Z całym szacunkiem, ale awaria linii co chwila nawet jak nie ma burzy ani gwałtownych opadów czy wiatrów to śmiech na sali. 2020 rok a firma nie potrafi dostarczyć profesjonalnie Internetu 20 MB/s, bo co chwila są jakieś przestoje, awarie itd. Niektórzy ludzie korzystają
Internetu na codzień, gdyż potrzebują go do pracy i nauki, dlatego niezawodność jest tak ważna. Nie wspomnę już o tym, że w tym samym powiecie konkurencja dostarcza 250 MB/s i nie ma co chwila awarii na linii. Jedyne co na plus to mili i kompetentni pracownicy z działu obsługi klienta. Sama usługa dostarczania Internetu to od jakiegoś czasu śmiech na sali.ZaletyMiła obsługa na infolinii
WadyCiągłe rozłączanie internetu, wolny czas naprawy, niska oferowana szybkość Internetu, ciągłe awarie
MiejscowośćMirzec