MiejscowośćŁódź
strona 41 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- nastepna »
-
~jj / 2018-07-13 15:32
Byłem klientem Orange od nastu lat. 8 telefonów w firmie, internet i 3 karty na GPS. Ponieważ internet był do niczego, wciąż się wieszał, resetował IP, zwalniał do zera postanowiliśmy zaczekać do końca umowy i nie przedłużać umowy tym bardziej, że przenosimy się do nowej siedziby za 5 miesięcy. Pani z orange zadzwoniła do nas na miesiąc przed końcem umowy z ofertą przedłużenia internetu. Podziękowaliśmy i jako powód podaliśmy ową przeprowadzkę. Gdy minął termin umowy poszliśmy oddać modem i tu niespodzianka - orange przedłużyło sobie samo umowę na czas określony na kolejny okres i za chęć wypowiedzenia skasowało nas 1000zł kary. Fakt w umowie odnaleźliśmy zapis, że jak nie wypowiemy w formie pisemnej umowy to samoistnie się przedłuży na czas nieokreślony w kwocie 400złmsc za sam internet. W moich oczach jednak ten zapis to zwykłe wyłudzenie i aktualnie wyprowadzamy wszystkie telefony z tej firmy i po nastu latach współpracy NIGDY WIĘCEJ ORANGE. -
-
~Jjj / 2020-04-10 06:38
czekałem na pracownika z orande 2 tygodnie. teraz przeczytałem opinie i zmieniłem zdanie na temat połączenia z Internetem Orange,kontrakt 2 lata za gówno Internet.
Poproszę doradzić normalny Internet?MiejscowośćWarszawa -
~jk / 2025-02-27 13:27
Miałem podłączony telefon stacjonarny sieci Orange do z centrali alarmowej w domu. Stan sieci powodujący złą jakość przesyłu danych powodował, że domowa centrala alarmowa nie mogła poprawnie przesyłać i otrzymywać danych (dźwiękowych kodów elektronicznych) z agencji ochrony. Jak wiadomo, w takim przypadku centrala podejmuje próbę połączenia co 2-3 minuty. Ostatnia faktura za telefon stacjonarny Orange wykazała ponad 11 tys. Połączeń (!) na kwotę ponad 2,1 tys. zł. Pracownicy Orange nie zgadzają się z potwierdzanym przez wielu niezależnych ekspertów zjawiskiem, że zły stan linii telefonicznej, jej tzw. „zaszumienie” powoduje błędy w komunikacji z centralami alarmowymi. Orange nie ma sobie w tej kwestii nic do zarzucenia. Moja reklamacja została odrzucona. Reasumując, nie polecam tego operatora. -
~jo / 2018-08-20 20:30
internet jednym słowem najgorszy, mam mieć 10 mb/s, a mam tylko 1 mb/s a czasami spadki do 0,04 mb/s. z takim intenetem nie da sie nic zrobic. nie poleceam najgorszy dostwaca internetu. Zaletynie ma żadnychWadykłamstwaMiejscowośćSzynwałd -
~Jo / 2021-10-05 20:56
Internet domowy to jakieś nieporozumienie!!! Od kilku do kilkunastu razy dziennie zrywa połączenie. Obsługa klienta jak wyżej,zero rzetelnych informacji i pomocy. Pozostaje tylko zaczekać do końca umowy i pożegnać się z tą siecią. ZaletyBrakWadyO dużo za dużoMiejscowośćPuck -
~Joachim / 2021-10-07 22:29
Od dwóch miesięcej więcej go nie ma niż jest.Sprawdzalismy ze znajomymi ich połaczenia i też było zle ZaletyŻadnychWadyWszystkieMiejscowośćStrzelce Opolskie -
~Joanna / 2019-05-14 23:24
Witam. Nie polecam usług tej firmy. 13 maja zlikwidowali kabel telefoniczny z klatki schodowej mojego budynku (na zlecenie firmy Orange), jednocześnie odcinając mi usługi internetu, telewizji oraz telefonu stacjonarnego z pakietu orange love... Termin naprawienia usterki (powstałej z ich winy) do 24 maja .... Ktoś miał takie przeboje? Pozdrawiam Joanna Jarzębiak Wady* działania pracowników na szkodę firmy
* system zgłaszania informacji Max - nie rozróżnia co się do niego mówi
* zgłaszanie usterki trwa długo
* sprzeczne informacje podawane jako rozwiązanie sprawy (początkowo termin rozwiązania sprawy do 15 maja - obecnie do 24 maja)
* pracownicy na infolinii nie podają prawidłowych informacji - zgodnych z literą prawa i umową - w chwili kiedy nie świadczą usługi masz prawo zrezygnować z niej z ich winy w trybie natychmiastowymMiejscowośćBolesławiec -
~Joanna / 2020-04-14 14:25
Jestem klientką Orange od wielu lat, ale obecnie uważam , że Orange stał sie bardzo nieprzyjazny dla klienta: A konkretnie:
- nie ma możliwości kontaktu mailowego
- gdy zamawiam rozmowe z Orange - konsultant ma oddzwonić, to zamiast głosu konsultanta słysze dzwonek telefonu , a potem jakąś muzyczke i zero głosowej odpowiedzi
- dostałam zawyżoną faktur i nijak nie moge znaleźć szczegółowej dokumentacji wykonywanych przeze mnie połączeń
- chat z konsultantem to fikcja, nic nie działa
Wadybrak możliwości szybkiego kontaktuMiejscowośćKatowice -
-
~Joanna / 2020-08-21 14:34
Obsługa klienta dzięki sztucznej inteligencji spadła według mojej opinii i moich wielu znajomych do 0,
nie zasługuje nawet na 1 gwiazdkę.
Usługi są bardzo drogie biorąc pod uwagę brak zadowalającej obsługi klienta, która jest w pakiecie.
System komunikacji z klientem jest zawodny a mimo to nikt z tym nic nie robi.
Parametry usługi biorąc pod uwagę formę komunikacji zasługują na 1 gwiazdkę i to tylko dlatego, że są jeszcze punkty obsługi klienta bezpośredniej.
Krytyczne opinie klientów co do formy komunikacji są totalnie ignorowane i pozostają bez odpowiedzi,
Sztuczna inteligencja na poziomie rozwoju niepełnosprawnego dziecka nie powinna być darmowo testowana na kliencie-człowieku bo jest dla niego szkodliwa, wpływa na jego zdrowie psychiczne i samopoczucie.
Orange powinno na tym etapie rozwoju sztucznej inteligencji wybór kontaktu pozostawić klientowi, który wybierze rozmowę z człowiekiem lub Maxem a jako np.tester sztucznej inteligencji i będzie mógł pobierać za przeprowadzane na nim testy wynagrodzenie.Zaletypunkty bezpośredniej sprzedaży/informacji/obsługi klientaWadybrak możliwości (już na początku rozmowy) wybrania telefonicznej formy kontaktu z człowiekiemMiejscowośćWarszawa -
~Joanna / 2022-01-11 18:59
Posiadam dwa numery w Orange od kilkunastu lat...Dzisiaj chciałam zakupić telefon na jeden z numerów...Przemiła rozmowa z sympatyczną panią..Dogadane warunki abonamentu na 110 zł..I pyk...Otrzymuję umowę do akceptacji, a tam abonament 170 zł...
Dzwonię do BOK , a tam kolejna miła pani doradza mi anulowanie umowy...I rozkłada ręce...
Aż sìę wierzyć nie chce, że tak można traktować wieloletniego klienta...
Ja z tej sieci uciekam...Banda oszustów..
ZaletyBrakMiejscowośćWarszawa -
~John / 2020-08-28 15:52
Kupiłem internet mobilny bo lepszy, konsultantka w salonie odradziła przewodowy. Szok 3,63 Mb/s 0,36 Mb/s Brak pomocy. Śmieciowa sieć Zaletymoże splajtujeWadyj/wMiejscowośćPabianice -
~Johny / 2018-08-14 12:59
Mam w Orange 4 telefony, internet 100 Mbps i niedługo telewizję.
Telefony działają bez najmniejszego problemu, w Falenicy zasięg full, prędkość LTE w całej Warszawie i okolicach około 30-40 Mbps, 3 abonamenty po 20 złotych 10 GB i reszta bez limitu, 2,58 GB w UE - kolejny abonament ze starej taryfy 30 zł 6 GB i full no limit.
Za wszystko łącznie płacę około 170 złotych - zapewne jak dołożę telewizję to będzie 220-240 ale będzie wszystko w Orange.
Tak naprawdę na VDSL były problemy takie jak tu w opiniach, ale na FTTH nie ma najmniejszego problemu. A zasięg w telefonach, jakość dźwięku, ceny dla stałych klientów usług konwergentnych są najlepsze w Polsce.
Polecam serdecznieZaletyNiskie ceny
Dobra obsługa
Brak limitu transferu na światłowodzie
Gwarancja 100Mbps nawet więcej
Bardzo dobry zasięg i jakość rozmów i internetu
Ogólnie polecamWadyChyba brakMiejscowośćWarszawa -
~Johny / 2019-10-06 18:25
Mają gdzieś problemy z ich internetem, kazali wymienić router, wymieniony na model za 600 złotych problem z internetem Wadybrak zalet
najgorsza dostepna usługaMiejscowośćOstrów Wielkopolski -
~Johny / 2022-12-02 18:05
Nie jestem zadowolony. Częste awarie po stronie orange. Nie można dodzwonić się na infolinię. Pokazuje, że w jakimś oknie mam aktywny czat, co nie jest prawdą. Brak widocznych opinii na stronach googla ZaletyZero zaletWadyStabilność łącza, upierdliwa weryfikacja podczas próby zgłoszenia błędu. -
~JOJO / 2020-08-19 13:39
ZŁODZIEJE i krętacze ,najpierw rozmawiasz ze sztuczną inteligencją ,pieniądze za rozmowę pobierają a i tak nic nie załatwisz,trzeba się prosić o rozmowę z żywym człowiekiem który powie ci że pieniądze może wrócą na konto za tydzień ZaletyBRAKWadyWSZYSTKO ZŁODZIEJE I OSZUŚCIMiejscowośćMAŁOPOLSKA -
~Jojo / 2023-06-30 18:49
Totalna sciema. Po doladowaniu za 30zl internet konczy sie po 14dniach. I nie wazne ile sie go uzywa i ze wlacza sie tryb samolotowy na jakies 10g dziennie. Oszusci. I naciagacze. Nie polecam. -
-
~jolo / 2019-01-07 00:40
Beznadziejny internet.Rozłacza się co chwila. Czekam do końca umowy i zmieniam to badziejstwo. ZaletyŻadnychWadyI to jakie !MiejscowośćMiedziana -
~Jonek / 2019-09-16 21:46
Katastrofa. Co chwilę nie chodzi i się zacina. Rezygnuje. ZaletyBrakWadyDużo by wymieniać -
~jopek / 2024-01-16 18:46
Głupie gówno
Szkoda gadać co chwile go nie maZaletyNie maWadyCiągle go nie ma. 1MB/s pobierania w dupę se wsadźcie, chociaż ping dość dobryMiejscowośćStrzegom -
~Jorbek / 2020-06-03 13:34
Nie polecam totalnie internetu z tej sieci to jest karygodne że tylko jedno urządzenie mobilne jest połączone i w grze się cofam ciągle a o pingu już nie wspomnę. Totalny shit! i nie pozdrawiam sieci Orange. ZaletyBrak zaletWadyZacina w wielu grach na komputerze jak i na telefonie czy tablecieMiejscowośćŻary
strona 41 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- nastepna »