Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1441 opinii

1.75 / 5

  • Prostota obsługi
    1.72
  • Oferta
    1.79
  • Obsługa klienta
    1.73

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2023-10-06 07:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Rzetelna informacja, profesjonalna obsługa, dbałość o klienta, identyfikowanie potrzeb, pomoc w każdej sytuacji. Polecam Oddział w Jankach i kontakt z Panią Barbarą lub Panem Ernestem. Skorzystałam już z nowości w ofercie - ubezpieczenia komunikacyjnego.
  • ~vitex / 2023-10-05 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo infolinia to totalna porażka niema szans aby się dodzwonić , jednym słowem SYF . ale z propozycjami pożyczki to dzwonią non stop
  • ~Femida / 2023-10-04 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Тajgorszy bank w Polsce. Uprzedzony wobec obcokrajowców – upolityczniony. Bez wyjaśnień zamknąłem konto, bez żadnych podstaw. Nieodpowiedni bank. Nie będę doradzać znajomym zabrania pieniędzy do tego banku, ufamy innemu bankowi.
    ZaletyNie
    WadyW tym banku jest tylko jedna wada, unikajcie tego
  • ~Anka / 2023-10-04 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z infolinia to jakaś tragedia, nie można się dodzwonić,postanowiłam napisać wiadomość do Banku, dostałam odpowiedź, że moja wiadomość została przekierowana do odpowiedniego działu i cisza, która trwa już miesiąc, nadal nie mogę się dodzwonić.. Kontakt z Bankiem jest bardzo szybki i prosty, tylko wtedy kiedy chcesz wziąć pożyczkę bądź kredyt, w przeciwnym razie mają Cię w głębokim poważaniu
  • ~Igor / 2023-10-03 08:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Przebywam na Ukrainie, w związku z wojną nie mam możliwości wyjazdu, zablokowała się aplikacja peopay numer telefonu pod który podpięte konto już nie aktualny. Wiele czasu wałczę z tym żeby zmienić numer kontaktowy na który musze otrzymać powiadomienie w celu potwierdzenia, ale niestety złożone reklamacje nie pomagają, konsultanci jak jeden twierdzą ze musze pojawić się w płacówce banku osobiście. Cały czas jakieś niejasne odpowiedzi na złożone reklamacje, niby jaja się robią. Jak by nie posiadałam kredytu w tym banku chętnie nie korzystałem by z ich usług. Naprawdę żałośne podejście do Klienta, żadnej wyrozumiałości. A ni przelewu nie zrobisz normalnie, nie z aktualizujesz swoje dane, nic.
    Probuje zdalnie przewrócić numer co jest tez tak mi się wydaje niemożliwe.
  • ~KK / 2023-10-02 16:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Bochnia- całkowity brak organizacji pracy na sali w kwestii OBSLUGI klienta - dramat! Jedna pani na stanowisku „ obsługa rachunków „ wpłaty/ wypłaty . Osób w kolejce 14! W ciągu godziny obsługuje 2 klientów w tym również trwają tam konsultacje w kwestiach otwierania rachunków oraz rozmowy i konsultacje z klientami przez telefon…Pani twierdzi ze na tym stanowisku wykonuje wszystko. W tym czasie pani kierownik przechadza się po sali i mówi ze na nic nie ma wpływu… a zajmuje się obsługa klienta „ jedynie jakie rozwiązanie widzi to usiąść i poczekać …. SKANDAL…Ludzie starsi stoją i stoją w kolejkach godzinami tak mówią ze tutaj jest tak codziennie???? Straszą pani wychodzi co godzinę przedłużać parking bo musi załatwić sprawę w banku dzisiaj… ludzie w jakich czasach my żyjemy?????ja również wyszłam po godzinie stania i nic nie załatwiłam… najwyższa pora zmienić BANK pani Dyrektor myśle ze lepiej będziemy zaopiekowani gdzie indziej i ktoś okaże nam empatię tak mówili dzisiaj osoby stojące w tej kolejce. Chcąc porozmawiać z panią Dyrektor była nieobecna dzisiaj i jutro ponoć tez …… czas na zmiany po ponad 20 latach????
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Krystian / 2023-09-29 11:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Błazna ze mnie robią. Stałe awarie peyopay.
    Nie polecam.
    ZaletyNie ma
    WadyKażda możliwa
  • ~Dario / 2023-09-27 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Bankomaty w Stalowej Woli nieczynne po pół roku bez żadnej informacji a oferują korzystanie z nich bezpłatnie i tak jest ponieważ mało który jest czynny.Kiedyś było inaczej lecz czasy się zmieniają(niestety dla Pekao na gorsze)Nie polecam
  • ~Maciek / 2023-09-27 12:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Prywatny konsultant nie odebrał jeszcze nigdy telefonu - jestem klientem of dwóch lat i próbowałem się skontaktować 5-6 razy w różnym terminie. I najważniejsze - nigdy nie oddzwonił żeby zapytać o co chodziło. Jedyny kontakt ze strony banku jest inicjowany wtedy, gdy chcą Ci wcisnąć kolejne usługi. Porażka.
    Zaletytanio
    Wadywszystko po za jedną zaletą
  • ~Beata / 2023-09-27 10:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Rzetelna i miła obsługa duża gama ofert pomoc w każdej sytuacji
    ZaletyBrak wad miła obsługa
    WadyBrak
  • ~Grzegorz / 2023-09-27 09:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zadowolony ze świadczonych usług i produktów.Polecam!
    ZaletyProfesjonalnie, konkretnie
    WadyBrak
  • ~Agnieszka / 2023-09-27 09:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła, profesjonalna obsługa Pani Ewy, Joli, Bożeny, Pauliny, Agnieszki z banku z Giżycka, ul. Dąbrowskiego 12. Szybka obsługa klienta.
    ZaletyFachowe doradztwo w zakresie zakładania rachunków bankowych, lokat, kredytów bankowych.
  • ~Adam / 2023-09-26 19:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Ja ogólnie nie mogę polecić banku co do kredytu hipotecznego. Bardzo średnio wytłumaczone zasady umowy. Brak wpłaty na konto bankowo od razu odestki do góry. Napdplata kredytu to też wyzwanie jakies dziwne trzeba ustalać dyspozycję. Brak mozliwosci normalnego ludzkiego przelewu na konto z kredytem jak w innych bankach. Dużo jeszcze brakuje aby był to prawdziwy bank jak pkobp.
    ZaletyBrak
    WadyPraktycznie same
  • ~Jarek Z / 2023-09-23 18:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo fachową obsługą jak i doradztwo finansowe.Pracownicy mili,symparyczni
  • ~nabity w PEKAO / 2023-09-22 15:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Dot. działu kredytów hipotecznych. Obsługa Banku nastawiona tylko na targety i do czasu podpisania umowy bardzo pomocni. Przy dalszej obsłudze klienta nic z bankiem nie można załatwić. Opiekun, który został mi przypisany - nie odbiera telefonów. Trzeba zmienić swój numer, z którego się dzwoni na taki, którego jeszcze bank nie zna, żeby 'przypadkowo' się dodzwonić. Gdy sprawa ostatecznie nie zostaje załatwiona, bo wymaga kolejnej iteracji, to kolejna próba połączenia telefonicznego wymaga znowu zmiany nr telefonu.... .
    Postanowiłem w inny sposób uzyskać pomoc, tym razem na infolinii - bezskutecznie, przekierowują mnie do placówki banku (teoretycznie dowolnej), lecz sugerują, że najlepiej do "swojego" opiekuna.
    Skierowałem się do innej placówki banku z prośbą o zmianę opiekuna. Moją prośbę odrzucono, do czasu załatwienia tematu z obecnym opiekunem. Zapewniono mnie jednak, że jak już problem rozwiążę, to będę mógł skorzystać z usług nowej placówki.

    Tylko tak się zastanawiam w jakim celu, jak już może ktoś wreszcie się zlituje i rozwiąże mój problem to będę omijał ten bank szerokim łukiem, czego i Państwu życzę!

    PS ja tylko chcę dostarczyć dokumenty o zakończeniu budowy i zacząć spłacać kapitał swojego kredytu a nie tylko odsetki a czuję się jakbym grał w filmie znanego reżysera z lat 80tych ubiegłego wieku ;/
    Wadyobsługa
  • ~Wojciech / 2023-09-22 12:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Profesjonalna obsługa i doradztwo przez Głównego Skarbnika banku PEKAO S.A. w Łomży. Pani od lat zawsze uśmiechnięta, posiadająca rozległą wiedzę, z której często korzystają pozostali pracownicy. Nie zdarzyło mi się przez lata, aby nie mogła zrealizować jakiejkolwiek transakcji. Oczywiście zawsze postara się rozwiać wszelkie wątpliwości.
    ZaletyOlbrzymią wiedzą, uprzejma, uczynna i miła dla klienta.
    WadyBrak
  • ~Milena / 2023-09-22 10:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Rumia- wspaniała obsługa, szybko i powiedziane tak, by człowiek skorzystał a nie stracił, za co bardzo dziękuję Pani w oddziale Rumia. Aplikacja i strony banku chodza bez zarzutu, wszystko czytelne i bardzo proste. Przelewy i wpłaty wychodzą i wchodzą natychmiast (widzę to, sprawdzam). Jestem bardzo zadowolona
    Zaletysame zalety
    Wadybrak
  • ~Piotr Z. / 2023-09-21 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetentny bank.
    Przekaz wysłany do niemiec nie dotarł do odbiorcy.
    Reklamacja w banku do 35 dni roboczych.
    Zero zainteresowania rozwiązaniem problemu z przekazem.
    ZaletyZ E R O
    WadyPrzekaz nie dociera do odbiorcy
  • ~Robson / 2023-09-21 21:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada wpłatomat w Żorach nie działa od poniedziałku. Podobno 24h i naprawia . Dziś czwartek to go odłączyli całkiem z prądu. W du... mają klienta by wpłacić pieniądze w wplatomscie. Dziennie mam jeździć po 20 km żeby zrobić wpłatę. Wplatomst Żory Rynek. W Tychach na Niepodległości i Wyszyńskiego to samo . Porażka z tym bankiem.
  • ~Xxxxxx / 2023-09-21 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam każdemu konta w tym banku. Pani w oddziale powiedziała mi że od wpłacania pieniędzy jest wpłatomat tak więc poszłam do wpłatomatu banku pekao SA i wpłatomat zabrał mi ponad 3 tysiące !!!! Wydał kartę i kwitek coś poszło nie tak zadzwoń na infolinię. Po złożeniu reklamacji nikt się sprawa nie interesuje czekam i czekam musiałam zapłacić karę za nieopłacenie rachunku w terminie, szczerze nie wiem co mam robić. Wydzwaniam na infolinię i dostaje informacje że prosimy o cierpliwość szlak człowieka trafia!!!!!
    ZaletyŻadne
    WadyOszuści
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1959
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1441
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1174
Millennium
Ocena: 1.75, ilość opinii: 910
PKO Bank Polski
Ocena: 2.70, ilość opinii: 797
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 792
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4154
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3765
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808