Miałam kartę z debetem w tym banku. Korzystałam z niej i wpłacałam na konto regularnie wymaganą sumę 1/6 wysokości debetu. Nagle debet został zamknięty a sprawa skierowana do firmy windykacyjnej Kruk. Jednak bank nie poinformował mnie w żaden sposób o zamknięciu konta z debetem (brak wiadomości sms, mail, powiadomienia w aplikacji). O zadłużeniu w wysokości 10 tys. dowiedziałam się z smsa od kruka. Kiedy chciałam wyjaśnić sprawę w oddziale banku, okazało się że pracownik nie jest w stanie udzielić mi żadnej informacji, gdyż "dług został sprzedany do kruka" (co okazało się nieprawdą - dług wcale nie został sprzedany, a kruk działał na zlecenie banku). Moja wina, że nie przypilnowałam daty wygaśniecia umowy i warunków jakie muszę spełnić aby umowa o debet została automatycznie przedłużona na kolejne 12 miesięcy. Ale sposób w jaki bank traktuje klientów w takich sytuacjach jest skandaliczny. Dodam, że posiadałam w banku także kredyt gotówkowy, który regularnie spłacam, posiadałam więc wiarygodność finansową. Całość zadłużenia spłaciłam po kilku dniach poprzez kruka i oczywiście nie dostałam znowu żadnego potwierdzenia z banku. Bank zarobił dzięki braku komunikacji ze mną ok. 150 zł (odsetki za okres od wygaśniecia umowy do momentu spłaty, czyli ponad tydzień). Za wydanie zaświadczenia o spłaceniu zadłużenia muszę zapłacić kolejne 20 zł i cierpliwie czekać na przysłanie go w formie listownej z centrali. Ostrzegam przed tym bankiem, jako stosującym nieuczciwe praktyki wobec klientów. Na koniec dodam, że dodzwonienie się na infolinię zajmuje dużo więcej niż obiecywane 10 minut. Nie polecam! Zaletyniskie oprocentowanie
Wadynieuczciwe praktyki, brak transparentności, utrudniony kontakt