syf narkomani zlodzieje oszusci darmozjady ....za mejle powinna siec placic
Zaletyzlom
Wadyfatalny zasieg
3 miesiace temu
~Jędrzej / 2015-10-13 13:20
Ocena: 2.50 / 5
Mam internet mobilny. Modem tandeta. Zasięg wszędzie przeważnie jest, oprócz miejsca, w którym jest mi najbardziej potrzebny. Mam funpack czyli telewizję, internet stacjonarny i telefon stacjonarny. Internet ogólnie ok. Spodziewałem się "LTE" będzie szybsze. Uciążliwe bywa resetowanie rootera co drugi dzień. Telefonu stacjonarnego nie używam. Telewizja tragiczna. Pakiety programów, których nie da się oglądać, więc jeśli ktoś szuka 10 dobrych programów to trzeba wykupić wszystko. Ciągle jakieś awarie i niedopatrzenia. Mam dodatkowe kanały wykupione i orange co miesiąc mi to wyłącza, pomimo płatności w terminie. Reklamowanie działa fatalnie. Płaci się za usługę, której de facto nie ma. Mam telefon komórkowy. Aparat i system ok. Usługa, póki co bez uwag. Ogólnie sprzęt do przyjęcia. Jakość usług internetowych ok. Telewizja tragiczna. Najgorsze ze wszystkiego jest infolinia. Infolinia jest płatna za każdą minutę połączenia, konsultantki bardzo często sprzedają porady z kapelusza, w ogóle wymyślone. Niewiedza, niekompetencja i do tego mają nakaz obsługiwania jak najdłużej się da, by klient zapłacił. Infolinii używa się tylko, jeśli występują problemy i awarie, a więc moim zdaniem orange specjalnie powoduje awarię, żeby dzwonić i długo załatwiać. Do tego konsultantki mają duże poczucie godności pachnącej socjalizmem z pychą płynącą prosto ze stolicy. Bardzo często pouczają o grzeczności wg ich kryteriów. Naciskają na powolne podawania problemów, dziękują za czas oczekiwania itd. Często instruują, żeby czytać jakiś numer, który nie jest do niczego potrzebny. Ogólnie gra na czas. Załatwienie sprawy do końca trwa 40 minut i kosztuje wiele nerwów. Później reklamuje się sposób załatwienia ostatniej reklamacji i tak w kółko. W fakturach bywają błędy. Oczywiście na korzyść operatora. Brak obiecywanych zniżek. To kolejny pretekst by dzwonić pod infolinię. Reklamacje najczęściej są rozpatrywane na korzyść klienta i bardzo często zdarza się, że ni z tego ni owego nagle obniżają rachunek o 30,- dla dobra stosunków. Po czym przychodzi rachunek za połączenie z infolinią około 50,- i mają +20,- dodatkowo. Z orange jestem pół roku i reklamowałem już około 20 razy. Średnio raz na miesiąc, najczęściej przy fakturze, trzeba dzwonić i wyjaśniać. Klient odnosi wrażenie, że pracuje tam co najmniej 2 miliony ludzi każdy robi co innego bez komunikacji między sobą, czyli reklamacje trzeba uzgadniać z każdym po kolei. Tzw. konsultant osobisty jest ciągle na urlopie. Dla mnie szkoda nerwów. Inny sposób na kontakt z orange to email - rozpatrywany po miesiącu, chyba, że chcemy coś kupić, zamówić, to od razu. Pozostaje jeszcze kontakt osobisty w punkcie orange. Ja akurat miałem do czynienia z gejem, który cały czas puszczał do mnie oczko. Brzydzę się tam pójść. Do tego skłamał, że zamykają jakąś placówkę, tylko po to, żebym przyjechał specjalnie do niego na drugi koniec miasta. Za każdą podpisaną umowę ma dodatkową premię. Ponad wszystko jest jeszcze kwestia inwigilacji. Orange bezprawnie udostępnia znajomym, czy pracownikom dane o lokalizacji, aktywności internetowej i w ten sposób każdy zainteresowany może dowiedzieć się gdzie jesteśmy i co robimy. Sprawę skierowałem na policję. Brakuje dobitnych dowodów, więc wychodzi, że trzeba zatrudnić informatyka i skierować sprawę do sądu. Zdecydowałem się na wszystkie usługi u jednego operatora, żeby było prościej. Chciałem jednego konsultanta od wszystkiego. Nic bardziej mylnego. Nigdy więcej orange. Szkoda zdrowia. Wolę gorzej i drożej, ale gdzie indziej. Teraz szukam sposobu na tanie zerwanie umowy, bo nie wytrzymam jeszcze ponad rok z nimi. Wcześniej byłem w T-mobile i zrezygnowałem z powodu wysokich rachunków i denerwującego spamu sms'owego. Teraz najchętniej cofnąłbym czas, bo orange nie mogę polecić nawet wrogowi. W stosunku do oragne czuję się bezsilny, bo podpisałem umowę. Nie ma na nich sposobu. Robią co chcą z klientem i trzeba grzecznie płacić i cieszyć się, że cokolwiek działa.
ZaletyW miarę stabilny internet stacjonarny (neostrada). Estetyczny sprzęt funpack.
WadyOgólnie obsługa. Ciągle jakieś niedomagania i ciągle reklamację. W mojej ocenie cała kadra do wymiany. Infolinia to najgorsza.
7 miesięcy
~Mario / 2014-04-18 08:45
Ocena: 1.00 / 5
Internet w Orange to kompletny badziew!!! Działa bardzo wolno, często rwie połączenie. Otwarcie strony to jak gra w ruletkę, otworzy się albo nie. Często bywa, że na otwarcie prostej strony trzeba czekać ok. minuty. Popełniłem ten błąd i korzystam z dwóch ofert. Jeden pakiet mam w komórce a do laptopa orange free. Jedno i drugie to kompletne dziadostwo. Działa w miarę stabilnie dopiero po 23. Nie życzę tej oferty najgorszemu wrogowi.
Zaletyzasięg
WadyPomimo zasięgu "prędkość" powala na kolana. Nie życzę najgorszemu wrogowi. W ciągu dnia można zapomnieć o normalnym użytkowaniu. Nie ma znaczenia czy na modemie czy z komórki działa tak samo wolno
od ponad roku
~marta / 2015-03-26 14:31
Ocena: 1.00 / 5
Orange to totalna porażka, kupiłam u nich telefon. Kiedy się zepsuł i chciałam go naprawić okazało się że muszę czekać 3 godziny żeby go oddać do naprawy. Po przeczyszczaniu oraz oddaniu go, nikt nie zadzwonił do mnie i nie poinformował mnie, że za naprawę muszę płacić. Service odwołał się że to Orange oddał im telefon i to z nimi service się kontaktuję, a Orange zapomniał mnie poinformować. Kiedy próbowałam się sama z nimi skontaktować , non-stop nikt nie odbierał ( Warszawa, pl. Konstytucji) . kiedy przyjechałam sama spoza Warszawy, okazało się że już dawno leży faktura do mnie, kolejny tydzień czekam na zwrot telefonu nienaprawionego do mnie i jeszcze nie wrócił.Przeczesz to jest porażka. W rożnych sieciach miałam telefon, ale coś takiego się nie zdarzało. Odradzam Orange wszystkim, nie kupujcie tam nic, pracują tam same nie profesjonały.
Zaletyzadnej
Wadydużo
1 rok
~normax / 2013-03-26 15:22
Ocena: 1.00 / 5
Stanowczo odradzam zakup internetu w Orange,zanim zdecydowalem sie na zakup skontaktowalem sie z BOK, gdzie zapewniono mnie ze moj adres lezy w zasiegu sieci 3G.Jednak juz po tygodniu uzytowania pojawily sie problemy i internet po prostu nie chodzil.Napisalem reklamacje odrzucili.Ostrzegam uwazajcie na konsultantow manipujuja i klamia zeby tylko wcisnac swojego produkty.Bylem abonentem tej Firmy 10 lat,czekam do lutego az skonczy sie umowa i zegnam sie z Nimi !!!!
Zaletybrak
Wadybrak zasięgu !!!
1 miesiąc
~Paweł Wawa Rembertów / 2014-11-24 11:58
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA! Orange FREE NET LTE z modemem Huawei E3276 to BUBEL. W Warszawie Rembertów połączenie się z netem jest niemożliwe. Program Menedżer Połączeń krzaczy się po kilku dniach używania, a co najgorsze NIE MOŻNA GO ODINSTALOWAĆ, aby dokonać naprawy lub reinstalacji oprogramowania. I NAJWAŻNIEJSZE: tylko ORANGE na karty SIM zakłada niemożliwy do usunięcia PIN. Nie dajcie się nabrać kiciarzom z salonów, że w Waszych miejscowościach LTE hula bo w 90% przypadków tak NIE JEST!!!
Przestrzegam wszystkich przed internetem z Orange Jest coraz gorszy a do tego bardzo drogi
Zaletybrak
Wadycokolwiek by o nim nie powiedzieć zawsze wyjdzie na nie
5 lat i czeka aby tylko skończyła sie umowa
~Zbyszek / 2008-04-25 15:05
Ocena: 1.25 / 5
Wyłudzanie pieniędzy od klienta - gubienie pakietów a pingi około 250 - 300 razy większe (dłuższe) niż na linii stacjonarnej. Szczególnie gubienie pakietów jest ... ( u konkurencji wygląda to trochę lepiej - krótsze pingi i przynajmniej nie ma gubienia pakietów).
~adi / 2013-12-12 13:28
Ocena: 2.25 / 5
Nie polecam nikomu, przez miesiąc nie miałem niemal internetu, pisałem reklamacje, kupiłem nawet nowy modem, bo zasugerowano mi w orange, że poprzedni nie działa i nadal nic, prędkość taka że ledwo można maila sprawdzić. A teraz, po kolejnej w końcu skutecznej interwencji, dostałem pismo, że ograniczenie na moje konto zostało nałożone prawidłowo. Jeśli wg nich prawidłowo to wtedy kiedy mam opłacone rachunki i jeszcze niewykorzystany limit transferu to rzeczywiście.FUSZERKA, STANOWCZO ODRADZAM!!
Zaletyjeśli wogóle działa to jest ok
Wadybajzel i dno
3 miesiące
~F.Rayer / 2011-07-07 00:54
...potwierdzam opinię większości. DRAMAT. Mam Orange Free na kartę i myślałem, że tylko "bezabonamentowców" tak olewają, ale czytam, że nie tylko. Krótki proces: trzymać się z dala od tego badziewia. Czyż tak ? A co z "kabelkiem" ?
~jacek / 2014-01-18 21:35
Ocena: 1.50 / 5
po 14 latach podziękowałem za olewanie stałego klienta
Zaletyteraz żadnych
Wady0 promocji dla starych klientów
14 lat 3 numery abonament do 12.12.2013 120 zł
~jacus166 / 2015-06-23 10:15
Opowiem wam moja przygodę z przedluzaniem umowy w orange hehehe. Pewnego dnia postanowiłem przedluzyc sobie umowę w orange i tak tez zrobiłem wybierając sobie dodatkowo nowy telefon. kurier przyjechalk ale miałem zmiane dowodu osobistego wiec kurier mi przesylki nie wydal.Jakie było moje zdziwienie jak na drugi dzień wchodząc na moje konto aboneckie stwierdziłem ze przesylke otrzymałem i już jest mi naliczny abonament na nowych warunkach.Dzwonie do b.o.k....facet kazal mi jechać do salonu orange wypelnic papiery bo stwierdził ze kurier ukradl przesylke i nic nie da się zrobić tylko osobiście musze jechać do salonu. Zadzwonilem jeszcze raz do b.o.k godzinke później.Bardzo mila pani powiedziała ze nie musze jechać do orange bo ona może telefonicznie przyjąć reklamacje w mojej sprawie.Oczywiscie w tym czasie zglosilem do orange ze mam nowy dowod osobisty. po 14 dniach przywrócono mój stary abonament i jest oki. Wchodze na strone orange żeby jeszcze raz zlozyc zamówienie przedluzenie orange i okazuje się ze nie mogę bo mam zablokowana taka możliwość.Znowu telefon do b.o.k musze czekac tydzień,oki. Po tygodniu owszem odblokowali mi dostem ale umowę mogę dopiero przedluzyc za 145 dni!!!!!!! hahahahaha.Dzwonie do b.o.k i pani mi mowi ze reklamacja trwa bo jak stwierdzila jak kupuje w sklepie mleko a jest stare to tez musze na reklamacje poczekać. Zmarnowalem kupe czasu na wyjaśnienie tej sprawy i doszlem do takiego wniosku....konsultanci b.o.k mimo ze maja jasno wytyczony regulamin postepowania interpretują te przepisy każdy na swój sposób.Rozmawialem tez z takimi co wogole nie mieli pojęcia jak się do sprawy zabrać i odsylali mnie do innych konsultantow.Konczac temat w nosie mam ten caly orange! Po tym cyrku nie mam już ochoty być waszym klientem.Umowa się skończy to skorzystam z usług waszej konkurencji.Pozdrawiam
~JOPAZ / 2016-01-07 14:09
Ocena: 1.00 / 5
Dobra firma nie musi się reklamować na wszystkich kanałach telewizyjnych, zwróćcie uwagę na to, że wchodzą ze swoimi durnymi reklamami wszędzie. Orange to firma, która nie liczy się z klientem i jest nastawiona tylko i wyłącznie na ZYSK !!! Trzeba bardzo uważać co się podpisuje. Umowa podpisana na dwa lata po upływie tego okresu automatycznie przedłuża się na kolejne 6 miesięcy. Praktyka co najmniej dziwna, u innych operatorów po okresie na jaki została podpisana przechodzi na umowę na czas nieokreślony i można ją rozwiązać w każdej chwili z 30 dniowym wypowiedzeniem. Moja osobista rada kto chce niech skorzysta, JAK NAJDALEJ OD ORANGE !!!.
Zaletytotalne ZERO
WadyTotalna ignorancja klienta.
miałem dwa lata i musiałem zpłacić 350 zł kary za 3 dni
~Młode małżeństwo / 2012-10-26 20:06
Ocena: 1.00 / 5
reklamacja uzasadniona i wysyłana kilka razy nie dała rezultatu i odpowiedzi, mimo iż przy umowie zostaliśmy wprowadzeni w błąd, który skończył się dużymi kwotami pieniężnymi, totalna olewka żadnej pomocy ze strony obsługi klienta telefonicznej, za dużą kasę internet nadaje się do rzadkiego przeglądania stron, później staje się wolny - transmisja danych to również oglądanie youtube.Pokryliśmy koszty dodatkowe nie z własnej winy, a przez pół roku domagałam się odzewu dot. reklamacji. Dno i żenada nikt nie chciał mi pomóc tylko przychodziły nowe rachunki i salda konta. Zrezygnowałam pokrywając koszty dodatkowe - 800zł niestety ale jestem szczesliwa że już mam spokój z tym badziewiem. Teraz mam internet za 36 zł i ogromny limit a szybkość dużo większa. Przedtem za 79 zł mogłam pozwolić sobie na oglądanie paru filmików na internecie, sprawdzenie poczty.. Marna Marna i jeszcze raz marna obsługa klienta. Dla nich liczy się tylko kasa a to że ktoś kogoś oszukał i domaga się wyjaśnienia to już ich nie obchodzi. Strasznie się zawiedliśmy, przy kończącej się umowie z telefonami zetafon, zmieniamy również operatora. Kiedyś orange cieszyło się wysoką opinią teraz coraz częściej słyszę o problemach. Szkoda naszych portfeli i nerwów, nie polecamy. NIE BIERZCIE NICZEGO Z ORANGE będziecie żałować. Pozdrawiam.
Zaletymobilność
Wadyza dużo wad, szczerze nie polecam najgorszemu wrogowi. ostrzegamy!
po 5 miesiącach rezygnacja
~mysz / 2008-05-06 12:57
Ocena: 1.50 / 5
W 2006 roku "popełniliśmy" internet mobilny w tej firmie. Usługa była wadliwa od pierwszych dni ale jakoś działała. W czerwcu 2007r. sygnał zamilkł. Zgłosiliśmy awarię telefonicznie i po kilku dniach otrzymaliśmy odpowiedź że winny jest prawdopodobnie modem, który należy oddać do naprawy. Dokładnie 12.07.2007r. oddaliśmy modem do salonu w którym kupiliśmy całą usługę (razem z modemem). Po miesiącu modem nie został naprawiony. Nikt nie potrafił powiedzieć nam również po kolejnym miesiącu co dzieje się ze sprzętem oddanym do serwisu. Postanowiliśmy zerwać umowę z Orange, ponieważ nie mogliśmy korzystać z internetu, który był dla nas niezbędny w pracy. Nie wydano nam zastępczego sprzętu a wyjazdy do kawiarenek internetowych były bardzo uciążliwe. Powołując się naiwnie na prawa konsumenta w związku z nie dotrzymaniem terminu naprawy poprosiliśmy o rozwiązanie umowy i zwrot kosztów zakupu modemu. Niestety klienci firmy Orange nie posiadają praw tylko obowiązki. Polecono nam zapłacić karę za naruszenie warunków umowy. Pisaliśmy kolejne pisma i skargi. W październiku 2007r., po trzech miesiącach, pani z salonu Orange zadzwoniła, że modem jest gotowy po naprawie. Napisaliśmy kolejne pismo, że zrezygnowaliśmy z usługi i modem jest zbędny. Zrezygnowaliśmy my ale nie Orange. Firma uważała że umowa zakupu sprzętu jest odrębna i problemy z modemem (zakupionym w salonie) nie stanowią podstawy do anulowania kary. Umowa była jedna - na usługę i modem. I co??? Firma windykacyjna zaczęła nas straszyć. Koszmar. W grudniu 2007r., po poruszeniu nieba i ziemi udało nam się rozwiązać umowę promocyjną bez naliczania kary w wysokości 1000 zł. Niestety nie poinformowano o tym fakcie firmy windykacyjnej, która nadal nękała nas pismami. Kolejne koszty rozmów telefonicznych do firmy windykacyjnej i Orange i udowadnianie, że nie jest się wielbłądem, że to my jesteśmy osobami poszkodowanymi i chcemy mieć wreszcie spokój. Wreszcie przeproszono nas w Orange za "niedopatrzenie". Niestety kategorycznie odmówiono nam zwrotu pieniędzy za modem. Chcąc dochodzić swoich praw mogę zwrócić się do sądu. Czy mam czas i czy mnie na to stać??? ORANGE jest bogaty i gotowy na wszystko. Reklamacja w orange to fikcja.
Ku przestrodze
Zaletybrak
~Piotr / 2015-10-11 09:47
Zostałem oszukany przez orange; obiecane rabaty nie zostały uwzględnione w fakturach; polecany telefon Huawei y5 bez instrukcji i wsparcia technicznego to bubel; nie dajcie się nabierać; żądajcie obiecanek na piśmie przed podpisaniem umowy; tym razem to już naprawdę ostatnia umowa z orange
~Piotrek / 2016-02-12 19:33
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam. Niby od 1mb do 10mb, chyba od 1kb do 10kb. Jeszcze jak się do nich zadzwoni wszystko sie ustabilizuje na 3 dni. Chamstwo i kradzież. Serdecznie nie polecam. Zero troski o klientów. Zero szacunku. Zero uczciwości. Zero internetu. Zero kultury. Zero zrozumienia.
ZaletyMożna pograć w dinozaura w przeglądarce
WadyDużo
~Tajmon / 2007-09-20 18:29
Kupilem zestaw od tej firmy ktory okazal sie wadliwy... nastepnego dnia zarzadzono naprawe gwarancyjna a nie wymiane na nowy.... PORAZKA!!!!
Zaletybrak
Wadymalo profesjonalne podejscie do klienta
2 lata 200 zl
~Ula / 2015-12-15 07:01
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej Orange!W umowie na czas okreslony było napisane,że gdy przestaną istnieć warunki lokalowe,techniczne do pelnienia uslug firma Orange może zerwać umowę(aha,może!).Takie warunki zaistniały po bankructwie mojej firmy,ale Orange absolutnie nie zwolniła mnie z umowy i płacenia za usługi do końca umowy,pomimo,że NIC NATYM NIE STRACIŁA,gdyż kontynuuje usługi z moim nastepcą .Pretekstem byłó,że czegoś tam nie przepisałam na nastepcę!Nieważne,że nie do końca mnie poinformowano o randze tego pretekstu do wyzysku,dołożono mi dodatkowo wysoką kare 600 złotych za zerwanie umowy-w sumie całe moje miesięczne dochody..Jest to firma bez skrupułów ,nie liczaca się z klientem a liczaca głównie swoje zyski-nieważne czy zapracowane..Ostatnio ktoś wygrał sprawe sądową z operatorami,którzy zmuszają klientów do płacenia kar umownych po złapaniu na podpis-może coś sie wreszcie zacznie zmieniać,bo to jest SKANDAL,by tak traktować klientów
~WŚCIEKŁY CHABER / 2015-11-24 14:41
Ocena: 3.00 / 5
Uwaga OSZUŚCI!!! Pół roku bez abonamentu!? Oszustwo, a do tego naliczają na zaś. PIERWSZA FAKTURA PODWÓJNA!!! Robią schody przy przenoszeniu numeru! Pracownicy w infolinii jak rasowe francuskie pudelki oszukują wg. schematu: WYCISNĄĆ Z KLIENTA ILE SIĘ DA!!! Mają tylko ten schemat, są nieelastyczni, nie przewidują odstępstw od ich normy. Tylko nasłać na nich ISIS!!!
Zaletybrak
WadyKŁAMIĄ I OSZUKUJĄ. TYLKO WYCISKAJĄ KASĘ NAWET GDY NIE OFERUJĄ USŁUG