Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 1705 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.37
  • Obsługa klienta
    1.58
  • Cena
    1.63
  • Parametry
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.19
  • Oferta
    1.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr / 2018-11-28 00:40
    Ocena: 2.00 / 5
    ORANGE już po raz kolejny mnie zawodzi na całej linii... Wykupiłem ubezpieczenie za 20 zł netto miesięcznie, czyli płacę ok 25 zł co miesiąc od ponad półtora roku. Ubezpieczenie jest na każdy telefon co kupiłem na 700 zł (brutto), wymieniają uszkodzoną szybę, elektronikę, obudowę i cokolwiek do wartości 700 zł na telefon (zakupiłem 3). NO I UWAGA: córce zbiła się szybka i mojej żonie również, więc wysłałem do wymienienia - do ORANGE, Kurier przyjechał, wziął jeden i drugi telefon, mówię rewelacja. nawet za wysyłkę nie płacę^^ SUPER. Czas naprawy i odesłania telefonów miał nie przekraczać 14 dni. Po ponad tygodniu dostałem maila, że trzeba dopłacić za telefon córki - 389 zł... (UWAGA: uszkodzona szybka) . Telefon Sony XPERIA E5, cena za nowego z gwarancją na Allegro od 399 zł brutto, czyli moje ubezpieczenie 700 + 389 zł, daje prawie 1100 zł za telefon, który jest wart ok. 400 zł. SUPER. Za żony telefon - wymiana szybki również doliczyli 200 zł, czyli moje ubezpieczenie 700 + 200 zł daje łącznie 900 zł!!! KOSZMAR. Zadzwoniłem do kilku serwisów, uwaga NIE AUTORYZOWANYCH i kwota za wymianę szybki to 220 zł brutto. ALE PAMIĘTAJCIE< ORANGE MA AUTORYZOWANY SERWIS, KTÓRY TĘ KWOTY MNOŻY RAZY 4!!! Nigdy więcej tam nie będę kupował telefonów - zwykli oszuści! I NA NIC MAILE, REKLAMACJE - PIERD.... OSZUŚCI!
    WadyBrak słów
    MiejscowośćPoznań
  • ~Piotr / 2019-04-28 09:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet zrywa się co chwilę(wina modemu), w ofercie dano numer telefonu, który należał do burdelu (agencji towarzyskiej) a po reklamacji chcą 150 pln za zmianę numeru. Sprawę kieruję do Rzecznika Praw Obywatelskich!!!!!!!!!!!!! Są to kpiny ze strony tego molocha, ale skoro jest taka dbałość o swojego klienta to życzę im powodzenia bo na pewno długo już na rynku nie pozostaną.
    Zaletybrak
    Wadycałe Orange
    MiejscowośćKarbowo
  • ~Piotr / 2020-09-22 22:45
    Ocena: 4.00 / 5
    używam mobilny na kartę , mogła by być lepsza szybkość LTE ale filmy z netflixa da się oglądać nawet w 4k oczywiście nie używają już np: laptopa czy smartfona...
    Zaletyjaki jest net LTE ale jest....
    Wadylepszy sygnał i szybszy net...
    MiejscowośćROD Wagowo
  • ~Piotr / 2020-12-17 10:22
    Ocena: 2.50 / 5
    Na ogół działa niezle ale zbyt często akurat kiedy potrzebowałem nagle traciłem na dłuższy czas internet
    ZaletyNiezła ostatnio obsługa klienta. Nie wiem na ile to standard a na ile miałem szczescie
    WadyMrozi w sercu warszawy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Piotr / 2021-01-17 18:00
    Ocena: 1.25 / 5
    Kupujesz Lte.. Dostajesz E. W centrum turystycznej miejscowości..
    ZaletyBrak
    MiejscowośćAUGUSTÓW
  • ~Piotr / 2021-08-08 11:36
    Ocena: 1.00 / 5
    To pan Artur mial szczęście, bo chociaz technik do niego zadzwonil. U mnie pierwszy termin orzelozony 3 dni przed wizytą technika. Drugi termin, piatek dzwoni ktoś z obslugi klienta i upewnia się że będę w sobotę w domu. W sobotę o omówionej porze nikt się nie pojawił. Klikam w aplikacje opcje" technik nie przyjechal". Za chwilę ktoś oddzwania z obslugi klienta i mówi, że " chyba" firma zewnetrzna nie założyła zlacza i że " chyba" dlatego technik nie przyszedl podłączyć internet, ale powinien zadzwonić ???????????? Kosmos, logistyka na poziomie lat 60- tych. Pytam się co mam teraz zrobić, odpowiedź: nic, jak jest pan niezadowolony, to moze pan zrezygnować z uslugi. Brawo orange!
    ZaletyBrak
    WadyLogistyka i dbałość o klienta firma orange nota 0. Ja się dziwię, że to jeszcze jest na rynku
  • ~Piotr / 2021-11-21 20:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaby internet pierwszy miesiąc wszystko pięknie a dalej to radź sobie sam i płac 3 stówki
  • ~Piotr / 2022-05-12 17:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Drodzy Użytkownicy, Szanowny zespole Orange!
    Dodaję ten wpis z powodu mojego rozczarowania i niezadowolenia z powodu braku profesjonalizmu i chęci działania z Państwa strony w przypadku awarii internetu stacjonarnego, którą konkretnie opiszę poniżej. Chcę również przestrzec innych użytkowników przed tego typu sprawami, które działają na niekorzyść klienta. Od 12 kwietnia bieżącego roku, w Radomsku przy ul. Spokojnej 4 nie ma internetu z powodu przerwania przewodu internetowego przez firmę gazowniczą prowadzącą prace związane z przyłączami i montażem liczników przy ul. Narutowicza. Firma ta przyznała się do przerwania przewodu internetowego biegnącego do mojego domu po czym owy rozkop został zasypany. Mimo kilkunastu zgłoszeń długich i niedorzecznych rozmów z Państwa konsultantami(którzy zwyczajnie chcą spędzić temat i mieć spokój) i deklaracjami, że problem zostanie rozwiązany w ciągu 24godzin, nikt nie podjął żadnych działań po dziś dzień...!! ...tak miesiąc bez internetu, gdzie pracując zdalnie dla mnie to paraliż...na miejscu były trzy ekipy, które stwierdziły, że gdzieś jest przerwany przewód i tyle po dziś dzień...
    Pragnę wspomnieć, że za każdym razem kiedy sprawa była zgłaszana wskazane było miejsce przerwania, ale nawet to nie pomogło...nie ma chętnego kto chwyci za szpadel, bądź minikoparkę...gdyby zebrać do kupy wszystkie nagrywane rozmowy i to w jaki sposób traktujecie klienta to wychodzi na to, że nie warto z Wami w ogóle podejmować współpracy. Do tej pory nikt nie podjął się naprawie...wydaje mi się, że w końcu dostanę odpowiedź, że mogę zerwać umowę z Waszej winy bez ponoszenia kosztów, ale co mi to daje, skoro nie z mojego powodu nie mam miesiąc internetu i będę musiał ponosić koszty w związku z podłączeniem nowego internetu?? Powinno to wszystko co napisałem być już dawno rozwiązane, a faktura za pracę wystawiona firmie, która spowodowała awarię i odbywać się w ogóle po za mną - klientem. Totalna klapa z Waszej strony!
    Stanowczo nie polecam Państwa usług.

    Piotr
    MiejscowośćRadomsko
  • ~Piotr / 2022-07-20 11:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli nie mam internetu, nie mogę wysłać danych, nie mogę pracować, nie mogę oglądać filmów, dziecko nie ma bajek.
    Orange nad morzem podczas wakacji nie zwiększa limitów odpowiednio do zapotrzebowania.
    Tak było zawsze, jednak zaczęli zmniejszać przepustowość, teraz nie można nawet odebrać maila a jestem 1km od nadajnika w linii prostej. Zasięg LTE wszystkie kreski. Dla przykładu T-Mobile prędkość poza sezonem 100Mbps w sezonie 15Mbps u mnie 1Mbps.
    ZaletyŻadne, nawet na stronę Orange nie można wejść.
    WadyJeśli nie mam internetu, nie mogę wysłać danych, nie mogę pracować, nie mogę oglądać filmów, dziecko nie ma bajek.
    Orange nad morzem podczas wakacji nie zwiększa limitów odpowiednio do zapotrzebowania.
    Tak było zawsze, jednak zaczęli zmniejszać przepustowość, teraz nie można nawet odebrać maila a jestem 1km od nadajnika w linii prostej. Zasięg LTE wszystkie kreski. Dla przykładu T-Mobile prędkość poza sezonem 100Mbps w sezonie 15Mbps u mnie 1Mbps.
    MiejscowośćSarbinowo, Gąski
  • ~Piotr / 2022-09-03 10:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Permanentne awarie, czas realizacji zgłoszenia awarii nawet 11 /jedenaście !!!!/ dni po czym w ciągu 24 godz. kolejna awaria czyli brak internetu. Prędkość transferu w/g umowy do 20 mb w praktyce 8 do 12 mb czasami mniej. Zerwanie umowy pomimo tak źle działającej usługi naliczana jest kara w wysokości ponad 400zł.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Piotr / 2022-12-01 04:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i naciągacze,............... Oszuści i naciągacze,...............Oszuści i naciągacze,...............Oszuści i naciągacze,...............
  • ~PIOTR / 2023-06-02 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Dali mi rużowy telefon poprostu masakra i są debilami
    ZaletyWszysko
    WadyWszystka
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Piotr / 2023-08-21 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli chodzi o tą sieć nie polecam pod żadnym względem, starszym osoba wciskaja co się da pod nie wiedzę mało tego naliczane opłaty są kosmiczne... uważajcie na tą siec nie polecam i wręcz odradzam sprawa będzie dalej nagłaśniana
    ZaletyŻadnych
    WadyNie zliczone
    MiejscowośćRadom
  • ~Piotr / 2024-02-07 18:22
    Ocena: 3.00 / 5
    jestem dlugoletnim kloentem Orange(jeszcze kiedy byla Idea).Okazuje sie ze firma zaczyna podchodzic do swoich klentow nieprofesjonalnie-naciaganie klienta na koszty(Nowa umowa zawarta on line przychodzi kurierem za oplata 25.99 sic!!!!! kiedy wyslana na email kosztuje 00.00 Pln.Temat internetu dzielonego pomiedzy karta SIM internetu mobilnego a karta SIM w tel -po latach wyszlo ze nie mialem mozliwosci skorzystania z tej funkci!!!!!wykorzystalem 10GB z karty tel i musialem dokupowac 10 GB kiedy za darmo przyslugiwalo mi 50 GB z karty intenetu mobilnego!!!

    Miejscowośćzach -Pom
  • ~Piotr1107 / 2023-05-30 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Orange po kilku latach dokładnie trzech beż wypowiedzennia żadnej informacji wyłączył mi abonament znaczy telefon i internat i zaoferował korzystanie z telefonu na kartę. Żeby było jasne umowa bezterminowa faktury opłacone, Ta firma to jakaś masakra, teraz czekam na rozpatrzenie reklamacji
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Piotrek / 2021-01-07 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet to tragedia, nigdy go nie ma. Ostatnio przez 3 dni nie było internetu. Gry u suna na konsoli sie pobierają wieczność i nikt nie jestt zadowolony. Nie polecam z całego serca
    ZaletyBrak
    WadyWszyysko. Cały Orange to niewypał totalny
    MiejscowośćWiązów
  • ~Piotrks / 2020-08-31 18:47
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam, korzystam z internetu Orange od 2mies jeśli chodzi o ogladanie filmów to bez problemu działa. Ale jeśli chodzi o gry komputerowe to internet jest beznadziejny, scina ekran, jest nie stabilny co chwile mamy jakieś małe "lagi" co chwile ping skacze do 100/120. Osobiście nie polecam do grania w gry komputerowe. Korzystam z usłgi Funbox 3.0 z internetem 2.4G oraz 5G i jestem bardzo zawiedziony.
  • ~PiotrW / 2020-10-21 08:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem, a raczej byłem klientem przez 14 dni. Postanowiłem na próbę wziąć internet i telewizję. Zostało ustalone między innymi, że przez pierwsze 2 miesiące będę miał internet 1 Gb/s. Po instalacji okazało się że mam 300 Mb/s. Po 6 telefonach i opowiadaniu tej samej historii otrzymałem informację, że moja reklamacja została uwzględniona. Minęło kilka dni i nic się nie zmieniło, internet dalej 300Mb/s.
    Jeśli chodzi o tv to nowa opcja multinagrywarka umożliwia nagranie kilku kanałów i to tych, których nie oglądam, opcja z dyskiem zewnętrznym to porażka, 3 dyski, 3 kieszeni, sformatowane i przerywają nagranie (dostajemy sprzęt który sami musimy doprowadzić do stanu w jakim powinien być od początku), dodatkowo przy dysku zewnętrznym nie ma możliwości nagrywania serii, ani korzystania z funkcji multinagrywarki takich jak oglądania od początku etc, to albo to.
    Postanowiłem odstąpić od umowy jak informuje strona można to zrobić również w salonie Orange. Panie w salonie stwierdziły, że nie przyjmą mi pisma o odstąpieniu bo minął termin 14 dni. Osoby te nie są przeszkolone w tego typy zadaniach, na stronach gov.pl można sobie sprawdzić, że termin odstąpienia biegnie wg zasady data zawarcia umowy + 14dni, czyli dzień podpisania umowy nie liczy się do biegu terminu. Wysłałem pocztą.
    Podsumowując jest to najgorszy operator usług tego typu na rynku, kontakt w jakiejkolwiek sprawie to jakieś nieporozumienie, brak adresu e-mail do kontaktu, brak potwierdzeń tego co się ustaliło podczas rozmowy (pomimo zapewnień że takowe dostanę), reklamacja uwzględniona ale nie załatwiona. Nie wiem kto tam kieruje tym wszystkim ale gratuluję dobrego samopoczucia.
    ps
    czekam 2 tydzień na informację czy odstąpienie od umowy doszło ze sprzętem (wiem że doszło ponad tydzień temu bo mam potwierdzenie z poczty) i czy zostało procedowane, pani na infolini stwierdziła, że nie widzi tego jeszcze w systemie. Na korespondencję mailową w tej sprawie nie mogę liczyć bo firma Orange nie posiada maila do kontaktu z klientami, wyślę pocztą list i tak będziemy prowadzić korespondencję. Gratulacje dla kierownictwa firmy za skuteczne utrudnianie kontaktu klienta z firmą, dla Waszej informacji śpieszę donieść, że w tym tzw czacie po kilkunastu próbach (win10, chrome, firefox, edge, wyłączone wszystkie adbloki) nie udało mi się połączyć z konsultantem po zalogowaniu do konta Orange - komunikat z czatu "coś poszło nie tak", trudno się z tym nie zgodzić...
    Zaletybrak
  • ~Piter / 2022-11-18 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Serwis internetu Orange to jakiś chory żart od 2 tygodni nie mam internetu ze względu na przecięty kabel internetowy przez inną ekipę która zakładała światłowody, pomimo 3 zgłoszeń do Orange dostaje już 3 odpowiedź że dziś będzie już serwisant i naprawi usterkę , po czym okazuje się że ten nawet nie raczył przyjechać i czegokolwiek zrobić, wystosowałem zgłoszenie w salonie Orange który zapewnił mnie że w ciągu 6 godzin internet zostanie naprawiony ale jak łatwo się domyślić i to nie poskutkowało, ogólnie rzecz ujmując ta firma potrafi tylko wydzwaniać co chwilę z nową ofertą i naciągać na pakiety ale żeby ktoś się zainteresował problemem i ten problem naprawił to już chętnych niema. I to niby ma być to ich podejście do klienta
    MiejscowośćLublin
  • ~Piter / 2023-07-22 23:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzeci świat, 20mb internet na umowie 2mb w rzeczywistości
    ZaletyTrudno tutaj znaleźć jakieś zalety
    WadyQszystkie jakie mogą być
    MiejscowośćWrocław
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4534
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4745
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3983
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3079
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2637
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2041
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307