Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 1705 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.37
  • Obsługa klienta
    1.58
  • Cena
    1.63
  • Parametry
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.19
  • Oferta
    1.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niezadowolna / 2015-09-05 14:53
    1. Podpisałam umowę na przeniesienie numeru.

    Miał być przeniesiony w połowie sierpnia, trzy razy gubili podpisane przeniesienie i dotychczas mam numer tymczasowy i tracę klientów. 2. Podpisałam umowę na neostradę 80MB z funboxem. Zasięg funboxu jest do około 2 metrów od modemu, potem już nie działa. Nikt mnie o tym nie poinformował a ja mam kilka komputerów w różnych pomieszczeniach. Chcę odstąpić od tej umowy podpisanej na 24 miesiące, ale nie wolno. Poprzednio miałam 14 dni. Sprzedają takie g .... no , które nie działa. A potem nic więcej ich nie interesuje. Bardzo nieuczciwa firma. Telefony odbierają w zasadzie tylko, gdy jest się zainteresowanym promocjami. W przeciwnym razie czeka się godzinami.
    Zaletynic
    Wadynie dziala interenet, słaby zasięg, gubiebie pism, nie rozpatrywanie reklamacji, nieuprzejmość a nawet arogancja osób obsługujących, naciąganie na niezamówione oferty, samo dno
    usiłuję od czerwca przenieść numer, bo już nie mogę zrezygnować, od trzech dni nie działający funbox (zasięg na 2 metry) i nie mogę już zrezygnować z umowy.
  • ~niezadowolony / 2014-08-01 01:06
    Ocena: 1.25 / 5
    Niestety człowiek jest skazany na monopolistę.
    Orange to już mój trzeci dostawca internetu a łączach PTK (wcześniej pierwsza Neo następnie Netia).

    Wszystko byłoby ok gdyby nie randomowe zrywanie połączenia na czas około 5 minut za każdym razem.

    BOK to typowe automaty, które nauczyły się formułek przez weekend i poza szablonem odpowiedzi są całkiem bezużyteczni.
    Zaletynie pytajcie
    Wadyzrywa, niestabilny,
    około 8 lat
  • ~Niezadowolony z Orange TV / 2015-11-16 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na NIEBIESKIE RAMKI przy ikonach kanałów-te programy są tylko na 2 miesiące. Nie ma żadnej wprost mówiącej informacji, która by o tym mówiła. (Pakiet Start+ po 2 miesiącach traci większość kanałów-tych najlepszych np. BBC brit, Nat Geo Wild itp.) JEDNO WIELKIE OSZUSTWO!!! Po odjęciu tych ramek pozostaje niewiele dobrych kanałów.

    ZWRACJACIE UWAGĘ NA KAŻDĄ GWIAZDKĘ, RAMKĘ ITP. TE RAMKI ODKRYŁEM PO KONSULTACJI Z ORANGE
    WadyBrak wyraźnych informacji
    2 M .
  • ~piotr / 2016-02-19 07:40
    Ocena: 1.50 / 5








    Mistrzowie Swiata w wyłudzaniu pieniedzy. Nie polecam . Prawnicy dużo się napracowali nad umoą, 3 strony a4 drobnym druczkiem, robią co chcą z ludzmi...






    2
    WadyNie dotrzymywanie umowy.
    2 lata
  • ~wkurzony / 2014-07-30 09:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Neostrada Orange -trzymajcie się od nich z daleka.
    W umowie wpisana jest możliwość natychmiastowej rezygnacji z umowy z winy Orange -fikcja. W regulaminie świadczenia usługi neostrada nie ma rozwinięcia hasła. Od kwietnia mam neostradę 4 x był serwis i od początku zrywało sygnał. Serwisanci mówią że mają 24h na usunięcie usterki, ale jak powiedziała konsultantka w żadnym regulaminie dostępnym dla klientów nie ma nic na ten temat. Dzwoniąc na infolinię kobieta za kazdym razem potwierdzała patrząc w historię połączeń, że losowo w czasie zrywa sygnał przez 15, 30, 60 minut.Poszedłem do salonu Orange składałem wniosek o rozwiązanie umowy z winy Orange, a gość wpisał to jako reklamacje . Po 2 tygodniach dostałem pismo z podziękowaniem, że złożyłem reklamacje i dadzą odpowiedź za następne 2 tygodnie. Po 4 reklamacji i przyjeździe serwisu zdemontowałem modem, żeby nie kusił do robienia bankowych przelewów, ale oczywiście kolejną fakturę lipcową musiałem zapłacić. Przy serwisańcie na ich modemie zrywało sygnał gość powiedział, że on wpisuje usunięcie usterki, a ja złoże następne zgłoszenie bo mają 24h na naprawienie łącza. Potrafili przyjeżdżać nie zapowiedziani nawet w poniedziałek wielkanocny. Wg szczegółowego reulaminu, żeby reklamacja była uznana trzema mieć rekomendowany modem z listy referencyjnej na której są tylko 3 typy, a faktycznie są ich setki. Praktycznie nie ma możliwości odstąpienia od umowy, chyba, że Rzecznik Praw konsumenta coś wymyśli.
    Nie wiem co mnie napadło na neostradę, bo przecież mam od paru lat darmowe Aero2.
    Zaletybrak
    Wady100%
    Od kwietnia 2014
  • ~wosiu / 2014-10-23 13:49
    Nie dajcie się naciągnąć oszustom. Nigdy więcej ORANGE> NIGDY. Omijajcie ich z daleka. A bajki o ich zasięgu niech sobie żabojadom opowiadają
    ZaletyZalety..hahhahaha...a jkie zalety może mieć ORANGE> Żadnych , ZERO zalet
    WadySame wady. Do dupy telefony, chińskie jednorazówki no i ich zasięg a raczej jego brak.
    od 3 miesięcy
  • ~Zbigniew / 2014-06-10 16:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Stary i głupi: kupiłem naraz 2 karty do internetu z Orange, do pracy z przenośnymi routerami. Po każdej zmianie zasięgu routera trzeba się na nowo logować i wprowadzać PIN.
    Mam jeszcze T-mobile - i w tym samym urządzeniu telefony, tablety i laptopy łączą się automatycznie. Z Orange - słabszy sygnał, więcej "dziur w polu" na trasie - i konieczność wprowadzana rejestracji po każdej utracie pola. Uważam to za idiotyzm konstruktorów z Orange. Jak to zmienić? Orange na wpisy na stronie nie reaguje.
    Zaletynie ma
    Wadykonieczność rejestracji po każdej zmianie pola.
    Trzy tygodnie
  • ert1232 / 2009-02-01 15:04
    zakupiłem go pół roku temu mam 3 jest w miarę gdy mam limit szybkość do 300kbs po przekroczeniu10 fajnie co.Odradzam każdemu.I to za 60 pln miesięcznie.Kto to widział żeby taka firma rozprowadzała taki produkt.Pozdrowienia dla wszystkich oszukanych.
    Zaletyobsługuje gg
    Wadymam internet
    6 miesięcy
  • pepo / 2008-11-30 04:39
    Witam
    Stałem się NIE"szczęśliwym" posiadaczem ORANGE FREE TAK "ŚMIGA",że nawet nie można sie zalogować na strone Orange by sprawdzic ile trzeba zapłacic ZŁODZIEJOWI I KŁAMCY jakim jest firma ORANGE
    Może jest jakiś sposób który spowoduje ,ŻE MOŻNA zrezygnowac z tej mosakrycznej usługi??
    ZaletyDLA ORANGE to jest plus ,że bede musiał przez dwa lata płacic pieniadze za nic
    Wadysame minusy
    miesiac
  • ~4y3 / 2013-02-26 14:29
    Ocena: 1.50 / 5
    najgorsza usluga z jaka kiedykolwiek kupilem. MASAKRA, za taka usluge powinni jeszcze doplacac.
  • ~Adam / 2017-02-16 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM NIKOMU USŁUG W ORANGE !!!! W wyznaczonej strefie domowej ,,super szybki internet LTE" za 69,90 osiąga 0,04 do 0,8 Mb/s pobieranie za to wysyłanie nawet 21 mb/s. W związku z czym napisałem skargę z wnioskiem o korektę opłat na co uzyskałem odpowiedź, że są pewne problemy z nadajnikiem ale posiadam internet mobilny i sprawę uważają za zamkniętą. Nadmieniam, że posiadając 3 numery (tel) i 1 na internet musiałem sam zadzwonić do nich o przedstawienie oferty dwa dni przed końcem umowy !!! SKANDAL !!!
  • ~adrian091 / 2011-10-21 21:38
    Totalna porażka, zasięg mam prawie cały a Internet nie działa można powiedzieć wcale. Nie polecam nikomu!!!
    Zaletybrak
  • ~Aga / 2016-06-22 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Prędkość zmienna bardziej niż moje babskie nastroje, najczęściej NIE IDZIE! Jakiś znawca-instalator powiedział mi: Pani te kable na których to chodzi to kładli po 45-tym! Podobno światłowody kończą kilkaset metrów wcześniej, na osiedlach domków za małe zagęszczenie Klienta i nie opłaca się inwestować w infrastrukturę? Co za gówno. Niedawno zadzwonili żeby przedstawić ofertę (umowa się kończy) mówię, że za te pieniądze to mam neta z TV 114 kanałów u konkurencji a pani wali focha!!! I daje 10 zł upustu :) gówniana firma, ostrzegam wszystkich, są na rynku dużo lepsze oferty! Obudź się ORANGE, zrewiduj swoje ceny i oferty bo jesteś najgorszą firmą pod względem kompleksowej obsługi klienta, BEZNADZIEJNI! Ale kasa musi wam się zgadzać. Net zrywa 15-20 razy dziennie, co mnie doprowadza do... dość wycieczek do rutera! Spuszczam ORANGE w kibel na zawsze!
    ZaletyBRAK
    WadyZRYWA POŁĄCZENIE 15-20 RAZY DZIENNIE, CENA KOSMOS W PORÓWNANIU DO INNYCH OFERT, BEZNADZIEJNA OBSŁUGA KLIENTA, INFRASTRUKTURA DO REMONTU!
    KORZYSTAŁAM PRZEZ ROK, ZAPŁACIŁAM 960 ZŁ!!! SKANDAL! WŁAŚNIE MI TO UŚWIADOMILIŚCIE :(
  • ~amuelak / 2008-05-30 12:08
    ORANGE nie spełnia norm nawet w połowie ,zresztra podobvnie PLUS jest jeszcze gorszy tyle że inaczej nalczaja co nie zmienia faktu ,że moge stwierdzić monopol komunikacyjny i miła arogancje w stosunku do klienta.Ostatnio za uzywanie internetu około 1000 ZŁ .tak analizując to w kafejce w porównaniu z ORANGE i PLUS jest poprostu za darmo internet ,więc juz nigdy nie będe nawet patrzył na ich "dilerskomonopolistyczne sklepy"Problemy sa wtedy kiedy chcecie dopiąc swoich praw.Prawa w ich mniemaniu oni wymyśleli i interpretują ak sobie chcą.To są wiarygodne stwierdzenia oparte na własnych doświadczeniach i stratach.
    Zaletyżadna ani orange ani plus niema plusów
    Wady100 minus porównując z sąsiadami opłaty sa duże w stosunku do usług o ile są sług .
    4/8
  • ~Ana / 2014-07-21 18:35
    Ocena: 1.50 / 5
    Prawie od roku mam internet z Orange podkreślę , że to mój pierwszy internet i dziś mogę powiedzieć otwarcie , że to najgorsza sieć .W punkcie Orange w Sławnie namówili mnie na pakiet internetowy gdzie był limit 5G i dodali , że jeśli wezmę tel będę miała upust i dodatkowe 20 zł na koncie tel przez cały okres umowy .Fakt dali to co obiecali a potem rachunki nie dochodziły , zablokowali internet utraciłam rabaty .Płace za internet , a oni mi upomnienia wysyłają . Płace rachunek w kwocie 88.90 i co z tego mam ? Wielkie g... . Za dwa miesiące kończy mi się umowa wydzwaniają z kolejną ofertą tym razem dają ponad 30G , ale ja mam ich gdzieś . Znajomi chwalili Orange , a potem okazało się dla czego , bo mieli internet bez limitu i płacili 1/3 tego co Ja .

    Zaletybrak
    Wady3 filmy na necie i brak internetu
    10 miesięcy nie pamiętam za ile go kupiłam ale rachunki mam 88.90
  • ~andrzej / 2016-02-08 18:17
    Ocena: 2.50 / 5
    Moja Mama zawarła z nimi w maju 2014 r. umowę na świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz NEOSTRADY. Posiadała stare łącze telefoniczne (oraz nr telefoniczny) spełniające wszelkie parametry, by móc korzystać z obu tych usług, o czym poinformował ją pracownik techn. firmy ORANGE i cos tam. Podpisała przesłaną jej umowę, w której opłaty miesięczne za świadczenie obu tych usług, wraz z wypożyczeniem modemu oraz opłatą za utrzymanie łącza (29,24zł) wyceniono na 147,67 zł. Niedawno dowiedziałem się, że opłata za utrzymanie łącza pobierana jest w sytuacji, gdy zrealizowanie obu usług wymaga dodatkowego łącza. Zwróciłem na to, w reklamacji złożonej drogą elektroniczną, uwagę owej zacnej firmie, która uznała jej zasadność. Anulowała tą opłatę z miesięcznego abonamentu. I pomimo tego, że Mama wpłaciła od początku trwania umowy prawie 580 zł uznali jej roszczenia tylko w kwocie 350,88 zł, jednocześnie zaznaczając, że wyczerpana została możliwość dochodzenia swoich roszczeń w ramach reklamacji, możemy natomiast wystapić na drogę sadową. I w ten sposób w państwie prawa, jakim jest niewątplywie Rzeczpospolita Polska ewidentnemu wielbłądowi osiemdziesięcioletnia staruszka będzie musiała udowodnić wyłudzenie pieniędzy, świadczące o tym, że jego postępowanie i to od samego początku zmierzało do osiągnięcia nieuprawnionych korzyści. Jestem ciekaw, jak czuje się państwo, które od ewidentnego złodziejstwa pobiera podatki, a od uczciwego nierządu ich nie chce? Państwo czuje się zapewne dobrze. Lepiej być paserem niż alfonsem.
    Zaletyniezawodność
    Wadyta o której napisałem, cena oraz zła obsługa
    20 miesięcy, tel stac.+internet 147,67
  • ~anonimowa / 2015-06-15 17:50
    Ocena: 2.25 / 5
    Jestem w orange od 2003 roku (a właściwie jeszcze od czasów idei), mam 2 numery cały czas w tej sieci i bywa różnie. Warunki umów dla stałych klientów w porównaniu do nowych wołają o pomstę do nieba. Dopiero chęć rezygnacji z ich usług daje szansę na fajne warunki za całkiem niezłą kwotę. Czyli się da, ale nie proponują, bo im się nie opłaca, chyba że tracą klienta. Wtedy się okazuje, że nagle za tę samą kwotę abonamentu mam wszystko to, czego chciałam, a do tego niezły telefon w dobrej cenie. Ogólnie umowa miała się kończyć za dokładnie 3 miesiące i 8 dni, więc przyszłam zobaczyć co ewentualnie mogą mi zaoferować, bo już planowałam zmienić sieć. A w salonie? Nie mogą mi nic powiedzieć, nie mają wglądu do okresu rozliczeniowego, jedyne co widzą to typ usługi jaką posiadam. Wniosek taki, że przyszłam do salonu, żeby pogadać z konsultantem na infolinii. Jedyny plus, że na ich koszt z telefonu znajdującego się w salonie, który udostępnił konsultant. W trakcie rozmowy ogólnie było powiedziane wprost - warunki umowy oraz koszty muszą być naprawdę niezłe, jeśli mam przedłużyć umowę. I tak z umowy, którą sugerowano mi w salonie za ok. 65 zł, gdzie miałam TYLKO 0,5 GB internetu, do tego mało minut na rozmowy, ograniczoną liczbę sms i mms, a do tego telefon wart tyle co nic, dostałam nagle w mniej więcej tej samej kwocie 1,5 GB internetu, nielimitowane rozmowy i sms i 280 mms miesięcznie, a do tego telefon, który spokojnie za 1000 sprzedam. Oczywiście z małym haczykiem, że umowa będzie trwała o 6 miesięcy dłużej niż tamta, ale to aż tak wielkiego znaczenia dla mnie nie ma skoro warunki umowy są bez ograniczeń na usługi z których głównie korzystam. Dodam jeszcze, że słaby zasięg i przerywanie w czasie rozmowy się zdarza, ale nie aż tak nagminnie więc nie zwracam uwagi.

    Dodam jeszcze ogólnie, że przy poprzednim przedłużaniu umowy sieć orange, a raczej pracownicy pracujący w danym salonie, to była jakaś kpina. Co to za salon, gdzie ja jako klient prywatny przychodzę do salonu w celu obgadania warunków przedłużenia ewentualnej umowy i posiadam większą wiedzę niż konsultant mnie obługujący. Kilka dni pózniej ta sama sytuacja. Po prostu śmiech na sali, żeby dochodziło do takich sytuacji. Plus dla mnie, że jako tako znam się i na umowach i na telefonach, ale są ludzie którzy takiej wiedzy nie posiadają i potem właśnie podpisują gówniane umowy, bo raz że konsultanci niedokształceni, a dwa że niektórzy bardziej obeznani żerują na niewiedzy klienta i wciskają byle co, jako rzekomo super fajną umowę.

    Trudno więc mi polecić lub zniechęcić do tej sieci. Jest tak średnio. Słabo dbają o swoich klientów, dopóki ci sami nie zaczną dochodzić ciekawszych warunków, ewentualnie szukać innej sieci. Zaproponuję tylko niektórym osobom, które zastanawiają się nad np. przedłużeniem umowy, żeby dochodzić na siłę swoich racji, rozmawiać z konsultantem w miare przygotowanym, posiadając już informacje o tym co proponują inne sieci w podobnej kwocie abonamentu i pokazać im, że inne sieci proponują o wiele ciekawsze warunki, więc orange musi się postarać, żeby klienta zatrzymać. Do tego wypytać o wszystko ze szczegółami i upewnić się, że po jakimś czasie warunki umowy się nie zmieniają, a do tego przeczytać dokładnie umowę, żeby nie było niespodzianek typu "miało być tyle i tyle internetu a jest 2 razy mniej". Ja osobiścię też trzymam i/lub robię kopie umów nie tylko z orange, ale ze wszystkimi instytucjami gdzie podpisuję jakieś umowy w celu zabezpieczenia w razie ewentualnych roszczeń z mojej czy ich strony.
    ZaletyZalet niewiele, dopóki sam się nie naprosisz, to nic nie dostaniesz.
    WadyJak wyżej, klient sam musi posiadać wiedzę, żeby cokolwiek uzyskać.
    Od roku 2003
  • ~Były użytkownik Orange / 2016-04-20 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś, dawno temu kiedy nie było jeszcze LTE, a na rynek wchodziła technologia 3G, kupiłem telefon bez simlocka obsługujący 3G z myślą, że telefon będzie służył jako modem do internetu. Jeździłem z tym telefonem po okolicy i sprawdzałem jaka sieć ma najlepszy zasięg 3G. Okazało się, że Plus GSM nie miał w ogóle 3G, Era (teraz T-Mobile) miał 1-2 kreski zasięgu, Orange 5 kresek na 5 możliwych, więc 100% zasięgu 3G. Zdecydowałem, że wezmę abonament w Orange. Ale coś mnie natchnęło, że po co od razu abonament, że mogę kupić starter za 5zł. i sprawdzić jak działa. Tak też zrobiłem. Kupiłem ten starter, telefon połączył się z nadajnikiem ale internetu 3G nie było. Jak przełączyłem na GPRS to internet był ale na 3G nie było. Zadzwoniłem więc do BOK i jakie było moje zaskoczenie jak konsultant oznajmił mi, że 3G jest ale tylko dla klientów abonamentowych. Taa sobie myślę. Wezmę abonament, a 3G i tak nie będzie. Poszukałem więc w okolicy kogoś kto ma abonament w Orange. I okazało się, że te osoby też nie mogły łączyć się z 3G. Jednym słowem, Orange postawił na szybko nadajniki, że ma 3G aby wykazać na mapce, że jest 3G, a jak podpiszesz umowę to już koniec. Musisz płacić abonament, mimo że nie masz zasięgu. Tak jest pewnie teraz z tym LTE. Nadajnik jest ale co z tego skoro nie da się łączyć z LTE, a jak już się połączysz to prędkość jest taka jak w GPRS? Naciągają ludzi na super szybki internet bez limitu, a okazuje się, że to szajs!
    ZaletyBrak
    WadySzybkość internetu LTE to tak właściwie GPRS. Jeszcze co chwilę trzeba modem włączać i wyłączać, bo zrywa połączenia.
  • ~bystry / 2012-05-19 21:38
    Ciekawe to co tu piszecie bo ja mam internet w plusie za 60 zł i tak jak u was porażka .Mieszkam w Łodzi a mimo to zasięg taki sobie i zrywa połączenie do tego limity małe .Chciałem spróbować tego w Orange ale z tego co widzę po waszych wpisach to odpuszczę .
  • ~dno orangge / 2016-06-26 00:35
    Lipa .lipa nigdy wiecej .niekorzystam z tego neta na co dzień od kiedy otrzymałem internet innej firmy dla poruwnania . Zmiana jest niesamowita oglądam ,gram wszystko działa na 3,4 laptopach przy pełnej mocy neta .ORANGE niestety tego mi nie oferuje a do tego jeszcze popsula się jakość sygnału poniewarz zima była zbyt sroga dla tego nadajnika straciłem pieniadze tylko na to gówno nie polecam .Pytajac sie operatora sieci kiedy zasieg zostani naprawiony otrzymałem odpowiez że lada dzień co jest nieprawdą, walą kit i oszukują ludzi niemama pretensji do ludzi tylko do tej ich słabej technologi
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4534
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4745
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3983
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3079
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2637
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2041
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307