Mimo zgłoszeń nie wyłączyli "dodatkowych opcji" licząc że przy rachunku zbagatelizuje się wzrost ceny. Po dwóch latach i wygaśnięciu umowy dodzwoniłem sie do sprzedawcy z którym uzgodniłem niższe od proponowanych rachunki. Po miesiącu okazało się że płace wyższą kwotę - w dziale reklamacji nie widzieli zniżkowych ustaleń. Poprosiłem o zapis rozmów - wyszło na moje i zgłosiłem reklamacje. Po miesiącu milczenia ze strony Neti dzwonie - okazuje się że reklamacja nie została zarejestrowana - ponownie prosze o zapis rozmów i przyjęcie zgłoszenia...
Zaletyinternet
Wady- podejrzane i częste pomyłki mające na celu wyłudzenie pieniędzy od leniwych ludzi
- niekompetentni ludzie w obsłudze
- wprowadzają w bład klientów
~Tomasz / 2020-05-25 12:16
Ocena: 1.00 / 5
Netia to absolutna porażka awaria rutera urasta do mega problemu totalne olewanie klienta...
Aby ktoś z obsługi chciał rozwiązać problem czas oczekiwania 2tygodnie Pani twierdzi że maksymalny czas to 3 dni robocze ... Potem okazuje się że nikt nawet nie zaznaczył w systemie wysyłki i kolejne piętra braku profesjonalizmu skutek Netia traci klienta
Szczerze nie polecam koszmar i brak szacunku do klientów n
ZaletyBrak
WadyBrak profesjonalizmu
MiejscowośćŁódź
~Tomasz / 2020-09-05 10:20
Ocena: 1.75 / 5
Absolutnie odradzam, po 2 latach użytkowania z mniejszymi lub większymi problemami, małżonka otrzymała telefon, że za dwa tygodnie przybędzie monter wymienić stary router. Po dwóch tygodniach zjawił się owy monter i owszem wymienił router, ale na większy nie pasujący do skrzynki w której powinien się znajdować. Problem w tym, że router jest na tyle duży, że nie da się go schować ani zabezpieczyć w miejscu docelowym, wiec wraz z wszystkimi kablami zwisa z miejsca podłączenia ( w takim stanie monter zostawił router z kablami i wyszedł, twierdząc, że ma jeszcze dużo klientów i nie ma czasu rozwiązać wynikłego problemu). Gdy powiedziałem, że nie zgadzam się na tak wykonaną usługę, monter oznajmił, że może go usunąć, ale przez kilka tygodni nie będę miał internetu, bo starego routera nie da się już podłączyć. Doradził mi również przyklejenie routera taśmą klejącą - to już zwykłe chamstwo. Ostatecznie powiedział, że za 2, 3 tygodnie skontaktuje się ze mną ktoś z netii i umówi się na termin wymiany routera na mniejszy. Już dawno nie spotkałem się z takim podejściem do klienta. 'Obraz' jaki pozostawił po sobie monter idealnie nadaje się do programu ' usterka'. Zupełna olewka i impertynencja. Ja rezygnuję z takiej firmy, a wszystkim radzę zastanowić się 100 razy nim podpiszą z nimi umowę.
MiejscowośćWrocław
~Tomasz / 2021-01-22 17:25
Ocena: 1.50 / 5
Zamówiłem montaż z wcześniejszym pomiarem i przyjechał monter 2 godziny spóźniony. Po godzinie biegania po pietrach i piwnicach podłączył router i podał dokumenty do podpisania. Gdy spytałem "A wpierw pomiar?", obraził się, wyrwał urządzenie i wyszedł bez do widzenia.
Dzisiaj przyszła "Nota obciążeniowa" do zapłaty 200 zł za "Odszkodowanie za niedokonanie zwrotu powierzonego sprzętu". Oczywiście termin płatności na tej nocie jest na przedwczoraj, a data wystawienia na prawie 3 tygodnie temu.
Niestety dodzwonienie się na infolinii jest niemożliwe, połączenia po 30 minut, a nawet godzinę i "Przepraszamy, w obecnej chwili nasi konsultanci są zajęci. Prosimy o oczekiwanie."
ZaletyNie miałem okazji doświadczyć jakichkolwiek zalet
WadyObsługa infolinii, monter, oszukiwanie potencjalnych klientów, wysyłanie po terminie not obciążeniowych z tytułu błędów NETII.
MiejscowośćWrocław
~Tomasz / 2021-03-24 16:51
Ocena: 1.00 / 5
To oszuści, cała machina tak skonstruowana aby wyciągnąć kase
~Tomasz / 2021-06-01 13:42
Ocena: 1.25 / 5
kłamcy, i oszuści rachunek miał być nie wyższy niż 50 zł a jest 79, mieli przyjść zmienić router ,nikogo nie było. szybkość miała być 1gb/s tnie nawet na YouTube
Zaletybrak
MiejscowośćRybnik
~Tomasz / 2021-06-18 15:17
Ocena: 1.00 / 5
Skandal i naciąganie.
Infolinia bezradna, dział reklamacji to samo, serwis również.
Internet zrywa średnio raz w tygodniu po "awarii globalnej". Nie ma tygodnia, żeby w piątek coś się nie zawieszało, nie psuło, nie zacinało. Działanie katastrofa!!!!
Brak możliwości zerwania umowy bo trzeba kary opłacić (równowartość kwoty umowy do końca okresu trwania umowy).
Jedyna dobra rada wszystkich w tej instytucji: "próbował Pan resetować ruter?".
Skandal.
MiejscowośćTychy
~Tomasz / 2022-01-22 07:43
Ocena: 5.00 / 5
Od 5 lat internet i telewizja w pakiecie nigdy żadnych problemów W przypadku awarii sprzętu szybki kontakt z biurem obsługi oraz interwencja w rozwiązaniu problemu
ZaletyPuki co same plusy
MiejscowośćKraków
~Tomasz / 2023-08-13 13:32
Ocena: 1.00 / 5
Ten operator to dno totalne!!! Gdzie jest UOKiK??? Oni nie powinni w ogóle działać na polskim rynku!!! Internet nadaje się co najwyżej do przeglądania maila. Więcej go nie ma niż jest. Płacić rachunki trzeba a na infolinii usłyszeć można jedynie że z ich strony jest wszystko dobrze a tylko ja mam jakiś wadliwy komputer, stary telefon, wadliwy tablet etc. TRZYMAJCIE SIĘ Z DALEKA BO BĘDZIECIE ŻAŁOWAĆ.
ZaletyBrak jakiejkolwiek
WadyNic nie działa
MiejscowośćTychy
~Tomasz / 2024-05-10 14:00
Ocena: 1.00 / 5
I DON’T RECOMMEND this company to anyone! Awful customer service, they lie to you, don’t answer questions if you are not polish! When we asked if we are able to transfer internet to another flat they told yes, but when we had to move, they disagreed to transfer it and continued to charge us for services, however we didn’t use it! And also they charged us for devices, which we returned personally in the office! Horrible service!
ZaletyNie ma
WadyNIE POLECAM!!!
~tomek / 2011-09-27 10:31
zamówiłem internet, po 2 dniach zjawił sie kurier i zostawił mi dwie umowy i poszedł. po kontakcie z netią powiedzieli że pewnie odbierze umowe gdy przyjdzie drugi raz z netia spotem. i tak czekam czekam i nic. Po kolejnym kontakcie dowiaduje się że musze umowe odesłać, a Tyle już czekałem na ten internet... W między czasie tez jak dzwoniłem to dowiedziałem się że umowa jest już podpisana, ale jak jest podpisana skoro ja mam ją w domu i internetu jak nie było tak nie ma. rezygnuje z tego
~Tomek / 2015-11-26 10:27
Ocena: 4.50 / 5
Mam Internet i tv od miesiąca, usługi nie sprawiają problemów, nic sie nie wiesza, Internet śmiga, porównując do multimedi nie widzę większych różnic na korzyść którejś ze stron. netia ma lepszą ofertę tv, i może minimalnie wolniejszy net, a może to wina mojego zamulonego laptopa
Zaletyoferta programowa
Wadynie ma
1 miesiac , 122zl
~Tomek / 2017-12-01 21:55
Ocena: 1.00 / 5
Z usług Netii korzystam od ponad 6 lat, na początku było ok to co zadeklarowane w umowie tak było no może jakieś chwilowe słabości, teraz to jakaś masakra prędkość nie przekracza 5% z umowy, a mam ja jeszcze rok, opłaty zawsze robione w terminie. Z uwagi na ograniczone możliwości innych operatorów za wielkiego wyboru nie mam ale teraz to już przesada, czas poszukać alternatywy.
Zaletybrak
Wady-niskie prędkości
-słaba obsługa klienta
-w stosunku do obecnych parametrów bardzo wysoka cena
MiejscowośćWojciechów
~Tomek / 2018-08-03 19:53
Ocena: 2.75 / 5
Wszystkie obawy potwierdzily sie, przyszla pierwsza faktura na 180 pln , pierwszy miesiac mial być za 1 PLN a nie jest, nikt nie wspomniał o opłacie aktywacyjnej brak osoby odpowiedzialnej , brzydko brzydko źle
ZaletySzybkosc internrtu
WadyObsluga
MiejscowośćTorun
~Tomek / 2020-12-26 21:14
Ocena: 2.00 / 5
Święta bez Internetu i telewizji. Brak kontaktu z bliskimi i słabe komentarze z BOK. Nie polecał.
MiejscowośćŁódź
~Tomek / 2022-09-14 18:48
Ocena: 1.00 / 5
Namawiają starsze osoby a później tylko problemy z odbiorem Tv. Totalnie odradzam
, Dodzwonienie się graniczy z cudem. Totalnie olewanie klienta i nieradzenie sobie z własnym sprzętem.
ZaletyBrak zalet
WadySame wady i tylko wady
MiejscowośćWrocław
~Tomek / 2023-02-21 09:47
Ocena: 1.75 / 5
Internet i telewizja intwrnetowa zakupine od Netii 100gb. Technik z ich firmy juz instalując go u mnie śmiał się bo możliwości techniczne mają max 60 GB. Przy każdej reklamacji słabego odbioru telewizji internetowej każdy rozkłada ręce bo przecież nic nie zrobią. Po roku dzwoni Netia i daje mi światłowod.. Mówię super!.. Pani z telefonu z ukraińskim akcentem obniża mi pakiet i biorę światłowod oraz pakiet tv- M do tego wciska mi kartę Mobile Netia. I uwaga... Karta sim przychodzi w dwa dni a umowy na nowy internet brak. Dzwonię tam i słyszę ze nie można obniżyć pakietów telewizyjnych choć przecież sam tego nie wymyśliłem i umowa nie zostanie podpisana. A karta sim nadal u mnie za 10 zł/m ????.. To znow przelanczaja mnie w Netii co chwila na inny numer telefonu i każdemu trzeba opowiadać od nowa to samo.. W końcu po 1,5h opowiadając 4 razy ta samo historie usłyszałem że oczywiście anulujemy umowę na kartę sim bo to takie proste. Jestem z Netia już kilka lat bo byłem kiedyś też z nimi na innym adresie i nie miałem wtedy żadnych problemów. A teraz niestety jest dramatycznie i szczerze nie polecam!
ZaletyNic mi nie przychodzi do głowy
WadyPrędkość obiecanego internetu, zacinająca się tv, niedoszkolony personel
MiejscowośćŁódź
~Tomek / 2023-09-30 10:13
Ocena: 1.50 / 5
Często przerywa połączenie. Raz na miesiąc brak internetu na 1-2 dni. Brak możliwości kontaktu i zgłoszenia awarii w niedziele. Prędkość do 1GB to tak na prawdę 400-500Mb
MiejscowośćKatowice
~Tomek / 2023-10-12 10:57
Ocena: 1.50 / 5
Co miesiąc jakaś awaria - raz kilka godzin, raz nawet cały dzień. Zero reakcji, przeposin o rekompensacie nie wspominam. Rozwiązałem umowę i musiałem odesłać modem na swój koszt bo w salonach nie przyjmują - żadnej inny operator tak nie robił...
Zaletyparametry są całkiem ok, jak działa
Wadypowyżej
MiejscowośćWarszawa
~Tomek / 2024-03-22 22:02
Ocena: 5.00 / 5
Mam od około 10 lat Internet z Netii. Nie mam żadnych zastrzeżeń, wszystko działa zgodnie ze specyfikacją usługi.