Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 879 opinii

2.71 / 5

  • Oferta
    2.66
  • Obsługa klienta
    2.74
  • Prostota obsługi
    2.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mucha / 2024-12-15 02:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie bank w Olkuszu jeśli chodzi o doradzwto hipoteczne. Jedna osoba która obsługuje ten temat wydzwaniała i odbierała połączenia jak myślała że sprzeda mi produkt. Gdy załatwiłam to w innej firmie oczywiście dużo korzystniejsze warunki i chciałam tylko umówic sie na złożenie dokumentów telefon pozostał głuchy bądź odrzucała połączenia. Nikt inny prócz niej w Olkuszu tych dokumentów nie mógł przyjąć. Nigdy więcej tam nie postanie moja noga. Załatwiam wszystko w innym odziale.
  • ~Nalu / 2023-02-14 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się najgorszy bank pracownicy banku zarówno z infolinii jak w oddziałach nic nie wiedzą brak kompetecj a ich wiedza jest na poziomie zerowym. Do najprostszej sprawy nie potrafią się ogarnąć.
    WadyMnóstwo
  • ~Nalu / 2023-02-14 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się najgorszy bank pracownicy banku zarówno z infolinii jak w oddziałach nic nie wiedzą brak kompetecj a ich wiedza jest na poziomie zerowym. Do najprostszej sprawy nie potrafią się ogarnąć.
    WadyMnóstwo
  • ~Natalie / 2022-09-27 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Rok temu przelałam swoje oszczędności w walutach wymienialnych z innego Banku do PKO. W tym miesiącu poszłam wypłacić tysiąc euro, pierwsze co to osoba obsługująca chciała wypłacić je w złotówkach po tym jak powiedziałam że jednak chce w euro, poszła pi te euro. Wróciła za 15 minut włożyła banknoty do maszyny, faktycznie wskazało że 1000€. Poszłam z tym do kantoru gdzie Pan zaczął sprawdzać jak powiedziałam że z PKO to powiedział ze tym bardziej i że właśnie z nimi się rozstał. Okazało się że jeden z banknotów miał ucięty rożek a z maszyny pracowniczka podała banknoty na kupce i to nie zostało przeze mnie zauważone. Wyparli się tego że banknot z ich banku, chociaż jestem ( byłam bo odchodzę ) klientem ViIP i kombinowanie w moim przypadku było by śmieszne. Pytanie dlaczego maja w banku uszkodzone banknoty s jeśli już to na te okoliczność powinni sporządzić protokół. Jestem zszokowana tym że w Banku w ogóle mogą się dziać takie rzeczy! Nie znam żadnego Banku gdzie by tak niewiarygodnego o żenujacym zachowaniu dyrekcji, która pozwala na taki balagan. Poza tym za każdym razem był tak problem wynikający z niskich kwalifikacji pracownic a to niepoprawnie spisana umowa, dzwonili żeby przyjść, a to był problem z wysłaniem pieniędzy za granice..Odradzam stanowczo bo nic dobrego tam nikogo nie czeka, zwłaszcza że oferta też kiepska. Zwłaszcza omijać oddział w Wołominie, reszta może lepsza, chociaż sadzać po tych to wątpię.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo kiepska obsługa, nieuczciwe traktowanie Klienta
  • ~Natalie / 2022-09-29 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nawiązując doostatniego komentarza (opinii) chciałam dodać, że miałam podobną sytuację z uszkodzonym banknotem w Oddziale na ul. Mieszka w Wołomine,a pomimo to: 1. była źle spisana umowa, zadzwonili żeby przyjść poprawić, 2. godzinę czasu "praktykowali" zanim przelew zagraniczny gdyby nie podeszła inna pracownica, to by pierwsza do której się zwróciłam nie poradziła by sobie. Wreszcie jako wisienka na torcie - dostałam uszkodzony banknot 50 euro. Wypłacałam 1000 euro, 1 banknot 500 i 10 po 50, po przeliczeniu na maszynce się zgadzało ale nawet nie przyszło mi do głowy żeby dokładnie badać każdy banknot, bo z założenia bank nie powinien posiadać uszkodzonych banknotów (był odcięty rożek i wyglądał jak zagięcie). W związku z odmową przyjęcia poszłąm do dyrekrorki i to dopiero się okazała porażka, bo powiedziała że ona jak kupuje jabłka na straganie to je maca, a wieć ja też powinnam byłam to zrobić. Niska kultura osoby poraża i mocno zniechęca do tej instytucji, a byłam u nich klientem VIP. Brak przestrzegania procedur czy świadome upłynnienie takich banknotów ? Tego juz się nie dowiem ale się przekonałam że w tym Oddziale brak rzetelności oraz szacunku do Klientów. Znajoma też wycofała z tego Oddziału ponad 270 tys z powodów nieporozumienia z obsługą. Należy domniemywać że reszta nie jest lepsza. Powiedziałam tej dziwnej dyrektorce że w Hiszpanii i w ogóle za granicą jak wydają inne waluty to prezentuja każdy banknot a nie podaja na kupce, na co ona zaczęła prowadzić jakieś bazarowe dyskusje typu że powinnam tam się przenieść. Żenada skąd wykopują tych dinozaurów?
    Zaletybrak zalet
    Wadybrak profesjonalizmu jak i szacunku do Klientów
  • ~Nel / 2022-02-19 01:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj urzednik PKO BP SA Torun ul. Grudziadzka bardzo staral sie utrudnic zycie mojej 90 letniej mamie , nie wykazal empatii ani zrozumienia dla jej stanu i probowal pokazac kto tu rzadzi a akceptacja podpisu/ zgodnosc ze wzorem zalezy od humoru pracownika , w jednym tygodniu ten sam podpis jestakceptowany, za tydzien juz nie. Wstyd dla banku
  • ~neu007 / 2022-12-14 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno, brak poczucia jakiejkolwiek odpowiedzialności za to co się powiedziało. Zero chęci udzielenia pomocy klientowi w rozwiązaniu prostej sprawy. Nie polecam nikomu.
    ZaletyBrak
    WadyOpis wyżej.
  • ~Neutrino / 2024-03-09 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejskie oprocentowanie lokat i rachunków oszczędnościowych (i nie mówię tu o mobilnej, którą łatwo można zhakować) w porównaniu do innych banków
    Infolinia, tragedia , ciągle jakieś boty walisz głową w mur i nic nie załatwisz
  • ~Nhg / 2023-09-17 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    O 3 nad ranem srodku Niemiec dowiedzialem sie ze musze sobie poczekac na mozliwosc uregulowania rachunku za paliwo do godziny 12.30 bo trwaja prace modernizacyjne, co prawda platnosci karta I wyplacanie pieniedzy z bankomatu powinny dzialac, ale nie dzialaja, to musze sobie poczekac.
  • ~Nie PKO BP / 2021-12-31 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak cię chwycą to już nie puszczą, zamknięcie konta w tym banku graniczy z cudem, mimo braku transakcji płatniczych, ciagle im coś wisi i system nie pozwala zamknąć konta, porażka. Zwlekają z zamknięciem konta, atakują ofertami na kredyt, na kartę kredytową, dzwonią i nagabują i naliczają dodatkowe opłaty za przedłużanie likwidacji konta. Nie polecam, odradzam. Uważałam że polski to dobry a tu wielkie nieporozumienie
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Nie Polecam ODRADZAM / 2021-02-18 07:58
    Ocena: 1.00 / 5
    To że ludzie są okradani w ich banku świadczy to tylko o ich zabezpieczeniach które są za słabe ale to jest wina banku a nie klienta, bo jak się komuś daje na przechowanie pieniądze no to wiadomo że później trzeba człowiekowi oddać zwrócić a nie szukać głupich argumentów i się odwoływać....
    Zalety???
    Wady!
  • ~Niedzielska / 2024-01-31 09:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniąc pod numer 800302302 Pani niemiła, bezczelna, nie chciała udzielić żadnych informacji poza tym co wiem.
    Po co oni są w takim razie? Od siedzenia i pierdzenia w slotek?
  • ~Nienawidze tego banku / 2022-12-01 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku. Uciekac od niego!!! Sluchajcie ludzie mialam limit odnawialny na 10 000 zl on zostal mi wypowiedziany po ok 3 miesiacac zostalo mi do splacenia okolo 7 tysiecy zlotych bo bank pobieral sobie ile chce przez ten czas pozniej mi wyslali ugode na 10 000tys zl plus jakies odsetki ratalne co w calosci wyszlo ponad 11 000 zl. Myslicie ze proporcjonalnie zostalo to pomniejszone? Absolutnie nagle mam do splacebia ponad 9000 tys zlotych to sa jakies zarty...
  • ~niestety klientka tego banku / 2023-09-25 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Założyłam konto w Oddziale w Gdańsku ul. Cieszyńskiego. Prawie wszyscy pracownicy w tym oddziale, oprócz jednego, nie wiedzą nawet o aktualnych podstawowych opłatach bankowych. Cały czas jestem tam wprowadzana w błąd np o możliwości otrzymywania wyciągów na e-mail, wysokości opłat i prowizji.
    Często też na moje proste pytanie , czy mogę np.darmowo dokonać w miesiącu kilku wypłat gotówkowych , otrzymywałam odpowiedz od oburzonego moim pytaniem pracownika: " Ja tam nie wiem . Czego jeszcze?"
    Założyli mi też dostęp do bankowości internetowej , na co się nie zgadzałam . Żadnej umowy o bankowości internetowej nie podpisywałam.

    Wypłacili mi też w kasie dziwne, podejrzane,poplamione na różowo banknoty. Nie zauważyłam tego w kasie , bo nie wzięłam okularów. Później miałam problem przy płaceniu tymi banknotami. Pobazgrane dokumentnie długopisem (z napisami, podpisami) banknoty też mi wypłacali w kasie.

    REKLAMACJE NA DZIAŁU REKLAMACJI TO CAŁKOWITA PARANOJA!!!Dostaje się tylko odpowiedz typu" Żadnych nieprawidłowości nie stwierdzono". I żadnej merytorycznej odpowiedzi! A do tego dostaję odpowiedzi na reklamacje do skrzynki w bankowości elektronicznej , na która się nie zgadzałam!!!
    Zaletyżadne
    Wadybrak elementarnej wiedzy o produktach bankowych, prowizjach i stawkach
    wprowadzanie w błąd
    założenie dostępu do bankowości internetowej pomimo sprzeciwu klienta
  • ~Niewazne / 2022-01-12 07:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie moge polecic tego banku, ponieważ jest to banda oszustow. W innych bankach slyszalo sie jakoby podczas ostatnich kradziezy blokowano przelewy wychodzące widniejące jeszcze jako saldo konta (tzn ze pieniadze jeszcze nie wyszly) a niestety pomimo mojej bardzo szybkiej reakcji (5min max) pani na infolinii stwierdzila ze nic wiecej nie moze nic zrobic. Jesli zlodziejom udaje sie ppdrobic stronę banku 1:1 to tutaj nie ma jakichkolwiek zabezpieczen dlatego radze wybrac inny bank. Taka jest prawda niestety. Prowadzenie konta ktore mialo kosztowac 0zl co miesiąc kosztowalo 10zl. Odsetki na rachunku oszczednosciowym mialy sie same odkladac a niestety przez caly okres trwania tego konta zaplacilem 10 razy tyle za prowadzenie co dostałem odsetek buahahaha
    ZaletyŻadne
    WadyBrak zabezpieczen
  • ~Niezadowolony klient / 2019-12-14 21:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda, że nie można ujawniać nazwisk. Wstydzicie się ?
    Z prawie normalnego banku zrobiono twór pt karykatura banku.
    Po ponad 40 latach pożegnaliśmy definitywnie coś co podobno jest polskim bankiem.
    Zamiast pożegnać wieloletniego klienta i podziękować za wieloletnią współpracę kazano sobie zapłacić 25,00 zł. za zaświadczenie, że nie mam wobec nich żadnych zobowiązań.
    Zero rozliczenia kosztów. Przedłużanie "rozstania" aby wyłudzić jeszcze opłatę za prowadzenie konta. Chciałbym wiedzieć co takiego robi bank, cóż to za skomplikowane operacje. ŻENADA
    Nie spodziewali się, że przeniosę WSZYSTKIE pieniądze do innego banku.
    Szczerze odradzam obecne PKO BP
    Szkoda, że w skali ocen nie ma 0
    ZaletyWolne żarty proszę państwa
    WadySzkoda słów . Musiałbym obrazić sporo menagarów
  • ~Niezadowolony klient / 2020-11-03 11:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Paniom które pracują w oddziale w moim mieście potrzeba konkretnego przyuczenia do tego czym się zajmują. Człowiek składa wniosek po zamknięciu konta o wydanie wyciągów z konta dowiaduje się że musi czekać na jedną kartkę papieru miesiąc czasu, myślę no dobra poczekam... Upływa miesiąc czasu a wyciagu jak nie było tak nie ma.. W oddziale Pani informuje mnie, że wniosek nie był przypisany do żadnej osoby.. No ale jak to mam na wniosku Pani odbierajacej mój wniosek jej imię, nazwisko i pieczątkę.. Słyszę tylko ale ta Pani tym się nie zajmuje. No tak pewnie Pani która ode mnie przyjmowała wniosek jest od mycia okien lub parzenia kawy.. Bałagan w papierach, niekompetentna obsługa na co komu tam konto.. Radzę się porządnie zastanowić..
    ZaletyBrak
    WadyObsługa w oddziale
    Bałagan w papierach
  • ~Nieznajoma 30 / 2022-09-08 05:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jest tragedia miałam limit odnawialny gdzie została wypowiedziana mi umowa Bo sama chciałam zrezygnować z tego. Poszłam do banku żeby dogadać się w sprawie spłaty babka była bardzo wredna nie miła nie mogłam nic się dowiedzieć ale Ok złożyłam wniosek mam czekać na odpowiedź do 30dni. Parę godzin później dostałam przelew z PuP dla bezrobotnych 700 zł zdąrzyłam zrobić zakupy a oni resztę pieniędzy zabrali mi bez mojej zgody gdzie wcześniej w banku babka mnie zapewniała że nie ruszą mi żadnych pienidzy. Ja chciałam poprostu dogadać się z nimi nie dało się. Znowu na infolinii za każdym razem co innego słyszałam albo wmuszali mi kredyt którego nie chciałam i grzecznie mówię że nie dziękuję a oni dalej swoje. Ludzie nie dajcie się oszukać ja po ich zachowaniu zmieniam bank złodzieje i oszuści.
    ZaletyZero
    WadyZa dużo by wymieniać
  • ~O / 2022-01-29 01:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Pko dziadostwo w ipko nie mogę nadać pinu do karty w tym banku jestem prawie 23 lata ale tszeba zmienić bank omijają tan bank
  • ~Obywatel Polski / 2023-11-17 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten Bank to jedna wielka porażka!trzymajcie sie od tego banku jak najdalej!W moim przypadku była wzięta pożyczka gotówkowa która nie została jeszcze spłacona a bank zabrał mi całe alimenty które wpłynęły na konto,nie zostawiając mi kompletnie nic na przeżycie !! Jedne Wielkie dno a nie bank!! Nie mają sumienia.
    ZaletyNie ma żadnych
    WadyZabiorą wszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 879
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4547
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962