Sygnal tv dostarczany przez Netia jest bardzo zły.
Operator nie reaguje na monety ws. Usunięcia usterki.
MiejscowośćWarszawa
~Sławek / 2020-12-23 13:07
Ocena: 1.00 / 5
To jest najgorsza firma z jaką miałem do czynienia . Przez dwa lata miałem mieć internet z prędkością 150mb/s a ona nigdy nie przekroczyła 50mb/s . Teraz podpisałem umowę na 500mb/s z nadzieją że będzie chociaż 150mb/s a tu prędkość pozostała bez zmian czyli 50mb/s . Wielokrotne pisma nic nie dają . NETIA ma swoich klientów głęboko w dupie
Zaletybrak
WadyInternet nie działa z obiecywaną prędkością
MiejscowośćZielona Góra
~Sławomir / 2018-03-29 09:30
Ocena: 1.00 / 5
Witam
Miałem kiedyś internet z Dialogu i jakoś to było stabilne a odkąd mam netię to przy pierwszej umowie miałem mieć prędkość do 20mb a wyniki pokazywały maksymalnie do 5mb i to zawsze
Naciągneli mnie na przedłużenie umowy i poprawę parametrów łącza obiecywali internet do 50mb a wyniki okazują sie do 7 lub 8mb TRAGEDIA
Jezeli dalej bedą tak w kulki lecieć to zrywam umowe i z ich winy bo nie potrafią sie patałachy i debile wywiązać z umowy.
A to że mam niby do 50mb to jak bede miał ciągle 1mb to jest wszystko w porządku???? Bo jest do i to do miesci sie w normie!
Masakra chetnie wysadziłbym ich w powietrze.
ZaletyRobienie ludzi w ch
WadyTylko same wady
MiejscowośćBielsko-Biała
~Sławomir / 2021-01-22 15:01
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu. Ponad miesiąc czekam na włączenie telewizji !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaletyzero
WadyCzas realizacji jakiejkolwiek usługi
MiejscowośćKąty Wrocławskie
~słupszczanka / 2010-10-07 15:21
Ocena: 1.00 / 5
w lipcu chodzili u nas ludzie i mówili ze podlanczaja internet zgodzilam sie na internet i tel mowili ze bedziemy mieli od 1 wrzesnia, niestety juz jest 7 pazdzierik a mamy modem z kablami ktory mial kosztowac 1 zl a na poczcie elektronicznej mam rachunek do zaplaty 95 zl i 25 gr nie wiem za co jezeli z internetu ani tel nie korzystam bo nikt nie podlaczyl nawet nam nikt gniazdka do tel nie zamontowal/ dzwonimy pod nr netii i mowia ze sie odezwa i nikt nie nie odzywa.
~Snejkus / 2017-08-25 15:32
Ocena: 1.75 / 5
Nie polecam, obsługa jest na dramatycznym poziomie, brak kontaktu i za kazdym razem inne informacje. Jakosc internetu tragiczna, ping ponad 300, download 1mb, max 1,5mb. Rozwiazanie problemu najwyrazniej zalezy od osoby ktora odbiera telefon, dzwoniac z jednym prostym pytaniem otrzymuje rozne odpowiedzi w zaleznosci od tego kto odbiera.
3 lata
~snoo / 2021-10-10 00:54
Ocena: 3.25 / 5
Zakupiłem usługę internet (1Gb) + TV .
Router jaki otrzymałem od operatora zapewniał połączenie bezprzewodowe z prędkością ok 200-220 Mbit.
Jeśli któryś z komputerów rozpoczął pobieranie (epic, steam czy cokolwiek innego) TV padała.
Konfiguracja routera, priorytety itp ograniczona, to tanie g...o .
Podłączyłem swój router (wifi 6/ax - stosunkowo tani TPlink) po sklonowaniu mac dostałem dostęp do sieci i nagle okazało się, że to może działać.
Aktualnie podłączone bezprzewodowo 4 TV + 3 czasem 4 komputery (telefonów i innych dziwnych urządzeń nie liczę) i można to skonfigurować aby nie było problemu.
Teraz na 3 komputerach włączone pobieranie, 4 tv grają i nic nie tnie. Jednak aby to osiągnąć trzeba zakupić/posiadać odpowiedni router i pobawić się z konfiguracją.
Po kilku miesiącach użytkowania jest całkiem ok.
Internet działa sprawnie, awarii brak.
Ogólna ocena słaba bo każdy chciałby zakupić usługę i mieć to co na umowie, szybko sprawnie a tak nie jest. Trzeba zainwestować w osprzęt pobawić się w konfigurację i wtedy będzie dobrze działać.
Jest też inne rozwiązanie ... wszystko podpięte po kablu ale dziś to rzadko spotykane rozwiązanie.
MiejscowośćWrocław
~somuel / 2019-05-21 14:17
Ocena: 1.75 / 5
Moja odpowiedź na ankietę. Sami sobie dopiszcie resztę. Firma o jakimkolwiek braku kompetencji. NIE POLECAM!
Jestem Państwa klientem od prawie 3 lat. Do tej pory byłem bardzo zadowolony ze świadczonych usług z Państwa strony. Problemy się zaczęły w momencie, kiedy podobno router zaczął się psuć. Zaproponowaliście Państwo wymianę na nowy. Byłem początkowo bardzo zadowolony z jakości obsługi. Po wymianie routera na nowy internet zaczął notorycznie zwalniać a połączenie było nie stabilne. Wielokrotne marnowanie mojego czasu na oczekiwanie w kolejce na infolinii (o pieniądzach nie wspomnę, bo Państwa infolinia jest płatna) w celu zgłoszenia awarii. Usterka została "usunięta", a problem wracał po kilku dniach. Obsługa na infolinii (oprócz obsługi technicznej) jest całkowicie niekompetentna. Pomijam fakt, że zostałem zirytowany tym, że w związku z tym, że nie przedłużyłem umowę z Państwem moje usługi zostały powiększone o około 15% (złodziejstwo w biały dzień). Po wielokrotnej próbie zgłoszenia reklamacji, finalnie udało mi się to zrobić. Po 14 dniowym okresie na odpowiedź z Państwa strony otrzymałem pismo, że reklamacja jest w trakcie rozpatrywania i dostanę niebawem finalną odpowiedź. Odpowiedzi na zgłoszenie ani nie dostałem na piśmie ani na maila. W związku z tym postanowiłem zadzwonić na infolinię w celu uzyskania odpowiedzi na reklamację. Pytam się spokojnym głosem Pani na infolinii jaka jest odpowiedź na moje zgłoszenie reklamacyjne, a Pani zadaje mi pytania czy już zapoznałem się ze zgłoszeniem reklamacyjnym i kiedy dokonam płatności za usługi. Faktycznie usługi nie były opłacone przez 2 faktury, ale w związku z tym, że oczekiwałem na pełną odpowiedź reklamacyjną. Odkąd jestem Państwa klientem wszystkie płatności wykonywałem w terminie. Pani poinformowała mnie, że nie może udzielić mi informacji i może mnie połączyć z odpowiednim działem po czym się rozłączyła. Finalnie dodzwoniłem się we własnym zakresie do konsultantki i poinformowała mnie, że reklamacja została przyjęta i zostaną anulowane 1/30 z bieżącej faktury do zapłaty. Również zostałem poinformowany, że za każdym razem kiedy problem występuję jestem zobowiązany do zgłoszenia awarii. Płacę za stabilne świadczenie usługi, i jako normalny, pracujący człowiek nie mam czasu, żeby z każdą usterką dzwonić do Państwa (a było ich naprawdę sporo). Były jeszcze 2 sytuacje które nawet nie mam ochoty opisywać bo ani nie mam na to ochoty ani pewnie i tak nikt tego nie przeczyta. Byłem bardzo zadowolonym, lojalnym klientem a własną polityką i brakiem jakiejkolwiek kompetencji Państwa pracowników bardzo szybko zmotywowaliście mnie do złożenia wypowiedzenia. Miałem bardzo dobrą opinię na temat Państwa firmy. Od tego momentu będę omijać Netię szerokim łukiem i każdemu powiem jaka ta firma jest nie kompetentna.
ZaletyDo pewnego momentu wszystko było ok.
WadyKarygodny poziom obsługi klienta.
MiejscowośćCieszyn
~soul / 2022-02-05 17:29
Ocena: 1.00 / 5
Internet kpina, predkosc 0,1 MB/s w porywach 0,5. Konsultanci nie maja pojecia o swojej pracy
Zaletybrak
WadyNic nie dziala, konsultanci nie potrafia rozwiazac problemow, mowia, ze to wina uzytkownika, zeby zresetowac router to ich jedyna rada
MiejscowośćKrakow
~Spadochron905 / 2018-12-24 13:48
Ocena: 1.00 / 5
Wszystkim osobą pracującym w tym ścierwie życzę śmierć w torturach !
Oszukują i kradną. Obsługa klienta poprostu dno !
To nie powinno nazywać się firmą dającą internet !!1
ZaletyZero zalet
WadyCała firma
MiejscowośćZabrze
~spider / 2017-10-05 12:20
Ocena: 1.50 / 5
co chwile awarie a do biura obsługi klienta nie idzie się dodzwonić. totalnie odradzam
Zaletynie ma
Wadyczesty brak internetu
~Spm / 2022-08-05 11:38
Ocena: 1.75 / 5
Wykupili ISTS, nie poinformowali mnie o tym; ignoruję maile od firm z którymi nie mam do czynienia. Teraz po 3 miesiącach grożą odetnięciem internetu więc próbuję się logować, no ale nie dali mi żadnego hasła. Próbuję resetować i nic nie przychodzi. Zalewa mnie krew ze złości. Traktowanie gorsze niż w ISTS. "Nie używaj agresywnego języka". Yhm, to niech im pies zdechnie.
MiejscowośćKraków
~spokojna / 2010-05-27 09:59
a sprawdziłeś czy pierwsza fv nie była fv zbiorczą ??? Czyli za ilość dni odkąd zacząłeś korzystać z telefonu do końca cyklu rozliczeniowego + abonament za kolejny okres rozliczeniowy ( jak wiadomo abonament wszędzie naliczany jest z góry!!!)
Jestem pewna w 90 % że nie sprawdziłeś a pierwsze co zrobiłeś to zadzwoniłeś na infolinie żeby na kogoś pokrzyczeć :)
~Spoleczniak / 2020-11-13 10:54
Ocena: 2.00 / 5
O tobie z zasięgiem.predkosc internetu pozostawi wiele do życzenia . Dałem się namówić na umowę 24 miesiące i więcej nie.popelnie tego błędu.NIE POLECAM
ZaletyBrak
WadySłaby Internet, słaba zasięgu w wielu miejscach , płatne rozmowy za granicą. Nie ma nic pozytywne z podpisaniem tej umowy
MiejscowośćZielona Góra
~sprawdzamgo / 2014-04-01 09:16
Witam. Uważaj bo netia po rozwiązaniu umowy po 5-6 latach sprzedaje faktury jako niezapłacone. Trzeba się póżniej włuczyć po sądach i udowadniać swoją rację, więc to co zaoszczędzisz to trzeba póżniej wydać na adwokata.
~Ssssssss / 2017-11-01 17:34
Ocena: 1.00 / 5
Ciągle zacina niepolecam.cena nie jest przystępna na taką jakość
ZaletyBrak
WadyZacina sie
~starzec zaraz (+) / 2018-09-07 13:20
Ocena: 1.50 / 5
Do Neti przeszedłem z Dialogu jak Netia go wykupiła.Miałem z Dialogu tylko telefon stacjonarny i rachunki były przewidywalne zgodne z nr. telefonów na które ja i żona dzwoniliśmy.Pobierałem wyrywkowo bilingi i nr.telefonów się zgadzały.Po połączeniu Dialogu z Netią poleciałem dokleić dodatkową usługę internet.I się zaczęło!!!!
Miałem Netię po kablu.Tragedia.Telefon stacjonarny i internet. I tak internet 10 MB nigdy nie widziałem!6,2 to był ich rekord!Normalka to 1 do 3 GB.YouTube oglądać to zapomnij!
Poczta otwierała się 5 minut.A najgorzej było z telefonem stacjonarnym.
Były takie naliczane połączenia których ja ani moja żona nie znaliśmy!
W bilingach to był kosmos!Żadne reklamacje na wolny internet i lewe połączenia na telefon stacjonarny nie odnosiły skutku.Raz przysłali serwisanta który stwierdził że ktoś jest dodatkowo na moim łączu? I na tym się skończyło.A rachunki były dalej z kosmosu!
Najgorsze jeszcze było to że przez dwa lata płaciłem za telefon Dialogowi a za internet Netii.
Tych rachunków nie dało się połączyć?Starałem się o to przez dwa lata.
Teraz Netia ma już światłowód ale już nie wdepnę w tą samą wodę!
ZaletyGrzecznie i bez problemowo rozwiązałem umowę.Oczywiście przestrzegając terminu wypowiedzenia.
Bez problemu przeniosłem nr.telefonu stacjonarnego z Dialogu do innego operatora.Miła i rzeczowa obsługa.
WadyWady jak w opisie wyżej.
MiejscowośćZielona Góra
~Steend / 2023-07-25 07:25
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy operator. Ciągłe kłopoty z odbiorem tv. Nie potrafią naprawić usterki od 1,5 roku. 7Powinni sprzedawać garnki emerytom, bo tak samo oszukują.
Ich celem jest tylko podpisanie umowy z nowym klientem. Potem tylko zabawa w kotka i myszkę. Radzę unikć jak ognia
ZaletyNie ma żadnych zalet
WadyZa dużo by wymieniać
MiejscowośćWarszawa
~stefan / 2022-07-01 15:22
Ocena: 2.00 / 5
u mnie w Szczecinie wystarczy ze popada deszcz i nawet 2 dni nie ma neta.i ich tlumaczenie zawsze takie same mamy 48 h na naprawe .ZENADA.
PS zero konserwacji sprzetu ,przestazaly .przedwojenny ,jak masz szczescie to odbierasz jak nie maja milion wytlumaczen
i to co mnie wkurw....a to 10 razy dziennie trzeba restarrowac ruter.to nie jest opertor tylko pi....zd.... reszte mozecie dopisac
Zaletybrak
Wadysame wady
~Stefan / 2022-10-07 20:22
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam nikomu, awaria minimum raz w tygodniu. Telefon do pomocy technicznej raz w tygodniu, telefon od technika - nie stwierdzono nigdy. Poleciłbym jedynie najgorszemu wrogowi