1.11.2008
strona 160 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- nastepna »
-
~MK / 2009-01-29 14:11Ocena: 4.75 / 5
Parametry - internet nie spada poniżej 270kB/s czyli 2Mbity, Obsługa klienta - czasem trzeba długo czekać ale zawsze znajdę odpowiednia pomoc.Niezawodność : odkąd posiadam internet 2M raz w pewną niedzielę spadła prędkość o połowę ale szybko się naprawiło.73.99 z czego 2 miechy za darmo nie jest źle. Polecam. -
-
~sunshain / 2008-10-20 15:50Ocena: 5.00 / 5
ja miałam przez 12 m-cy ineternet z netti 1 Mb na łączach TP i nie narzekam zawsze miałam większą przepustowość niż na umowie. Teraz przeniosłam i telefon i przedłużyłam umowę na internet na 2 MB na łaczach TP. TP to porażka i walczę z tym dziadem przez UKE.
Profesjonalna i miła obsługa.Zaletywiększa przepustowość niz na umowieWadybrakod 12 m-cy -
~Ali / 2008-11-26 16:45Ocena: 4.50 / 5
Stałe łącze bez większych problemów, po wystąpieniu awari - przerwa na łączu po zgłoszeniu do Netji podano mi czas naprawy na około 6 godzin a już po 2,5 było przywrócone łącze i takich sutacji było tylko raz czy dwa w ciągu około trzech lat korzystania. ZaletyStabilność, bardzo niska awaryjność - sporadyczna, korzystna cena i warunkiWadyOd momentu dochodzenia klientów TP SA "przeciążenia" biura obsługi klienta2,5 roku -
~bartek12421 / 2007-06-23 23:02Ocena: 5.00 / 5
Dzięki możliwości uruchomienia na łączu TP w lanie abonamentowym TP SOCJALNY oszczędzam 37zł w przypadku 512kb/s.
Internet w Netii to dobry wybór , co ważne usługa jest dostępna na łaczu TPSA w całym kraju.
Szczerze polecam.ZaletySzybkość działania , nezawodność , miła obsługa , szybka instalacja , ogólnodostepnośćMam NET24 przez linie TP od ponad miesiąca , płace 44 zł 30 gr za 512kb/s . Jestem w 100% zadowolony -
~Michał / 2007-10-11 16:53
faktycznie, znajomy czekał dwa tygodnie na podpięcie sygnału, ale to z winy neostrady, która odmawiała przesłania danych. ja sobie w domu założyłem nei będąc z monopolistą związanym internetowo i nie było żadnego problemu. dwa dni i po sprawie. wg mnie netia stara się prowadzić uczciwą politykę, ale niestety czasem to nei od nich coś zależy. Zaletystarają sięWadyczasem są zależni od tepsytrzy miesiące -
~Pawelek20 / 2009-02-14 11:58Ocena: 4.00 / 5
Jaka inna firma jest wstanie dac 4 mb łacze za 49 zl miesiecznie ? Netia jak na razie przebija wszystko i wszystkich tylko UPC może się z nimi równać, ale polecam każdem, jeżeli tylko macie telefon w tp odrazu sprawdzcie czy macie mozliwosci załozenia 4 mb intenetu za 49 zl w neti, jest to w pakiecie z telefonem, a abonament za telefon tez jest niezly, 42,70 i ma 2 godziny rozmow na poleczenia lokalne, miedzymiasto i uwaga miedzynarodowe !!!!!!!!!!! jesli chodzi o intenet i telefon na laczach tp to netia przebija doslownie wszystko, jezeli ktos dalej meczy sie z neo i przedluza z nimi umowe to jest pewnego rodzaju idiota :) powaznie netia to prawie jak instytucja charytatwyna, neo wam daje 1 mb za 64 zl :) netia 4 mb za 49, tp daje telefon za 50 zl 60 minut na polaczenia krajowe, netia za 42,70 120 minut na krajowe i miedzynarodwe roznica kolosalna :) mam od 4 miesiecy ta uslug i powiem wam ze jestem w 100% zadowolony, moze faktyycznie obsluga klienta jest kiepska, pracownicy nie zawsze wiedza wszystkiego, ale sama usluga jest swietna, mam 4 mb i schodzi mi maksyamlnie czasem do 2,6 mb wiec to i tak duzo lepiej gdyby mial placic haracz w neo....
P.S. kolego poprzedniego komentarza, jak masz 120 klio na sekund na 1 mb to znaczy ze masz wszystko prawidłowo, bo przeciez 120 kilo to jest 1024 branie, przez takich ludzi jak ty inni pozniej pakuja sie w neoZaletyprawie same plusy :) głownie cena i predkosc. Byłbym zapomniał dostalem dwa nowe bezprzewodowe telefony za UWAGA!!! dosłwnie JEDEN ZŁOTY...WadyObsluga faktycznie nie najlepsza zalezy na jakiego konsultanta trafiszmam 4 miesiace, kupilem za grosze, aktywacja 1 zl, rooter wihi 99 zl na własnosc -
~Duplo / 2008-09-01 15:03Ocena: 4.25 / 5
Właściwie to net w Netii mozna scharakteryzowac tak jak w tytule. Dobra jakosc za bdb. kase. Mam u rodzicow taki net i czekam na wygaśniecie umowy u siebie z TP, bo po prostu mi sie tam nie kalkuluje to. -
~Kazimierz / 2007-07-23 13:46Ocena: 5.00 / 5
Szybki internet w Netii jest bardzo tanią ofertą. Szczególnie od kiedy wprowadzili promocję "pierwszy rok za darmo". Pozatym jakość ich usług jest pierwszorzędna. Nic, tylko brać! -
-
~M-32 / 2008-11-30 00:02Ocena: 5.00 / 5
Widzę że nagonka na konkurencję trwa...Netia jest rzetelną firmą, nie ma z nią problemów. Obsuga baaaaardzo mila i szybka. A net spoks sąsiad ma neostradę i niby ta sama prędkość..i coż nie yciąga jej a ja na Netii tak:)no i placę mniej..mam niższy abonament i mogę go wykorzystać w pelni..:) SZCZERZE POLECAM NETIĘ!!!! 2 lata -
~Maciek / 2007-08-02 14:35Ocena: 3.50 / 5
Internet działa bez problemu. Dobry, ale trochę zbyt drogi. 1mb w cenie 64 na polskie warunki to dużo. Gdy się pojawia awaria to trzeba długo czekać na naprawę. Zaletybrak limitów pobierania
niższa cena
2 miesiące po 1 złWadyzmienne ip wymuszone co 24 h
przycinający upload przy korzystaniu z pasma downloadOd 28 marca 2007 - cena Aktywacja 1zł :) -
pietka / 2009-04-18 16:41
Rok temu mialem neta z tpsa podpisalem umowe na 12miesiecy na 1Mb ,przez moze miesiac chodzilo w miare poprawnie ale pozniej zaczol sie koszmar.Moj transer wynosil 250kbp/s albo 125kbp/s to bylo dlamnie jakies nieporozumienie ze strony tpsa nic z tym nie zrobili chociaz zglaszalem to co chwile i tak do konca umowy to trawlo.Najadlewm sie tylko nerwow i stresow a na koniec jeszcze mi dowalili kare chociaz zerwalem umowe z nimi wedlug regulaminu,horror to byl dlamnie.W koncu pojawil sie u mnie w domu operator z neti i zaproponowal mi 4mb plus lepszy telefon za rozsadna cene nawet.Troche sie balem po necie z tpsy podpisywac z nim umowe bo mialem uprzedzenie juz do polskich ogolnie lini tel jak i internetu,ale zaryzykowalem i podpisalem.Czekalem 40dni az bo byly jakies trudnosci widocznie ze strony tpsa jak zwykle zreszta z przelączeniem mnie na netie,ale sie doczekalem.Odpalilem nowy router w domu i bylem w szoku predkosc prawie 5mb wszystko chula do tej pory slicznie chociaz nieraz sa zawiechy ale to chwilowe,jak mam jakis problem zawsze sie dodzwonie na infolinie neti i obsulga jest bardzo mila w poprownaniu z tpsa ktorzy olewali swojego klienta i odrazu sa naprawiane usterki.Dlatego jak najbardziej proponuje ich uslugi i ciesze sie ze mam juz koniec koszmaru z nasza piekna Telekomunikacja Polska.POZDRAWIAM SERDECZNIE -
~banan / 2008-09-01 16:05Ocena: 5.00 / 5
netia to teraz najlepszy net szerokopasmowy daje. nie ma problemu z BOK, nie ma ukrytych kosztow, drogich abonamentow, czy nierporozumien z umowami. tak powinno byc wszedzie,a tni neistety nie jest tak kolorowo u nas jeszcze -
~bobek / 2007-08-28 23:17Ocena: 4.50 / 5
przechodząc z Tp do Netii trochę się obawiałem o transfer, ale pod tym wzgledem jest bez zarzutu; cena wiadomo mniejsza niż w Tp; ogólnie duży plus -
~internetomaniak / 2009-01-27 00:29Ocena: 4.00 / 5
Jak najbardziej polecam! Podłączyli w 10 dni od podpisania umowy. Wcześniej miałem bezprzewodowy internet, który nie nadawał się praktycznie do niczego. Ciężko chodził i często go nie było. Nie mogłem ściągnąć żadnego większego pliku bo zrywało połączenie. Sytuacja zmusiła mnie do zerwania umowy. Zamówiłem internet Netii, choć przyznam szczerze, że trochę się bałem po przeczytaniu opinii użytkowników. Ale zaryzykowałem. Mam prędkość 2 M. Chodzi rewelacyjnie. Transfer przy ściąganiu 246 KB/s. Film ściąga się w 51 minut. Stronki wchodzą pięknie, wszystko w jak najlepszym porządku jak na razie. Cena 74 zł, to troszkę dużo ale warto. I na dodatek świetnie się sprawdził u mnie program antywirusowy z Netii- Bezpieczny internet. Sporo wirusów już wychwycił, wówczas gdy moje wcześniejsze antywirusy rzadko potrafiły wykryć wirusa. Co do biura obsługi klienta to jeszcze nie miałem przyjemności dzwonić w sprawie awarii więc nie wypowiem się na ten temat. -
~user / 2008-11-18 10:32Ocena: 1.00 / 5
Witam,
Dla osób rozwiązujących umowę z operatorem "alternatywnym" przestroga. Należy sprawdzać wszystkie kroki i upewnić się, że zostały wykonane
a) rozwiązanie umowy - należy zadzwonić i potwierdzić, że przyjęli inaczej może sobie leżeć i miesiąc
b) zejście z łącza - należy kopnąć ich również w tym temacie, sami nie zejdą.
Umowę podpisałem myśląc, że będzie trochę lepiej niż w TP. Po 3 tygodniach przez przypadek dowiedziałem się że internet jest. Jednak nie było. Otworzyłem zgłoszenie techniczne (czas realizacji 24h). Po 3 dniach - gdy zadzwoniłem na infolinię dowiedziałem się, że Netia nie może zrealizować wymaganej prędkości. Rozwiązanie umowy, znowu wszystko trzeba sprawdzać samemu i kazać łaskawej pani na infolini żeby skierowała do wykonania.
Obsługa klienta - żenada, zero kontaktu, i dzieje się to przy kliencie, który dopiero podpisuje umowę, nie zazdroszczę klientom już usidlonym - o nich dba się pewnie jeszcze lepiej.
Obsługa klienta w Netii jest jak miód w baryłkach Kubusia Puchataka - im bardziej się jej przyglądać, tym mniej jej jest.
strona 160 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- nastepna »
