strona 99 z 161
-
~Edyta / 2011-08-22 12:40Ocena: 1.00 / 5
Szanowni Państwo, bardzo proszę pisac na mój adres wedd@onet.eu. Musimu wystosowac pismo zbiorowe do Głównego Rzeczniika Praw Konsumenta aby móc zerwac umowy z Netią lub obniżyc abonament do 1/3 kwoty. Netia nie ma prawa brac pieniędzy za coś czego nie jest w stanie dostarczyć, codziennie wyłączają internet gdyż remontują sieć albo są to awarie - ja tak myślę. Sadze, że wymigują sie awariami, ponieważ gdyby przyznali sie do remontów i wyłączania nam internetu i telefonów, musieliby za te przerwy na łączach nam zapłacić a oni wolą mówić, że to awaria. Ja otrzymuje od Netii pisma, że nie można przyjąć reklamacji skoro internet nie ma przerwy powyżej 12 h na dobę. Jednak skoro CODZIENNIE ma kilka razy przerwę w dostarczaniu internetu i linii telefonicznej to takie tłumaczenie nie dotyczy tej sytuacji. Ludzie, my nie wykupiliśmy internetu na kilka godzin dziennie, na jakąś część abonamentu tylko na 24h a skoro dostarczają nam częściowo to nich biora tylko część pieniędzy. Zgłaszam awarię, nazajutrz dzwoni facet z Netii gdy w ciagu dnia internet już akurat działa i oni twierdzą ze już awarii nie ma. NASZA AWARIA NAZYWA SIĘ - CODZIENNE PRZERWY W DOSTARCZANIU INTERNETU I TELEFONU i tę awarie Netia musi usunąć a nie pojedynczą przerwę bo pojedyncza przerwa to nie awaria w naszym przypadku. A poza tym jak zgłosic awarię jesli jednocześnie nie działa telefon? PRZEKOPIUJCIE SOBIE TĘ MOJĄ OPINIE I WYŚLIJCIE NA ADRES uokik@uokik.gov.pl z prośbą o załatwienie tej sprawy i żądaniem od Netii obnizenia abonamentów lub natychmiastowego zerwania umków!!! opiszcie jak traktują nas konsultanci oprócz tego w każdym mieście jest Rzecznik Praw Konsumentów i napiszcie też do Netii o ich adres internetowy bo z ich strony można tylko wyslac formularz kontaktowy na który czasami nie odpisuja i nie mamy dowodu na to ze wysylalismy pisma do nich i RÓBCIE WSZYSTKO NA PISMIE -
-
~Edyta / 2022-08-02 12:09Ocena: 1.00 / 5
Na samą prędkośc internetu nie można narzekać. Moi rodzice bardzo długi czas korzystali z Netii. Przy jakichkolwiek zmianach został dosyłany kolejny dekoder. Brak obsługi techincznej dla starszych ludzi był wielkim utrudnieniem. Rachunki były regularnie płacone. Przy rezygnacji wszystkie dekodery zostały odesłane na wskazany adres. Po miesiącu przyszła nota korygująca za nie rozliczenie się z dekoderów co było nieprawdą. ZaletyszybkośćWadybrak obsługi technicznej, niekorzystny dla starszych ludziMiejscowośćWarszawa (Bemowo) -
~El / 2022-09-06 14:22Ocena: 1.00 / 5
Naciągacze, oszuści. Nie wywiązują się z warunków umowy; nie mogą dostarczyć internetu a mimo to każą płacić przez kolejny rok za ‚usługi’ KTÓRYCH NIE DOSTARCZAJĄ, umowy tez nie da się wypowiedzieć lub rozwiązać bo wówczas kara jest ogromna. Nieludzkie podejście. ZaletyBrakWadyOszustwoMiejscowośćKraków -
~ela / 2009-12-08 22:19Ocena: 1.00 / 5
od miesiąca załatwiam
zakończyłam umowę z TP a po miesiącu, dwóch podpisanych umowach mówią mi że nie wiadomo czy mogą podłączyć internet
uważam, że to jest kpina z ludzi
przez telefon pracownicy są ordynarni
dopóki nie podpisałam umów dzwonili pięć razy dziennie, każdy z innej miejscowościZaletybrakWadywszystko, uważam, że macie za dużo klientów i nie możecie sobie poradzićnie udało mi się go jeszcze zdobyć -
~Ela / 2022-08-17 18:23Ocena: 1.00 / 5
Internet przynajmniej raz w miesiacu nie działa. Zgłaszanie usterek to porażka, konsultanci są niekompetentni, nie słuchają co się do nich mówi. Na naprawy usterek można czekać nawet dwa tygodnie i to upewniając się kilka razy na infolinii że konsultant zrozumiał o jaki adres chodzi i czy dobrze zrobił zgłoszenie. Absolutnie nie polecam. ZaletyBrakWadyNiekompetentni konsultanci.
Internet zawodny, często nie działa.MiejscowośćNysa -
~Ela / 2023-09-26 13:45Ocena: 1.00 / 5
Jestem zdruzgotana po przeczytaniu opinii Panstwa. Ja odradzam z całego serca Netię! 3 tygodnie temu zawarłam umowe ustną i mieli przyjść technicy, zeby założyc internet. Umówili sie na sobotę, nie przyszli - zmarnowałam pół dnia, siedząc w domu i czekając na panów. Minął tydzień - nie ma nikogo. Dzwonię na infolinię, 20 min. oczekuję na zgłoszenie konsultanta, przyjmuje moj monit, obiecuje ponaglić techników. Mija drugi tydzień - nic. Dzwonię, konsultantka obiecuje pospieszyc techników - nic. Mija 3 tydzień! Dzwonię 3 raz - konsultantka obiecuje ponaglić techników. W sumie: od 2 września do 26 września jesetm bez internetu, który jest mi niezbędny do pracy! W głowie mi nie powstało, że w dzisiejszych czasach mozna odwalać taką fuszerę i tak lekceważyć klienta. Na dodatek, kiedy mówię, ze odstąpię od umowy, pani mnie informuje, że można do 2 tyg. Więc - 2 tygodnie minęły, mają pewne, więc olewają! Żałuję, ze wcześniej nie weszłam poczytć opinii, bo bym się na pewno wycofała. W sumie przecież, jeśli ktoś nie wywiązuje się z umowy, to powinna być ona automatycznie unieważniona. Proszę doradźcie, czy mogę się wycofać z umowy po miesiącu w takiej sytuacji? ODRADZAM NETIĘ! ZaletybrakWadylekceważenie klienta, niewywiązywanie się z umowy -
~Elfafry / 2012-10-22 18:37Ocena: 1.00 / 5
Obsluga super do momentu podpisania umowy,potem dramat, bałagan, założyli mi dwa profile, jeden anulowali i chcieli mnie jeszcze za to kara obciążyć. Nie polecam. Zrazilam się już na wstępie
-
~elk11 / 2013-07-02 18:05Ocena: 1.00 / 5
jest do niczego Niema takiego tygodnia azeby sie nie psuło Czyli bardzo czesto zrywa połaczenie Mam tez razem telefon ktory tez jak internet nie dziala Wiec nie dzwonie do neti z komorki bo to drogo kosztuje Kiedys dzwonilem to wiem Proponowali mi tez tv O to wtedy bym niemiał nawet co oglądać w tv Ale do konca umowy jakos sie wytrzyma Wadybardzo czesto zrywa lacza -
-
~elo / 2021-03-07 16:26Ocena: 1.00 / 5
Nie Polecam neti najmniejszy ping to 300, siedzą dwie osoby na necie i 300 ping, nie da się grać a mam komputer za 15 k także nie polecam. -
~Endi / 2010-01-04 12:42Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta - KARYGODNA !!! Świetny materiał dla mediów w tej firmie nikt nic nie wie a założenie internetu może potrwać i pół roku ,zgroza !!! -
~ene / 2014-10-01 20:40Ocena: 1.00 / 5
Słabo ZaletybrakWadyograniczenie do 1.3 mb/s mimo pakietu bez ograniczeń5 lat -
~energy vortex / 2018-03-26 14:31Ocena: 1.00 / 5
Tak fatalnie działającej usługi oraz złego podejścia do klienta nie życzę nikomu.Nie chcę mieć już więcej nic wspólnego z tą firmą. Zaletybrak zaletWadywszystkie możliweMiejscowośćJelenia Góra -
~Erwt / 2022-10-25 17:51Ocena: 1.00 / 5
Jest źle z internetem i TV...
I nie chce mi się już z nimi gadać...
Nie polecam i wypowiadam umowę!ZaletyNie maWadyWszystkoMiejscowośćKraków -
~Esti / 2019-05-02 17:20Ocena: 1.00 / 5
Naliczanie dodatkowych opłat bez wiedzy klienta. Zaletynie ma żadnych zaletMiejscowośćTychy -
~Eurotaz / 2011-06-10 17:16Ocena: 1.00 / 5
parametry - nie zgodne z obiecywanymi przez firme
obsluga klienta - zalosna ! - niezgodnosc rzeczywistosci z tym co na umowie, uzasadniaja roznice zgoda na zmiane podczas rozmowy z konsultantem. Jedyny problem w tym ze takiej zgody nie bylo.
Niezawodnosc - bez komentarza
Cena - za ta jakos o wile za wysko mniej wiecej stu krotnie za wysoka
Najgorsza dostawca uslug telekomunikacyjnych i internetowych z jakim sie spotkalem
Szczerze mozna polecic komus kogo bardzo nie lubimyZalety1 - Absolutny brak zaletWadyogolnie- wszystko !2 lata -
~evvelajn / 2014-02-21 22:40Ocena: 1.00 / 5
ja mam problem z netią od mniej więcej roku od zawarcia umowy. Internet praktycznie non stop się zrywał,albo osiągał taką wartość,że nie można było otworzyć żadnej strony. Tak było przeważnie w weekendy i wieczorami,w dzieńjeszcze jakoś się krećił. Przysyłali mi techników z 10 x . Ale co z tego skoro przeważnie w sobotę koło 14, lub w tygodniu max o 17. W tych godzinachjeszcze nie było przeciązeń. Dodam ,że tel mam z Tepsy.Cały czas wmawiali mi,że to wina mojego routera,że to on zrywa połączenia. Po roku takiej przepychanki wysłali mi lakonicznego esa,że to wina łaczy Tepsy i że ze względu na to,żena razie Tepsa nie planuje rozbudowy centrali,od której Netia dzierżawi łącza to w ramach rekompensaty dają mi gratyfikację w postaci 14 zeta....Po 3 miesiącach sytuacja się poprawiła i tym samym nie miałam już bonifikaty. Od stycznia tego roku jest to samo. Od tygodnia mam po 2 tel dziennie od Netii celem sprawdzenia czy usługa chodzi normalnie. Owszem chodzi..w tygodniu po godzinie 23. DZis zadzwoniła pani z netii stwierdziła,że technicy nie wykryli żadnego problemu,więc jedynym problemem jest to,że łączę się z netem bezprzewodowo i to w tym jest cały ambaras. Nagle dowiedziałam się,że przez to są zakłócenia i zwolniony transfer. To są jaja i kpiny z ludzi.
Ale tym razem im nie popuszczę. Odradzam tą firmę w 100 procentach. A na koniec..dzwoniąc na infolinię trzeba podać nr klienta albo nr tel stacjonarnego. Za każdym razem słyszę komunikat..nie zarejestrowano takiego numeru. Zgłaszałam to..oni nie wiedzą czemu tak się dzieje. Jest to celowe utrudnianie połączenia się z konsultantemZaletydla gadaułow: codzienne rozmowy z konsultantamiWadycodzień mówisz to samo i jak grochem o ścianę,4 lata, 59 zł za 2 mega miesięcznie -
-
~ewa / 2009-04-03 21:50Ocena: 1.00 / 5
lubię muzykę , ale ta której słuchałam prawie przez godz. w oczekiwaniu krótkiej rozmowy z konsultantem w celu poprawienia błędu w umowie doprowadza mnie do szału .Myślę że Netia to wielkie oszustwo ,skoro już na początku robią takie błędy (chyba trzy razy pytał konsultant mnie o moje dane S,żeby potem narobić takich błędów )Straciłam do nich zaufanie REZYGNUJĘ i WSZYSTKICH OSTRZEGAM --umowę trzeba przeczytać i dopiero podpisać , a nie tak jak ja wyraziłam zgodę na zmianę sieci(konsultant tak pokieruje rozmową ,że o rzeczach istotnych i tak nie powie a wymusi zgodę waszą na warunki netii (TERAZ WIEM ŻE NIEKORZYSTNE DLA MNIE) . EWA ZaletyBRAKWadyJAK NIE MA PLUSÓW ,TO CO ZOSTAJE?1 M-C -
~Ewa / 2014-09-09 15:48Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa, jezeli chodzi o zalatwianie rejklamacji. Przypomina to walenie glowa w mur. W moim przypadku Netia weszla po kablach Orange do mieszkania, nie informujac mnie o tym. Dowiedzialam sie, gdy chcialam przywrocic Telefon Orange, nie uzywany przez pewien czas. Zadna reklamacja nie skutkuje. Za kazdym razem obsluguje reklamacje ktos inny i powtarza w kolko wyuczone zdania, ignorujsc zarzut postawiony przez mnie.Z pozycji silniejszego probuja wymusic zaplate kary za zerwanie umowy za wszelka cene,chociaz sami zawinili, nasylajac firme netia arvato-widykacja. Odradzam goraco zawieranie jakichkolwiek umow z Netia! Moja droga cierniowa z Netia trwa juz od marca..
A tu inna opinia, ktora znalazlam na Forum, na temat Netii i jej sposobow na zarabianie pieniedzy:
Użytkownicy
1 postów
Napisano 29.04.2013 - 18:10
Mam Internet Dialog-Netia 20 Mb/s od trzech miesięcy. Oparty jest na skrętce miedzianej. Prędkość pobierania średnio to ok 14 Mb/s. Ogólnie działa dość stabilnie choć często zdarzają się krótkie przerwy w działaniu, również moi znajomi z innych dzielnic też się na to skarżą.
Przy okazji ostrzegam przed pochopną aktywacją usługi HBO GO. Usługę aktywuje się łatwo zaś rezygnacja wymaga sporo zachodu i kosztów. Abonament za tą usługę 25 zł miesięcznie, aby zrezygnować, choćby zaraz po aktywacji trzeba zapłacić haracz w wysokości ok 180 zł +abonament za kolejny miesiąc i wysłać pismo do Netii. Łatwiej chyba obronić się przed rabusiem w ciemnej ulicy. -
~Ewa / 2014-12-18 20:08Ocena: 1.00 / 5
beznadziejna usługa, internet zawiesza się , brak prędkości internetu z umowy , nie polecam nikomu ZaletybrakWadysłaba usługa za wysoką cenęprawie dwa lata , około 130 zł miesiecznie -
~Ewa / 2020-05-04 22:17Ocena: 1.00 / 5
U tego operatora wszystko można ocenić tylko na 0 i czekać z niecierpliwością do końca umowy bo jak to mówią za głupotę trzeba płacić. Odczaruj dni 0 internetu 0 telewizji zero kontaktu żeby się tam dodzwonić to trzeba chyba wziąć wolne w pracy ZaletyŻadnychWadyCała Netia to jedna wielka wadaMiejscowośćŻagań
strona 99 z 161
