Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 1705 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.37
  • Obsługa klienta
    1.58
  • Cena
    1.63
  • Parametry
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.19
  • Oferta
    1.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Komandos / 2014-08-05 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam!!!! Nie polecam korzystania z usług Orange, ponieważ oni są mili gdy kupujesz u nich jakąś rzecz, ale gdy już coś się zepsuje to dzwonisz tak jak ja na infolinię i czekasz na naprawę usługi Neostrady 2 miesiące (miał być miesiąc według infolinii) i dostałem odszkodowanie w wysokości 305zł. Moje pierwsze wrażenie to zadowolenie, ale gdy otrzymałem rachunki do zapłaty za te miesiące co nie miałem usługi i na infolinii powiedziano mi, że mam je zapłacić
    ZaletyBrak
    WadyNie dbania o klienta!!!
  • ~menmom / 2013-04-30 15:10
    Ocena: 1.25 / 5
    Kompletne dno, 3 numery, telefon stacjonarny, internet + tv = zero szacunku dla klienta, same problemy, setki składanych reklamacji. Zdecydowanie odradzam tą sieć.
    Zalety-----
    WadyPraktycznie same wady, częste usterki, brak fachowego wsparcia technicznego, nieudolność konsultantów.
  • ~piorun / 2008-10-02 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem to badziewie w sierpniu nie wiedząc dokładnie co mnie czeka.Od samego zakupu po dzień dzisiejszy mam problemy z połączeniem i przerywaniem,a komunikatory nie chcą działac mimo zasięgu 3G+max.wielokrotnie zgłaszałem reklamacje dokłednie opisując usterki i nic rozkładają ręcę.Moi znajomi mają te same problemy i też walczą aby to naprawili ale oni nie wiedzą jak.DLATEGO PRZESTRZEGA WSZYSTKICH ,KTÓRZY ZAMIERZAJA KUPIC ORANGE FREE-NIE KUPUJCIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!BO JA ŻAŁUJE ZAKUPU JAK CHOLERA.
    Może ktoś jest nam biednym wstanie pomóc???
    Zaletybrak
    Wadyza mało miejsca żeby je wyminic
    3 miesiące
  • ~vir / 2009-05-19 20:29
    Ocena: 1.25 / 5
    Warszawa Praga - co prawda ni cierpię na syndrom 'strona ładuje się po 15 minut', ale łączę jest niesamowicie niestabilne czasem działa 2 h, czasem zrzuca co 10 minut, bywa że przez 30 minut w ogóle się nie chce połączyć (nie mydlić mi tu oczu restartami). Ściąganie patcha do wowa (ok. 600 mega) do godziny 22:00 idzie prędkością modemową 2-4 kB/s , po ok. 22:00 już przyzwoicie ok 54 kB/s. Do przeglądania stron czy poczty się nadaje, na łącze backup też.

    Do gry typu massive muliplayer online w ogóle. Do 22:00-00:00 opóźnienie nie spada poniżej 2500 ms. Raidowanie praktycznie niemożliwe, pvp zanim zobaczysz że ktoś cie atakuje już nie masz 50% HP. Festiwal - nie licz, że się w ogóle zalogujesz do stolicy, na BG przez półgodzinny będziesz oglądać You've been disconnected from server'.
    Mam oragne free. Kumpel bardzo chwalił sobie swoje BC, wypożyczył mi dla porównania jakości - przetestowałam i wyszedł porównywalnie, niewiele mniejsze opóźnienie, ale w dziwny sposób na BC obniżył się fps z ok.30 do 7-14 :| przynajmniej połączenie się nie rwało jak w OF
    Playa i iPlusa nie miała przyjemności testować, ale pewnie wyszło by też mniej więcej tak samo.

    Na Neo 512 w ogóle nie mam takich problemów...
    Zaletynadaje się na łącze backup
    Wadyniestabilne
    duże opóźnienia
    jakoś nieadekwatna do ceny
    niamal 2 lata
  • ~Żofia / 2015-11-19 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na ORANGE!!!! Naciągają ludzi na pieniądze, fałszują zobowiązania i od razu robią cesje do firmy windykacyjnej. Ich konsultanci nawet nie ukrywają tego, ze to sa TYPOWE praktyki tej firmy. Nie polecam i bardzo przestrzegam!!!
    ZaletyZadnych
    WadyOszuści, naciągacze, po prostu mafia
    Miałam prze okres testu technologii światłowodowej
  • ~Adziam / 2014-10-28 08:55
    Ocena: 1.00 / 5
    NIGDY WIĘCEJ ORANGE !!! Przedłużyłam umowę w Orange i zakupiłam nowy telefon Samsung galaxy trend. Ekran zaczął migać po jednym dniu. Udałam się do salonu, w którym zrobiłam przedłużyłam umowę i co? I nic nie załatwiłam. prosiłam o wymianę zepsutego aparatu, a tu pani powiedziała, że mogę go oddać do naprawy. Dobre sobie, nowy telefon już naprawiany. Powiedziałam, że nie chcę naprawianego, tylko wymianę na nowy. Niestety nawet nie mieli zastępczego na czas naprawy.W największym salonie we Wrocławiu! W innym salonie owszem dali mi zastępczy, ale od ponad dwóch tygodni dzwonie i pytam kiedy dostanę telefon. I oczywiście wymieniam korespondencję z siecią Orange. Niestety traktują człowieka jak natrętnego klienta. A na moje pisma odpowiedzieli, że oni skończyli na ten temat się wypowiadać. A już szczytem ignorancji była informacja z salonu, że mam sobie wydzwaniać do kuriera, to on mi powie kiedy przywiezie aparat do salonu! Ignorancja również ze strony władz spółki jest zadziwiająca. Olać klienta, to dewiza Orange. LUDZIE OMIJAJCIE ORANGE WIELKIM ŁUKIEM!!!
    Zaletybrak
    Wadymigający ekran po dniu używalności.
    miałam dwa dni, 288 zł.
  • ~Archi76 / 2013-03-12 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    zgodze sie z opinia ze to zlodziejstwo.........placi sie za cos czego wcale nie ma
    Zaletyzero zalet
    Wadysame wady
    mam go rok..............i jak tylko skonczy sie umowa nie przedluzam
  • ~Dolores / 2013-01-29 14:39
    Większego złodziejstwa nie ma nigdzie.
    Nawet po zerwaniu umowy i uregulowaniu wszystkiego ( zerwanie umowy + abonament) opłaty im sie dalej kocą po 2 m-cach !
    A TEN INTERNET NIE DZIAŁA CIAGLE SIĘ ROZŁANCZA
    Wadynie dajcie sie wrobic w internet z Orange
  • ~Jack / 2015-10-08 21:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam. Dobijająca jest niesłowność pracowników (doradców) firmy Orange. Mija kolejny okres mojej kolejnej dwuletniej umowy. Chciałem przedłużyć umowę z nowym telefonem, gdy zadzwonili do mnie 4 miesiące przed końcem umowy. Chciałem się wówczas jeszcze dzień zastanowić, niestety ten 1 dzień skutkował już brakiem wybranego modelu w magazynie. Nie chciałem przepłacać, umówiłem więc się z doradcą, że zadzwoni jak tylko będzie telefon w magazynie lub najpóźniej za tydzień, abym wówczas zdecydował się na co innego. Niestety, nie zadzwonił przez kilka tygodni. Pytania na czacie o to, czy i kiedy będzie dany model, kończyły się odpowiedziami, że oni nie mają takiej informacji. Zgłoszenia internetowe z prośbą o kontakt doradcy pozostawały bez odpowiedzi. Kiedy zadzwonił akurat jechałem samochodem, zapewnił mnie ze zadzwoni za 15 minut - nie zadzwonił. Zgłoszenia spraw w Internecie na stronie Orange zostały szybko opatrzone przez Orange komentarzem "zamknięte" chociaż nie załatwili sprawy. Wniosek: doradcy tej firmy oszukują bardziej niż nasi politycy. Unikać firmy jak tylko można. Szukać kontaktu z innymi firmami.
    Zaletybrak zalet, brak jakiegokolwiek plusa
    Wadysame minusy
    kilkanaście lat, opłaty miesięczne około 120 złotych
  • ~JOGAS / 2014-11-01 16:06
    Naciągacze i tyle.Jeśli wziąłeś internet w promocji,to albo szybko skończy ci się limit danych w bardzo dziwny sposób i będziesz musiał dodatkowo dokupić, albo podeślą ci trochę płatnych smsów, które niby zamawiałeś ,i tego typu podobne rzeczy. ORANGE przecież zawsze musi wyjść na swoje. Reklamacja??? - z ich strony jest zawsze wszystko ok.
    Więc jeśli ktoś nie chce się z nimi szarpać i wiecznie składać reklamacje to zdecydowanie odradzam. Wcześniej miałem neta w t-mobile- było drożej ale bez żadnych problemów
    Zaletybrak
    Wadynaciąganie i oszukiwanie klientów
    styczeń 2014 24,95zł miesięcznie
  • ~jw2332 / 2014-07-11 08:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zawiedziony, odradzam wszystkim kontaktu z konsultantkami Orange. To co oferują w rozmowie telefonicznej nie jest wiążące przy wystawianiu faktur. Fakturę otrzymałem o 100 procent wyższą niż było ustalone w rozmowie - w sprawie nowej oferty. Firma Orange nie chce anulować umowy, twierdzi, że to co mówiła kansultanka jest nieważne, mimo że posiadają przecież nagrane rozmowy. Jedna wielka nieuczciwość. Wycofałem z tej firmy już trzy telefony na kartę, kolejne będą telefony na abonament. Odradzam wszystkim, proszę uważać, i nie wierzyć w to co usłyszycie w rozmowie telefonicznej.
    Wadywprowadzanie w błąd klienta przez konsultanki, wielkie rozczarowanie odradzam
  • ~Konsument / 2013-12-14 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałem umowę 10 pażdziernika 2013 a sieć CDMA zaczęła działać dopiero na początku grudnia . Dlaczego ? ponieważ gdy przedłużyłem umowę z firmą w/w i myślałem że będzie wszystko ok. na tej samej zasadzie jak w poprzedniej umowie przynajmniej tak twierdzili w salonie orange ale okazało się inaczej. A więc w grudniu zadz. do biura obsługi, okazało się że sieć CDMA nie była włączona co mnie wogólę żdziwiło ponieważ w umowie było napisane GPR i CDMA będzie działać , zdziwiłem się ponieważ za internet płaciłem w całości przez 3miesiące , rozważaliśmy rozwiązać umowę , mieliśmy do tego pełne prawo (strona firmy orange nie wywiązała się z umowy) ale po co nam było rozwiązywać umowę , a więc "chodzi o zasadę" tzn. co do konsumenta należało zrobiliśmy (fakt zgłosiliśmy do ochrony praw konsumenckich, ponieważ rachunki były płacone w całości a nie za pół umowy, tak jak w/w działała tylko sieć GPR a CDMA nie). W umowię mam 15GB limit,na poprzedniej umowie szczęśliwe godz. działały natychmiast bez żadnych dodatkowych opłat a tutaj się okazało że w ciągu nocy szczęśliwe godz. nie zostały włączone również, dla mnie , klienta jest to absurd ponieważ warunki umowy nie powinny się zmienić od poprzedniej, a wręcz przeciwnie miały się polepszyć tak twierdzili w salonie . Szczęśliwe godziny nie działały w nocy i limit 15gb został wykorzystany w ciągu 4dni. Teraz natomiast szczęśliwe godziny zostały włączone , oczywiście za dodatkową opłatą . W dniu dzisiejszym napotkałem kolejny problem - internet , sieć CDMA automatycznie wyłącza się po kilku minutach , połączenie internetowe jest zamykane, a w dzień działa jak się należy , czy to tylko dlatego aby użyt. konsument jak najwięcej transferu wykorzystał po za szczęśliwymi godzinami , w ciągu dnia, Jest to możliwe ponieważ tak jak wspomniałem wtedy gdy obejmują szczęsliwe godziny internet przestaje działać jak się należy, a przez te kilka minut które internet w orange działa to prędkość jest śmieszna dochodzi do 80kb/s a w dzień dochodzi do 250kb/s. Jedno jest pewne gdybym nie interweniował , nie upomniałbym się o usługi które powinny być włączone natychmiast , tak jak jest w umowie napisane to zapewne do dziś nie miałbym włączonej sieci CDMA , tak samo jest z usługą "szczęśliwe godziny" gdybym nie zadzwonił do dziś bym płacił za nic. Zresztą jeśli o mnie chodzi , nie ważne co będą proponować ja z ich usług nawet za darmo nie skorzystam ,ponieważ jest to strata czasu dla mnie. Warto przed kupnem zapoznać się z opiniami dotyczącymi jakiejś firmy, gdyby moja mama to zrobiła na pewno nie byłoby żadnego problemu ponieważ nie skorzystałaby z usług tej firmy. Ja korzystam od innego dostawcy internetu i jestem zadowolony , od 6lat mam z nimi umowę i jakoś nigdy nie miałem problemu z internetem mobilnym . Nigdy nie musiałem dzwonić do obsługi klienta , pl..s dzwonił do mnie w celu zakupienia dodatkowych usług , ulepszenia usług. Mój internet mobilny w tej sieci stał się jak bezprzewodowe stałe łącze mam 25gb i szczęśliwe godziny od 21 do 9 bez opłat dodatkowych, ale tak jak wspomniałem umowę zawarłem z nimi 6lat temu a warunki ustaliłem indywidualnie . Niestety teraz jest problem z orange zamiast wnuczce pod choinkę kupić psp to moja mama podaruje jej internet, NIEMOBILNY SIECI ORANGE I tylko dlatego że ona mniej korzysta z internetu , gdyby więcej korzystała z netu zapewne nawet by ten niemobilny internet nie nadawałby się pod choinkę, a co do samej umowy z Orange na szczęście 2latka szybką minął , teraz moja mama nawiąże współpracę z inną firmą , dostawcą internetu.
    Zaletyżadnych najgorsza sieć
    Wadyzasięg , szczęsliwe godziny płatne , jeśli włączone szczęśliwe godziny są to i tak w nocy nie działają ponieważ internet sam się rozłańcza po kilku minutach a przez te kilka minut które chodzi to prędkość nie przekracza uwaga 80kb/s
    przedłużyłam umowę z nimi poprzednia umowa była tańsza i lepsza pomimo ograniczenia 5gb transferu teraz mam 15gb i płacę 59zł a internet prawie wogóle nie działa korzystam z ipl...s tam nie ma lipy
  • ~Martitka / 2015-05-08 19:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem w orange 11 lat...i mam dosc...teraz konczy mi sie umowa i daja mi beznadziejna oferte....obecnie mam 2000sms to w nowej ofercie chca mi dac 200...parodia. . Co do internetu to na moje rzadkie stosowanie predkosc daje rade...ale sciaganie filmu to masakra...
    11 lat
  • ~mikolaj439 / 2015-05-30 02:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, ciągłe problemy z łączem. Zrywanie internetu, prędkość pobierania po 50kbs. Przy 150 zł miesięcznie. Kpina. Orange powinno pomyśleć o zmianie branży bo do dystrybucji internetu się nie nadaje.
    Zaletybrak
    rok, 150zl/msc
  • ~xyz / 2015-10-24 21:28
    Oszuści i złodzieje, naciągają na każdym kroku, doliczając za byle co opłaty do abonamentu.nie uwzględniają reklamacji
    ZaletyBRak
    WadyNAliczają dodatkowe opłaty
    miesiąc
  • ~Adam / 2015-04-07 20:29
    Policja wyłapuje oszustów na wnuczka a państwo daje przyzwolenie firmą które oszukują przede wszystkim starszych.
    Moja Mama po 70, dzwoni do niej ubezpieczyciel nie wiem z ramienia orange ubezpieczenie pzu i wmawia natręt żeby założyła ubezpieczenie grupowe, natręt pzu nie słucha co się do niej mówi, że ktoś posiada ubezpieczenie że ktoś nie skorzysta. Ustawia rozmowę podejrzewam musi to być ktoś po psychologii o piękna polsko, oszust psycholog, ale co następuje kieruje rozmową tak aby osoba niezainteresowana w końcu powiedziała TAK nie musi dotyczyć to zgody na ubezpieczenie, dokładnie pada pytanie czy mogę przesłać regulamin aby Pani się zapoznała wtedy jest to TAK. Mija 4 miesiące patrzę na rachunek bo to starsza osoba ma prawo wierzyć że jest wszystko okey mało ludzie czasów PRL mają zaufanie do dużych instytucji typu telewizja słynny abonament, TP dla nich dalej a jest orange nie wspomnę o pzu z tradycjami a dziś szmaty, i widzę 12 zł skąd do czego dodatkowa opłata za ubezpieczenie na które nikt nie wyraził zgody mało tego rachunek orange za telefon abonament nie dzieli się na części usługowe i ubezpieczeniowe że trudno zauważyć różnicę, kwota nie jest tak duża żeby od razu analizować.
    Gratuluję firmie orange za współpartnera pzu i że dopuścił się dopuścić oszustów LUDZI.
    Gratuluję firmie pzu za tradycję w umiejętnościach oszukiwania LUDZI.
    Gratuluję nieudacznikom co dają przyzwolenie na powyższe zarzuty.
  • ~Agsik / 2013-11-05 08:47
    Nikomu nie polecam Orange Free. Mieszkam kolo Łodzi i mimo, ze na modemie pokazuje pelny zasieg transmisja danych to.... 40 kilo.
    Nawet wyszukiwarka google sie nie chce zaladowac.
    Oczywiscie Orange reklamacje odrzucili.
    Zaletynie ma zalet
    Wadysame wady, bo nie dziala
    juz sie męcze 3 miesiące
  • ~Bea / 2012-09-25 22:31
    JA tez podisałam umowe z tymi dziadostwem i mam super modem huawei e587 że zeby sie połączyc z internetem to muszę około 100 razy wpisac pin, bo inaczej to w ogóle nie działa, obsługa w orange na jak najlepszym poziomie poniżej normy,
    Zaletybrak
    Wadywszytskie możliwe
    zbyt długo, ale mam kiepską umowe na 24 miesiące
  • ~buli23x torun / 2011-11-05 22:33
    Ocena: 1.00 / 5
    to skandal, Jutro kończy mi się 2 letnia umowa - 2 lata nerwów i niedogodności. Ten Orange tzn Free to POMYŁKA. przetrzegam i nie polecam !
  • ~FeniX / 2012-11-25 21:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam.
    Mam internet orange free 3g z modemem HUAWEI E173, i powiem tylko tyle , że przez pierwsze 3-4 miesiące było ok a potem zaczęły się same problemy z modemem i transferem powiem krótko nie opłaca się moim zdaniem to już wole internet z neostrady tp z modemem speedtouth ponieważ nie ma ograniczenia transferu oraz nie zacina sie tak jak internet z orange.
    Wadyograniczenie trasferu, zacina się co 3 sekundy, wysoki ping
    mam go około 7 miesiecy kupiłem go za 70 zł
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4534
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4745
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3983
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3079
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2637
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2041
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307