Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 1707 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.37
  • Obsługa klienta
    1.58
  • Cena
    1.62
  • Parametry
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.19
  • Oferta
    1.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~jj / 2018-07-13 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem klientem Orange od nastu lat. 8 telefonów w firmie, internet i 3 karty na GPS. Ponieważ internet był do niczego, wciąż się wieszał, resetował IP, zwalniał do zera postanowiliśmy zaczekać do końca umowy i nie przedłużać umowy tym bardziej, że przenosimy się do nowej siedziby za 5 miesięcy. Pani z orange zadzwoniła do nas na miesiąc przed końcem umowy z ofertą przedłużenia internetu. Podziękowaliśmy i jako powód podaliśmy ową przeprowadzkę. Gdy minął termin umowy poszliśmy oddać modem i tu niespodzianka - orange przedłużyło sobie samo umowę na czas określony na kolejny okres i za chęć wypowiedzenia skasowało nas 1000zł kary. Fakt w umowie odnaleźliśmy zapis, że jak nie wypowiemy w formie pisemnej umowy to samoistnie się przedłuży na czas nieokreślony w kwocie 400złmsc za sam internet. W moich oczach jednak ten zapis to zwykłe wyłudzenie i aktualnie wyprowadzamy wszystkie telefony z tej firmy i po nastu latach współpracy NIGDY WIĘCEJ ORANGE.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Jjj / 2020-04-10 06:38
    Ocena: 1.00 / 5
    czekałem na pracownika z orande 2 tygodnie. teraz przeczytałem opinie i zmieniłem zdanie na temat połączenia z Internetem Orange,kontrakt 2 lata za gówno Internet.

    Poproszę doradzić normalny Internet?
    MiejscowośćWarszawa
  • ~jk / 2025-02-27 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem podłączony telefon stacjonarny sieci Orange do z centrali alarmowej w domu. Stan sieci powodujący złą jakość przesyłu danych powodował, że domowa centrala alarmowa nie mogła poprawnie przesyłać i otrzymywać danych (dźwiękowych kodów elektronicznych) z agencji ochrony. Jak wiadomo, w takim przypadku centrala podejmuje próbę połączenia co 2-3 minuty. Ostatnia faktura za telefon stacjonarny Orange wykazała ponad 11 tys. Połączeń (!) na kwotę ponad 2,1 tys. zł. Pracownicy Orange nie zgadzają się z potwierdzanym przez wielu niezależnych ekspertów zjawiskiem, że zły stan linii telefonicznej, jej tzw. „zaszumienie” powoduje błędy w komunikacji z centralami alarmowymi. Orange nie ma sobie w tej kwestii nic do zarzucenia. Moja reklamacja została odrzucona. Reasumując, nie polecam tego operatora.
  • ~jo / 2018-08-20 20:30
    Ocena: 1.00 / 5
    internet jednym słowem najgorszy, mam mieć 10 mb/s, a mam tylko 1 mb/s a czasami spadki do 0,04 mb/s. z takim intenetem nie da sie nic zrobic. nie poleceam najgorszy dostwaca internetu.
    Zaletynie ma żadnych
    Wadykłamstwa
    MiejscowośćSzynwałd
  • ~Jo / 2021-10-05 20:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet domowy to jakieś nieporozumienie!!! Od kilku do kilkunastu razy dziennie zrywa połączenie. Obsługa klienta jak wyżej,zero rzetelnych informacji i pomocy. Pozostaje tylko zaczekać do końca umowy i pożegnać się z tą siecią.
    ZaletyBrak
    WadyO dużo za dużo
    MiejscowośćPuck
  • ~Joachim / 2021-10-07 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch miesięcej więcej go nie ma niż jest.Sprawdzalismy ze znajomymi ich połaczenia i też było zle
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie
    MiejscowośćStrzelce Opolskie
  • ~Joanna / 2019-05-14 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Nie polecam usług tej firmy. 13 maja zlikwidowali kabel telefoniczny z klatki schodowej mojego budynku (na zlecenie firmy Orange), jednocześnie odcinając mi usługi internetu, telewizji oraz telefonu stacjonarnego z pakietu orange love... Termin naprawienia usterki (powstałej z ich winy) do 24 maja .... Ktoś miał takie przeboje? Pozdrawiam Joanna Jarzębiak
    Wady* działania pracowników na szkodę firmy
    * system zgłaszania informacji Max - nie rozróżnia co się do niego mówi
    * zgłaszanie usterki trwa długo
    * sprzeczne informacje podawane jako rozwiązanie sprawy (początkowo termin rozwiązania sprawy do 15 maja - obecnie do 24 maja)
    * pracownicy na infolinii nie podają prawidłowych informacji - zgodnych z literą prawa i umową - w chwili kiedy nie świadczą usługi masz prawo zrezygnować z niej z ich winy w trybie natychmiastowym
    MiejscowośćBolesławiec
  • ~Joanna / 2020-04-14 14:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem klientką Orange od wielu lat, ale obecnie uważam , że Orange stał sie bardzo nieprzyjazny dla klienta: A konkretnie:
    - nie ma możliwości kontaktu mailowego
    - gdy zamawiam rozmowe z Orange - konsultant ma oddzwonić, to zamiast głosu konsultanta słysze dzwonek telefonu , a potem jakąś muzyczke i zero głosowej odpowiedzi
    - dostałam zawyżoną faktur i nijak nie moge znaleźć szczegółowej dokumentacji wykonywanych przeze mnie połączeń
    - chat z konsultantem to fikcja, nic nie działa

    Wadybrak możliwości szybkiego kontaktu
    MiejscowośćKatowice
  • ~Joanna / 2020-08-21 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta dzięki sztucznej inteligencji spadła według mojej opinii i moich wielu znajomych do 0,
    nie zasługuje nawet na 1 gwiazdkę.
    Usługi są bardzo drogie biorąc pod uwagę brak zadowalającej obsługi klienta, która jest w pakiecie.
    System komunikacji z klientem jest zawodny a mimo to nikt z tym nic nie robi.
    Parametry usługi biorąc pod uwagę formę komunikacji zasługują na 1 gwiazdkę i to tylko dlatego, że są jeszcze punkty obsługi klienta bezpośredniej.
    Krytyczne opinie klientów co do formy komunikacji są totalnie ignorowane i pozostają bez odpowiedzi,
    Sztuczna inteligencja na poziomie rozwoju niepełnosprawnego dziecka nie powinna być darmowo testowana na kliencie-człowieku bo jest dla niego szkodliwa, wpływa na jego zdrowie psychiczne i samopoczucie.
    Orange powinno na tym etapie rozwoju sztucznej inteligencji wybór kontaktu pozostawić klientowi, który wybierze rozmowę z człowiekiem lub Maxem a jako np.tester sztucznej inteligencji i będzie mógł pobierać za przeprowadzane na nim testy wynagrodzenie.
    Zaletypunkty bezpośredniej sprzedaży/informacji/obsługi klienta
    Wadybrak możliwości (już na początku rozmowy) wybrania telefonicznej formy kontaktu z człowiekiem
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Joanna / 2022-01-11 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam dwa numery w Orange od kilkunastu lat...Dzisiaj chciałam zakupić telefon na jeden z numerów...Przemiła rozmowa z sympatyczną panią..Dogadane warunki abonamentu na 110 zł..I pyk...Otrzymuję umowę do akceptacji, a tam abonament 170 zł...
    Dzwonię do BOK , a tam kolejna miła pani doradza mi anulowanie umowy...I rozkłada ręce...
    Aż sìę wierzyć nie chce, że tak można traktować wieloletniego klienta...
    Ja z tej sieci uciekam...Banda oszustów..

    ZaletyBrak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~John / 2020-08-28 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem internet mobilny bo lepszy, konsultantka w salonie odradziła przewodowy. Szok 3,63 Mb/s 0,36 Mb/s Brak pomocy. Śmieciowa sieć
    Zaletymoże splajtuje
    Wadyj/w
    MiejscowośćPabianice
  • ~Johny / 2018-08-14 12:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam w Orange 4 telefony, internet 100 Mbps i niedługo telewizję.
    Telefony działają bez najmniejszego problemu, w Falenicy zasięg full, prędkość LTE w całej Warszawie i okolicach około 30-40 Mbps, 3 abonamenty po 20 złotych 10 GB i reszta bez limitu, 2,58 GB w UE - kolejny abonament ze starej taryfy 30 zł 6 GB i full no limit.
    Za wszystko łącznie płacę około 170 złotych - zapewne jak dołożę telewizję to będzie 220-240 ale będzie wszystko w Orange.
    Tak naprawdę na VDSL były problemy takie jak tu w opiniach, ale na FTTH nie ma najmniejszego problemu. A zasięg w telefonach, jakość dźwięku, ceny dla stałych klientów usług konwergentnych są najlepsze w Polsce.

    Polecam serdecznie
    ZaletyNiskie ceny
    Dobra obsługa
    Brak limitu transferu na światłowodzie
    Gwarancja 100Mbps nawet więcej
    Bardzo dobry zasięg i jakość rozmów i internetu
    Ogólnie polecam
    WadyChyba brak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Johny / 2019-10-06 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Mają gdzieś problemy z ich internetem, kazali wymienić router, wymieniony na model za 600 złotych problem z internetem
    Wadybrak zalet
    najgorsza dostepna usługa
    MiejscowośćOstrów Wielkopolski
  • ~Johny / 2022-12-02 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jestem zadowolony. Częste awarie po stronie orange. Nie można dodzwonić się na infolinię. Pokazuje, że w jakimś oknie mam aktywny czat, co nie jest prawdą. Brak widocznych opinii na stronach googla
    ZaletyZero zalet
    WadyStabilność łącza, upierdliwa weryfikacja podczas próby zgłoszenia błędu.
  • ~JOJO / 2020-08-19 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    ZŁODZIEJE i krętacze ,najpierw rozmawiasz ze sztuczną inteligencją ,pieniądze za rozmowę pobierają a i tak nic nie załatwisz,trzeba się prosić o rozmowę z żywym człowiekiem który powie ci że pieniądze może wrócą na konto za tydzień
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO ZŁODZIEJE I OSZUŚCI
    MiejscowośćMAŁOPOLSKA
  • ~Jojo / 2023-06-30 18:49
    Ocena: 1.25 / 5
    Totalna sciema. Po doladowaniu za 30zl internet konczy sie po 14dniach. I nie wazne ile sie go uzywa i ze wlacza sie tryb samolotowy na jakies 10g dziennie. Oszusci. I naciagacze. Nie polecam.
  • ~jolo / 2019-01-07 00:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny internet.Rozłacza się co chwila. Czekam do końca umowy i zmieniam to badziejstwo.
    ZaletyŻadnych
    WadyI to jakie !
    MiejscowośćMiedziana
  • ~Jonek / 2019-09-16 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa. Co chwilę nie chodzi i się zacina. Rezygnuje.
    ZaletyBrak
    WadyDużo by wymieniać
  • ~jopek / 2024-01-16 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Głupie gówno
    Szkoda gadać co chwile go nie ma
    ZaletyNie ma
    WadyCiągle go nie ma. 1MB/s pobierania w dupę se wsadźcie, chociaż ping dość dobry
    MiejscowośćStrzegom
  • ~Jorbek / 2020-06-03 13:34
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam totalnie internetu z tej sieci to jest karygodne że tylko jedno urządzenie mobilne jest połączone i w grze się cofam ciągle a o pingu już nie wspomnę. Totalny shit! i nie pozdrawiam sieci Orange.
    ZaletyBrak zalet
    WadyZacina w wielu grach na komputerze jak i na telefonie czy tablecie
    MiejscowośćŻary
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4544
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4757
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3993
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3086
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2644
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2043
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307