Wadybardzo czesto zrywa lacza
strona 99 z 161
-
~elk11 / 2013-07-02 18:05
jest do niczego Niema takiego tygodnia azeby sie nie psuło Czyli bardzo czesto zrywa połaczenie Mam tez razem telefon ktory tez jak internet nie dziala Wiec nie dzwonie do neti z komorki bo to drogo kosztuje Kiedys dzwonilem to wiem Proponowali mi tez tv O to wtedy bym niemiał nawet co oglądać w tv Ale do konca umowy jakos sie wytrzyma -
-
~elo / 2021-03-07 16:26
Nie Polecam neti najmniejszy ping to 300, siedzą dwie osoby na necie i 300 ping, nie da się grać a mam komputer za 15 k także nie polecam. -
~Endi / 2010-01-04 12:42
Obsługa klienta - KARYGODNA !!! Świetny materiał dla mediów w tej firmie nikt nic nie wie a założenie internetu może potrwać i pół roku ,zgroza !!! -
~ene / 2014-10-01 20:40
Słabo ZaletybrakWadyograniczenie do 1.3 mb/s mimo pakietu bez ograniczeń5 lat -
~energy vortex / 2018-03-26 14:31
Tak fatalnie działającej usługi oraz złego podejścia do klienta nie życzę nikomu.Nie chcę mieć już więcej nic wspólnego z tą firmą. Zaletybrak zaletWadywszystkie możliweMiejscowośćJelenia Góra -
~Erwt / 2022-10-25 17:51
Jest źle z internetem i TV...
I nie chce mi się już z nimi gadać...
Nie polecam i wypowiadam umowę!ZaletyNie maWadyWszystkoMiejscowośćKraków -
~Esti / 2019-05-02 17:20
Naliczanie dodatkowych opłat bez wiedzy klienta. Zaletynie ma żadnych zaletMiejscowośćTychy -
~Eurotaz / 2011-06-10 17:16
parametry - nie zgodne z obiecywanymi przez firme
obsluga klienta - zalosna ! - niezgodnosc rzeczywistosci z tym co na umowie, uzasadniaja roznice zgoda na zmiane podczas rozmowy z konsultantem. Jedyny problem w tym ze takiej zgody nie bylo.
Niezawodnosc - bez komentarza
Cena - za ta jakos o wile za wysko mniej wiecej stu krotnie za wysoka
Najgorsza dostawca uslug telekomunikacyjnych i internetowych z jakim sie spotkalem
Szczerze mozna polecic komus kogo bardzo nie lubimyZalety1 - Absolutny brak zaletWadyogolnie- wszystko !2 lata -
-
~evvelajn / 2014-02-21 22:40
ja mam problem z netią od mniej więcej roku od zawarcia umowy. Internet praktycznie non stop się zrywał,albo osiągał taką wartość,że nie można było otworzyć żadnej strony. Tak było przeważnie w weekendy i wieczorami,w dzieńjeszcze jakoś się krećił. Przysyłali mi techników z 10 x . Ale co z tego skoro przeważnie w sobotę koło 14, lub w tygodniu max o 17. W tych godzinachjeszcze nie było przeciązeń. Dodam ,że tel mam z Tepsy.Cały czas wmawiali mi,że to wina mojego routera,że to on zrywa połączenia. Po roku takiej przepychanki wysłali mi lakonicznego esa,że to wina łaczy Tepsy i że ze względu na to,żena razie Tepsa nie planuje rozbudowy centrali,od której Netia dzierżawi łącza to w ramach rekompensaty dają mi gratyfikację w postaci 14 zeta....Po 3 miesiącach sytuacja się poprawiła i tym samym nie miałam już bonifikaty. Od stycznia tego roku jest to samo. Od tygodnia mam po 2 tel dziennie od Netii celem sprawdzenia czy usługa chodzi normalnie. Owszem chodzi..w tygodniu po godzinie 23. DZis zadzwoniła pani z netii stwierdziła,że technicy nie wykryli żadnego problemu,więc jedynym problemem jest to,że łączę się z netem bezprzewodowo i to w tym jest cały ambaras. Nagle dowiedziałam się,że przez to są zakłócenia i zwolniony transfer. To są jaja i kpiny z ludzi.
Ale tym razem im nie popuszczę. Odradzam tą firmę w 100 procentach. A na koniec..dzwoniąc na infolinię trzeba podać nr klienta albo nr tel stacjonarnego. Za każdym razem słyszę komunikat..nie zarejestrowano takiego numeru. Zgłaszałam to..oni nie wiedzą czemu tak się dzieje. Jest to celowe utrudnianie połączenia się z konsultantemZaletydla gadaułow: codzienne rozmowy z konsultantamiWadycodzień mówisz to samo i jak grochem o ścianę,4 lata, 59 zł za 2 mega miesięcznie -
~ewa / 2009-04-03 21:50
lubię muzykę , ale ta której słuchałam prawie przez godz. w oczekiwaniu krótkiej rozmowy z konsultantem w celu poprawienia błędu w umowie doprowadza mnie do szału .Myślę że Netia to wielkie oszustwo ,skoro już na początku robią takie błędy (chyba trzy razy pytał konsultant mnie o moje dane S,żeby potem narobić takich błędów )Straciłam do nich zaufanie REZYGNUJĘ i WSZYSTKICH OSTRZEGAM --umowę trzeba przeczytać i dopiero podpisać , a nie tak jak ja wyraziłam zgodę na zmianę sieci(konsultant tak pokieruje rozmową ,że o rzeczach istotnych i tak nie powie a wymusi zgodę waszą na warunki netii (TERAZ WIEM ŻE NIEKORZYSTNE DLA MNIE) . EWA ZaletyBRAKWadyJAK NIE MA PLUSÓW ,TO CO ZOSTAJE?1 M-C -
~Ewa / 2014-09-09 15:48
Katastrofa, jezeli chodzi o zalatwianie rejklamacji. Przypomina to walenie glowa w mur. W moim przypadku Netia weszla po kablach Orange do mieszkania, nie informujac mnie o tym. Dowiedzialam sie, gdy chcialam przywrocic Telefon Orange, nie uzywany przez pewien czas. Zadna reklamacja nie skutkuje. Za kazdym razem obsluguje reklamacje ktos inny i powtarza w kolko wyuczone zdania, ignorujsc zarzut postawiony przez mnie.Z pozycji silniejszego probuja wymusic zaplate kary za zerwanie umowy za wszelka cene,chociaz sami zawinili, nasylajac firme netia arvato-widykacja. Odradzam goraco zawieranie jakichkolwiek umow z Netia! Moja droga cierniowa z Netia trwa juz od marca..
A tu inna opinia, ktora znalazlam na Forum, na temat Netii i jej sposobow na zarabianie pieniedzy:
Użytkownicy
1 postów
Napisano 29.04.2013 - 18:10
Mam Internet Dialog-Netia 20 Mb/s od trzech miesięcy. Oparty jest na skrętce miedzianej. Prędkość pobierania średnio to ok 14 Mb/s. Ogólnie działa dość stabilnie choć często zdarzają się krótkie przerwy w działaniu, również moi znajomi z innych dzielnic też się na to skarżą.
Przy okazji ostrzegam przed pochopną aktywacją usługi HBO GO. Usługę aktywuje się łatwo zaś rezygnacja wymaga sporo zachodu i kosztów. Abonament za tą usługę 25 zł miesięcznie, aby zrezygnować, choćby zaraz po aktywacji trzeba zapłacić haracz w wysokości ok 180 zł +abonament za kolejny miesiąc i wysłać pismo do Netii. Łatwiej chyba obronić się przed rabusiem w ciemnej ulicy. -
~Ewa / 2014-12-18 20:08
beznadziejna usługa, internet zawiesza się , brak prędkości internetu z umowy , nie polecam nikomu ZaletybrakWadysłaba usługa za wysoką cenęprawie dwa lata , około 130 zł miesiecznie -
~Ewa / 2020-05-04 22:17
U tego operatora wszystko można ocenić tylko na 0 i czekać z niecierpliwością do końca umowy bo jak to mówią za głupotę trzeba płacić. Odczaruj dni 0 internetu 0 telewizji zero kontaktu żeby się tam dodzwonić to trzeba chyba wziąć wolne w pracy ZaletyŻadnychWadyCała Netia to jedna wielka wadaMiejscowośćŻagań -
~Ewa / 2021-07-25 22:21
TV przerywa. Internet wolny, wifi 70, a miało być 600. Obsługa klienta fatalna, monterzy pracują na akord. Poza tym to chłopaki z Ukrainy, mają wyrąbane i nie rozumieją co się do nich mówi. Konsultanci kłamią. Nagrywam rozmowy i mam zamiar zaskarżyć firmę. Żenada. Odradzam. ZaletyżadnychWadyTV przerywa
płacisz za prędkość, której nie ma
obsługa fatalna
firma nie przestrzega zasad sanitarnychMiejscowośćWrocław -
~Ewelina / 2016-09-21 15:25
Dobrze,że jeszcze trochę i zrezygnuje z tej sieci dla mnie to kpina co robią dałam wszędzie po jednej gwiazdce,chociaż i tak uważam że to za dużo. ZaletyŻadnychWadyŻadne -
~Ewelina / 2023-09-14 09:39
Tragedia!!! Od ponad tygodnia brak internetu, dzwonię codziennie i zero pomocy. Każdy konsultant podaje inne informacje. MiejscowośćKąty Wrocławskie -
-
~Fairmax / 2016-08-11 14:22
Przeprowadziłem się pod nowym adresem. Dzwoniłem w sprawie przeniesienia internetu od początku lipca co tygodnia i prosiłem o to samo, ale od kiedy została ta procedura uruchomiona nie mam dotąd żadnego pojęcia. Przykro mi że to jest tylko mój problem i że to ja muszę dzwonić do infolinii co kilka dni żeby pytać o progres i dostawać nieprawdziwe odpowiedzi (już w tamtym tygodniu według infolinii internet miał być ale nic). A w końcu kiedy dzwoniłem do infolinii przekierowywało mnie do działu marketingu gdzie nikt niczym nie pomaga. Ponadto w umówię znajdowały się koszty ukryte - firma podłącza dodatkowe 'bezplatne' usługi które od drugiego czy trzeciego miesiąca robią się płatne. Na każda nawet mała zmianę w umówię potrzebują minimum 21 dni. Niesamowicie brzydka firma i przykro mi że zaczepem korzystać z jej usług ZaletyNie maWadyObsługa klienta to masakra. W umowie znajdują się koszty ukryteKorzystam przez rok 49,90 zł miesięczne na pewno nie będę przedłużać umowy i nikomu nie polece -
~fan netia pl / 2021-05-15 13:55
najwieksze gowmo jakie istnieje nie polecam nikomu ZaletyXDWadywszystkoMiejscowośćToruń -
~Fan Netii / 2020-03-26 13:36
Od początku stycznia przechodzę do Netii z Orange. dostałem router juz w połowie stycznia. Do dzisiaj czyli do 25 marca nikt sie nie pojawił i nie zadzwonił w sprawie przejscia. Zadzwoniłem z zapytaniem co z routerem? dostałem informację ze mam go odesłać na własny koszt. HAHAHAHAHA
T R A G I K O M E D I AZaletyRouter za darmo po którego nikt nie chce się zgłosićWadyBrak usługi internetu (to chyba zaleta)MiejscowośćBolków -
~fanneti / 2021-12-12 18:14
Odradzam korzystania z internetu od tej smiesznej firmy. Nic nie działa Zaletynie maWadyWSZYSTKO JAK LECIMiejscowośćwarszawa
strona 99 z 161