Stanowczo odradzam tego operatora. Internet nie działał tak jak powinien. Podejście do klienta fatalne, bardzo ciężko dodzwonić się na infolinie. Oczekiwanie na połaczenie trwa 20min. Jak już raczą odebrać to żadnych konkretnych informacji nie udzielają, nie wspominając o jakiejkolwiek pomocy. Po rozwiązaniu umowy to kontakt jeszcze gorszy. W celu pozyskania klienta są mili i pomocni, a po zakończeniu współpracy nie raczyli poinformować o braku otrzymania zwrotu i wysłali wiadomosc po miesiącu.
ZaletyŻadnych
WadySzybkość Internetu
Obsługa klienta
Kontakt telefoniczy i mailowy z Biurem Obsługi Klienta
MiejscowośćBydgoszcz
~SL / 2019-01-30 13:24
Ocena: 2.25 / 5
Mam w Netii internet po miedzianym kablu z oszałamiającą prędkością 10 Mb/s za 39,90 PLN.
Wchodząc na ich genialną stronę zaznaczam swój adres (dom jednorodzinny) i otrzymuję informację, że nie ma żadnych ofert dla mojej lokalizacji. Wybierając adres z numerem mieszkania otrzymuje informację że jestem w zasięgu ich światłowodu. Próba wyjaśnienia tej sytuacji na infolinii sprawia ważenie że człowiek ma do czynienie po drugiej stronie słuchawki ze skończonymi debilami.
Każda rozmowa a przeprowadziłem ich kilka podkopuje wiarę w profesjonalizm tej firmy.
Generalnie obsługa i wiedza ludzi na infolinii woła o pomstę do nieba.
ZaletyInternet jaki jest taki jest ale jest (jeszcze)
WadyParametry łącza (stosunek ceny do prędkości)
MiejscowośćSwarzędz
~Slawomir / 2022-05-29 21:26
Ocena: 1.25 / 5
Sygnal tv dostarczany przez Netia jest bardzo zły.
Operator nie reaguje na monety ws. Usunięcia usterki.
MiejscowośćWarszawa
~Sławek / 2020-12-23 13:07
Ocena: 1.00 / 5
To jest najgorsza firma z jaką miałem do czynienia . Przez dwa lata miałem mieć internet z prędkością 150mb/s a ona nigdy nie przekroczyła 50mb/s . Teraz podpisałem umowę na 500mb/s z nadzieją że będzie chociaż 150mb/s a tu prędkość pozostała bez zmian czyli 50mb/s . Wielokrotne pisma nic nie dają . NETIA ma swoich klientów głęboko w dupie
Zaletybrak
WadyInternet nie działa z obiecywaną prędkością
MiejscowośćZielona Góra
~Sławomir / 2018-03-29 09:30
Ocena: 1.00 / 5
Witam
Miałem kiedyś internet z Dialogu i jakoś to było stabilne a odkąd mam netię to przy pierwszej umowie miałem mieć prędkość do 20mb a wyniki pokazywały maksymalnie do 5mb i to zawsze
Naciągneli mnie na przedłużenie umowy i poprawę parametrów łącza obiecywali internet do 50mb a wyniki okazują sie do 7 lub 8mb TRAGEDIA
Jezeli dalej bedą tak w kulki lecieć to zrywam umowe i z ich winy bo nie potrafią sie patałachy i debile wywiązać z umowy.
A to że mam niby do 50mb to jak bede miał ciągle 1mb to jest wszystko w porządku???? Bo jest do i to do miesci sie w normie!
Masakra chetnie wysadziłbym ich w powietrze.
ZaletyRobienie ludzi w ch
WadyTylko same wady
MiejscowośćBielsko-Biała
~Sławomir / 2021-01-22 15:01
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu. Ponad miesiąc czekam na włączenie telewizji !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaletyzero
WadyCzas realizacji jakiejkolwiek usługi
MiejscowośćKąty Wrocławskie
~słupszczanka / 2010-10-07 15:21
Ocena: 1.00 / 5
w lipcu chodzili u nas ludzie i mówili ze podlanczaja internet zgodzilam sie na internet i tel mowili ze bedziemy mieli od 1 wrzesnia, niestety juz jest 7 pazdzierik a mamy modem z kablami ktory mial kosztowac 1 zl a na poczcie elektronicznej mam rachunek do zaplaty 95 zl i 25 gr nie wiem za co jezeli z internetu ani tel nie korzystam bo nikt nie podlaczyl nawet nam nikt gniazdka do tel nie zamontowal/ dzwonimy pod nr netii i mowia ze sie odezwa i nikt nie nie odzywa.
~Snejkus / 2017-08-25 15:32
Ocena: 1.75 / 5
Nie polecam, obsługa jest na dramatycznym poziomie, brak kontaktu i za kazdym razem inne informacje. Jakosc internetu tragiczna, ping ponad 300, download 1mb, max 1,5mb. Rozwiazanie problemu najwyrazniej zalezy od osoby ktora odbiera telefon, dzwoniac z jednym prostym pytaniem otrzymuje rozne odpowiedzi w zaleznosci od tego kto odbiera.
3 lata
~snoo / 2021-10-10 00:54
Ocena: 3.25 / 5
Zakupiłem usługę internet (1Gb) + TV .
Router jaki otrzymałem od operatora zapewniał połączenie bezprzewodowe z prędkością ok 200-220 Mbit.
Jeśli któryś z komputerów rozpoczął pobieranie (epic, steam czy cokolwiek innego) TV padała.
Konfiguracja routera, priorytety itp ograniczona, to tanie g...o .
Podłączyłem swój router (wifi 6/ax - stosunkowo tani TPlink) po sklonowaniu mac dostałem dostęp do sieci i nagle okazało się, że to może działać.
Aktualnie podłączone bezprzewodowo 4 TV + 3 czasem 4 komputery (telefonów i innych dziwnych urządzeń nie liczę) i można to skonfigurować aby nie było problemu.
Teraz na 3 komputerach włączone pobieranie, 4 tv grają i nic nie tnie. Jednak aby to osiągnąć trzeba zakupić/posiadać odpowiedni router i pobawić się z konfiguracją.
Po kilku miesiącach użytkowania jest całkiem ok.
Internet działa sprawnie, awarii brak.
Ogólna ocena słaba bo każdy chciałby zakupić usługę i mieć to co na umowie, szybko sprawnie a tak nie jest. Trzeba zainwestować w osprzęt pobawić się w konfigurację i wtedy będzie dobrze działać.
Jest też inne rozwiązanie ... wszystko podpięte po kablu ale dziś to rzadko spotykane rozwiązanie.
MiejscowośćWrocław
~somuel / 2019-05-21 14:17
Ocena: 1.75 / 5
Moja odpowiedź na ankietę. Sami sobie dopiszcie resztę. Firma o jakimkolwiek braku kompetencji. NIE POLECAM!
Jestem Państwa klientem od prawie 3 lat. Do tej pory byłem bardzo zadowolony ze świadczonych usług z Państwa strony. Problemy się zaczęły w momencie, kiedy podobno router zaczął się psuć. Zaproponowaliście Państwo wymianę na nowy. Byłem początkowo bardzo zadowolony z jakości obsługi. Po wymianie routera na nowy internet zaczął notorycznie zwalniać a połączenie było nie stabilne. Wielokrotne marnowanie mojego czasu na oczekiwanie w kolejce na infolinii (o pieniądzach nie wspomnę, bo Państwa infolinia jest płatna) w celu zgłoszenia awarii. Usterka została "usunięta", a problem wracał po kilku dniach. Obsługa na infolinii (oprócz obsługi technicznej) jest całkowicie niekompetentna. Pomijam fakt, że zostałem zirytowany tym, że w związku z tym, że nie przedłużyłem umowę z Państwem moje usługi zostały powiększone o około 15% (złodziejstwo w biały dzień). Po wielokrotnej próbie zgłoszenia reklamacji, finalnie udało mi się to zrobić. Po 14 dniowym okresie na odpowiedź z Państwa strony otrzymałem pismo, że reklamacja jest w trakcie rozpatrywania i dostanę niebawem finalną odpowiedź. Odpowiedzi na zgłoszenie ani nie dostałem na piśmie ani na maila. W związku z tym postanowiłem zadzwonić na infolinię w celu uzyskania odpowiedzi na reklamację. Pytam się spokojnym głosem Pani na infolinii jaka jest odpowiedź na moje zgłoszenie reklamacyjne, a Pani zadaje mi pytania czy już zapoznałem się ze zgłoszeniem reklamacyjnym i kiedy dokonam płatności za usługi. Faktycznie usługi nie były opłacone przez 2 faktury, ale w związku z tym, że oczekiwałem na pełną odpowiedź reklamacyjną. Odkąd jestem Państwa klientem wszystkie płatności wykonywałem w terminie. Pani poinformowała mnie, że nie może udzielić mi informacji i może mnie połączyć z odpowiednim działem po czym się rozłączyła. Finalnie dodzwoniłem się we własnym zakresie do konsultantki i poinformowała mnie, że reklamacja została przyjęta i zostaną anulowane 1/30 z bieżącej faktury do zapłaty. Również zostałem poinformowany, że za każdym razem kiedy problem występuję jestem zobowiązany do zgłoszenia awarii. Płacę za stabilne świadczenie usługi, i jako normalny, pracujący człowiek nie mam czasu, żeby z każdą usterką dzwonić do Państwa (a było ich naprawdę sporo). Były jeszcze 2 sytuacje które nawet nie mam ochoty opisywać bo ani nie mam na to ochoty ani pewnie i tak nikt tego nie przeczyta. Byłem bardzo zadowolonym, lojalnym klientem a własną polityką i brakiem jakiejkolwiek kompetencji Państwa pracowników bardzo szybko zmotywowaliście mnie do złożenia wypowiedzenia. Miałem bardzo dobrą opinię na temat Państwa firmy. Od tego momentu będę omijać Netię szerokim łukiem i każdemu powiem jaka ta firma jest nie kompetentna.
ZaletyDo pewnego momentu wszystko było ok.
WadyKarygodny poziom obsługi klienta.
MiejscowośćCieszyn
~soul / 2022-02-05 17:29
Ocena: 1.00 / 5
Internet kpina, predkosc 0,1 MB/s w porywach 0,5. Konsultanci nie maja pojecia o swojej pracy
Zaletybrak
WadyNic nie dziala, konsultanci nie potrafia rozwiazac problemow, mowia, ze to wina uzytkownika, zeby zresetowac router to ich jedyna rada
MiejscowośćKrakow
~Spadochron905 / 2018-12-24 13:48
Ocena: 1.00 / 5
Wszystkim osobą pracującym w tym ścierwie życzę śmierć w torturach !
Oszukują i kradną. Obsługa klienta poprostu dno !
To nie powinno nazywać się firmą dającą internet !!1
ZaletyZero zalet
WadyCała firma
MiejscowośćZabrze
~spider / 2017-10-05 12:20
Ocena: 1.50 / 5
co chwile awarie a do biura obsługi klienta nie idzie się dodzwonić. totalnie odradzam
Zaletynie ma
Wadyczesty brak internetu
~Spm / 2022-08-05 11:38
Ocena: 1.75 / 5
Wykupili ISTS, nie poinformowali mnie o tym; ignoruję maile od firm z którymi nie mam do czynienia. Teraz po 3 miesiącach grożą odetnięciem internetu więc próbuję się logować, no ale nie dali mi żadnego hasła. Próbuję resetować i nic nie przychodzi. Zalewa mnie krew ze złości. Traktowanie gorsze niż w ISTS. "Nie używaj agresywnego języka". Yhm, to niech im pies zdechnie.
MiejscowośćKraków
~spokojna / 2010-05-27 09:59
a sprawdziłeś czy pierwsza fv nie była fv zbiorczą ??? Czyli za ilość dni odkąd zacząłeś korzystać z telefonu do końca cyklu rozliczeniowego + abonament za kolejny okres rozliczeniowy ( jak wiadomo abonament wszędzie naliczany jest z góry!!!)
Jestem pewna w 90 % że nie sprawdziłeś a pierwsze co zrobiłeś to zadzwoniłeś na infolinie żeby na kogoś pokrzyczeć :)
~Spoleczniak / 2020-11-13 10:54
Ocena: 2.00 / 5
O tobie z zasięgiem.predkosc internetu pozostawi wiele do życzenia . Dałem się namówić na umowę 24 miesiące i więcej nie.popelnie tego błędu.NIE POLECAM
ZaletyBrak
WadySłaby Internet, słaba zasięgu w wielu miejscach , płatne rozmowy za granicą. Nie ma nic pozytywne z podpisaniem tej umowy
MiejscowośćZielona Góra
~sprawdzamgo / 2014-04-01 09:16
Witam. Uważaj bo netia po rozwiązaniu umowy po 5-6 latach sprzedaje faktury jako niezapłacone. Trzeba się póżniej włuczyć po sądach i udowadniać swoją rację, więc to co zaoszczędzisz to trzeba póżniej wydać na adwokata.
~Ssssssss / 2017-11-01 17:34
Ocena: 1.00 / 5
Ciągle zacina niepolecam.cena nie jest przystępna na taką jakość
ZaletyBrak
WadyZacina sie
~starzec zaraz (+) / 2018-09-07 13:20
Ocena: 1.50 / 5
Do Neti przeszedłem z Dialogu jak Netia go wykupiła.Miałem z Dialogu tylko telefon stacjonarny i rachunki były przewidywalne zgodne z nr. telefonów na które ja i żona dzwoniliśmy.Pobierałem wyrywkowo bilingi i nr.telefonów się zgadzały.Po połączeniu Dialogu z Netią poleciałem dokleić dodatkową usługę internet.I się zaczęło!!!!
Miałem Netię po kablu.Tragedia.Telefon stacjonarny i internet. I tak internet 10 MB nigdy nie widziałem!6,2 to był ich rekord!Normalka to 1 do 3 GB.YouTube oglądać to zapomnij!
Poczta otwierała się 5 minut.A najgorzej było z telefonem stacjonarnym.
Były takie naliczane połączenia których ja ani moja żona nie znaliśmy!
W bilingach to był kosmos!Żadne reklamacje na wolny internet i lewe połączenia na telefon stacjonarny nie odnosiły skutku.Raz przysłali serwisanta który stwierdził że ktoś jest dodatkowo na moim łączu? I na tym się skończyło.A rachunki były dalej z kosmosu!
Najgorsze jeszcze było to że przez dwa lata płaciłem za telefon Dialogowi a za internet Netii.
Tych rachunków nie dało się połączyć?Starałem się o to przez dwa lata.
Teraz Netia ma już światłowód ale już nie wdepnę w tą samą wodę!
ZaletyGrzecznie i bez problemowo rozwiązałem umowę.Oczywiście przestrzegając terminu wypowiedzenia.
Bez problemu przeniosłem nr.telefonu stacjonarnego z Dialogu do innego operatora.Miła i rzeczowa obsługa.
WadyWady jak w opisie wyżej.
MiejscowośćZielona Góra
~Steend / 2023-07-25 07:25
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy operator. Ciągłe kłopoty z odbiorem tv. Nie potrafią naprawić usterki od 1,5 roku. 7Powinni sprzedawać garnki emerytom, bo tak samo oszukują.
Ich celem jest tylko podpisanie umowy z nowym klientem. Potem tylko zabawa w kotka i myszkę. Radzę unikć jak ognia