Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 1705 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.37
  • Obsługa klienta
    1.58
  • Cena
    1.63
  • Parametry
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.19
  • Oferta
    1.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Eblack / 2009-01-11 14:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam. kuplem ten jakze zacny internet w grudniu 08 roku. na aktywacje karty sim czekalem 4 dni!! po polaczeniu szczena mi opadla... Co to wogole jest?? co z tego ze mieszkam na zadupiu mam edge i sprawdzalem predkosc rzeczywista- 22kb/s !!!? niezla co? w dodadku kumpel ma taki sam net tylko ze iplusa ten sam zasieg a predkosc 4 razy szybsza a mieszka raptem 20 metrow ode mnie... jesli jakis vprzedstawiciel orange to czyta to blagam ROBCIE COS Z ZASIEGIEM WASZEJ SIECI!!!
    Zalety??
    Wadywolny, wadliwy, wystarczajacy ale tylko do gg bo nic innego na nim nie pojdzie
    1 miesiac 60zl/miesiac
  • ~gedi / 2015-07-03 00:11
    Ocena: 1.00 / 5
    15 "cudownych" lat z orange (wcześniej IDEA). W tym długim okresie nigdy nie byłem zadowolony z usług tego operatora, przede wszystkim z powodu kiepskiego zasięgu. Pamiętam, że jeszcze w IDEi będąc na wczasach w Krynicy Morskiej trzeba było jechać do odległej o 30 km Stegny, aby zadzwonić hahahaha!!! To był po prostu IDEAlnie kiepski zasięg. Tylko dlatego nie przeszedłem wcześniej do innego operatora, gdyż orange posiada usługę Ekstra Numeru, tzn, że można mieć 2 numery telefonu na jednej karcie SIM. Usługa ta kosztuje 3 PLN miesięcznie i jest automatycznie pobierana ze środków na koncie określonego dnia w miesiącu. Prowadzę usługi dla ludności i ten numer rozreklamowałem w ogłoszeniach prasowych. Stworzyłem sobie dosyć pokaźną grupę stałych klientów, co w znaczący sposób poprawiało nasz domowy budżet. Niestety kilka dni temu usługa ta została mi wyłączona z powodu braku środków na koncie (zabrakło 9 groszy). Od razu zostałem poinformowany SMS-em od operatora, abym doładował konto w terminie 7 dni i kodem podanym przez nich przywrócił zablokowany numer. Natychmiast doładowałem konto i wpisałem podany kod. Kopara mi opadła, gdy otrzymałem wiadomość od operatora, iż przywrócenie tego numeru nie jest możliwe, ale za to mogę dostać jakiś inny! Naprawdę chętnie wezmę ten inny numer, jeśli firma orange poda go wszystkim moim klientom, którzy od tygodnia próbują się do mnie bezskutecznie dodzwonić. Trudno powiedzieć ile jestem już "w plecy" przez tych baranów, ale jest to na pewno kilkaset złotych. Rozmawiałem już pięć razy z konsultantami B.O.K. i każdy pieprzy to samo, że wszystko jest ok, gdyż ten numer nadal jest przypisany do mojego numeru głównego. Lecz co z tego dla mnie wynika, skoro nadal nie mogę z niego korzystać a klienci nie mogą się do mnie dodzwonić?! Najpierw miał niby być włączony za godzinę, potem za dzień, jeszcze później w ciągu 7 dni, a po dzisiejszej rozmowie - 14 dni. Nie dzwonię więcej, bo po każdej rozmowie termin przywrócenia usługi jeszcze bardziej się wydłuża. Czuję, że sprawa zakończy się w sądzie, chyba że orangę zaproponuje mi zrekompensowanie mi utraconych z ich winy korzyści. W każdym razie na pewno przejdę do innej sieci wraz z całą moją rodziną, a chamom i tak nie popuszczę.
    OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !!!
    Zaletynie stwierdzono
    Wadywszystkie możliwe + jedna więcej
    15 lat
  • ~jankes / 2011-08-01 22:09
    Ocena: 1.25 / 5
    Bardzo niska prędkość pomimo dobrego zasięgu, wieczne problemy techniczne, totalne olewanie klienta - są mili i pomocni tylko przed podpisaniem umowy i gdy umowa dobiega końca, w czasie trwania umowy nie ma co liczyć na pomoc czy też pozytywne rozpatrzenie zgłaszanych problemów. Operatora interesuje tylko ściągnięcie abonamentu, nie poczuwa się do jakiejkolwiek odpowiedzialności za jakość świadczonej usługi. Konsultanci niekompetentni a nawet nieuprzejmi, jaka firma tacy pracownicy.
    Szukasz kłopotów wybierz orange...
    Zaletybrak
    Wadyniska jakość usługi
    wysoka cena
    14 miesięcy
  • ~korek / 2015-09-09 07:29
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam telefon stacjonarny od 28 lat, przedtem w TPSA potem automatycznie w ORANGE. Dzisiaj próbuję się uwolnić od tej nierzetelnej firmy. W TPSA infolinia była darmowa, w ORANGE trzeba czekać godzinami i płacić, co konsultant to inne informacje, obsługa w salonie firmowym żenująca. Firma nie może usunąć awarii telefonu od kilku miesięcy, podają niespójne informacje. ORANGE = katastrofa.
    Wadyfirma nastawiona na maksymalny zysk kosztem klienta
  • ~Krzysztof / 2017-03-06 05:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Porażka. Mam internet mobilny w orange od 18 miesięcy, mieszkam 20 km od Warszawy. Antena dedykowana pod LTE, dobrej jakości, sygnał na poziomie 80-90%. Z każdym miesiącem widzę spadek prędkości, kiedyś było 10-20Mb download teraz standard to ok.5Mb i notorycznie spada. Jestem pewien że to wina ich infrastruktury ponieważ w nocy transfery sięgają 30Mb a w dzień potrafią spaść do 2Mb. Do tego dochodzą ciągłe rwania łącza i uporczywe awarie. Jeśli nie jesteś człowiekiem o silnych nerwach to omijaj orange z daleka.
    Zaletybrak
    Wadydość niska cena
  • ~mark3005 / 2010-01-10 21:30
    ja odliczam ostatne 3 m-ce z 2 lat umowy ten internet to poprostu porażka chuba że do odczytania poczty mieszkam w centrum miasta a największą prędkość to 180 k przeciętnie ok 100 załósne strony otwierają się po 2-3 min
    nie podpisujcie nigdy bez okresu próbnego
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
    21 m-cy
  • ~mcf studio / 2015-10-21 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Orange!!! Porażka!! Oszuści!! Zakupiłem router LTE Alcatel one touch H850 na abonament i okazało się że ma tak słaby zasięg LTE że go nie odbiera a stojący obok iPhone 6 ma 3 kreski zasięgu i transfer 40mb/s w dwie strony. Orange stwierdziło że może ma wadę i kazali mi wysłać zamiast wymienić na inny. Serwis stwierdził że mam teren nie taki a router działa poprawnie. Tylko dziwne że inne urządzenia mniejsze od tego routera działają poprawnie. Muszę przyznać że Orange to banda oszustów!!! Routera nie chcą mi wymienić a ja płacę abonament i internetu LTE jak nie miałem tak nie mam !!! Napisze to na każdej stronie w necie że olewacie klienta totalnie. Może co mam zamieszkać na nadajniku?? Idioci mi wmawiają że działa jak nie działa w centrum Kielc miał ledwo 3 kreski zasięgu!!! Router niby domowy a zasięgu WiFi w trzecim pokoju na jednej kondygnacji już nie ma!!! Obok stojący FunBox od orange ma zasięg w całym domu 3 piętra. Router powinien być sprzedawany jako urządzenie turystyczne bo nadaje się tylko do korzystania w pokoju Hotelowym oczywiście jeśli Hotel stoi obok nadajnika bo taki trzeba wybierać rezerwując pokój !
    WadyBrak zasięgu LTE , Słaby zasięg WiFi
  • ~mirekw086 / 2015-06-29 10:29
    Ocena: 3.50 / 5
    W orange free nawet jeśli masz niewykorzystany pakiet danych często pobierane są nienależne opłaty. Jak się nie upomnisz pieniądze przepadną.Zastanawiam się nad przejściem do Virgin mobile.
    Zaletystabilny internet i rozmowy
    Wadykiepski system rozliczania internetu, który kradnie pieniądze
    od wielu lat
  • ~modelina / 2014-10-19 00:10
    Przez 3lata miałam orang free na karte.Generalnie mało korzystam i z telefonu i z internetu.Gdzieś od roku zaczeli kombinować z doładowaniami zaczeły sie nachalne Sms-y żeby doładować.Ostatnie kilka miesiecy przeszli samych siebie-zaczeli mi kasować z konta za rozmowy ktorych nie było mało tego dwa razy zczyścili mi konto do zera za to że nie doładowałam w sumie ok.30 zl +to co miałam w Skarbonce W zeszłym tygodniu dostałam sms "doładuj konto bo stracisz numer.Mocno mnie wkurzyli bo numer mam podany w kilku ważnych miejscach jako kontakt ze mną-doładowałam za5 zł. wieczorem ok.23 godz. A za godzine posłali mi powiadomienie że nie mam nic na koncie a nigdzie nie dzwoniłam A za dwa dni skasowali mi numer telefonu .Do BOK-nie da sie dodzwonić ;posłałam skarge sms-em ale odpowiedzi nie otrzymałam.Osrzegam przed tą "Firmą"są po prostu nieuczciwi-wydoją cie z kasy a potem zabiorą numer
    Zaletyżadne za taką kase
    Wadyoszustwo
    ponad 3 lata
  • ~mykmyk / 2008-08-10 00:33
    Same straty was czekają najgorsze co może was spotkać to to że depatrament nigdy sobie winy nie uzna a za reklamacje płaci klijent nawet koszty telefonowania w celu zgłoszenia reklamacji.
    Zaletybrak plusów
    Wadytylko minusy
    10 mies
  • ~oslupialy i oszukany / 2008-05-26 19:06
    Brak podobnej usługi uratował mnie od bankructwa!!ORANGE zastosował furtke w regulaminie,mianowicie tam jest powiedziane ,że może ale nie mósi informować lub wyłaczyć telefon gdy nastapi przekroczenie limitu.A limit to wartość wydolna klienta zapobiegająca nadmiernym lub przypadkowym przekroczeniu ,po to się nadaje wartość aby dostosować się do wymogów klijenta ale niestety jest inaczej.Prawda jest taka ,że oni bronią tego argumentu a pamiętajcie ,że Wy płacicie też jakoby możecie ale nie musicie ale ponosicie odpowiedzialność za to że nie zapłącicie a więc ORANGE musi ponosić odpowiedzialność za niedopełnienie warunków umowy swą banalną regulaminową gafą.Wyobrazić sobie trzeba że 1kb kosztuje 025 gr ,to ile kosztuje 10mb ? Przy transwerze w technologii UMTS nawet nie zauwazycie kiedy to sie stało.Kiedys obudzicie sie z ręką w nocniku ,bo ja miałem taki przypadek a reklamacje spełzają na niczym nawet prawnik owija w bawełne a dobrze wiem ,że niema racji.Konsultowałem sie z prawnikiem europejskim i się śmiał z tej umowy.Powidział ,że to tak jak kula u nogi ta umowa niedość ,że ciąży na psychike to tracicie czas i pieniądze na reklamacje bezskuteczne.Dziwie się stwierdzeniem fajny ORANGE ,czas pokaże .
    Zaletyniema
    Wadysą i to ukryte głęboko
    5 mis
  • ~Pats / 2016-11-01 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet LTE bez limitu dla firm. Skandaliczne 6 do 14Mb/s pomimo dobrego zasięgu sieci. Na moją reklamację Orange odpowiedziało m.innymi tu cytat "Nadmieniamy że w umowie nie ma postanowienia, iż brak zasięgu czy też brak możliwości wykonywania połączeń w danej lokalizacji będą stanowiły podstawę do anulowania opłat abonamentowych, przyznania rabatu, bądź rozwiązania Umowy promocyjnej przed jej zakończeniem, bez poniesienia dodatkowych kosztów."
    Jako firma nie mam statusu konsumenta więc prawo konsumenckie tu nie obowiązuje i pozostaje tylko droga sądowa.
    OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED ZAWARCIEM UMOWY Z ORANGE. JA UMOWĘ PODPISAŁEM Z NIMI NA 3 TELEFONY + INTERNET LTE I PO 12 LATACH BĘDĘ REZYGNOWAŁ Z KOLEJNYCH PRZEDŁUŻEŃ.
    WadyDeklarowane przez Orange parametry LTE skandalicznie odbiegają od rzeczywistości.
  • ~piter / 2016-01-16 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowicie odradzam internetu LTE w ORAGNE, choć może są najtańsi obecnie na rynku to warto dołożyć kilka złotych i mieć coś co działa. Bo obecnie od 3 mcy były już 4 awarie, pomoc na infolinii jest mierna a czasami trzeba oczekiwać na połączenie z konsultantem ponad 20 minut. Robią zamieszanie, które nie zmierza do żadnych rezultatów. Mam dodatkowo jeszcze internet w PLAY który działa bez zarzutu i zawsze można szybko uzyskać pomoc. ODRADZAM CAŁKOWICIE WSPÓŁPRACY Z ORANGE!
  • ~rafalsky / 2012-02-14 20:06
    Ocena: 2.25 / 5
    Tak jak w temacie, nie można sprawdzić limitu transferu, jeszcze niedawno działala usługa ILE DANE pod nr.197 teraz wyskakuję: błędna komenda, orange on-line( zarejestrowałem się oczywiście) też nie da się sprawdzić: ta usluga nie jest dostępna w twoim pakiecie, dodzwonić się też nigdzie nie da za połączenie kasują jak za zboże (chociaż też z orange), konsultant miał oddzwonić i .....zadzwonił tylko że był tylko jeden sygnał i nie zdąrzyłem odebrać, totalna KPINA!!!!!!!
    WadyOBSŁUGA KLIENTA!!!!!!!1
    ponad rok
  • ~stm / 2016-01-11 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Super taryfa: abonament 0zł/0 minut
    Przenoszę nr do Orange. Wciskają w pakiecie abonament 0 zł do chwili przeniesienia numeru do Orange. W ofercie tak zapisane:
    -----------------------------------------
    Plan taryfowy Smart Plan LTE
    czas trwania umowy 24 m-ce
    do przeniesienia numeru 0 zł
    po przeniesieniu numeru 49,99 zł
    ----------------------------------------------
    Pytam się konsultantów - oczywiście za 0 zł i mogę rozmawiać zgodnie z wybraną taryfą docelową.
    Po miesiącu okazało się, że to jest 0zł za 0 minut. Wystawiono fakturę licząc każde połączenie oddzielnie, co oczywiście wyszło najdrożej.
    Pomysł super np. kolej może oferować abonamet za 0zł na wszystkie przejazdy kolejowe. Po dojechaniu na miejsce kasują jak za przejazd normalny plus dodatkowe opłaty.
    Zaletyżadne
    Wadykonsultanci nabierają,
    1,5 m-ca
  • ~Tomek / 2016-03-04 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Orange to najgorsze złodziejskie ścierwo. Obsługa klienta dno. Nie utrzymują deklarowanych prędkości internetu.
    Wadyzłodzieje, wyłudzają pieniądze na wiele sposobów
    2 m-ce; 39,90/m-c
  • ~Waldemar / 2016-07-15 20:15
    Orange free na kartę to drugi sort urzytkowników. Np.:chciałem skorzystać z opcji przekierowania z nr orange na inny mój nr w innej sieci ale tego nie wolno mi uczynić bo to opcja tylko dla abonametowców. Korzystając z takiej opcji noszę ze sobą tylko jeden telefon. Druga sprawa odebrano mi moją decyzje czy mogę kartę SIM mieć odblokowaną, bez wpisywania kodu PIN przy uruchamianiu,Operator chce decydować za nas.
    15 lat minęło
  • ~Adam / 2015-07-09 14:58
    Banda dyletantów nazywających się technikami, od tygodnia nie potrafią uruchomić dekodera, może do tej czynności potrzebny jest doktorat. Drugi przypadek w kontaktach z tą izraelską potęgą to, po wyrejestrowaniu telefonu z powodu śmierci abonenta jeszcze przez 6 m-cy przysyłano rachunki. Podobno zgodnie z prawem. Nie polecam nikomu. Taka firma powinna umrzeć śmiercią naturalną.
  • ~anatol / 2015-09-16 13:57
    Właśnie przed chwilą przysłali mi sms-a, że włączają mi usługę "hallo granie", pierwszy mies. 0 zł potem 2 zł/mies. Nie zamawiałem takiej usługi i nie chcę jej. Orange ma ponoć prawo do takiego działania, gdyż jest taki zapis w umowie. Te info uzyskałem na infolinii. Pan z infolinii prosił, żebym zadzwonił później (celem wyłączenia usługi), gdyż jeszcze nie widzi tej usługi w systemie. Jeśli nie jesteś czujny to będziemy cię walić na kasę - to moja propozycja na slogan reklamowy Orange
  • ~anty orange / 2008-09-26 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    kupiłem to coś i nie chciało sie uruchomic juz w pierwszy dzien, po czytm chcialem rozwiązac umowę i sie nie da.
    ONI NAWET NIE CHCĄ ROZWIĄZAC UMOWY ZA ZAPLACENIEM 1000 zł kary tłumacza ze giną faksy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    NAJG..........FIRMA OSZUKUJACA KONSUMENTÓW, nie polecam NIC W NIEJ, MIALEM W ORANGE KILKA TELEFONÓW ALE WSZYSTKIE LIKWIDUJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    WSZYTSKO TYLKO NIE ORANGE....
    ZaletyBRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WadyWSZYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY YYYYYYYYYSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTT TTTTTTTTTTTTTTTTTTTKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4534
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4745
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3983
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3079
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2637
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2041
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307