Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zuza / 2015-01-19 20:50
    Nikomu nie polecam tej firmy , znowu od kilku godzin brak HBO GO (za który płacę)i ten notoryczny brak usługi. Pozwoliłam sobie zadzwonić z reklamacją więc panienka przez czterdzieści minut przegoniła mnie po całym mieszkaniu - wyłącz - włącz -odczekaj - wprowadź klucz itd....
    Firma to dno i brak profesjonalizmu .Jeżeli ktokolwiek zastanawia się czy podpisać z nimi umowę - z mojej strony wielkie ODRADZAM !!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyNETIA JEST WADĄ
  • adam76-76 / 2008-10-27 09:11
    Ocena: 1.25 / 5
    Ten internet to tylko sposób na przyciągnięcie nowych klientów do netii. starych klientów którzy mają już łącze ( np./ 1 Mbit/s tak jak ja ) Netia ma gdzieś. Cały czas twierdzą że nie ma technicznych możliwości podłączenia u mnie promocyjnego 4 Mbit - owego internetu. Na pytanie kiedy będzie taka możliwość już 10 razy słyszałem u konsultanta i w dziale technicznym ( co już w ogóle jet bzdurą - że w tym dziale nic nie wiedzą ) że nie ma konkretnej daty kiedy będzie u mnie dostępny taki internet - czyli według mnie nie mają zamiaru wcale nic zmieniać.
    ZaletyChodzi w miarę sprawnie, pod warunkiem że nie mają jakiejś awari
    Wadyawarie zdarzają się dość często
    internet w netii posiadam już od 4,5 roku
  • ~_wiem_również_o_co_w_tym_chodzi / 2014-02-15 08:46
    Ocena: 4.00 / 5
    Człowiek_który_wie_o_co_chodzi pięknie wyjaśnił jak to jest z tymi prędkościami internetu w NETI. Faktycznie proszę wszystkich aby przyjrzeli się dokładnie jak wygląda umowa gdyż ja również mam w niej napisane że Netia będzie mi świadczyć usługę internetu z prędkością "DO "20 mb nazywa się to MAX 20 lub w innej ofercie MAX 50 itp. Przyznam ,że też na początku krzywo patrzyłem na prędkość internetu od Neti ale po dokładnym zapoznaniu się z warunkami umowy musiałem podkulić ogon i być zadowolonym z tego co mam.Jestem ich klientem od ponad roku w usłudze MAX 20 z telewizją i przyznam że większych awarii nie było nigdy a jeśli coś się działo to jedynie przerwa w dostępie do internetu która po zgłoszeniu było usuwana w ciągu kilku godzin i wszystko grało. Muszę zaznaczyć , że moje łącze jest zrobione na linii DIALOGU i być może dlatego nie mam z Netią problemów. Jeszcze mi się śmigło że mieszkam nie daleko ich szafy co potwierdził technik że mam 344metry do szafy . U mnie prędkość internetu waha się między 14 a 16 mb .Oczywiście chciałbym aby było więcej czyli 20 mb lecz i tak jestem zadowolony że mam tyle.A pozatym należy naprawdę pamiętać że "DO" jest istotnym szczegółem w zawartej umowie. Jednym bardzo ważnym i często poruszanym tutaj tematem jest świadczenie usług przez Netię na łączach innych niż swoich i Dialogu.Naturalnym faktem jest i oczywistym ,że Netia nie osiągnie nigdy takich parametrów świadczenia usług na łączach innego operatora.Na swojej infrastrukturze oraz na łączach Dialogu wygląda to bardzo przyzwoicie i jest faktem krzywdzącym dla Netii kreować o nich opinie na podstawie zbyt pochopnie wyciąganych wniosków .A wystarczyłoby poświęcić trochę czasu aby się zapoznać co mamy w umowie . Lecz rozumie dobrze nie zadowolenie ludzi którzy korzystają z usług Netii na łączach innego operatora, bo jednak klient płaci klient wymaga.Ja bym nigdy się NIE zdecydował na usługi Neti po kablach TP czy innego operatora .
    Zaletystabilność ale tylko na własnej infrastrukturze lub na łączach DIALOGU
    WadyInfonetia w której nie zawsze można zastać kompetentnego konsultanta
    nie cały rok
  • ~abonent Telepolska / 2014-04-24 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    TELEPOLSKA - NIEUCZCIWA FIRMA delikatnie mówiąc - podszywa się pod Telekomunikację i wciska starszym ludziom niekorzystną ofertę mamiąc ich promocją, z której nie zdążą skorzystać .
    BARDZO niekorzystne warunki zerwania, a dodatkowo przemycają w umowie KARE za okoliczność niepłacenia np z powodu śmierci
    OSTRZEGAM unikajcie TELEPOLSKA!!!
    ZaletyBrak
    Wadynaciąganie
    4 miesiące
  • ~adag12 / 2015-05-10 08:41
    Netia to złodzieje i oszuści. Najgorsza i najbardziej nieuczciwa firma jaką znam.
    Banda złodziei i oszustw. Przestrzegam wszystkich przed podpisaniem z Netią jakiejkolwiek umowy. Naciągają klientówe na szybki internet, którego klient nigdy nie zobaczy a w przypadku rozwiązania z nimi umowy z ewidentnej winy operatora obciążają kosztami z kosmosu. UWAGA OSZUŚCI Z NETII.
    ZaletyBRAK
    WadyOSZUSTWO NETII
    Na szczęśćie już nie mam
  • ~Adrian / 2012-03-14 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    przed podłączeniem miałem mieć 16mb po podłączeniu było 12mb ale już miesiąc później tylko 6mb
    na Netia Spot czekałem 3 miesiące, wieczorami mam wysoki ping i nie mogę pograć w Wolfenstein - Enemy Territory konsultanci to chyba ludzie prosto z ulicy dzwonie i mowie ze mam ping wysoki a konsultantka mnie pyta co to ping.
    Powiem tak masz inne możliwości to omijaj tą firmę z daleka
    Zaletybrak
    Wadytransfer niski, pingi wieczorami wysokie, usługa tel. to płacenie za wiatr co wieje bo nie korzystam z tel. stacjonarnego tylko z komórki
    17miesiecy
  • ~Aga / 2010-01-15 14:53
    LUDZIE POMÓŻCIE MI. OD PAŹDZIERNIKA ZESZŁEGO ROKU NIE MAM TELEFONU STACJONARNEGO. DZWONIE, PISZE MAILE I NIC. PRZED CHWILĄ PO GODZINIE CZEKANIA I TRZECH PRZEŁĄCZENIACH DO RÓŻNYCH DZIAŁÓW POPROSTU SIĘ ROZŁĄCZYLI!!!!! ZDĄŻYŁAM SIĘ DOWIEDZIEĆ ZE TP ODCIEŁO MI TĘ USŁUGĘ ALE TO NIE PRZESZKAADZA NETII PRZYSYŁAC RACHUNKI!!!!! NIE WIEM CO ROBIĆ. POMÓŻCIE....
    ZaletyTA FIRMA TO DNO
    Wadyta firma to dno
  • ~agnieszka / 2011-09-12 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    zrywa połączenie, nie działa internet wolny do dupy!
    Zaletyżądne
    Wadywszytsko
    1,5 roku
  • ~Alealo / 2015-03-16 06:57
    Ocena: 1.75 / 5
    PORAZKA! Banda złodziei. Internet średnio raz w miesiący przez 2 dni miał awarię. Umowa wygasła, sprzęt odesłany, internet zmieniony. I... nagle po pół roku telefon z kancelarii komorniczej o zapłatę 500,00 zł za niezwrócenie sprzętu! Nie było żadnych pism, żadego zapytania czy sprzęt został wysłany tylko od razu nękanie po kilka razy dziennie przez pseudoprawników. Potwierdzenie nadania jest, wysłane do netii i do kancelarii, nic. Pani na infolinii informuje że oddzwoni i cisza. Kancelaria mówi, że im nic nie daje potwierdzenie, bo to Netia musi wycofać zlecenie, więc dalej kilka razy dziennie nękaja. Netia twierdzi, że nie ma sprzętu choć ewidentnie jest potwierdzenie. Sprawa załatwiona w ciągu 5 minut po wystosowaniu pisma o przekazanie sprawy do prokuratury.
    BANDA ZŁODZIEI! Liczą na naiwność, zgubienie potwierdzenie (kto pół roku je trzyma?) i wyłudzenie pieniędzy!!!
    ZaletyBRAK!!!
    WadyOszustwo, notoryczny brak internetu,
    1 rok, 70 zł/msc
  • ~Alex / 2010-06-02 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo mnie to cieszy Marcinie ze tobie działa fajnie i zazdroszczę tobie , bo mi działa do dup.
    modle się już i liczę miesiące do zakończenia umowy , a na marginesie po co mam się łączyć przez Skype ???
    skoro mam tel. i jak potrzebuje to dzwonie , ale efekt zerowy,jak mowie ze zaniżony transfer to mi tłumacza ze w umowie transfer jest do 4mb wiec jakikolwiek mam zawsze według umowy jest ok.
    Jak chciałem pograć w gry on-line i miałem ping 300 tez zadzwoniłem wiec mi powiedzieli ze w umowie nie ma gwarancji pingu , a wiec jak nawet będzie 1000 według konsultantki tez jest ok .
    Tak wygląda moja przygoda z Netia .
    Zalety jedyny plus ze Panu Marcinowi działa i ze ma łącza więcej niż wykupił
    Wadyna moim łączu zaniżony transfer , po 16 nie można pograć w gry on-line
    18miesiecy
  • ~Alina Kot / 2013-07-30 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Też wzięłam internet z netii... Straszne to było, netia - koszmar
    Zaletybrak
    Wadyzła jakość usług
  • ~Anna / 2015-07-29 19:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Do Netii przeszłam 1.07. br. czyli m-c temu. Zakasuję wszystkie negatywne opinie. Ja po prostu nie mam TV! !! Po prostu nic mi się nie wyświetla. Po wielu telefonicznych zgłoszeniach, próbach przez telefon nakierowania mnie, co robić, aby uzyskać obraz w końcu się udało! Co za radość...ale po wyłączeniu TV i włączeniu ponownie ta sama informacja na ekranie "brak sygnału". dzisiaj miał być technik. Otrzymałam o 15.30 sms cytuję: "dział techniczny pracuje nad usunięciem usterki. 17.30 tel., że technicy odmówili przyjęcia reklamacji. BEZ SŁOWA WYJAŚNIENIA...
    ZaletyINTERNET SPRAWNY
    WadyPO PROSTU NIE MAM TV
  • ~antracyt / 2016-12-14 17:14
    Ocena: 3.50 / 5
    Jestem w tej sieci od kilku lat i było super... było. Kiedyś to Orange było dla mnie szczytem chamstwa, cwaniactwa i kombinatorstwa ale od jakiś 8 miesięcy Netia go przebiła! Masz neta - fajnie, tylko pamiętaj, że operator sztucznie ograniczają transfer. W tygodniu wyciągnę te 4mb ale w weekend mam od 120kb do 500kb! Serwis? Jaki serwis? Zanim coś załatwisz zdążysz zrobić obiad. Wybrałem innego dostawcę korzystając z www.dostawcy-internetu.pl. Znajdziecie tam alternatywnych operatorów z waszej okolicy.
  • ~ArtiWawa / 2011-02-24 14:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdecydowanie nie polecam! Totalna strata czasu i maksimum niekompetencji.
    Zdecydowałem się założyć u nich Internet. Telekonsultantka na początku poinformowała mnie, że czas oczekiwania wynosi do 3 tygodni. Wprawdzie zależało mi na czasie, ale stwierdziłem że jakoś te 3 tygodnie przetrzymam bez netu. Tymczasem sprawa potoczyła się trochę inaczej:

    Już na początku fatalnie zaczęli bo 2 razy przysyłali mi do podpisania umowę z błędami (np. z zupełnie innym peselem choć jeszcze dzień wcześniej dzwonili do mnie i potwierdzali moje dane osobowe). Dodatkowo raz jeszcze przesłali na zły adres. Słowem totalny bałagan.
    No ale w końcu ją dostałem.
    W umowie czas oczekiwania nie wynosił już 3 tygodnie tylko "maksimum 40 dni". No ale już przymknąłem na to jakoś oko.

    Oczywiście internet fizycznie założyli w moim mieszkaniu po ponad miesiącu, czyli blisko tego maksymalnego terminu.

    No i niespodzianka, bo internet założony, aktywowany (czyli zaczęli mi naliczać kasę za korzystanie) a NIE DZIAŁA. Oczywiście od razu telefon na infolinię i zgłoszenie awarii. Technik netii zdiagnozował problem jako złe przyłączenie do centrali (czyli przez 2 miesiące niby przyłączali a nie przyłączyli :/) .
    Stwierdził też że w przeciągu 2-3 dni roboczych zostanie on usunięty. Po 2-3 dniach oczywiście nic się nie stało, więc zadzwoniłem ponownie. Przeproszono mnie i powiedziano że nadano mojej sprawie najwyższy priorytet i że dołożą wszelkich starań by do końca tygodnia (a była środa) sprawę rozwiązać. Po DWÓCH TYGODNIACH czekania oczywiście awaria nie została usunięta i nikt się ze mną nie kontaktował.

    Zauważyłem jednak że w umowie którą z nimi podpisałem jest zapis że "jeśli usługa nie działa z przyczyn technicznych przez więcej niż 7 dni to obie strony mają prawo do wypowiedzenia umowy".
    Stwierdziłem więc, że z tego zapisu skorzystam bo skoro juz na samym początku takie szopki się dzieją i tak to nieciekawie wygląda, to nie chcę się z nimi wiązać na 2 lata (bo na tyle podpisuje się z Netią umowę).

    Efekt: straciłem mnóstwo czasu (byłem przyblokowany z internetem przez 2 miesiące nie mogąc nic w tym czasie założyć, a internetu bardzo potrzebowałem do pracy! ), kasę na ciągłe telefony i na list do Netii (bo wypowiedzenie mozna wysłać tylko listownie).

    Jedyną pozytywną stroną była bardzo miła i sympatyczna obsługa klienta (tutaj nie mogę firmie niczego zarzucić!). Tylko co z tego skoro byli sympatyczni i pomocni, logowali sprawę w systemie (na pewno logowali bo jak potem dzwoniłem to mieli dostęp do historii mojej sprawy) ... a potem nikt inny się tą sprawą nie zajmował. Na samych dobrych chęciach i miłych uśmiechach nie można budować profesjonalnego wizerunku!

    Cóż; reasumując: szkoda czasu!

    Zaletymiła obsługa klienta
    Wadyprawie same (czytaj w opinii)
  • ~Artur / 2015-07-01 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam.
    Radzę uważać z firmą zostałem przez nią oszukany!!! Handlowiec wielokrotnie potwierdzał możliwość rezygnacji z usług od podłączenia internetu w ciągu 14 dni okazało się zupełnie inaczej, druga sprawa przy podpisywaniu umowy rzekomo handlowiec nie znał odpowiedzi na pytanie czy oglądanie telewizji pobiera z szybkości internetu! Okazało się iż pobiera i to zdecydowanie nie tyle ile sugeruje sama netia (telewizja miała pobierać maksymalnie 2mb, a pobiera połowę internetu około 9-10mb nie otrzymałem nigdzie takiej informacji!!!). Odkąd chciałem zrezygnować z umowy z powodu problemu z działaniem telewizji zaczęły się problemy. Giganagrywarka się zacina, dekoder działa bardzo długo, szybkość internetu jest znacznie niższa niż zostało to przekazane, bardzo wysokie Ping internetu. Porównując działanie dekodera nc+ i działanie dekodera z netii kto używał obydwa nigdy nie będzie zadowolony z netii.
    ZaletyNie stwierdzono
    WadyJakość obsługi klienta, Wielokrotne oszustwa- Oszustwo dotyczące rezygnacji umowy, Oszustwo dotyczące szybkości internetu!, Zacinająca się telewizja i zacinająca giganagrywarka, powolny dekoder, bardzo wysokie Ping.
    1 miesiąc
  • ~Autumn81702 / 2014-04-07 22:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Hmm... Netia pomimo że zamierzam z nią zerwać, to jednak na koniec jeszcze zgarnie baty po dupie ode mnie. I coś czuję, że tych batów jeszcze się znajdzie...

    Pierwszy bat jest za TRAGICZNE prędkości:

    Pobierałem plik (właśnie chwilę temu DOPIERO skończył się ściągać), który ktoś wgrał na hosta "MediaFire". Plik dostępny praktycznie tylko tam - pobieram więc go z tej strony.
    Co w tym tragicznego? Prędkość pobierania. No cóż, dla Netii chyba lata 90-te dalej istnieją, skoro mając pakiet "SZYBKI INTERNET" pobierasz z niebotyczną prędkością sięgającą AŻ ~45 KB/s!!! I to w 2014! CAŁY ŚWIAT JEST TWÓJ!!! Tak - DOPIERO SKOŃCZYŁEM TEN PLIK POBIERAĆ! A wcześniej jakoś były prędkości rzędu ~550 KB/s...

    A drugi bat za STABILNOŚĆ połączenia:

    Wczoraj musiałem ściągnąć pilnie coś ważnego... AHHAHAHAHA! Toć to niemożliwe. Internet od N(i)etii działa tak, żeby się rozkraczyć w najmniej odpowiednim momencie. Połączenie jest, ale strony ładowały się w nieskończoność. Tak, takie proste strony jak Google też tak wolno działały. Jaja jak berety normalnie :D.

    Ogólnie to bardzo dobrze że już koniec umowy się zbliża... uważajcie by nie wpaść w to bagno. Słodko to wszystko wygląda na papierze oraz z zapewnień konsultantów i przedstawicieli handlowych, fachowo zwanych "akwizytorami", a jak przychodzi co do czego...

    Żeby nie było: linia w mym bloku NIE JEST aż tak tragiczna, żeby prędkości downloadu były aż tak wolne.

    Na koniec wystawiam takie oceny:
    Parametry - 1. TRAGEDIA.
    Cena - 1. TRAGEDIA! Za takie parametry powinni zmniejszyć koszta do 20 złotych...
    Obsługa - 2. Grunt że jest.
    Niezawodność - 2. Działać działa, ale jak coś siądzie to kaplica.
    ZaletyJeśli jest chociaż połowa obiecanej prędkości, to jest to zaleta. Innych nie widzę.
    WadyTRAGICZNE prędkości i stabilność.
    Lekko powyżej 100 zeta. 4 lata z tą "firmą", z czego połowa na 20 Mb/s, których NIGDY nie osiągnąłem, a połowę tej prędkości BARDZO RZADKO!
  • ~balas / 2015-09-21 15:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Kazdemu bede odradzał, przez pierwsze dwa tygodnie rewelacja a później to juz tylko coraz gorzej!!! zrywa internet co chwile rozłancza telewizje na około 1 min czasami potrafi trzy razy w godzinie-masakra.
    Dzwoniąc na infolinie pan kaze mi robić sped test na kablu jakbym był za czasów gierka i cofał sie na kabel !!
    Przedstawiciel jak przyszedł z ofertą naściemniał żeby tylko podpisać umowe ( drugi telewizor za free pierwsze dwa miesiące nic nie płacimy ze względu że jeszcze obowiązuje mnie umowa z UPC i to ma być rekompensata) umowe podpisałem z końcem lipca a papiery dostałem dopiero po trzech tygodniach !!!! Jest to celowe zagranie żeby w przeciągu 14 dni nie zrezygnowac-żenada
    Zastanówcie się dobrze bo wdepniecie jak ja który skusiłem się ceną i nie jest oczywiście adekwentna do usługi.
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY
    od końca lipca 2015 i do tej pory żałuje
  • ~Beata z Wrocławia / 2014-04-12 12:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Z Netią podpisałam umowę a ...dopiero m-c później po uprzednim moim monicie zamontowali internet!!!! Mam z nimi umowę na TV i internet Masakra, pokaralo mnie!!!!! TV od poczatku źle działalo!!!! Przerywalo obraz, dzwięk nie przełączało na inne kanały, po moich interwencjach....nic.....dalej jest gorzej, czeste awarie internetu, brak odbioru TV ......mam teraz rozszarpane nerwy, brak TV już całkiem Padło na amen i czekam na naprawę awariiii ...chyba do świetego nigdy aż mi się umowa skończy........MASAKRA
    8 MIESIECY ZA 98 ZŁ
  • ~brzesiu / 2014-11-25 17:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem kolejną osobą która dała się skusić na obiecanki Netii. Ostrzegam przed tą firmą . Obsługa klienta do bani. Na reklamacje nikt nie odpowiada. W tej firmie rządzą konsultanci, nie można połączyć się z żadnym kierownikiem. Trzy razy umawiali mi swoich techników na dokończenie instalacji i trzy razy nikt nie przyszedł. Nie poczuwają się nawet do oddzwonienia i przeproszenia za mój zmarnowany czas. Totalne olewanie wszelkich skarg.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
    2 miesiące
  • ~Była klientka netii / 2015-11-23 23:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam klientką Netii przez wiele lat i nie mogłam narzekać na działanie. Łącze internetowe było stabilne, net chodził dobrze do czasu awarii. Nagle zaczęło mnie rozłączać kilka razy w ciągu dnia na kilka godzin dziennie co ciekawsze zawsze w podobnych godzinach. Wielokrotnie zgłaszałam awarie po czym były one zamykane ze stwierdzeniem, że u nich wszystko w porządku i to wina mojego routera. Sytuacja taka trwała ponad 3 tygodnie po czym w końcu usunęli problem na linii i było ok przez miesiąc. Po miesiącu wszystko zaczęło się od początku. Nikt mnie na infolinii nie chciał słuchać. Zachowanie konsultantów pozostawiało wiele do życzenia. W końcu dowiedziałam się, że awarie powinnam zgłaszać, a kiedy poinformowałam, że dzwonię codziennie, wyszło, że moje zgłoszenia były anulowane tego samego dnia a mnie zbywano tekstem o ich prawie do usunięcia usterki w ciągu 48 godzin. Raz przyszedł technik, podłączył swój router i stwierdził, że jego działa i to wina mojego. Na odpowiedź, że mój w tej chwili też działa nie potrafił nic powiedzieć. Nie potrafili naprawić usterki, ale nie przeszkadzało im to dzwonić do mnie w celu podpisania nowej umowy. W końcu w przypływie szczerości jednej z konsultantek usłyszałam, żebym uciekała jak mam możliwość, bo ich jakość usług świadczonych na kablach telekomunikacyjnych strasznie spadła. I uciekłam. Jestem już u innego operatora i wreszcie mam spokój. Netia z taką sytuacją męczyła mnie 3 miesiące. Uwaga! Miałam też u nich telefon. Codziennie po kilka razy wydzwaniał callcenter. Kiedy przeniosłam numer do innego operatora te niechciane telefony się skończyły.
    ZaletyDziała do czasu awarii
    WadyJak się pojawii awaria to jej nie usuną
    wiele lat
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4666
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3015
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2607
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2024