Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia (TV) opinie

Ocena na podstawie 186 opinii

2.10 / 5

  • Oferta
    2.36
  • Obsługa klienta
    1.93
  • Cena/Jakość
    2.06
  • Parametry
    1.67
  • Cena
    2.33
  • Niezawodność
    1.50

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ania / 2018-11-05 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia beznadziejna, brak możliwości dodzwonienia się. Nie polecam!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Anna / 2020-03-14 22:07
    Ocena: 1.00 / 5
    ścina się, jest niedostępna, mały wybór pakietów
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Anonim / 2022-06-06 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiona telewizja nie działa. Obsługa klienta mówi, że nic nie może zrobić, a to że nie działa "nie jest podstawą do rozwiązania umowy". Straszą karami za rozwiązanie umowy. TRAGEDIA
    ZaletyBRAK
    Wadynie działa
    MiejscowośćŁódź
  • ~antyfan_netii / 2016-07-21 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja historia, pod rozwagę:
    - skuszony dość ciekawą ofertą Internetu(100Mbps) + IPTV (Netia player po WiFi) postanowiłem podpisać umowę i umówiłem się na montaż
    - monter podłączył i sam Internet śmigał super ale nie IPTV - tu jakość była dużo gorsza niż się spodziewałem, a mianowicie sygnał pseudo HD tzn. niby w rogu był znaczek HD ale obraz to nie była "żyleta" jakiej się spodziewałem (a mam porównanie bo nie wypowiedziałem jeszcze wówczas umowy od starego dostawcy)
    - pomiary "bitrate'u" z router'a Netii do Netia Player utwierdziły mnie że coś jest nie tak gdyż przesył był często w okolicach 2.5Mbps a powinien, według mnie być na poziomie stałym i to pomiędzy 5-6Mbps (tyle idzie z talerza SAT np. NC++)
    - monter nie był w stanie odpowiedzieć dlaczego tak jest, nie był w stanie ani on ani ja uzyskać jednoznacznej odpowiedzi po kontakcie tel. z tzw. działem
    technicznym
    - nie odebrałem usługi i nie doszło do aktywacji, straciłem ok. 3godz. łącznie
    - napisałem o tym na forum Netii i zapytałem dlaczego nie informują w ofercie że to pseudo HD jest i dlaczego nie podają stałego bitrate'u na główne kanały chociaż żebym wiedział wcześniej z jaką jakością będę miał do czynienia. Pan rzecznik Netii odparskął tylko na email prywatnie w stylu że czepiam się i że 99% użytkowników nie ma pojęcia co to video bitrate jest... no cóż ja wiedziałem akurat, mój pech...
    - postanowiłem się upewnić że umowa nie doszła do skutku i skontaktowałem sie telefonicznie z BOK, gdzie potwierdzono że usługa nie jest aktywowana wobec czego umowa jest automatycznie rozwiązana (podpisałem wcześniej z tzw. przedstawicielem który to potem umówił na montaż dopiero) i wszystko jest okay i nic nie musze robić (tzn. wysyłać pismo o rozwiązanie etc.)
    - po 3 miesiącach dostałem fakturę za sprzęt tj. 450zł za Netia player... Oczywista pomyłka pomyślałem i ponownie wykonałem telefon, informując że nie odebrałem przecież nic od Netii, a na pewno nie podpisałem żadnego odbioru więc nie wiem czemu mnie fakturują na 450zł
    - Pani na infolinii wyjaśniła że to pomyłka i że jest już okay
    - Po półtorej roku dostaję wezwanie do zapłaty od windykatora. Zgadnijcie za co ? Tak za Netia Player, 450zł.
    -Zadzwoniłem kolejny raz do Netii, Pani poinformowała że sprawdzi i szybko oddzwoni...
    -Jako że nie oddzwaniała zadzwoniłem raz jeszcze sam. Tym razem zapytałem na jakiej podstawie windykują i czy mają podpisany przeze mnie odbiór sprzętu. Pani powiedziała że nie, nie mają ale musi sprawdzić z magazynem co się stało z tym Netia Player'em... Zdębiałem i trochę skonfundowany stwierdziłem że mnie to za bardzo nie interesuje i to ich wew. sprawa jest ale dalej nie wiem dlaczego mnie windykują.. Suma summarum Pani łaskawie potwierdziła że może co najwyżej przyjąć reklamację która to zostanie rozpatrzona w 14 dni. Zażyczyłem sobie potwierdzenia na email ustaleń, numeru reklamacji aby przesłać do windykatora. Pani stwierdziła że to niemożliwe... Co najwyżej sms i faktycznie dostałem że reklamację przyjęto a tam ani numeru ani żadnej referencji w jakiej sprawie itp.
    -No cóż pomyślałem skoro firma sprzedaje pseudo usługę to i pseudo BOK mają który nie ogarnia podstawowych spraw i jest totalnie przypadkowy, nie mają żadnych procesów, żadnej informacji zwrotnej, żadnego potwierdzenia ustaleń, żadnej ciągłości sprawy, przypadkowe osoby i przypadkowe odpowiedzi.. normalnie ręce opadają. choć oczywiście jest na początku rozmowy że "może być nagrywana w celach poprawy jakości obsługi..."
    - Sprawa jest w toku i oczywiście nikt nie poinformował windykatora że klient złożył reklamację a ten dalej dzwoni...

    Bardzo ciekawy business model i podejście do klienta prawda ?
  • ~Artur / 2022-06-07 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    DZIADOSTWO,DZIADOSTWO,NIKOMU NIE POLECAM TEJ KABLOWKI!!!
    ZaletyZadnych
    WadyBłąd odczytu
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Betty / 2018-08-03 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie jestem po rozmowie z pracownikiem internetii - spółki która w ramach netii zawiera umowy o internet i telefon. Od 2014 r. nie mam żadnej umowy na swoim E-bok, żadnego oświadczenia, podpisanego przeze mnie. Wszystko podpisywane jest przez telefon. Przestrzegam, przed tą firmą, ponieważ nie jest profesjonalna. Miałam umowę na czas nieokreślony, przy podpisaniu następnej mam już na 24 m-ce. Oszustwo jak ich mało. Potwierdzenia podpisania umowy otrzymałam na maila i co się okazało nie ma daty zawarcia umowy, ale jest data kontaktu telefonicznego i okazało się to nie jest data wiążąca. Czyli nie podpisałam umowy w grudniu tylko w styczniu a obowiazuje od lutego. Właśnie czekam na udostępnienie rozmów i dokumentów wszystkich od 2012 roku. U nich mnie kosztował internet z telewizją 130 zł, gdzie na rynku w takiej ofercie jest wszystko na maksa,a jak się spóźńiłam 2 dni zapłaty za rachunek, zwyczajnie zapomniałam, to już mi wyłączali neta. Tragedia. Ludzie piszecie tyle negatywnych opinii, dlaczego nie zgłaszacie do UOKiK, jakby każdy niezadowolony klient wysłał taką informację to firma przynajmniej będzie miała kontrolę w sprawie zawieranych umów, które są naginane.
    Zaletyżadnych
    Wadymożna tylko wymieniać coraz wiecej
    MiejscowośćWrocław
  • ~camil / 2018-09-06 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwonie od 2 dni na infolinie i nic. TV Zacina sie, NIE POLECAM !!!!
  • ~Celina / 2023-10-01 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Po pierwsze słaba jakoś internetu zawyżone rachunki mam 70 zł a przychodzą po 120 obsługa telefoniczna tragedia nic nie wiedzą zamawiam Disney to się nie doczekałem i musiałem zrezygnować wyprzyczylem premium za 25zl na miesiąc to po 10 dniach wyłączyli a zapłacić musiałem z miesiąca na miesiąc coraz gorzej filmów też nie idzie wypożyczać wyskakuje kod 1320 i oni nie wiedzą co to jest śmiech na sali
    Zaletyctyleda@gmail.com
    Wadyctyleda@gmail.com
    MiejscowośćChorzow
  • ~D**a / 2023-01-02 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Telewizja kiibel....kibel kibel kibel.,.......... Kibel i kibel nic nie działa
    Nagrania nie dzialaja biorą dobre pieniądze za ch***** uslugi ????????
    MiejscowośćŁódź
  • ~Dariusz / 2021-10-16 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Tv przerywa, znikają kanały, a dodzwonić się na infolinie graniczy z cudem
    ZaletyBrak
    Wadyoszuści naciągacze
    MiejscowośćJelcz-Laskowice
  • ~ddde / 2021-12-13 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    TO SĄ JAKIEŚ ŻARTY AWARIA INTERNETU ZGŁOSZONA TYDZIEŃ TEMU I DALEJ NIE POTRAFIĄ NAPRAWIĆ, PRZEWIDYWANY CZAS NAPRAWY DO 22 GRUDNIA, PRAKTYCZNIE MIESIĄC JESTEM BEZ INTERNETU, OBSŁUGA KLIENTA LEŻY NIE POTRAFIĄ POMÓC, IGNORUJĄ KLIENTA
    ZaletyŻADNYCH
    WadyWSZYSTKO
    MiejscowośćKalwaria Zebrzydowska
  • ~Doma / 2022-04-01 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Tv zacina się prawie codziennie, oglądanie to udręka! Odradzam każdemu usługi z tej firmy.
    MiejscowośćKraków
  • ~Dorcua / 2020-12-30 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Place za telewizje bez umowy bo się skończyła już nie oglądam telewizji bo niemam jej ani Internetu zawsze były jakieś problemy z NETIA
    zapłaciłam dwa rachunki za miesiąc Grudzień w dniu 24 grudnia w wigilię wyłączyli mi telewizje oraz Internet A pieniążki i to nie małe za fakturowali sobie już za styczeń co niemam rachunku Nawara A telewizji jak nie ma tak niema
    To za co ja płacę
    Pan mi powiedział z biura obsługi że to się tak płaci jak za samochód na parkingu jest stoi to płacisz tylko ze umowa już się skaczylam i bez powiadomienia czy przedłużam ja czy nie
    Nie polecam absolutnie NETII
    Korzystałam dwa lata zawsze rachunki oplacilam z jedną faktura tylko tylko były dokładnie potwierdzenia zapłaty
    Tak się traktuje swoich abonamentów
    Pozdrawiam wszystkich.....
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Dorota / 2023-12-25 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety bardzo często są awarie, dodzwonić się jest bardzo trudno. Nie radzę podpisywać umowy.Dzis są Święta i jesteśmy bez telewizji, ciągle jest tylko o odpowiedz awaria w rejonie. Jeżeli ktoś ma zamiar w to się pakować to będzie się męczył jak my. Składam dziś reklamacje , chociaż i tak to nic nie daje.
    ZaletyŻadna
    WadyBrak możliwości oglądania tv, słaby Internet.
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~ffwfw / 2021-08-01 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    non stop internet nie działa czieżko sie dodzwonic do obsuługi każa czekac 48 h po czym i tak problem nie ustaje..
    Zaletyzadne
    Wadynetia sa to jest wada
    Miejscowośćkielce
  • ~Filim / 2022-11-30 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Mecz Polska Argentyna nie do obejrzenia korzystając z setupboxa Netii (stacjonarniebpodłączony przez światłowód). Rwany obraz i dźwięk przez 90 minut.
    To samo na wcześniejszych meczach reprezentacji z TVP.
    Jakość usługi wczesne lata 90te.
    MiejscowośćKraków
  • ~Fisiek / 2018-07-14 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza jakoś usług. Nie mówię tego pod wpływem emocji ale oni odstają nawet od firmy krzak jaką jest Multimedia. Nie pozdrawiam jak czyta to ktokolwiek odpowiedzialny za prowadzenie usług tej fIRMY.
    ZaletyŻ A D N Y C H
    Wadymożna tu wymieniać wszystko.. jakoś, niezawodność, profesjonalizm pracowników, dostępność infolinii, stabilność BRAK PLUSÓW
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Hess / 2018-08-23 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam!!! Podczas zgłoszenia przeprowadzki partacz z infolinii czegoś tam nie zaznaczył i na 2 tygodnie wyłączyli nam TV. Dzwonię do nich i mówię że to ich pracownik spartolił sprawę więc teraz powinni grzecznie przeprosić i w 5 minut włączyć z powrotem skoro to jedno kliknięcie w systemie a babsko z infolinii do mnie że muszę złożyć reklamację którą rozpatrzą za 2 tygodnie ale to nie ma sensu bo za dwa tygodnie i tak już będę na nowy adresie. Rozwiązuję z nimi umowę z powodu nie dotrzymania warunków!!!
  • ~Jacek / 2017-11-26 20:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo zawiedziony od początku wymieniali mi dwa razy dekoder,obraz oraz internet się zacina,cena też jest wygórowana,obsługa klienta to już tragedia
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćRybnik
  • ~Jack / 2020-06-20 21:32
    Ocena: 1.00 / 5
    SYF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tragiczny internet, telewizja się zrywa dziadostwo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletyzero syf !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wadymiliony syf !!!!!!!!!!!!!!!!
    MiejscowośćLublin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2245
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1610
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 717
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 604
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 463
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 304
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4269
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4149
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3763
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807