Nie do końca rozumiem politykę firmy, ale raczej powinna zachęcać do korzystania ze swoich usług, a nie przeciwnie. Internetu częściej nie ma niż jest, a jeśli jest to działa fatalnie. Ciężko obejrzeć jakiś film nie wspominając już o graniu online. Dzwoniąc do Orange twierdzą, że wszystko jest w porządku i zapewne wina leży po mojej stronie. Router wymieniany kilka razy co z resztą niezbyt poprawiło sytuację. Największym plusem jest to, że w przyszłym miesiącu kończy mi się umowa z Orange. Nie polecam.
ZaletyCzasami internet działa prawidłowo
WadyCałe mnóstwo
MiejscowośćBrzeziny
~Niezadowolony / 2020-05-16 21:43
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nie miła obsługa. Internet bardzo słabo działa.
ZaletyŻadne
WadyŻadne
MiejscowośćStrzeleczki
~Niezadowolony / 2021-03-09 09:55
Ocena: 1.00 / 5
Przestrzegam wszystkich przed podpisaniem umowy z Orange. Nigdy tego nie róbcie pod żadnym pozorem. Rozwiązanie tej umowy graniczy z cudem. Mimo wysłania wypowiedzenia w terminie, kompletnie to nie robi na nich wrażenia, naliczają abonament mimo rozwiązanej umowy. NIE BÓJCIE SIĘ IŚĆ Z NIMI DO SĄDU!!!!!!!!!!!!!!! BO TO JEST JEDYNA DROGA.
ZaletyŻadnych
Wadywszystkie możliwe
MiejscowośćWrocław
~Niezadowolony klient / 2018-05-29 02:28
Ocena: 1.50 / 5
Internet nie dość że rozlacza się nawet 10 razy w ciągu dnia to czasem na ponad 30min co jest śmieszne. Zablokowalam na koncie niechcący przycisk który łączy WiFi, więc moja mama zadzwoniła do Orange iż telewizor nie działa(sam fakt że telewizja nie działa bez WiFi jest śmieszny, ale witamy w Orange) Pan z Orange był na koncie i gdyby to był profesjonalista zobaczylby że ta opcja jest zablokowana, natomiast widać głupotę pracowników, ktorzy kazali kupić nowy dekoder ;) oczywiście wróciłam do domu i naprawilam to sama bez zakupu dekodera. Kolejna sytuacja to zacinajaca się kiedyś nam telewizja, panowie przyjechali oczywiście telewizor nie zacinal się przy nich więc nie widzieli problemu i nic nie pomogli. Jakimś cudem za jakiś czas poprostu przestała się zacinac :/
ZaletyNie ma
WadyZero doświadczenia ze strony pracowników
Nie ma dnia gdzie nie rozlaczy internetu
MiejscowośćŻyrardów
~Niezadowolony klient / 2023-11-03 20:54
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna jakość łącza, codzienny brak internetu w godzinach 18-22 (prędkość rzędu ~0.5 Mbit/s). Kontakt z operatorem nic nie wnosi, działy zwalają na siebie nawzajem wszelkie problemy/błędy i rozkładają ręce mówiąc że to nie od nich zależy tylko od "tego drugiego działu". Koszt to 200zł za miesiąc (cena światłowodu w okolicy to ~150zł za prędkości 1Gbit/s), w przypadku kiedy nie ma innej możliwości tylko wybrać radiowy w***mają do cna z kasy i nie wniosą żadnych zmian w swojej roz***anej infrastrukturze sieciowej. Trzymać się z daleka, banda j***nych oszustów.
ZaletyXD
WadyW opinii
MiejscowośćStare Babice
~Niezadowolony klient. / 2019-08-05 15:21
Ocena: 1.50 / 5
Internet bardzo niestabilny. Podczas gry online i rozmowy z kumplem na serwerach Europejskich średni ping w grze to 150, a podczas rozmowy 90. W 3 minuty od rozpoczęcia gry zaczynają się lagi. Ping skacze jak szalony do nawet 140 tysięcy, po czym wraca do normy i za chwilę znowu zacina. Download na speedtest ledwo wyciąga 2Mb, a powinno być co najmniej 15. Gdy dwie osoby naraz coś robią na tym internecie, to po prostu się nie da. Wyłącza się bez powodu co najmniej 5 razy na dzień, najbardziej w godzinach 8-12. Już lepiej działał mi inny 10 lat temu. Jedno wielkie DNO. Nie polecam nikomu.
ZaletyTelefon w tej firmie jest OK.
WadyNiestabilny, zacinający się internet który nie nadaje się do użytku.
MiejscowośćRadom
~Niezadowolony niewolnik gier komputerow / 2020-09-24 20:42
Ocena: 1.25 / 5
Internet mobilny Wysoki ping do grania to lipa ,obniżenie sygnału w stosunku do poprzednich lat lte infolinia zero kup pan sobie nowy ruter tak usłyszałem,nic nierobia aby sygnał wzmocnić
ZaletyWygoda wydawania pieniądze na dodatkowe pakiety przez sms z rutera
WadyZasięg jakość
MiejscowośćPrzesieka Jelenia góra
~niezadowolony Pan / 2019-03-16 23:00
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć z jaką kiedykolwiek miałem umowe. Internet jest żałosny , tak samo jak ich "internet"
A próbował pan zrestatartować router? Jedyne ich rozwiązanie ... guzik od resetu to ma wiekszy "przebieg" niż Pani to towarzystwa z 79tego ... U nich do 10mb/s oznacza 2,5 MAX!! aleeee nieee Pani u mówi że u nich jest 3 ! Nie no ŁAŁ! To w takim razie przepraszam że głowę zawracam .... cały czas połączenie zrywa albo brak zasięgu a już po 22 to internetu prawie nie ma , pewnie stwierdzili ze mi o tej godz juz nie potrzeby wiec po co przesyłać.
Ż E N A D A !!!! Szkoda że się nie ma minusowej skali oceny to bym pojechał z fantazją. Ze nie długo konczy mi się umowa i NARA nigdy więcej.
ZaletyNIE MA I NIE BEDZIE
WadyWSZYSTKO
MiejscowośćKaków
~Niezadowolony użytkownik / 2022-11-08 12:03
Ocena: 1.00 / 5
Non stop jakieś problemy z tym ŚCIERWEM, GÓWNO NIE INTERNET I NIE POLECAM NARA
ZaletyŻADNEJ/NOTHING
WadyOrange
~Niezadowolonyklient / 2020-10-09 14:24
Ocena: 1.00 / 5
TRAGEDIA!
"Konsultanci" na infolinii to zwykłe odbijacze / worki na których ma się rozładować zdenerwowany klient. Niczego nie wiedzą, w żaden sposób nie mogą pomóc.
Technicy nie są w stanie żadnego problemu porządnie naprawić. Od ponad roku, średnio kilka razy w tygodniu kompletnie przerywa połączenie na kilka godzin / kilka dni.
Jeżeli macie opcję innego internetu, ZDECYDUJCIE SIĘ NA NIĄ!
ZaletyBRAK
Wady- tragiczna obsługa klienta,
- brak poszanowania potrzeb klienta biznesowego,
- kompletny brak profesjonalizmu,
MiejscowośćNiemcz
~Nieznany / 2020-04-04 19:35
Ocena: 1.00 / 5
To nie internet tylko jakiś żart.
Jak podłączone będą 2 urządzenia to pożegnasz się z rozmową bo ci wywali
Po rozłączeniu przez pół godziny próbujesz się połączyć i dalej nic
Polecam jedynie osobom którym internet jest tylko potrzebny raz na miesiąc
ZaletyBrak
WadyUtrzymują się jakoś i jeszcze nie zbankrutowali
MiejscowośćNiewiadomo
~nik / 2018-05-11 23:57
Ocena: 1.00 / 5
ZAMAWIALEM W ORANGE OFERTE LOVE Z TELEFONEM HUAWEI P20 PRO NORMALNIE 3 TYGODNIE MNIE ZWLEKALI ZE NIBY MAJA PROBLEMY Z SYSTEMEM POTEM PANI Z DZIALU SPRZEDAZY POWIEDZIALA ZEBYM ZAMKNAL TO ZLECENIE I ONA MI ZROBI NOWE Z TELEFONEM I TABLETEM I LADOWARKA SAMOCHODOWA GRATIS A WKONCU PRZYSLALA MI UMOWE BEZ TELEFONU KTORA OCZYWISCIE ODESLALEM BEZ PODPISU ZENADA TAK TRAKTUJA W ORANGE SWOICH KLIENTOW.!!!
WadyNIE ZETELNOSC I NIEWYUCZENI SPRZEDAWCY
MiejscowośćKATOWICE
~Niki / 2021-03-30 04:45
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet w Polsce! Badziewie totalne. Od kilku miesięcy jest problem z Internetem i oczywiście nikt nie potrafi tego naprawić. A jak już ktoś podejmie jakieś kroki, to w systemie u nich jest rozwiązany problem, ale tu wciąż nie ma zasięgu. Prawie codziennie internet zwalnia, rozłącza lub gubi zasięg. Nie da się normalnie zdalnie pracować, nie mówiąc nic już o oglądaniu jakiegokolwiek filmu wieczorem po ciężkim dniu. Jestem w trakcie szukania innego operatora. Syf i nic więcej. Stanowczo odradzam!!!
Pani mi zrestartowała ruter a potem poweidziała, że jak nie pomoże to proszę poczekać do 21/10 wtedy otworzą nowe paso. I co? I nic.. dalej nie działa, nie mogę zrozumieć nikogo na callach, nie da się pracować, płace prawie 80zł i nic nie mam. To chyba jakiś żart. Nie polecam tego idiotycznego interenru, śmiechu warte.
Żyjemy w XXI wieku chyba da się coś z tym zrobić.....
ZaletyNic
WadyWszystko od zasiegu po jakość
MiejscowośćKraków
~Nikodem / 2018-11-20 18:33
Ocena: 2.25 / 5
nie polecam! Ciągle problemy z łączem. Duży ping, ogółem wszystko do d*py!
Zaletyszybkość łącza(nie zawsze)
Wadyciągle problemy z łącznością
duże opóźnienia
MiejscowośćWarta Bolesławiecka
~Niunia / 2024-02-20 21:12
Ocena: 1.00 / 5
Od pół roku zakładają mi światłowód i założyć nie mogą. Dogadałam się z konsultantem co do wysokości abonamentu i ekipa przyjechała. Rozkopali mi działkę, zrujnowali trawnik przed domem i nic. Sygnalu brak.Przez kilka miesięcy nie byli w stanie ustalić o co chodzi. Za każdym razem przyjeżdżał inny zestaw panów. Zawsze tak samo nie zorientowany. Nie wiedzieli gdzie zakończono pracę i co robić dalej. Orange totalnie olewał sprawę, ten ich podwykonawca to też jakąś porażka. Ponoć w końcu usterkę naprawiono, ale technicy nie przyjechali i światłowodu nie podłączyli. Orange mnie zbywał twierdząc że to załatwi. W końcu doszli do wniosku że teraz zamiast wcześniej ustalonych 70 że abonamentu mam płacić powyżej 100, bo promocja już się skończyła a moja umowa została anulowana, choć nikt nie raczył mnie o tym poinformować. Złożyłam reklamację, żądając naprawienia szkód i rekompensaty za uszkodzoną elewację domu. Zobaczyny jak się ustosunkują. Omijajcie Orange szerokim łukiem.
~NK / 2023-07-24 23:10
Ocena: 1.00 / 5
Dość ze to gówno ten internet wcale nie działa muł straszny ,to jeszcze orange blokuje strony z torrentami, internet od innego dostawcy i po problemie ,to nie strony są nieaktywne z torrentami tylko ten syf orenge wszystko blokuje trzeba uciekać od orenge jak najdalej
ZaletyBRAK!!!!!!!!!!
WadyWSZYSTKO!!!!!!!!!
~No zgadnij / 2021-12-10 18:37
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam Orange! Nie szanują świętego spokoju psychicznego swoich klientów, sprzedając dane kontaktowe telemarketerom, którzy nawet nie powinni mnie targetować!!!
Dzięki Orange dzwonią do mnie telemarketerki z innego województwa, oferując swoje usługi, które mogą oferować tylko w ich województwie, po czym wielce zdziwione dowiadują się, że mieszkam w innym, więc przepraszają za pomyłkę. Proszę ich o usunięcie mnie z bazy danych. Za miesiąc dzwonią znowu i tłumaczę im w kółko to samo. Gdzie jest RODO? Widocznie Orange im przekazuje moje dane od nowa każdego miesiąca. Czuję się nękana. Orange uważa, że to jest spoko. Nie. To mnie absolutnie obrzydziło do tej firmy. Są nachalni, spamują smsami, przypomnieniami, że mam zapłacić abonament, mimo że już zapłacony itp.
Zaletyżadne
Wadysą nachalni, spamują smsami, przypomnieniami, że mam zapłacić abonament, mimo że już zapłacony itp. sprzedają dane kontaktowe telemarketerom
MiejscowośćWrocław
~Nomercy / 2018-06-16 10:43
Ocena: 1.00 / 5
Orange to największe gówna wszech czasow
Jeśli chodzi o internet stałe 230 pingwinów da się nic zrobić a kosztował około 100 zl najgorsze gówna
ZaletyBraj
WadyWszystki
MiejscowośćJastków
~Norbi / 2021-08-13 18:16
Ocena: 2.50 / 5
Parametry - połączenie niestabilne, widok maksymalnej prędkości z umowy na speedtest czy przy pobieraniu nigdy widoczny nie był
Obsługa klienta - zaproponuje dodatkowy router lub chce wysłać technika, a to będzie kosztować 120pln
Cena - 20 mbps za 70 pln, bez szału (i tak nie przekracza 16 mbps)
Niezawodność - gdyby można było obejrzeć chociaż film bez przerwy, a nie z przerwami z powodu braku Internetu to bym nie narzekał, ale narzekam, bo to porażka gdy 3 godzinny film ma 4 przerwy, można w tym czasie zaparzyć herbatę, a jak wracasz to i tak musisz jeszcze poczekać z 5 minut, można w tedy ułożyć pasjansa.