Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 891 opinii

2.72 / 5

  • Oferta
    2.67
  • Obsługa klienta
    2.75
  • Prostota obsługi
    2.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mis / 2022-03-16 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Środa brak możliwości wypłaty pieniędzy. Trzeci dzień panuje bałagan w Banku w Lęborku. Czy ktoś odpowiada za ten bałagan. Od czego jest audyt.
    ZaletyMis
    WadyBagno
  • ~MKAM / 2022-01-15 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam chciałabym podzielić się moim doświadczeniem z tym bankiem jak i ostrzec ludzi, że po bardzo niskiej jakości obsługi klienta jak i załatwieniu online różnych spraw, choćby zmiany adresu itp. muszę powiedzieć że jest to najgorszy Bank działający w Polsce. Opiszę w skrócie dwie sytuacjie bo było ich o wiele więcej ponieważ bo z nimi nic nie da się załatwić i jest problem z załatwianiem podstawowych rzeczy online gdzie mamy 21 wiek i wszystko można załatwić online i gdzie w innym Banku załatwiłam wszystko na watsapp z profesjonalną obsługą, ale w PKO się nie da. Od razu zacznę od tego, że nie miałam jak załatwić tych spraw osobiście, ponieważ nie przebywam w Polsce. Mam w tym banku wzięty kredyt i żeby wiedzieć o wszystkich zamianach oprocentowania, czy w razie gdyby bank chciał się ze mną skontaktować, chciałam zmienić moje dane typu adres, telefon, więc zadzwoniłam do banku oczywiście trochę to zajęło bo już urudnienia są żeby się wogóle z nimi skontaktować, w końcu po moim straconym czasie assystent odebrał i powiedział że nie mogę tego zrobić online tylko muszę się stawić w banku osobiście, absurd, więc adresu nie mogłam zmienić. Po czym po pół roku wysłali mi e maila, że oprocentowanie jak i opłata za konto i kartę, którą wogóle nie używam, ale oczywiście też był problem żeby pozbyć się karty, że nastąpiły duże zmiany i wszystko wzrosło, a przez ich utrudnianie nie mogłam zmienić adres i nie wiedziałam o tej zmianie, więć płaciłam tą kwotę co zawsze a bardzo nieuprzejmy Pan z banku PKO zaczął mnie straszyć sądem, że wysyłają mi listy, tylko że ja już nie mieszkam pod tym adresem a zmienić adres też jest problem.
    ZaletyABSOLUTNIE ŻADNYCH
    WadyAbsolutnie wszystko
  • ~Mmll / 2023-04-09 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Zatrudnia "specjalistów" na zamówienie polityczne PiSu. Marnuje pieniądze.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Mon / 2020-07-07 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na swiecie. Nie polecam klamia klienta. Zamniecie konta wymaga szeregu telefonow i wizyt w odzialach. Czytajcie umowy.
    ZaletyBrak
    WadyObsluga klienta klamie
  • ~Monika / 2023-05-20 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości zmiany limitów przez kilka dni przez pracę nad systemem.
  • ~Monka118 / 2021-11-06 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank oceniam bardzo źle. Posiadam kredyt hipoteczny podpisałam aneks dotyczący oferty branżowej gdzie warunkiem było zatrudnienie w instytucjach finansowych weryfikowane na podstawie wpływu wynagrodzenia. W marcu zmieniłam pracodawcę w taki sposób że pracowałam dla instytucji finansowej ale płytnikiem wynagrodzenia była agencja pracy. Poinformowałam Bank. Kazali mi przesłać oświadczenie oraz dołączyć umowę o pracę. Oferta branżowa została w czerwcu przedłużona we wrześniu warunki zostały zmienione. Działają na podstawie widzi mi się . szukają na siłę kasy. Wprowadzając mnie w błąd pozbawili mnie szansy negocjacji z pracodawcą warunków umowy o pracę. Jestem bardzo niezadowolona żałuję że w ogóle podpisałam z nimi umowę. Identyczne warunki proponował mi CA ale stwierdziłam że to duży utrzymujący się długo na rynku Bank od zawsze zaufam im. Dziś wiem że to był błąd bałagan niekompetencja zdecydowanie odradzam....
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja bałagan
  • ~mors / 2023-04-07 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    z 24 zloty nagle wyd*pcylo mi na 84, bo przez 2 mies nie zaplacilem za prowadzenie konta.

    tu sie puknijcie barany !!!

    ostatni raz w zyciu konto w PKO

    ZLODZIEJE !!!
  • ~mp / 2022-04-15 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie do wiary. Panie w oddziale odmawiają wypłaty, ponieważ mają archiwalny wpis (nieaktualny) o zajęciu komorniczym sprzed kilku lat. Nie ma blokady ale one nie wypłacą bo nie.
    Konto szło do zamknięcia więc ani karty ani bankowości internetowej. Załatwienie sprawy ciągnie się już drugi tydzień.

  • ~MSI snijn / 2023-11-10 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Dlaczego tak puzno są przelewy i księgowania zakład wysłał kasę 9 a 11 i dalej niebylo bo.mam pasek to zależy od.banku kiedy zaksięguje wejście się do roboty a nie jedno okienko czynne reszta kawę se pije żenada zmieniłem bank na ING i wypłaty co do minuty są porażka
    ZaletyZadns
    WadySzkoda pisać więcej
  • ~Msrcelina / 2023-07-07 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dużą wadą jest ten wirtualny robot, pyta się mnie o imię ojca, podaje, i nagle dostaje informacje, że nie może ze mną prowadzić rozmowy, poza tym nic nie można przez niego załatwić. Dyktuje numer 3 razy, a dostaje odpowiedź "Powtórz bo nie rozumiem" Nie jąkam się, więc w czym problem ?
  • ~Mucha / 2024-12-15 02:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie bank w Olkuszu jeśli chodzi o doradzwto hipoteczne. Jedna osoba która obsługuje ten temat wydzwaniała i odbierała połączenia jak myślała że sprzeda mi produkt. Gdy załatwiłam to w innej firmie oczywiście dużo korzystniejsze warunki i chciałam tylko umówic sie na złożenie dokumentów telefon pozostał głuchy bądź odrzucała połączenia. Nikt inny prócz niej w Olkuszu tych dokumentów nie mógł przyjąć. Nigdy więcej tam nie postanie moja noga. Załatwiam wszystko w innym odziale.
  • ~Nalu / 2023-02-14 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się najgorszy bank pracownicy banku zarówno z infolinii jak w oddziałach nic nie wiedzą brak kompetecj a ich wiedza jest na poziomie zerowym. Do najprostszej sprawy nie potrafią się ogarnąć.
    WadyMnóstwo
  • ~Nalu / 2023-02-14 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się najgorszy bank pracownicy banku zarówno z infolinii jak w oddziałach nic nie wiedzą brak kompetecj a ich wiedza jest na poziomie zerowym. Do najprostszej sprawy nie potrafią się ogarnąć.
    WadyMnóstwo
  • ~Natalie / 2022-09-27 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Rok temu przelałam swoje oszczędności w walutach wymienialnych z innego Banku do PKO. W tym miesiącu poszłam wypłacić tysiąc euro, pierwsze co to osoba obsługująca chciała wypłacić je w złotówkach po tym jak powiedziałam że jednak chce w euro, poszła pi te euro. Wróciła za 15 minut włożyła banknoty do maszyny, faktycznie wskazało że 1000€. Poszłam z tym do kantoru gdzie Pan zaczął sprawdzać jak powiedziałam że z PKO to powiedział ze tym bardziej i że właśnie z nimi się rozstał. Okazało się że jeden z banknotów miał ucięty rożek a z maszyny pracowniczka podała banknoty na kupce i to nie zostało przeze mnie zauważone. Wyparli się tego że banknot z ich banku, chociaż jestem ( byłam bo odchodzę ) klientem ViIP i kombinowanie w moim przypadku było by śmieszne. Pytanie dlaczego maja w banku uszkodzone banknoty s jeśli już to na te okoliczność powinni sporządzić protokół. Jestem zszokowana tym że w Banku w ogóle mogą się dziać takie rzeczy! Nie znam żadnego Banku gdzie by tak niewiarygodnego o żenujacym zachowaniu dyrekcji, która pozwala na taki balagan. Poza tym za każdym razem był tak problem wynikający z niskich kwalifikacji pracownic a to niepoprawnie spisana umowa, dzwonili żeby przyjść, a to był problem z wysłaniem pieniędzy za granice..Odradzam stanowczo bo nic dobrego tam nikogo nie czeka, zwłaszcza że oferta też kiepska. Zwłaszcza omijać oddział w Wołominie, reszta może lepsza, chociaż sadzać po tych to wątpię.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo kiepska obsługa, nieuczciwe traktowanie Klienta
  • ~Natalie / 2022-09-29 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nawiązując doostatniego komentarza (opinii) chciałam dodać, że miałam podobną sytuację z uszkodzonym banknotem w Oddziale na ul. Mieszka w Wołomine,a pomimo to: 1. była źle spisana umowa, zadzwonili żeby przyjść poprawić, 2. godzinę czasu "praktykowali" zanim przelew zagraniczny gdyby nie podeszła inna pracownica, to by pierwsza do której się zwróciłam nie poradziła by sobie. Wreszcie jako wisienka na torcie - dostałam uszkodzony banknot 50 euro. Wypłacałam 1000 euro, 1 banknot 500 i 10 po 50, po przeliczeniu na maszynce się zgadzało ale nawet nie przyszło mi do głowy żeby dokładnie badać każdy banknot, bo z założenia bank nie powinien posiadać uszkodzonych banknotów (był odcięty rożek i wyglądał jak zagięcie). W związku z odmową przyjęcia poszłąm do dyrekrorki i to dopiero się okazała porażka, bo powiedziała że ona jak kupuje jabłka na straganie to je maca, a wieć ja też powinnam byłam to zrobić. Niska kultura osoby poraża i mocno zniechęca do tej instytucji, a byłam u nich klientem VIP. Brak przestrzegania procedur czy świadome upłynnienie takich banknotów ? Tego juz się nie dowiem ale się przekonałam że w tym Oddziale brak rzetelności oraz szacunku do Klientów. Znajoma też wycofała z tego Oddziału ponad 270 tys z powodów nieporozumienia z obsługą. Należy domniemywać że reszta nie jest lepsza. Powiedziałam tej dziwnej dyrektorce że w Hiszpanii i w ogóle za granicą jak wydają inne waluty to prezentuja każdy banknot a nie podaja na kupce, na co ona zaczęła prowadzić jakieś bazarowe dyskusje typu że powinnam tam się przenieść. Żenada skąd wykopują tych dinozaurów?
    Zaletybrak zalet
    Wadybrak profesjonalizmu jak i szacunku do Klientów
  • ~Nel / 2022-02-19 01:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj urzednik PKO BP SA Torun ul. Grudziadzka bardzo staral sie utrudnic zycie mojej 90 letniej mamie , nie wykazal empatii ani zrozumienia dla jej stanu i probowal pokazac kto tu rzadzi a akceptacja podpisu/ zgodnosc ze wzorem zalezy od humoru pracownika , w jednym tygodniu ten sam podpis jestakceptowany, za tydzien juz nie. Wstyd dla banku
  • ~neu007 / 2022-12-14 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno, brak poczucia jakiejkolwiek odpowiedzialności za to co się powiedziało. Zero chęci udzielenia pomocy klientowi w rozwiązaniu prostej sprawy. Nie polecam nikomu.
    ZaletyBrak
    WadyOpis wyżej.
  • ~Neutrino / 2024-03-09 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejskie oprocentowanie lokat i rachunków oszczędnościowych (i nie mówię tu o mobilnej, którą łatwo można zhakować) w porównaniu do innych banków
    Infolinia, tragedia , ciągle jakieś boty walisz głową w mur i nic nie załatwisz
  • ~Nevermind111 / 2025-03-20 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia - utrudnienia że wszystkim. Aplikacja słaba, proces autoryzacji beznadziejny. Utrudniają dostęp do własnych pieniędzy.
    ZaletyBrak!!!!
  • ~Nhg / 2023-09-17 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    O 3 nad ranem srodku Niemiec dowiedzialem sie ze musze sobie poczekac na mozliwosc uregulowania rachunku za paliwo do godziny 12.30 bo trwaja prace modernizacyjne, co prawda platnosci karta I wyplacanie pieniedzy z bankomatu powinny dzialac, ale nie dzialaja, to musze sobie poczekac.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1537
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1211
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 891
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.75, ilość opinii: 876
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4618
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991