Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ArtiWawa / 2011-02-24 14:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdecydowanie nie polecam! Totalna strata czasu i maksimum niekompetencji.
    Zdecydowałem się założyć u nich Internet. Telekonsultantka na początku poinformowała mnie, że czas oczekiwania wynosi do 3 tygodni. Wprawdzie zależało mi na czasie, ale stwierdziłem że jakoś te 3 tygodnie przetrzymam bez netu. Tymczasem sprawa potoczyła się trochę inaczej:

    Już na początku fatalnie zaczęli bo 2 razy przysyłali mi do podpisania umowę z błędami (np. z zupełnie innym peselem choć jeszcze dzień wcześniej dzwonili do mnie i potwierdzali moje dane osobowe). Dodatkowo raz jeszcze przesłali na zły adres. Słowem totalny bałagan.
    No ale w końcu ją dostałem.
    W umowie czas oczekiwania nie wynosił już 3 tygodnie tylko "maksimum 40 dni". No ale już przymknąłem na to jakoś oko.

    Oczywiście internet fizycznie założyli w moim mieszkaniu po ponad miesiącu, czyli blisko tego maksymalnego terminu.

    No i niespodzianka, bo internet założony, aktywowany (czyli zaczęli mi naliczać kasę za korzystanie) a NIE DZIAŁA. Oczywiście od razu telefon na infolinię i zgłoszenie awarii. Technik netii zdiagnozował problem jako złe przyłączenie do centrali (czyli przez 2 miesiące niby przyłączali a nie przyłączyli :/) .
    Stwierdził też że w przeciągu 2-3 dni roboczych zostanie on usunięty. Po 2-3 dniach oczywiście nic się nie stało, więc zadzwoniłem ponownie. Przeproszono mnie i powiedziano że nadano mojej sprawie najwyższy priorytet i że dołożą wszelkich starań by do końca tygodnia (a była środa) sprawę rozwiązać. Po DWÓCH TYGODNIACH czekania oczywiście awaria nie została usunięta i nikt się ze mną nie kontaktował.

    Zauważyłem jednak że w umowie którą z nimi podpisałem jest zapis że "jeśli usługa nie działa z przyczyn technicznych przez więcej niż 7 dni to obie strony mają prawo do wypowiedzenia umowy".
    Stwierdziłem więc, że z tego zapisu skorzystam bo skoro juz na samym początku takie szopki się dzieją i tak to nieciekawie wygląda, to nie chcę się z nimi wiązać na 2 lata (bo na tyle podpisuje się z Netią umowę).

    Efekt: straciłem mnóstwo czasu (byłem przyblokowany z internetem przez 2 miesiące nie mogąc nic w tym czasie założyć, a internetu bardzo potrzebowałem do pracy! ), kasę na ciągłe telefony i na list do Netii (bo wypowiedzenie mozna wysłać tylko listownie).

    Jedyną pozytywną stroną była bardzo miła i sympatyczna obsługa klienta (tutaj nie mogę firmie niczego zarzucić!). Tylko co z tego skoro byli sympatyczni i pomocni, logowali sprawę w systemie (na pewno logowali bo jak potem dzwoniłem to mieli dostęp do historii mojej sprawy) ... a potem nikt inny się tą sprawą nie zajmował. Na samych dobrych chęciach i miłych uśmiechach nie można budować profesjonalnego wizerunku!

    Cóż; reasumując: szkoda czasu!

    Zaletymiła obsługa klienta
    Wadyprawie same (czytaj w opinii)
  • ~bartekR / 2011-02-16 14:42
    Ocena: 1.67 / 5
    może i bez VAT, ale na pewno nie bez wad!!
    Zamówiłem internet i telefon do firmy 11 stycznia. Maja 40dni na podłączenie wszytskiego. Firma otwierała się 1 lutego,ale obiecano mi iż wszystko będzie na czas, po czym... termin podłączenia 6 luty.. i nie ma z kim pogadać ,żęby to przyspieszyć. 6 luty minął i czekam dalej, 7go dzwonie.. termin podłączenia na 9go.. mówię ok, w sumie dwa dni. Ale już 8go dzwonie, czy na pewno przyjdą, bo strasznie mi zależy, a oni, że mają anulację mojego zlecenia i będzie.... 24go!!! Czyli byłby to już 44 dzień ..4 dni po terminie jaki maja na podłaczenie. W końcu zacząłem walkę telefoniczną, bo tam nawet nie ma kompetentnej osoby, z którą można pogadać!! Trafiłem do Pani Ewy L. , która się wszystkim zajęła i obiecała,że monterzy zjawią się w dniu jutrzejszym. Znowu echo, nikogo, dzwonie do Pani Ewy, wysłała ponaglenie i chłopaki z firmy podłączeniowej byli u mnie w 3 minuty. Wsadzili cosik do gniazdka telefonicznego i stwierdzili, że jest sygnał! Tyle !!! 30sekund!! a ja na to czekałem miesiąc. Teraz trzeba czekać na drugą ekipę, która udostępni numer i już, raptem kolejne 5 dni roboczych.
    Mam nadzieję ,że jutro ktoś się zmobilizuje i podłączy mi ten net i telefon, bo firma kuleje bez tego, klienci nie moga się dodzwonić.. coś niesamowitego. I to ma być nowoczesna firma, która jest konkurencją dla TP?? Chciałem uniknąć TP ,ale jeśli i jutro Netia zawali, to nie mają czego szukać pod adresem mojej firmy.
    Zaletyoferta
    Wadyobsluga klienta
    brak przepływu informacji
  • ~Grzegorz / 2010-04-29 13:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Najpierw czekałem , z perypetiami (anulowali umowę, potem odwołali anulacje i zawarliśmy kolejna) ok. 50 dni, a kiedy w końcu przysłali mi ruter, podłączyłem i zamiast umówionych 8Mb miałem 1,6, a następnego dnia spadło do 0,5Mb. Trzeba przyznać , że zgłoszenie "awarii" przyjęli szybko i na drugi dzień zjawił się technik, ale ledwo wszedł powiedział: na 8 Mb tu nie ma szans - i w tym tkwi problem dla każdego klienta. Sprzedawcy usługi nie mają pojęcia, co w zasadzie mogą oferować, obiecują, zapewniają, są mili itd - ale nic z tego nie wynika, poza frustracją, stratą czasu i nerwami. Czekam co mi teraz zaproponują.
    ZaletyTylko w reklamie, szybka reakcja na zgloszenie awarii
    Wadyopisałem
    trzy dni, ale dał mi w kość
  • ~iwona / 2010-02-08 13:00
    Ocena: 1.67 / 5
    sprzet przyslali i o kliencie zapomnieli za 7 dni minie miesiac a aktywacji jak nie bylo tak nie ma[[ i nie sposob sie do nich dodzwonic[[lipna firma
    Zaletyceny
    Wadyobsluga klienta
    jeszcze go ni mam
  • ~Klient Netii / 2016-03-18 17:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem klientem Netii od sierpnia 2015 i z jakości telewizji i szybkości internetu jestem nawet zadowolony ale... płatności to jest porażka jakaś. Na początku przychodziły mi faktury \"promocyjne\" na kwotę 30, 40 pln a teraz gdy promocja się skończyła to miesięcznie muszę płacić 100 - 150 pln gdy konkurencyjna Vectra proponuje dokładnie to samo za 49 pln miesięcznie. Tak więc proponuję uważać gdyż na początku są przystępne faktury a później kosmiczne i zastanawiam się czy nie \"pieprznąć\" tej Netii i nie przejść do Vectry która proponuje to samo za 50% ceny.
    ZaletyJakość usług
    WadyCeny kosmiczne - nie polecam
    150 za internet i tv miesięcznie a powinienem płacić 100, lubią wystawiać "kosmiczne" faktury by zniechęcić klienta
  • ~niezadowolony-nabity w butelkę / 2013-01-28 14:02
    Ocena: 1.67 / 5
    OSTRZEGAM - Poziom kłamania przekracza wszelkie dopuszczalne normy...nagrania tel to lipa jeżeli jest coś przeciw Netii....nic nie da się udowodnić sami nagrywajcie rozmowy. W wielu przypadkach brak kompetencji podczas udzielania info. Mnie naciągnięto na dodatkowe dwie faktury bo niby nie zrezygnowałem...Szkoda słów WAŁY......
    WadyNETIA JEST WIELKĄ WADĄ
    MIAŁEM 24 M/CE 118 ZŁ/M/C
  • ~Oszukany / 2018-09-19 06:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy dostawca internetu na rynku!
    Ulubiony ich tekst - awaria masowa . Jestem bez internetu 2 dzień, Na naprawe mają każdorazowo do 48h, ciekawe czy się wyrobią. Z poprzednimi dostawcami nigdy nie było takich przerw, skusiła mnie niska cena, Umowa podpisana 2tyg temu i już taka wtopa a tu jeszcze 2 lata… uff
    WadyPrzerwy w dostawie internetu 48 godzin
  • ~Saginata / 2010-09-20 22:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Rozmowa z obsługą klienta to horror. Każą mi czekać dziesięć minut czekać na osobę od internetu fla firm, mimo, że chcę wziąć na osobę prywatną. Potem w dziale technicznym rozmawiam z osobą, która nie wie co to jest RJ-45, co to jest switch i co to jest skrętka. Od różnych konsultantów dostaję sprzeczne informacje. W końcu po rozmowie z kilkoma udało mi się domyślić kto prawdopodobnie kłamie.

    Kolejny etap. Mówią, że nie ma szans na 8Mb/s, może być albo 6 albo 20. Bierzemy 20. Sprawdzają, mówią, że spoko, da się zrobić 20 na naszej linii.

    Obiecują, że sprzętprzyjdzie chwilkę przed aktywacją. Kilka dni po aktywacji sprzętu dalej nie ma. Dzwonimy. Jedna osoba mówi, że sprzęt już wysłany, druga, że sprzętu nie ma na magazynie i trzeba poczekać kilka dni. Trzecia, że sprzęt już wysyłają. Czwarta mówi, że trzeba poczekać aż sprzęt im przyjdzie do magazynu.

    W końcu przychodzi sprzęt. Po podłączeniu nie działa. Dzwonię do serwisu. Oddzwania do mnie człowiek techniczny i mówi, że nie ma szans nawet na 6Mb i ledwo będzie działać tylko 1Mb.

    Kolejny telefon na infolinię. Okazuje się, że nie mają pojęcia, że jakiś techniczny ze mną rozmawiał. Tym razem o technicznych możliwościach nie mogą nic powiedzieć. Mówią, że najwyżej sobie odstąpię od umowy.

    Szkoda, że po aktywacji usługi zerwałem umowę z poprzednim operatorem.
    Zaletyśmieszne reklamy
    Wadyniekompetentna obsługa, bałagan w systemie, bezustanne kłamstwa, maskowanie kłamstwami swojej niekompetencji.
  • ~Stam / 2009-09-01 21:19
    Ocena: 1.67 / 5

    Moim skromnym zdaniem Netia to firma,w której brak podstawowych procedur obsługi klienta...

    Przykład - klient zgłasza reklamację. Nikt nie podaje Numeru sprawy reklamacyjnej.
    Zazwyczaj tłumaczenie pracownic infolinii jest " przekazałam Pana sprawę do działu reklamacji......" do kogo?!? jaki jest numer sprawy, kto ją prowadzi, kto przekazał?..brak elementarnej organizacji....

    Podobno firma ma ISO 9001:2000
    Może ich certyfikował wujek Janek ze wsi,.....bo tylko tak można sobie wytłumaczyć fakt, że firma, czyje pracownicy zachowują się w podobny sposób, działa zgodnie z procedurami ISO.....

    " Do końca tygodnia się ktoś odezwie" - spychotechnika, zazwyczaj nikt się nie odzywa.

    W przypadku jakichkolwiek kłopotów jedynym telefonem to infolinia – klient jest skazany na drogę przez mękę....

    Teoretycznie oferta Netii jest lepsza cenowo i technicznie....
    4 mega w cenie 2 w TP....mobilny internet za niewielką opłatę i podobne...

    Z tym,że to ofertą dobra...tylko do pierwszej wpadki technicznej bądź organizacyjnej

    Odradzam wszystkim korzystanie z ich usług – to firma kiepsko zorganizowana i nieodpowiedzialna.

    Nie chce na forum cytować imion,ale jeżeli ktoś chce poczytać fakty mojej „przygody”

    bardzo proszę o podanie maila, przeszlę całą swoją korespondencję, naprawdę jest co poczytać...i nad czym się zastanowić przed wpakowanie się w kłopoty...

    Zaletytechnicznie i cenowo oferta pozornie lepsza
    WadyFirma jest zarządzana źle,obsługa klienta na poziomie nieandertalskim
    nie doszło do tego,wycofałem się chwała Bogu na czas....inaczej moja firma została by bez internetu
  • ~. / 2019-05-28 22:31
    Ocena: 1.50 / 5
    niby szybkość 20 gb a muli jak na 3. Skoki są takie że przy grze pingów sa tysiące. Mam tylko że nie chce mi się chodzić.
    MiejscowośćKoszwały
  • ~. / 2023-02-04 18:33
    Ocena: 1.50 / 5
    bardzo słaby nawet jak używa go 1 osoba, nie polecam, mało kanałów
    Wadywolny, słaby, mały zasięg
  • ~123 / 2018-04-18 12:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Jedna wielka kupa gówna. Walczyłem 9 miesięcy aby zrezygnować z "usług internetu", straszono mnie karami, a ja pisałem kolejne reklamacje, bo internet 20 był na poziomie 1 , 2 albo wcale. Dopiero skarga do UKE załatwiła sprawę, gdzie sama netia przyznała, że nie jest w stanie zapewnić warunków wynikających z umowy...
    Zaletybrak
    Wadynic nie działa tak jak powinno
    MiejscowośćKraków
  • ~123 / 2023-01-08 12:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Fatalny ten Internet nawet wchodząc na tę stronę musiałem poczekać około 10 sekund. Max prędkość pobierania wynosi 700 kB/s (to jakiś żart?). Za korzystanie z tego Internetu netia powinna dopłacać klientom. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćBystra-Sidzina
  • ~328945351dsf / 2023-11-06 12:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Netia to bez dwóch zdań najgorszy, i zarazem najbardziej cwaniacki, dostawca internetu w Polsce, posiadany oczywiście przez najgorszego, i najbardziej cwaniackiego, dostawcę czegokolwiek; Cyfrowy Polsat. Jeśli zdecydują się państwo na internet od tego operatora, mogą się państwo spodziewać prędkości rzędu 10mbps przy umowie na światłowód 1gbs. Netia nie wywiąże się z umowy, będzie miała w dupie niemal niefunkcjonalność swojej usługi, i dorzuci od czasu do czasu jeszcze przerwę w dostawach internetu w gratisie.
    ZaletyBrak
    WadyAwarie, niedotrzymywanie warunków umowy ze strony netii, KOSMICZNY ping, ogromna utrata pakietów, beznadziejna obsługa klienta.
    MiejscowośćLublin
  • ~AAA / 2019-01-25 19:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam! Mielismy miec darmowy pierwszy miesiąc - cały grudzien. 23 grudnia nastapiła awaria. Nie mielismy ani tv ani internetu przez 8 dni (w tym całe święta). Pan opiekun budybku stwierdił, że świeta powinno spedzac sie rodzinnie anie przy telewizorze. Nie zwrócili nam za te dni bez dostepu do tv i internetu.Bezczelność! Internet wcale nie chodzi szybciej niż u innego operatora. U innego operatora kończyła nam się umowa w grudniu. Pan z netii obiecał,że wszystko załatwi z tamtym operatorem- wypowiedzenie umowy itp. Zrobił to, owszem ,ale kilka dni za wczesnie- teraz musimy zapłacić poprzedniemu operatorowi prawie 200 zł a zerwanie umowy. Totalna porazka!!!
    ZaletyBrak!
    WadyMnóstwo!!!!
    MiejscowośćKamienna Góra
  • ~adam / 2016-10-19 12:14
    Ocena: 1.50 / 5
    odradzam wszystkim internet z tej firmy. cena w porownaniu z innymi dostawcami internetu jest wieksza a obsluga fatalna, dodzwonic sie w celu zgloszenia awarii czy z zapytaniem graniczy z cudem. na maile tez odpisuja po kilku dniach. do tego internet czesto sie muli i nie dziala prawidłowo. zdecydowanie odradzam
    Zaletybrak
    Wadyobsluga klienta
  • ~Adam / 2019-02-04 20:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo a bardzo częste awarie nie ma mowy o niezawodności lub bezproblemowym funkcjonowaniu
  • ~Adamo / 2016-02-25 18:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Oszukują jak mogą, wciskają usługi których miało nie być, dodatkowo w przeciwieństwie do zwykłych rachunków (np. za internet) płatnych od góry ( z wyprzedzeniem), usługi dodatkowe rozliczają od dołu (po zakończeniu miesiąca), tak aby chociaż przez jeden dodatkowy okres wyłudzić pieniądze. Samo łącze też nie zachwyca, zdażały się uciążliwe przerwy w dostarczaniu internetu. A i cenowo nie radzą sobie jakoś wybitnie.

    Podsumowanie: Stanowczo odradzam, jest wieeeellluuu lepszych i tańszych usługodawców!
    ZaletyNa tle konkurencji - nie stwierdzono
    WadyOSZUSTWA, przerwy w świadczeniu usług, często problemy z kontaktem z BOK, na podłączenie internetu musiałem czekać prawie miesiąc!
    2 lata korzystania z internetu i NIGDY WIĘCEJ
  • ~Adas1984lw / 2018-04-19 09:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam serdecznie , mam Internet od firmy Netia od 4 lat w dwóch punktach byłem bardzo zadowolony do poki nie wystepowały problemy wtedy pokazali swoja drugą strone chamstwo na wysokim poziomie w białych rekawiczkach jesli wiedza Panstwo co mam na mysli . Zostałem z internetem na pół roku do konca umowy zamiast 10 mb mam 0,23 czasammi 10 i tak skacze byl monter dziesiatki polaczen z konsultantem i maja mnie gdzies u nich jest super . NIE POLECAM NIKOMU . Sory za błedy ort .
    ZaletyNa poczatku bylo ok
    WadyUparci i nie słuchaja klienta
    MiejscowośćLwówek Śląski i Jelenia Góra , Dolnyśląsk
  • ~Adrian / 2017-11-19 12:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy internet w całej Polsce . Szczerze odradzam każdemu netii . 50mb chodzi gozej niż 5mb z Orange .
    WadyNajwolniejszy internet świata
    MiejscowośćŚwiebodzin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4532
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4744
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3982
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3077
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2637
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2040
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307