Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Asd / 2017-06-13 22:09
    Ocena: 2.50 / 5
    2/10 nie polecam tego internetu zawiesza się laguje a placisz tyle co u innych...
    ZaletyCena
    WadySzybkość internetu
  • ~asia / 2017-11-09 18:37
    Ocena: 4.25 / 5
    Internet chodzi bez zarzutu,jest w miare szybko,miła i pomocna obsługa
  • ~Asia / 2019-08-24 09:03
    Ocena: 4.25 / 5
    Mam internet i kablówkę za 43 zł na miesiąc w Rudzie Śląskiej.Taką umowę podpisałam w punkcie i tak płacę , nie narzekam bo mam prędkość 100 mega tak jak chciałam i w telewizji jest co oglądać.
    W Neti miałam najtaniej i nie zamieniłabym na inną firmę bo wszystko działa dobrze.
    ZaletyDziała dobrze
    Wadynie miałam żadnych wad
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~aska / 2012-02-03 22:39
    Ocena: 2.75 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Podpisywanie papierów zajęł dwa miesiące. Przysłali potem dwie umowy. Nie mogę skorzystać z pomocy techniczej w postaci pracownika, który skonfigurowałby mi uslugę.
    ZaletyBrak
    Wadyj.w
  • ~Atan / 2018-04-26 21:01
    Ocena: 2.25 / 5
    W ubiegłym tygodniu przerwa w necie i telewizji 2 dni a w tym tygodniu nie ma już od poniedziałku a jest czwartek 21. W biurze obsługi tyko odpowiedź że przyjęli zgłoszenie i że szczerością przyznają że nic więcej nie mogą zrobić.Raz nawet gość się rozlaczyl w pół mojego słowa, 7 telefonów i zero efektów.
    ZaletyCena
    WadyZawiesza się, a na technika nie można się doczekać.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Atan / 2018-06-04 13:50
    Ocena: 2.25 / 5
    NIE POLECAM !!!
    Zła faktury ,przerwy w necie i telewizji nawet przez tydzień
    MiejscowośćKatowice
  • ~ati / 2017-01-23 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa klienta, naciągają i oszukują przy fakturach, co innego informują w pismach, co innego podczas BARDZO drogiej rozmowy na infolinii a co innego jest na fakturze. Składam reklamacje za reklamacją i nadal są problemy.
    Nie chcą rozmawiać jak się do nich dzwoni na zwykły numer tylko przekierowują na infolinię gdzie trzeba płacić 1 PLN za minutę do tego zawsze wszystkie linie są zajęte i trzeba czekać!
    Bardzo słaby tarnsfer przy internecie max 80, ciągle dogrywają się filmy na youtube przy rozdzielczości nawet 244p!!!
    Nie polecam, miałem Orange i nie było takich problemów.
    Zaletywybór kanałów telewizyjnych, możliwość cofnięcia filmów i programów do 2 godzin wstecz.
    WadySłaby transfer, obsługa infolini, za każdym razem co innego na fakturze niezgadzającego się z rzeczywistością.
  • ~Autumn81702 / 2016-02-20 23:05
    Witam, osoba decydująca przedłużyła współpracę z tym dostawcą. Dokonała tego bez konsultacji ze mną. Wie ktoś czy jest możliwość rozwiązania współpracy bez ponoszenia kary finansowej?
  • ~Autumn81702 / 2017-12-07 00:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo dawno nie opisywałem swoich przygód związanych z tym internetem - moja ostatnia opinia była pisana w czerwcu 2016. Pamiętam jak konsultantka w tymże roku zapewniała, że internet będzie naprawdę dobrze działał, byle tylko zostać...
    Jest grudzień 2017. Ten internet to JEDNO WIELKIE ŚCIERWO!

    Parametry:
    TRAGEDIA! Na jakiej podstawie mam cieszyć się z tego, że Speedtest podaje parametry niemalże zgodne z tymi na umowie (ping: 5ms, DL: 9,46Mb/s, UP: 1,05Mb/s; umowa MAX10), jeżeli łącze jest awaryjne? Parametry mimo to nie są szczególnie rewelacyjne.

    Cena:
    Za to coś zwane "Szybkim internetem MAX10" oraz telefon stacjonarny w taryfie "Do wszystkich bez limitu" N(i)etia woła 9 dych, często z hakiem. Jak dla mnie to zamiast pieniędzy należy im się worek z pewną brązową zawartością, coby jednoznacznie wskazać im jak warty jest ich internet.

    Obsługa klienta - UWAGA, JEST TO HIT TYSIĄCLECIA:
    Problem z internetem. Przedzwoniłem na infolinię, wybrałem pomoc techniczną... 15-20 sekund ciszy i nagle IVR informuje o problemach technicznych.
    Obejście polega na wybraniu "połączenia z konsultantem" i późniejszym wybraniu tematu rozmowy - minus obejścia jest taki, że działa ono tylko wtedy kiedy pracują wszystkie działy. Biada temu, komu internet padnie w nocy albo w niedzielę - czyli wtedy, kiedy pracuje tylko dział techniczny.
    Jak już klientowi uda się dostać do kolejki połączenia z konsultantem, należy liczyć się z bardzo długim czasem oczekiwania.

    Niezawodność - NASTĘPNY HIT:
    Bardzo niestabilne, wysoce awaryjne łącze. A to przerywa, a to zaginiony serwer PPP, a to zacina się, a to coś jeszcze i tak dalej... jak dobrze że operator komórkowy nie zabrania tetheringu, przynajmniej mogłem skorzystać z internetu wtedy kiedy N(i)etia się wyłożyła po raz kolejny.

    Jakie z tego podsumowanie?
    Po pierwsze - NIE POLECAM!
    Po drugie - do osób które są zainteresowane współpracą z tą firmą: PRZESTRZEGAM! Negatywne opinie nie biorą się znikąd.
    Po trzecie - do osób które się użerają z tą firmą: WSPÓŁCZUJĘ! Zostaje mi życzyć powodzenia w walce z tym molochem. Pismo będące rozwiązaniem umowy zostało już przeze mnie przygotowane, teraz tylko wysłać i ewakuuję się z tego cyrku.
    ZaletyNie stwierdza się żadnych zalet.
    WadyWysoka zawodność, koszt nieadekwatny do jakości, problematyczna obsługa klienta - dodzwonienie się graniczy z cudem (awaria IVR, chyba że użyje się obejścia - wtedy należy liczyć się z bardzo długim czasem oczekiwania na rozmowę z konsultantem, zwłaszcza jeżeli jest to osoba z działu technicznego). Nie ukrywam, że już resztkami sił się powstrzymuję od posłania wiązanki na infolinii - wiązanki z cyklu "co sądzę o...". Jednym słowem: TRAGEDIA.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Autumn81702 / 2018-01-25 23:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Niedawno skontaktowała się ze mną konsultantka z działu utrzymania klienta - oczywiście podałem powody (wcześniej tutaj opisane) z jakich to rezygnuję z usług działalności firmy... no ale postanowiłem zapoznać się z ofertą, co mogą mi zaproponować.

    Niestety nie można ocenić firmy pod kątem oferty - gdyby było to możliwe, dostaliby 1/5. Dostałem bowiem propozycję albo pozostania przy tej samej prędkości łącza i zmianie pakietu telefonicznego (2 lata), albo wyłączenie telefonu i pozostanie przy tej samej prędkości łącza internetowego (czas nieokreślony).
    Niestety - albo i stety (zależy dla kogo ;-]) - nie dałem się przekonać do dalszej współpracy. Ciekawe dlaczego ( ͡° ͜ʖ ͡°).
    Tak czy owak - nie polecam.
    WadyMyślałem ze oferta zaproponowana przez dział utrzymania klienta będzie korzystna - o ja naiwny...
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ave / 2019-08-06 12:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Parametry internetu bardzo zaniżone, mam mieć 12 Mbps a jest w porywach 8 Mbps. Częste okresy całkowitych spowolnień internetu.
    Żeby coś załatwić w Netii trzeba mieć święte nerwy. Dodzwonić się do biura obsługi to 30 minut oczekiwania a kontakt z obsługą najczęściej niewiele wnosi. Przesłano mi umowę przedłużającą w której wymienione są wszystkie możliwe opcje bez zaznaczenia wybranych, brak kosztów składowych jak i miesięcznego abonamentu. Nie mogę zaakceptować umowy z której nic nie wynika. Próbowałem się dodzwonić w tej sprawie, okazuje się że mają aktualizację systemu w godzinach pracy i będzie to trwało kilka godzin. Brak słów. Będę musiał rozejrzeć za innym operatorem.
    Zaletynikłe
    Wadywiele pisać
    MiejscowośćSkoczów
  • ~Azb6667 / 2023-10-18 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to porażka! Umowa podpisana, ustalam z konsultantem na rozmowie rejestrowanej że monter będzie za 2 dni. Dzień przed przyjściem montera dostaje wypowiedzenie bo jednak nie mogą mi dać takiej prędkości jak obiecali w umowie. Serio? Macie nie kompetentych ludzi skoro wprowadzacie w błąd klientow
    MiejscowośćOstrołęka
  • ~B / 2023-08-31 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Piszę drugą opinie, po ponad miesięcznym czekaniu na samo podłączenie korzystałem przez 3 miesiące w spokoju, jakiś czas temu nagła awaria brak internetu, oczywiście kompletny brak kompetencji pracowników na infolinii sprawił to że została nie trafna diagnoza stwierdzona i padło na router, po dwóch dniach czekania na nowy router okazało się jednak że firma podwykonawcza spartaczyła montaż samego kabla do domu i kabel się przerwał, czas oczekiwania na serwisanta 48h czyli przyjmując realia ten firmy mogę się go spodziewać od tygodnia do dwóch. Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyJak jakimś cudem działa to jest w miarę git
    Wadymontaż
    obłsuga
    firmy podwykonawcze
    MiejscowośćOstrowiec
  • ~b e l i a l / 2018-06-13 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    to dodaje netia na swoim forum, jestem osoba zaiteresowana nowa siecia. ale po przeczytaniu tych komentazy juz wiem ze nie bedzie to netia


    Opinie?
    Ponieważ Netia istnieje na rynku od naprawdę wielu lat, to nie ma większych problemów ze znalezieniem opinii na temat firmy. Użytkownicy w swoich komentarzach chwalą sobie przede wszystkim stabilność internetu i dobre transfery, szeroki wybór kanałów oraz sprawną obsługę techniczną, która szybko reaguje na wszelkie awarie
    Zaletynie widze
    Wadypoczytaj komentaze
    Miejscowośćbielawa
  • ~Barbara / 2018-05-24 16:10
    Ocena: 4.50 / 5
    Korzystam z usług Neti i jestem bardzo zadowolony, cena i obsługa klienta po sprzedaży jest bardzo dobra. Kontakt i pomoc opiekuna budynku pomaga w załatwieniu wszelkich spraw 10/10
    ZaletyWszystko
    WadyBrak
    MiejscowośćTczew
  • ~Barbara / 2022-09-09 22:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Beznadziejna obsługa klienta.
    Awaria internetu i nikt nie potrafi dać odpowiedź kiedy będzie naprawiona.
    Po niejasnych odpowiedziach obsługi technicznej, a właściwie nagrania zapowiedzi o masowej awarii, nikt nic nie wie.
    KOSZMAR!!!!! Zostałam bez internetu na cały weekend..
    Nie bierzcie Netii!!!!!!!!
    WadyWszystko co tylko możliwe.
    MiejscowośćKraków
  • ~bargl / 2018-10-10 07:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Kraków - ciągłe problemy, prawie brak dnia bez awarii. Internet nie stabilny. Beznadziejny i awaryjny sprzęt dołączany do routera. Rezygnuje jak tylko skończy się umowa...
    Zaletycena
    WadyWszystko inne
    MiejscowośćKraków
  • ~Barry / 2019-09-26 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma która nie jest rzetelna, olewająca konsumentów oraz kłamiąca w wielu przypadkach
    ZaletyBRAK
    WadyOSZUŚCI
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~bart / 2010-03-03 15:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie jestem pracownikiem TP i nie mam NETI na łączach TP .
    Posiadam łącze tel. z neti i Internet na łączach Neti , tel. mam już ponad 10 lat Internet około 4 lat początkowo byłem bardzo zadowolony działał dobrze transfer był taki jak w umowie ale dobre czasy już się skończyły bo aktualnie Internet działa słabo ping około 200
    Transfer po godzinie 16 około 1mb (mam wykupione 4mb) .
    Taka jest moja opinia o Internecie z NETI .
    ZaletyNA OBECNA CHWILE BRAK
    Wady1- WYSOKIE WARTOŚCI PINGU (NA MÓJ TELEFON DO KONSULTANT ODPOWIEDZIAŁ ZE NIE MA GWARANCJI PINGU) 2 -TRANSFER ZANIŻONY 3- NIE MILI PRACOWNICY INFOLINII
    TEL 10LAT INTERNET 4 LATA
  • ~Bart / 2022-01-13 14:27
    Ocena: 1.75 / 5
    Moi dorodzy a wiec tak. Internet w Neti jest po prostu sredni, jesli nie kiepski.
    Umowa na 24 miesiace, po prostu porazka w 21 wieku.
    300 MB a w umowie, ze min. 60 przy czym Wi-Fi sie nie liczy! LTE mam mocniejsze.
    I jeszcze do tego mam sam zmieniac kanal na routerze. Jak to wytlumaczyc rodzicom... Nie wiem. Ja dziekuje.
    Licze, ze wykupiona przez filetowych konkurencyjna siec bedzie lepsza.
    A i jeszcze skargi! To juz w ogole smiech na sali, dostalem pomnijeszenie procentowe o 1,5 zl, ktore i tak nie zostalo naliczone.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćKraków
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4657
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3950
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2602
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023