Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1436 opinii

1.75 / 5

  • Prostota obsługi
    1.72
  • Oferta
    1.79
  • Obsługa klienta
    1.73

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysztof / 2023-10-19 23:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowała mi się aplikacja peopay,zadzwoniłem na infolinię żeby rozwiązać problem, przeszedłem cała weryfikację i pani z którą rozmawiałem powiedziała mi że, żeby kontynuować procedurę to do mnie oddzwoni w przeciągu kilku min.Po czym nikt nie zadzwonił, więc zadzwoniłem ponownie, czekałem prawie 30min i dowiedziałem się że byłem nieosiągalny co jest kompletnym nonsensem bo czekałem cały czas pod telefonem, miałem też zasięg cały czas...Sympatyczna pani znów obiecała mi że oddzwoni, dopytałem tylko co będzie jak znowu się nie połączy to oznajmiła mi że będę musiał iść do oddziału i co się stało...oczywiście nikt nie oddzwonił.

    Ta infolinia to jeden wielki nieśmieszny żart, dodam tylko ze posiadam angielski nr tel i wnioskuję że to jest jakiś problem dla banku, ale zmuszanie człowieka żeby odwiedził oddział mimo iż przeszedł cała procedurę weryfikacyjna bo nie ma innej opcji żeby odblokować konto jest moim zdaniem tragiczne i nie chodzi mi nawet o kompetencje pracujących tam ludzi przy obsłudze klienta tylko procedury które są jakby z minionej epoki i ciężko jest cokolwiek załatwić.
    Ciekawe co by było gdybym był w innym kraju i gdybym miał jakiś problemu, bo na 100% ten bank by mi nie pomógł w niczym!
    ZaletyŻe w ogóle mają jakąś infolinię
    WadyProcedury które kompletnie nie działają, lub bank ma ustawione jakieś blokady żeby nie oddzwaniać na zagraniczne numery, bo z tego co widziałem to nie jestem pierwszy z takim problemem
  • ~Dominika / 2023-10-19 12:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank porażka. Nie mam wypłaty przeszło miesiąc. I nie zmierzają wypłacić. Niespójne informacje. W oddziale banku pracownicy niekompetentni.
    ZaletyJak dotąd brak.
    WadyBrak spójności.
    Nie dbają o klienta.
  • ~Maks / 2023-10-18 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Wszystko co miał kiedyś ten Bank gdzieś znikło.
    Zmiana udziałów właścicielskich i w jej konsekwencji potrzeba zmian wszystkiego, odcisnęły piętno na działalności tego banku.
    Szczególnym wypadkiem jest nowa platforma transakcyjna e-trader Pekao,
    Potrafi kilka razy z rzędu wyłączyć się ni stąd ni zowąd,
    Pomaga czasem zalogowanie się do konta Pekao24 i ponowna próba uruchomienia platformy transakcyjnej.
    Z większością spraw, które chcemy załatwić w tym banku, musimy zgłosić się do placówki banku.
    Można by tak wyliczać ale po co?
    ZaletyNie znajduję
    WadyJak we wpisie
  • ~Squirrel / 2023-10-17 22:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Chaos, brak organizacji przyjęć klijentow banku PKO SA w Walbrzychu . Jedna urzędniczka na dużej sali , na której jest 6-8 stanowisk( wszystkie pozostałe nieczynne).Pani urzędniczka zdenerwowana tłumaczy ,ze jest dzisiaj sama i nie może czuwać nad wszystkim. Brak ochrony!!! Kasjerzy uprzejmi , ale nieprecyzyjni w udzielaniu informacji na jakiej zasadzie można być obsłużonym!!!Klijenci bez poszanowania pozostałych oczekujących przepychają się do kas.Nikt nad tym nie ma kontroli.Najgorzej zarządzany bank , z którego usług korzystałam. Odradzam. Stara czasu i pieniędzy.Przedmiotowy stosunek do klijenta ,który powierza bankowi swoje pieniądze !!!
    ZaletyBrak
    WadyDezorganizacja,brak ochrony,brak kompetencji
  • ~Kamila / 2023-10-16 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku. Czekam na wypłacenie kredytu 9 dni roboczych gdzie wyraźnie w umowie jest napisane że wypłata kredytu nastąpi do 4 dni roboczych. Tłumaczą to dużym zainteresowaniem. Nie polecam nikomu
  • ~Ka / 2023-10-16 18:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to porażka dla firm. Nie dość, że opłaty jak za złoto to jeszcze 3 bankomat w Łodzi nieczynny z rzędu a pieniądze trzeba wpłacić… w lokalu dla firm nie ma bez prowizji na rzecz nieczynnego wpłatomatu… porażka
    ZaletyBRAK
    WadyBankomaty, wpłatomaty, prowizje
  • ~Christoph/ Pastor / 2023-10-15 08:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Oddzial Katowice ul. Dworcowa 6, doradca i opiekun pan Kevin Kolodziej, wspaniala obsluga, uprzejmie i rzeczowo. Niemieckie banki moga sie od was uczyc. Przyjezdzam do Katowic rzadko ale ten bank polecam wszystkim.
    Pastor Christoph D. z Hamburga/ Niemcy
    ZaletySzybka i profesjonalna obsluga klienta. Klient jest witany i zegnany z usmiechem. Doskonale!
    WadyNiczego zlego nie zauwazylem.
  • ~Paweł / 2023-10-13 15:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank czy parabank to kpina! Do chwili gdy się weźmie kredyt opiekun jest pomocny ale potem wszyscy się wypinają na klienta, nikt nic nie wie albo każą składać reklamacje, odradzam jakikolwiek kontakt z ty parabankiem, mnie do kredytu codziennie doliczali kilka złotych.Oszusci
    ZaletyBrak
  • ~Monika / 2023-10-13 14:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Mój najlepszy bank miła uprzejma atmosfera mili uprzejmi pracownicy super kasjerzy po prostu bank na super pozdrawiam cały zespół banku ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
    ZaletySuper
    WadyBrak
  • ~Ewa / 2023-10-12 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa na bardzo niskim poziomie- nieuprzejma, mało pomocna, wrażenie jakby pracowała za karę.
    ZaletyBrak
    WadyWiększość spraw trzeba załatwiać osobiście w banku, zawsze są kolejki. Mało intuicyjna bankowość elektroniczna, słaba oferta ale największy minus za obsługę na bardzo niskim poziomie.
  • ~Slawomir / 2023-10-11 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tych złodziei. Pobrali mi z konta około 7 tysięcy, tak sami z siebie. Na infolinia stwierdzili ze to błąd systemu i ze pieniądze powinny wrócić na moje konto ale gwarancji nie dał. Zgłoszenie reklamacji, czas czekania około 2 tygodni i nie obchodzi ich ze nie masz środków na życie. Do tego zablokowali mi kartę. Na infolinie zadano mi pytanie, cytuje” skoro pan nie ma środków na koncie, (bi miałem na minusie 6000, skoro mi ściągnęli 7 tysięcy), to mogę pan zaproponował pożyczkę, śmieszne???. Jeśli chcesz brać udział w tym cyrku, przejdź do tego banku, żenada.
    ZaletyBrak
    WadyLepiej nie pyta
  • ~Ewa / 2023-10-10 19:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam. Jeśli chcecie zaoszczędzić sobie wstydu i kłopotów radzę wybrać inny bank. Od 2021 roku to co się dzieje z tym bankiem to porażka. Bez uprzedzenia potrafią "zamknąć" kartę. Nie, nie zablokować, bo do zablokowania trzeba mieć podstawy. Po prostu zamknąć, bo będą wymieniać na nową. Nowej jednak bank nie dostarczył. Na infolinii czas oczekiwania ponad pół godziny, żeby dowiedzieć się, że konsultant nic nie może. Na pytania wysyłane przez pocztę wewnętrzną zamiast rzeczowych odpowiedzi wysyłane są propozycje pożyczek. Reklamacje zawsze rozpatrywane bez ładu i składu. Odnoszę wrażenie, że nawet nie są czytane. Żałuję, że dopiero teraz podjęłam decyzję o zamknięciu konta, bo powinnam to zrobić już dawno.
    ZaletyKonto oszczędnościowy
    Wadynierzetelność, pomyłki w adresie, brak dostarczania kart w terminie, liczne telefony z reklamami pożyczek, każdy sms z kodem do płatności internetowych dodatkowo płatny, brak pomocy ze strony konsultantów na infolinii, bardzo długi czas oczekiwania na połączenie.
  • ~Michał / 2023-10-10 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia, gdy miałem zajęcie komornicze, a przyszła wypłata musiałem jeździć do oddziału żeby wypłacić środki, nawet przelewu nie mogłem zrobić, jakieś opłaty których nikt nie mógł mi wyjaśnić... Katastrofa ...
    Osobiście nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo pisania, w sumie to same wady
  • ~Jacek / 2023-10-09 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Wpłatomat pożera ostatnie pieniądze a pseudo bank 15 dni ma na rozpatrzenie i nie interesuje ich że ktoś nie ma co jeść
  • ~Mxa / 2023-10-06 08:35
    Ocena: 3.67 / 5
    Polecam https://tmlead.pl/redirect/724063_1134


    Klikajcie w link i zakładajcie konto bo naprawdę warto
    ZaletyWszystko
    WadyBrak
  • ~Anna / 2023-10-06 07:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Rzetelna informacja, profesjonalna obsługa, dbałość o klienta, identyfikowanie potrzeb, pomoc w każdej sytuacji. Polecam Oddział w Jankach i kontakt z Panią Barbarą lub Panem Ernestem. Skorzystałam już z nowości w ofercie - ubezpieczenia komunikacyjnego.
  • ~vitex / 2023-10-05 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo infolinia to totalna porażka niema szans aby się dodzwonić , jednym słowem SYF . ale z propozycjami pożyczki to dzwonią non stop
  • ~Femida / 2023-10-04 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Тajgorszy bank w Polsce. Uprzedzony wobec obcokrajowców – upolityczniony. Bez wyjaśnień zamknąłem konto, bez żadnych podstaw. Nieodpowiedni bank. Nie będę doradzać znajomym zabrania pieniędzy do tego banku, ufamy innemu bankowi.
    ZaletyNie
    WadyW tym banku jest tylko jedna wada, unikajcie tego
  • ~Anka / 2023-10-04 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z infolinia to jakaś tragedia, nie można się dodzwonić,postanowiłam napisać wiadomość do Banku, dostałam odpowiedź, że moja wiadomość została przekierowana do odpowiedniego działu i cisza, która trwa już miesiąc, nadal nie mogę się dodzwonić.. Kontakt z Bankiem jest bardzo szybki i prosty, tylko wtedy kiedy chcesz wziąć pożyczkę bądź kredyt, w przeciwnym razie mają Cię w głębokim poważaniu
  • ~Igor / 2023-10-03 08:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Przebywam na Ukrainie, w związku z wojną nie mam możliwości wyjazdu, zablokowała się aplikacja peopay numer telefonu pod który podpięte konto już nie aktualny. Wiele czasu wałczę z tym żeby zmienić numer kontaktowy na który musze otrzymać powiadomienie w celu potwierdzenia, ale niestety złożone reklamacje nie pomagają, konsultanci jak jeden twierdzą ze musze pojawić się w płacówce banku osobiście. Cały czas jakieś niejasne odpowiedzi na złożone reklamacje, niby jaja się robią. Jak by nie posiadałam kredytu w tym banku chętnie nie korzystałem by z ich usług. Naprawdę żałośne podejście do Klienta, żadnej wyrozumiałości. A ni przelewu nie zrobisz normalnie, nie z aktualizujesz swoje dane, nic.
    Probuje zdalnie przewrócić numer co jest tez tak mi się wydaje niemożliwe.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1946
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1436
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 904
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 792
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 788
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2800