strona 160 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- nastepna »
-
~Kazimierz / 2007-07-23 13:46
Szybki internet w Netii jest bardzo tanią ofertą. Szczególnie od kiedy wprowadzili promocję "pierwszy rok za darmo". Pozatym jakość ich usług jest pierwszorzędna. Nic, tylko brać! -
-
~M-32 / 2008-11-30 00:02
Widzę że nagonka na konkurencję trwa...Netia jest rzetelną firmą, nie ma z nią problemów. Obsuga baaaaardzo mila i szybka. A net spoks sąsiad ma neostradę i niby ta sama prędkość..i coż nie yciąga jej a ja na Netii tak:)no i placę mniej..mam niższy abonament i mogę go wykorzystać w pelni..:) SZCZERZE POLECAM NETIĘ!!!! 2 lata -
~Maciek / 2007-08-02 14:35
Internet działa bez problemu. Dobry, ale trochę zbyt drogi. 1mb w cenie 64 na polskie warunki to dużo. Gdy się pojawia awaria to trzeba długo czekać na naprawę. Zaletybrak limitów pobierania
niższa cena
2 miesiące po 1 złWadyzmienne ip wymuszone co 24 h
przycinający upload przy korzystaniu z pasma downloadOd 28 marca 2007 - cena Aktywacja 1zł :) -
pietka / 2009-04-18 16:41
Rok temu mialem neta z tpsa podpisalem umowe na 12miesiecy na 1Mb ,przez moze miesiac chodzilo w miare poprawnie ale pozniej zaczol sie koszmar.Moj transer wynosil 250kbp/s albo 125kbp/s to bylo dlamnie jakies nieporozumienie ze strony tpsa nic z tym nie zrobili chociaz zglaszalem to co chwile i tak do konca umowy to trawlo.Najadlewm sie tylko nerwow i stresow a na koniec jeszcze mi dowalili kare chociaz zerwalem umowe z nimi wedlug regulaminu,horror to byl dlamnie.W koncu pojawil sie u mnie w domu operator z neti i zaproponowal mi 4mb plus lepszy telefon za rozsadna cene nawet.Troche sie balem po necie z tpsy podpisywac z nim umowe bo mialem uprzedzenie juz do polskich ogolnie lini tel jak i internetu,ale zaryzykowalem i podpisalem.Czekalem 40dni az bo byly jakies trudnosci widocznie ze strony tpsa jak zwykle zreszta z przelączeniem mnie na netie,ale sie doczekalem.Odpalilem nowy router w domu i bylem w szoku predkosc prawie 5mb wszystko chula do tej pory slicznie chociaz nieraz sa zawiechy ale to chwilowe,jak mam jakis problem zawsze sie dodzwonie na infolinie neti i obsulga jest bardzo mila w poprownaniu z tpsa ktorzy olewali swojego klienta i odrazu sa naprawiane usterki.Dlatego jak najbardziej proponuje ich uslugi i ciesze sie ze mam juz koniec koszmaru z nasza piekna Telekomunikacja Polska.POZDRAWIAM SERDECZNIE -
~banan / 2008-09-01 16:05
netia to teraz najlepszy net szerokopasmowy daje. nie ma problemu z BOK, nie ma ukrytych kosztow, drogich abonamentow, czy nierporozumien z umowami. tak powinno byc wszedzie,a tni neistety nie jest tak kolorowo u nas jeszcze -
~bobek / 2007-08-28 23:17
przechodząc z Tp do Netii trochę się obawiałem o transfer, ale pod tym wzgledem jest bez zarzutu; cena wiadomo mniejsza niż w Tp; ogólnie duży plus -
~internetomaniak / 2009-01-27 00:29
Jak najbardziej polecam! Podłączyli w 10 dni od podpisania umowy. Wcześniej miałem bezprzewodowy internet, który nie nadawał się praktycznie do niczego. Ciężko chodził i często go nie było. Nie mogłem ściągnąć żadnego większego pliku bo zrywało połączenie. Sytuacja zmusiła mnie do zerwania umowy. Zamówiłem internet Netii, choć przyznam szczerze, że trochę się bałem po przeczytaniu opinii użytkowników. Ale zaryzykowałem. Mam prędkość 2 M. Chodzi rewelacyjnie. Transfer przy ściąganiu 246 KB/s. Film ściąga się w 51 minut. Stronki wchodzą pięknie, wszystko w jak najlepszym porządku jak na razie. Cena 74 zł, to troszkę dużo ale warto. I na dodatek świetnie się sprawdził u mnie program antywirusowy z Netii- Bezpieczny internet. Sporo wirusów już wychwycił, wówczas gdy moje wcześniejsze antywirusy rzadko potrafiły wykryć wirusa. Co do biura obsługi klienta to jeszcze nie miałem przyjemności dzwonić w sprawie awarii więc nie wypowiem się na ten temat. -
~user / 2008-11-18 10:32
Witam,
Dla osób rozwiązujących umowę z operatorem "alternatywnym" przestroga. Należy sprawdzać wszystkie kroki i upewnić się, że zostały wykonane
a) rozwiązanie umowy - należy zadzwonić i potwierdzić, że przyjęli inaczej może sobie leżeć i miesiąc
b) zejście z łącza - należy kopnąć ich również w tym temacie, sami nie zejdą.
Umowę podpisałem myśląc, że będzie trochę lepiej niż w TP. Po 3 tygodniach przez przypadek dowiedziałem się że internet jest. Jednak nie było. Otworzyłem zgłoszenie techniczne (czas realizacji 24h). Po 3 dniach - gdy zadzwoniłem na infolinię dowiedziałem się, że Netia nie może zrealizować wymaganej prędkości. Rozwiązanie umowy, znowu wszystko trzeba sprawdzać samemu i kazać łaskawej pani na infolini żeby skierowała do wykonania.
Obsługa klienta - żenada, zero kontaktu, i dzieje się to przy kliencie, który dopiero podpisuje umowę, nie zazdroszczę klientom już usidlonym - o nich dba się pewnie jeszcze lepiej.
Obsługa klienta w Netii jest jak miód w baryłkach Kubusia Puchataka - im bardziej się jej przyglądać, tym mniej jej jest. -
strona 160 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- nastepna »