-10-27 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa pani w oddziale 2 w Tychach. Nic nie można załatwić a czeka się niemiłosiernie długo. Nie polecam tego banku
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko przez obsługę, marketing po szacunek do klienta
  • ~Martula / 2021-10-11 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy Bank, najdłużej księguje przelewy,kto to widział by czekać na zaksięgowanie 3 dni. Dzwoniąc do Banku dowiedziałam się, że Pani w Banku nie jest odpowiedzialna za księgowanie przelewu,tylko za obsługę. Ja się pytam w takim razie to za Co są ludzie pracujący w banku odpowiedzialni,jak nie za księgowanie przelewów,bo dodzwonić się to też graniczy z cudem.!!!. Porażka w innych bankach nie ma takich problemów by Bank przetrzymał przelew dla większego %%%.
    WadyBeznadziejna obsługa,aplikacja utrudnia korzystanie z konta.
  • ~Mat / 2023-04-03 23:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmieniałem kartę na nową przysłano mi nową i ja zatwierdziłem internetowo i uruchomiłem w bankomacie, wszystko działało wypłaciłem pieniądze było to wieczorem o 23. Pech chciał że chciałem jakoś sprawdzić czy stara karta jest nieaktywna i włożyłem ją do bankomatu podałem nr pin stary i nie zatwierdziło czyli jest nieaktywna ale na zasadzie że jest błędny nr pin nie opinia i wyrzucenie karty tylko karta nie chciała wyjść podałem jeszcze 2 razy nr pin i dopiero wtedy karta wyszła ale zablokowało ją i nową kartę. Nie da się proszę Państwa karty odblokować czy zablokować telefonicznie. Jest nr telefoniczny do jakiegoś automatu a tam trzeba podać nr wg mnie wtedy dla wszystkich widoczny na klawiaturze- klienta i jakieś hasło. Ja tego nie zrobiłem z oczywistych względów. Jest drugi nr telefoniczny który podaje w telefonie po wybraniu że nie ma takiego numeru. W banku pko z żubrem jest infolinia i jakaś osoba odbiera po 10 minutach tu w banku pko bp to jakiś skandal - po godzinach zamknięcia pracy ajencji nic nie można załatwić tutaj telefonicznie. Życzę by włodarze tej firmy mieli podobne problemy w życiu i ich tak potraktowano jak tu traktują zwykłego człowieka.
  • ~Mateusz / 2022-02-06 08:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzeba będzie znowu zmienic bank, pół roku temu otwarłem konto było ok wszystko, ceny walut w kantorze internetowym byly te same co podają na necie, teraz strasznie sepią i podają przekłamane przewalutowywania...
  • ~Max / 2023-05-03 08:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank niesłusznie blokuje środki na koncie.Nie szanują klienta i ich potrzeb i czuję się bardzo oszukany jako długoletni klient.Niestety czas na pożegnanie
    ZaletyPolski
    WadyTraktuje klientów przedmiotowo
  • ~Michael / 2022-04-11 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Przyszedłem 3 w koleje o 8:55
    Czekałem więcej niż 1 godzinę na wymianę walut.
    Obsługa przyjmuje klientow tylko do otwierania konta i reszta pytań, ja przyszedłem byłem 3, a przed mną poszło 10 osób.

    Bardzo długa obsługa.
    Brakuje pracowników, za wolno obsługuję klientow i przez to za duże kolejki są.
    Dla pracowników kawa jest ważniej niż klienci
  • ~Michael / 2022-04-11 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Przyszedłem 3 w koleje o 8:55
    Czekałem więcej niż 1 godzinę na wymianę walut.
    Obsługa przyjmuje klientow tylko do otwierania konta i reszta pytań, ja przyszedłem byłem 3, a przed mną poszło 10 osób.

    Bardzo długa obsługa.
    Brakuje pracowników, za wolno obsługuję klientow i przez to za duże kolejki są.
    Dla pracowników kawa jest ważniej niż klienci
  • ~Michal / 2018-05-12 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy obslugi klienta nie szanuja klientow ignoruja wrecz a po zgloszeniu skargi pracownik dzialu reklamacji po niby odsluchaniu rozmowy odpisuje ze pracownik nie powiedzial tego co powiedzial i w ten sposob twierdza ze klient klamal piszac skarge albo ze pracownik mowiac ze klient musi co zrobic to wedlug dzialu reklamacji jest sugerowanie klientowi. Nie polecam do niczego tego banku serdecznie odradzam sa inne bardziej przyjazne banki dla klienta
    ZaletyBrak
    WadyZero tolerancji brak szacunku i uznaja klienta za klamce
  • ~Michał / 2020-12-21 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, wypłata gotówki z kasy w oddziale banku od 10 do 15. Pracuję do 16:00 więc wypłaty pieniędzy do świąt nie zrealizuję. Szkoda słów.
  • ~Michał / 2022-03-01 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Kto rządzi tym bankiem. Od wczoraj udało mi się w końcu dodzwonić na infolinię. Oczywiście Pani nic nie może i nie potrafi. Obiecała mi natomiast kontakt osoby kompetentnej by załatwić moja reklamację na którą czekam od 21 grudnia 2021 roku a mamy dziś 1 marca 2022. Obiecała ze ktoś do mnie zadzwoni do godz. 17.00. Oczywiście pobożne życzenia. Ten bank trzeba wykluczyć. I tacy ludzie obrażają naszymi pieniędzmi.
    ZaletyBrak
    WadyJeden wielki bałagan.
  • ~Michał / 2022-08-25 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    PKO LEASING to jakaś porażka. Pracownicy nie są dla klientów tylko traktują klientów jak idiotów - aby tylko wyciągnąć od nich kasę, wystawić fakturę i naliczyć odsetki. Dla klientów biznesowych 50 zł za prowadzenie konta to szczyt złodziejstwa. 1300 zł za cesje leasingu?! Bardzo się zawiodłem. Bardzo dużo ukrytych opłat, pracownicy zwalają winę jedni na drugich, są mało rzetelni i kompetentni. Odpisywanie na maile po kilku tygodniach. Jak wcisnąć kredyt to wiedzą jaki numer telefonu i kiedy zadzwonić, ale żeby coś wyjaśnić to już nagle zero kontaktu (bądź kontakt tylko mailowy na który odpowiedz trzeba czekać tygodniami). NIE POLECAM.
    Zaletybrak zalet
    WadyJestem klientem od ponad 10 lat. W ciągu ostatniego roku tragicznie zmieniła się jakość i kompetencje obsługi. Tak jak wspomniałem wyżej długi czas oczekiwania na kontakt.
  • ~Michał / 2023-05-19 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem ok.15 lat , chciałem zapłacić 2000 za wczasy blikiem a 2 dni wcześniej zmieniałem tel. i na nowo instalowałem IKO , oczywiście trzeba odsłuchać parę minut mądrości zanim automat poda kod itd. . Dziś coś się też nie spodobało , też dzwonił automat z weryfikacją , znowu najpierw słuchałem później dostałem kod , wszystko ok i transakcja nieudana. I zaczął się kabaret. Aplikacja IKO zablokowana , odblokuj za pomocą IPKO lub tel. IPKO wpisuję - błędne hasło , i za chwilę i IPKO zablokowana . Najlepsza porada- odblokuj IPKO za pomocą IKO , tylko kur.. jak ? Jak IKO też zablokowane . Zostaje tel i infolinia , ale nie jest źle bo 24/7 . Dzwonię automat gada i pyta , o to , o tamto , nic podejrzanego , w końcu przekierowuje do człowieka , tamten znowu weryfikuje całe moje drzewo genealogiczne w końcu mu się podoba , stwierdza że zablokowane dla bezpieczeństwa , zadaje z 10 pytań absurdalnych czy dawałem komuś hasła ,piny itp. po czym stwierdza że no to ok. To on mi zaproponuje 10 tys kredytu , grzecznie proszę że niech mi nie truje bo nie mam czasu tylko odblokuje . To mam się rozłączyć i przeskanować komputer, telefon i zadzwonić jeszcze raz . Dałem spokój , chyba przejdę się do banku, może będzie szybciej.
    I nie byłoby problemu że to o bezpieczeństwo , tylko skoro podaję wszystko , dane matki , dane konta , numer klienta , inne , dzwonię z numeru który jest podany jako mój , dane są aktualne , pan pyta czy te 2000 to nie było wyłudzenie i potwierdzam że to moja transakcja i chętnie da mi kredyt ale kur... konto na weekend nie odblokuje więc też przy okazji odblokowania podziękuję bankowi PKO BP.
  • ~Mike / 2023-09-06 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten Bank to instytucja Porazka przez duze,,P,, Z nazwy tylko Polski.Jego organizacja i dzialanie dotyczace obslugi klientow zasluguje na wielki negatyw.

    Mialem kredyty gotowkowe w wielu bankach,regularnie uiszczalem ustalone raty,niekiedy nawet dokonywalem nadplat.ktore po zaksiegowaniu zmniejszaly kwote do zaplaty badz zmniejszaly rate.

    Ten sam ruch wykonalem w Pko,nadplata przelana,2,3 dni mijaja,a pieniadze nie sa nadal zaksiegowane.Zero odezwu z banku,moja nadplata w prozni.Pewny siebie doradca informuje mnie ze mam zalozyc sobie dostep do uslugi elektronicznej( ta wymaga zalozenia konta)i zlozyc dyspozycje zaksiegowania nadplaty.

    POLACY omijajcie szerokim lukiem ten bank,ktory tylko z nazwy mieni sie jako Polski a funkcjonuje wedlug zasad daleko odbiegajacych od normy
  • ~Mike / 2024-05-08 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero szacunku do klienta. usługa zerowa.
    To wszystko, co musisz wiedzieć o PKO Banku
  • ~Mila / 2022-02-26 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Indolencja pracownikòw, zagubienie dokumentów, wysokie prowizje, często "ukryte" w tekstach umów. Brak komunikowania pomiędzy oddziałami banku, wykorzystywanie klientów, brak rzetelnej informacji i brak szacunku dla klienta, wszystko nastawione na zysk a nie na obsługę. Wystarczy żeby zmienić bank.
  • ~Mis / 2022-03-16 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Środa brak możliwości wypłaty pieniędzy. Trzeci dzień panuje bałagan w Banku w Lęborku. Czy ktoś odpowiada za ten bałagan. Od czego jest audyt.
    ZaletyMis
    WadyBagno
  • ~MKAM / 2022-01-15 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam chciałabym podzielić się moim doświadczeniem z tym bankiem jak i ostrzec ludzi, że po bardzo niskiej jakości obsługi klienta jak i załatwieniu online różnych spraw, choćby zmiany adresu itp. muszę powiedzieć że jest to najgorszy Bank działający w Polsce. Opiszę w skrócie dwie sytuacjie bo było ich o wiele więcej ponieważ bo z nimi nic nie da się załatwić i jest problem z załatwianiem podstawowych rzeczy online gdzie mamy 21 wiek i wszystko można załatwić online i gdzie w innym Banku załatwiłam wszystko na watsapp z profesjonalną obsługą, ale w PKO się nie da. Od razu zacznę od tego, że nie miałam jak załatwić tych spraw osobiście, ponieważ nie przebywam w Polsce. Mam w tym banku wzięty kredyt i żeby wiedzieć o wszystkich zamianach oprocentowania, czy w razie gdyby bank chciał się ze mną skontaktować, chciałam zmienić moje dane typu adres, telefon, więc zadzwoniłam do banku oczywiście trochę to zajęło bo już urudnienia są żeby się wogóle z nimi skontaktować, w końcu po moim straconym czasie assystent odebrał i powiedział że nie mogę tego zrobić online tylko muszę się stawić w banku osobiście, absurd, więc adresu nie mogłam zmienić. Po czym po pół roku wysłali mi e maila, że oprocentowanie jak i opłata za konto i kartę, którą wogóle nie używam, ale oczywiście też był problem żeby pozbyć się karty, że nastąpiły duże zmiany i wszystko wzrosło, a przez ich utrudnianie nie mogłam zmienić adres i nie wiedziałam o tej zmianie, więć płaciłam tą kwotę co zawsze a bardzo nieuprzejmy Pan z banku PKO zaczął mnie straszyć sądem, że wysyłają mi listy, tylko że ja już nie mieszkam pod tym adresem a zmienić adres też jest problem.
    ZaletyABSOLUTNIE ŻADNYCH
    WadyAbsolutnie wszystko
  • ~Mmll / 2023-04-09 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Zatrudnia "specjalistów" na zamówienie polityczne PiSu. Marnuje pieniądze.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Mon / 2020-07-07 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na swiecie. Nie polecam klamia klienta. Zamniecie konta wymaga szeregu telefonow i wizyt w odzialach. Czytajcie umowy.
    ZaletyBrak
    WadyObsluga klienta klamie
  • ~Monika / 2023-05-20 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości zmiany limitów przez kilka dni przez pracę nad systemem.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 950
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4696
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4501
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028