Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Getin Noble Bank opinie

Ocena na podstawie 9 opinii

4.17 / 5

  • Obsługa klienta
    4.00
  • Oferta
    4.25
  • Prostota obsługi
    4.25

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 1
  • ~Jan / 2020-05-31 20:54
    Ocena: 5.00 / 5
    wraz z żoną mamy u nich konto i kredyt, wszystko nam się podoba
  • ~Kostek / 2021-06-17 17:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Getin Noble, to zdecydowanie bank z najbardziej interesującą ofertą. Lokaty bez zbędnych warunków, co przyciągnęło mnie jako klienta. Bank z chęcią polecę.
    Zaletylokaty, obsługa
    Wadynie ma
  • ~Lukas / 2020-01-04 23:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepszy bank. Szybko, tanio, zawsze wszystko działa a nie jak u konkurencji wiecznie awarię albo przerwy techniczne. Darmowe konto to wielki plus i darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów. Aplikacja na telefon super fajnie gdyby dodali opcję doładowań cyklicznych telefonów na kartę. Infolinia szybka i kompetentna.
    ZaletySzybko, wygodnie i tanio. Rzetelni pracownicy nie opowiadają bajek jak w innych bankach.
    WadyBrak cyklicznych doładowań telefonu na kartę.
  • ~Maja / 2020-03-13 14:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Jako zadowolona klientka oczywiście polecę Getin również w sieci. :) Jestem z nimi od lat i cieszę się, że zmieniają się na lepsze. Jeszcze do niedawna zaklasyfikowałabym infolinię jako ich minus, ale obecnie ją naprawili i szybko się z nimi łączy. :)
  • ~marko / 2020-01-31 23:24
    Ocena: 5.00 / 5
    polecam ten bank nie mam nic do zarzucenia obsługa miła i wszystko załatwione bez problemu
  • ~Valeria / 2020-03-23 12:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Dla mnie najlepszy wybór, od lat jestem u nich i wiem, że nie zmienię.
    Zaletyoferta
    obsługa
    cena
  • ~Ed / 2020-01-03 19:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Trafiłem na lukę w aplikacji mobilnej banku, straciłem przez to pieniądze, s bank się na mnie wypiął. Nie oddali straconych przeze mnie pieniędzy, więc zrezygnowałem z ich usług.
    WadyOlewanie klienta, kolejki w placówkach.
  • ~Martyna / 2022-04-13 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam kartę z debetem w tym banku. Korzystałam z niej i wpłacałam na konto regularnie wymaganą sumę 1/6 wysokości debetu. Nagle debet został zamknięty a sprawa skierowana do firmy windykacyjnej Kruk. Jednak bank nie poinformował mnie w żaden sposób o zamknięciu konta z debetem (brak wiadomości sms, mail, powiadomienia w aplikacji). O zadłużeniu w wysokości 10 tys. dowiedziałam się z smsa od kruka. Kiedy chciałam wyjaśnić sprawę w oddziale banku, okazało się że pracownik nie jest w stanie udzielić mi żadnej informacji, gdyż "dług został sprzedany do kruka" (co okazało się nieprawdą - dług wcale nie został sprzedany, a kruk działał na zlecenie banku). Moja wina, że nie przypilnowałam daty wygaśniecia umowy i warunków jakie muszę spełnić aby umowa o debet została automatycznie przedłużona na kolejne 12 miesięcy. Ale sposób w jaki bank traktuje klientów w takich sytuacjach jest skandaliczny. Dodam, że posiadałam w banku także kredyt gotówkowy, który regularnie spłacam, posiadałam więc wiarygodność finansową. Całość zadłużenia spłaciłam po kilku dniach poprzez kruka i oczywiście nie dostałam znowu żadnego potwierdzenia z banku. Bank zarobił dzięki braku komunikacji ze mną ok. 150 zł (odsetki za okres od wygaśniecia umowy do momentu spłaty, czyli ponad tydzień). Za wydanie zaświadczenia o spłaceniu zadłużenia muszę zapłacić kolejne 20 zł i cierpliwie czekać na przysłanie go w formie listownej z centrali. Ostrzegam przed tym bankiem, jako stosującym nieuczciwe praktyki wobec klientów. Na koniec dodam, że dodzwonienie się na infolinię zajmuje dużo więcej niż obiecywane 10 minut. Nie polecam!
    Zaletyniskie oprocentowanie
    Wadynieuczciwe praktyki, brak transparentności, utrudniony kontakt
  • ~primax / 2015-01-03 13:17

    Ostrzegam przed grupa GETinBANK NOBLE Bank i LOKAT POWIĄZANYCH Z FUNDUSZEM Noble Securities 50/50(rachunek w noble bank-fundusze). Zawarłem taka lokate na 10% (przez swoje niedoinformowanie-i brak wiedzy n.t) ktora byla na krótki okres lecz pracownik nie poinformowal mnie że lokata jest tylko na krótki okres a fundusze sa na 4 LATA-(przeczytany regulamin za późno przez dodatkową lokate promocyjna:/ -niemozliwy sposób wypowiedzenia) (pieniadze zamrożone na 4 lata strata bo te pieniadze nie przyniosly mi zadnego zysku ,jedynie strate-za wykup fuduszy 1,95% od całości (po zakończeniu okresu 4 lat-pieniadze przepadają )Odzyskane tylko pieniadze wpłacone w dniu zawarcia lokaty minus opłaty za wykup funduszy. Pieniądze zamrożone na 4 LATA.
    Nie warto wierzyć doradcą:( Opinie pozytywne chyba sa pomyłką
    Wadybrak zysków
    4lata
strona 1 z 1
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1942
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1434
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 901
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 788
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 786
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4139
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3752
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2790