Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3201 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient Netii / 2016-03-18 17:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem klientem Netii od sierpnia 2015 i z jakości telewizji i szybkości internetu jestem nawet zadowolony ale... płatności to jest porażka jakaś. Na początku przychodziły mi faktury \"promocyjne\" na kwotę 30, 40 pln a teraz gdy promocja się skończyła to miesięcznie muszę płacić 100 - 150 pln gdy konkurencyjna Vectra proponuje dokładnie to samo za 49 pln miesięcznie. Tak więc proponuję uważać gdyż na początku są przystępne faktury a później kosmiczne i zastanawiam się czy nie \"pieprznąć\" tej Netii i nie przejść do Vectry która proponuje to samo za 50% ceny.
    ZaletyJakość usług
    WadyCeny kosmiczne - nie polecam
    150 za internet i tv miesięcznie a powinienem płacić 100, lubią wystawiać "kosmiczne" faktury by zniechęcić klienta
  • ~niezadowolony-nabity w butelkę / 2013-01-28 14:02
    Ocena: 1.67 / 5
    OSTRZEGAM - Poziom kłamania przekracza wszelkie dopuszczalne normy...nagrania tel to lipa jeżeli jest coś przeciw Netii....nic nie da się udowodnić sami nagrywajcie rozmowy. W wielu przypadkach brak kompetencji podczas udzielania info. Mnie naciągnięto na dodatkowe dwie faktury bo niby nie zrezygnowałem...Szkoda słów WAŁY......
    WadyNETIA JEST WIELKĄ WADĄ
    MIAŁEM 24 M/CE 118 ZŁ/M/C
  • ~Oszukany / 2018-09-19 06:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy dostawca internetu na rynku!
    Ulubiony ich tekst - awaria masowa . Jestem bez internetu 2 dzień, Na naprawe mają każdorazowo do 48h, ciekawe czy się wyrobią. Z poprzednimi dostawcami nigdy nie było takich przerw, skusiła mnie niska cena, Umowa podpisana 2tyg temu i już taka wtopa a tu jeszcze 2 lata… uff
    WadyPrzerwy w dostawie internetu 48 godzin
  • ~Saginata / 2010-09-20 22:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Rozmowa z obsługą klienta to horror. Każą mi czekać dziesięć minut czekać na osobę od internetu fla firm, mimo, że chcę wziąć na osobę prywatną. Potem w dziale technicznym rozmawiam z osobą, która nie wie co to jest RJ-45, co to jest switch i co to jest skrętka. Od różnych konsultantów dostaję sprzeczne informacje. W końcu po rozmowie z kilkoma udało mi się domyślić kto prawdopodobnie kłamie.

    Kolejny etap. Mówią, że nie ma szans na 8Mb/s, może być albo 6 albo 20. Bierzemy 20. Sprawdzają, mówią, że spoko, da się zrobić 20 na naszej linii.

    Obiecują, że sprzętprzyjdzie chwilkę przed aktywacją. Kilka dni po aktywacji sprzętu dalej nie ma. Dzwonimy. Jedna osoba mówi, że sprzęt już wysłany, druga, że sprzętu nie ma na magazynie i trzeba poczekać kilka dni. Trzecia, że sprzęt już wysyłają. Czwarta mówi, że trzeba poczekać aż sprzęt im przyjdzie do magazynu.

    W końcu przychodzi sprzęt. Po podłączeniu nie działa. Dzwonię do serwisu. Oddzwania do mnie człowiek techniczny i mówi, że nie ma szans nawet na 6Mb i ledwo będzie działać tylko 1Mb.

    Kolejny telefon na infolinię. Okazuje się, że nie mają pojęcia, że jakiś techniczny ze mną rozmawiał. Tym razem o technicznych możliwościach nie mogą nic powiedzieć. Mówią, że najwyżej sobie odstąpię od umowy.

    Szkoda, że po aktywacji usługi zerwałem umowę z poprzednim operatorem.
    Zaletyśmieszne reklamy
    Wadyniekompetentna obsługa, bałagan w systemie, bezustanne kłamstwa, maskowanie kłamstwami swojej niekompetencji.
  • ~Stam / 2009-09-01 21:19
    Ocena: 1.67 / 5

    Moim skromnym zdaniem Netia to firma,w której brak podstawowych procedur obsługi klienta...

    Przykład - klient zgłasza reklamację. Nikt nie podaje Numeru sprawy reklamacyjnej.
    Zazwyczaj tłumaczenie pracownic infolinii jest " przekazałam Pana sprawę do działu reklamacji......" do kogo?!? jaki jest numer sprawy, kto ją prowadzi, kto przekazał?..brak elementarnej organizacji....

    Podobno firma ma ISO 9001:2000
    Może ich certyfikował wujek Janek ze wsi,.....bo tylko tak można sobie wytłumaczyć fakt, że firma, czyje pracownicy zachowują się w podobny sposób, działa zgodnie z procedurami ISO.....

    " Do końca tygodnia się ktoś odezwie" - spychotechnika, zazwyczaj nikt się nie odzywa.

    W przypadku jakichkolwiek kłopotów jedynym telefonem to infolinia – klient jest skazany na drogę przez mękę....

    Teoretycznie oferta Netii jest lepsza cenowo i technicznie....
    4 mega w cenie 2 w TP....mobilny internet za niewielką opłatę i podobne...

    Z tym,że to ofertą dobra...tylko do pierwszej wpadki technicznej bądź organizacyjnej

    Odradzam wszystkim korzystanie z ich usług – to firma kiepsko zorganizowana i nieodpowiedzialna.

    Nie chce na forum cytować imion,ale jeżeli ktoś chce poczytać fakty mojej „przygody”

    bardzo proszę o podanie maila, przeszlę całą swoją korespondencję, naprawdę jest co poczytać...i nad czym się zastanowić przed wpakowanie się w kłopoty...

    Zaletytechnicznie i cenowo oferta pozornie lepsza
    WadyFirma jest zarządzana źle,obsługa klienta na poziomie nieandertalskim
    nie doszło do tego,wycofałem się chwała Bogu na czas....inaczej moja firma została by bez internetu
  • ~. / 2019-05-28 22:31
    Ocena: 1.50 / 5
    niby szybkość 20 gb a muli jak na 3. Skoki są takie że przy grze pingów sa tysiące. Mam tylko że nie chce mi się chodzić.
    MiejscowośćKoszwały
  • ~. / 2023-02-04 18:33
    Ocena: 1.50 / 5
    bardzo słaby nawet jak używa go 1 osoba, nie polecam, mało kanałów
    Wadywolny, słaby, mały zasięg
  • ~123 / 2018-04-18 12:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Jedna wielka kupa gówna. Walczyłem 9 miesięcy aby zrezygnować z "usług internetu", straszono mnie karami, a ja pisałem kolejne reklamacje, bo internet 20 był na poziomie 1 , 2 albo wcale. Dopiero skarga do UKE załatwiła sprawę, gdzie sama netia przyznała, że nie jest w stanie zapewnić warunków wynikających z umowy...
    Zaletybrak
    Wadynic nie działa tak jak powinno
    MiejscowośćKraków
  • ~123 / 2023-01-08 12:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Fatalny ten Internet nawet wchodząc na tę stronę musiałem poczekać około 10 sekund. Max prędkość pobierania wynosi 700 kB/s (to jakiś żart?). Za korzystanie z tego Internetu netia powinna dopłacać klientom. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćBystra-Sidzina
  • ~328945351dsf / 2023-11-06 12:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Netia to bez dwóch zdań najgorszy, i zarazem najbardziej cwaniacki, dostawca internetu w Polsce, posiadany oczywiście przez najgorszego, i najbardziej cwaniackiego, dostawcę czegokolwiek; Cyfrowy Polsat. Jeśli zdecydują się państwo na internet od tego operatora, mogą się państwo spodziewać prędkości rzędu 10mbps przy umowie na światłowód 1gbs. Netia nie wywiąże się z umowy, będzie miała w dupie niemal niefunkcjonalność swojej usługi, i dorzuci od czasu do czasu jeszcze przerwę w dostawach internetu w gratisie.
    ZaletyBrak
    WadyAwarie, niedotrzymywanie warunków umowy ze strony netii, KOSMICZNY ping, ogromna utrata pakietów, beznadziejna obsługa klienta.
    MiejscowośćLublin
  • ~AAA / 2019-01-25 19:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam! Mielismy miec darmowy pierwszy miesiąc - cały grudzien. 23 grudnia nastapiła awaria. Nie mielismy ani tv ani internetu przez 8 dni (w tym całe święta). Pan opiekun budybku stwierdił, że świeta powinno spedzac sie rodzinnie anie przy telewizorze. Nie zwrócili nam za te dni bez dostepu do tv i internetu.Bezczelność! Internet wcale nie chodzi szybciej niż u innego operatora. U innego operatora kończyła nam się umowa w grudniu. Pan z netii obiecał,że wszystko załatwi z tamtym operatorem- wypowiedzenie umowy itp. Zrobił to, owszem ,ale kilka dni za wczesnie- teraz musimy zapłacić poprzedniemu operatorowi prawie 200 zł a zerwanie umowy. Totalna porazka!!!
    ZaletyBrak!
    WadyMnóstwo!!!!
    MiejscowośćKamienna Góra
  • ~adam / 2016-10-19 12:14
    Ocena: 1.50 / 5
    odradzam wszystkim internet z tej firmy. cena w porownaniu z innymi dostawcami internetu jest wieksza a obsluga fatalna, dodzwonic sie w celu zgloszenia awarii czy z zapytaniem graniczy z cudem. na maile tez odpisuja po kilku dniach. do tego internet czesto sie muli i nie dziala prawidłowo. zdecydowanie odradzam
    Zaletybrak
    Wadyobsluga klienta
  • ~Adam / 2019-02-04 20:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo a bardzo częste awarie nie ma mowy o niezawodności lub bezproblemowym funkcjonowaniu
  • ~Adamo / 2016-02-25 18:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Oszukują jak mogą, wciskają usługi których miało nie być, dodatkowo w przeciwieństwie do zwykłych rachunków (np. za internet) płatnych od góry ( z wyprzedzeniem), usługi dodatkowe rozliczają od dołu (po zakończeniu miesiąca), tak aby chociaż przez jeden dodatkowy okres wyłudzić pieniądze. Samo łącze też nie zachwyca, zdażały się uciążliwe przerwy w dostarczaniu internetu. A i cenowo nie radzą sobie jakoś wybitnie.

    Podsumowanie: Stanowczo odradzam, jest wieeeellluuu lepszych i tańszych usługodawców!
    ZaletyNa tle konkurencji - nie stwierdzono
    WadyOSZUSTWA, przerwy w świadczeniu usług, często problemy z kontaktem z BOK, na podłączenie internetu musiałem czekać prawie miesiąc!
    2 lata korzystania z internetu i NIGDY WIĘCEJ
  • ~Adas1984lw / 2018-04-19 09:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam serdecznie , mam Internet od firmy Netia od 4 lat w dwóch punktach byłem bardzo zadowolony do poki nie wystepowały problemy wtedy pokazali swoja drugą strone chamstwo na wysokim poziomie w białych rekawiczkach jesli wiedza Panstwo co mam na mysli . Zostałem z internetem na pół roku do konca umowy zamiast 10 mb mam 0,23 czasammi 10 i tak skacze byl monter dziesiatki polaczen z konsultantem i maja mnie gdzies u nich jest super . NIE POLECAM NIKOMU . Sory za błedy ort .
    ZaletyNa poczatku bylo ok
    WadyUparci i nie słuchaja klienta
    MiejscowośćLwówek Śląski i Jelenia Góra , Dolnyśląsk
  • ~Adrian / 2017-11-19 12:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy internet w całej Polsce . Szczerze odradzam każdemu netii . 50mb chodzi gozej niż 5mb z Orange .
    WadyNajwolniejszy internet świata
    MiejscowośćŚwiebodzin
  • ~Afraid / 2017-08-28 18:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Poszukiwałem internetu i wybrałem ich oferte, bo cena akurat jest dobra... Opinii się nie przestraszyłem, ale to co tu ludzie piszą to jest to prawda. Takiego gówna to ja dawno nie widziałem... W telefonie mam lepszy internet, nie polecam. Dzięki Bogu mogłem zrezygnować po 14 dni .
    Zaletycena
    Wadyszybkość, a raczej jej brak, częste awarie, olewanie klienta.
    Przez internet
  • ~AJ / 2014-09-02 14:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Szybki Internet? Chyba w snach. Płacę za 10 mb/s, przy czym poinformowano mnie, że maksymalna prędkość jaką mogą mi zaoferować u 8 mb/s, a co najważniejsze osiągam maksymalnie 2,3 mb/s! Dzwoniłam w tej sprawie już kilkakrotnie, dzisiaj już dwa razy i za każdym razem wygląda to tak samo - sytuacja poprawia się dosłownie na chwilę, natomiast pięć minut po odłożeniu słuchawki wszystko wygląda tak jakby rozmowy w ogóle nie było. Odradzam wszystkim!
    ZaletyŻadnych! Chyba tylko miłe panie w infolinii.
    WadyStałe problemy z prędkością Internetu, brak reakcji na zgłaszane problemy klientów
    Od 2009 roku i nie wiem co tu jeszcze robię. W najbliższym czasie rezygnuje z usług tej pożal się Boże firmy
  • ~ala9 / 2012-02-10 18:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorsza firma z jaką miałam do czynienia. Umowa sobie a obsługa sobie.Konsultanci kłamią, nie można zrezygnować z usługi pomimo, że przyczyną rezygnacji jest nie dotrzymanie umowy ze strony Neti. Reklamacje sami rozpatrują i jedyną odpowiedzią jest " nie uznajemy reklamacji" jak się nie podoba to do sądu. Tylko że "sąd sądem"- bo tam są terminy, a Netia blokuje łącze i nie można podpisać umowy z innym operatorem. Ostrzegam, że umową - w przyypadkach spornych,dla Neti jest już podpisanie zgody na przeście od innego operatora, a nie jak powinno być podpisanie faktycznej umowy dotyczacej świadczenia usług. W razie rezygnacji nic nie robią sobie z przepisu dotyczącego wycofania się z umowy w terminie do 10 dni poza punktem sprzedaży. Prędkość jaką oferują nie musi zgadzać się z prędkością faktyczną, bo dopiero w pierwszym miesiącu umowy testują jaka mogą dostarczyć. Oczekiwanie na połączenie z konsultantem - czas około 30 min w dzień, 1 godz 10 min. w nocy. W nocy nie usuwają awarii, tylko przyjmują zgłoszenia i konserwują sprzęt. W razie awarii rutera przyjmują zgłoszenie i przesyłają z Warszawy pocztą ok. 5 dni.
    Moja ocena jest poniżej zera, straciłam mnóstwo nerwów i czasu. Narazili moją firmę na straty. Próbuję się od nich wydostać, jestem dobrej myśli, że się to w końcu uda. A cena dalej kusi następnych..........
    ZaletyCena
    WadyWszystko oprócz ceny
    50 dni
  • ~albinos / 2019-09-19 08:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Co chwilę nie ma Internetu nwm za co place dodzwonić się też nie można bo się prędzej człowiek zestarzeje nie polecam
    ZaletyCena
    WadyBrak internetu
    MiejscowośćRuda Śląska
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4440
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4553
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266