Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

neo24.pl opinie

Ocena na podstawie 230 opinii

2.58 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.77
  • Dostawa
    2.45
  • Poziom cen
    3.04
  • Łatwość zamawiania
    3.18
  • Asortyment
    2.99

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysztof / 2020-05-26 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM. Zakupiony towar - ładowarka PURO (30 kwietnia 2020r) od samego początku zepsuty, do dziś nie mam ani zwrotu pieniędzy ani towaru - Tragedia - ODRADZAM ZAKUPY U NICH. - NIE POLECAM !!!! - zastanówcie się czy nie warto kupić gdzie indziej!
  • ~ANDRZEJ / 2020-05-07 16:44
    Ocena: 3.20 / 5
    Telewizor kupiony 14.04 dotarł 17.04 ...uszkodzony !!!NIE OZNACZONY JAKO SZKŁO,PUDŁO OTWIERANE PRZED WYSYŁKĄ,POŁAMANY STYROPIAN W SRODKU!!! zaraz po 20 min zgłosiłem telefonicznie uszkodzenie,dostałem info ze mam zgłosic reklamacje ze strony.Po godzinie wysłałem i dzwonie czy dotarła,info,że nie wiec przyjeta telefonicznie.Po trzech dniac mail ze mam podesłac fotki uszkodzonego sprzetu i opakowania,oraz protokół uszkodzenia od kuriera.Zaraz wysyłam odpowiadając na maila wiec musiał dotrzec.Mijają kolejne trzy dni i powtórka tego samego maila,że niby nie dostali fotek,masakra przeciez odpowiedziałem na maila a nie pisałem nowego wiec musiał dotrzec.Ponownie wysłanie fotek i info ze przyjedzie kurier za trzy dni.Zabrano telewizor ,odebrany w NEO24 i znów trzy dni czekania zeby ktos łaskawie przyjał na magazyni sie tym zajał (DRAMAT).Dzieki właczeniu allegro w rozwiazanie sprawy po trzech dniach info,że zwróca mi pieniadze.Po kolejnych trzech dniach wpłyneły na konto.Byłem bez TV od 14 kwietnia do 06 .maja czyli ponad 3 tygodnie w dobie koronawirusa.Próba dodzwonienia sie do NEO24 zeby sie cos dowiedziec zajmije srednio ok 20 min.Zero przeprosin lub próby rekompensaty mojego cierpenia.
  • ~pppppp / 2020-04-25 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Na stronie zdjęcia i cena jak za droższy model tej samej serii, przysłano tańszy (oczyszczacz powietrza różnica między modelami ponad 300 zł) pomimo wielu telefonów i zaznaczenia że sprawa jest pilna reklamacja jest rozpatrywana bardo powoli.
    Status reklamacji na stronie jest mylący (zakończona dla nowo złożonej, wysłano wiadomość gdy oczkeuję na odpowiedź sklepu), a kontakt drogą email uciążliwy.
    Strona produktu zniknęła ze sklepu.
    Uważam że zostałem celowo wprowadzony w błąd a firmie nie zależy na wyjaśnieniiu sprawy.
    od prawie dwóch tygodni mam w mieszkaniu nierozpakowaną paczkę i czekam ...
  • ~Wojciech / 2020-04-08 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep informuje, że towar jest dostępny w ciągu 24h. Pomimo upływu dwóch dni towar nadal nie jest dostępny, a pojawia się jedynie informacja, że podejmują próby ściągnięcia go od producenta. Sklep wprowadza w błąd co do dostępności towaru. Gdybym wiedział, że czas oczekiwania jest dłuższy, nie składałbym zamówienia. Jednocześnie brak kontaktu ze strony sklepu, aby poinformować o zaistniałej sytuacji. Nie polecam sklepu.
  • ~Rafał Strzelecki / 2020-03-31 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam!!!!
    Żałuję że sam nie sprawdziłem opini zanim zrobiłem u nich zakupy .
    Płyta indukcyjna wysłana bez poprawnego oznakowania towaru uwaga szkło lub tym podobne uszkodzona w transporcie odmowa reklamacji ze względu na ......złe przechowywanie towaru !!!!
    Kuriozum
    Omijać omijać i jeszcze raz omijać....
    WadyIgnorancja i brak odpowiedzialności
    Bez sensu jest coś argumentować faktami nawet nie czytają.
  • ~Dorota / 2020-03-20 16:03
    Ocena: 2.20 / 5
    Kupiłam ekspres do kawy. Po około 3 miesiącach się popsuł. Reklamacja trwała prawie miesiąc, (mnóstwo problemów z kurierem) po czym odesłano mi niedziałający ekspres. Ponownie musiałam reklamować, zażądałam zwrotu pieniędzy. Tym razem reklamację odrzucono, twierdząc, że ekspres działa prawidłowo. Pozostaje utrata ponad 500 zł albo sąd.
  • ~klemensik / 2020-03-20 12:54
    Ocena: 1.40 / 5
    żałuję że nie przeczytałam tych wszystkich negatywnych opinii przed zakupem, sprzedają towar którego nie posiadają-pieniądze wpłacone z góry, nikt na infolinii nic nie wie na towar czekam 3 tygodnie!
  • ~MisioMaruda / 2020-03-15 00:05
    Ocena: 2.40 / 5
    Witam w dniu 24.02.2020 r zakupiłem w tym sklepie Zamrażarkę do zabudowy. Dostawa nastąpiła 2 dni po zamówieniu. Zamówienie obejmowało wniesienie sprzętu za które dodatkowo zapłaciłem 39 zł. Kurier odmówił wniesienia choć za nie zapłaciłem. Tego samego dnia zgłosiłem sprzedawcy zaistniałą sytuację. Zostałem przeprosiny i zapewniono mnie ze pieniądze zostaną mi zwrócone przekazem pocztowym. Dziś mamy 13.03.2020 a kasy jak nie było tak nie ma. Dzwoniłem do sprzedawcy już 2 razy i za każdym razem zostałem poinformowany że przekaz pieniężny już dzisiaj wyszedł. Nie wiem ale nie jest to 39 tys euro tylko 39 zł więc chyba dla sprzedawcy to nie majątek. Ale oszukują w ten sposób ileś tysięcy kupujących to może i uzbiera się te 39 ty eraczy.

    Nie polecam i ostrzegam innych uważajcie
    ZaletyDostawa w przeciągu 2 dni
    WadyNie wyważanie się z zamówienia
  • ~JK / 2020-02-28 14:36
    Ocena: 2.20 / 5
    Tragedia. ekspres zepsuł sie po niespełna 2 m-cach użytkowania. odesłałam do sklepu a sklep przekazał do serwisu. Serwis odesłał w okropnym stanie. przetarty , porysany panel sterowania. normalnie tragedia. nie szanują właśności klienta. moja reklamacja oczywiście odrzucona.
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~Michał / 2020-02-12 08:07
    Ocena: 1.80 / 5
    Podsumowanie dla tych, którym nie chce się czytać poniższego opisu:
    Sklep wystawia inny towar niż posiada w rzeczywistości. Wysyła co innego. Później próbuje przeciągać procedurę reklamacyjną i zbywać klienta. Ostatecznie po odesłaniu towaru nie chce oddać pieniędzy za zwrot przesyłki, mimo że zwrot nastąpił z ich winy (niezgodność towaru z umową). Jestem szczerze zaskoczony, że w dzisiejszych czasach można spotkać jeszcze taką obsługę klienta. Tragedia. Ten sklep nie powinien mieć racji bytu.


    Dokładniejszy opis sytuacji:
    Sklep wystawia towar z zupełnie innym opisem i zdjęciami niż rzeczywisty.
    Po otrzymaniu innego towaru niż zamawiałem, zgłosiłem do Neo24, że wystawiają co innego.
    Zaczęły się cuda.

    Sklep odpowiada na maile losowo - albo odpowie, albo nie. Jeśli już odpowiedzą, to proszą 10 razy o to samo. Naprawdę można stracić cierpliwość, kiedy po raz kolejny inna Pani lub Pan prosi o odesłanie tego samego - a to zdjęcie sprzętu, a to zdjęcie dowodu odesłania... i tak bez końca. Obsługa na infolinii bardzo nieprzyjemna, wręcz chamska.


    Ostatecznie odesłałem przesyłkę na swój koszt - zwrot z winy sklepu w związku z niezgodnością towaru z umową. W tej sytuacji sklep powinien zwrócić mi kwotę za przesyłkę. Nie zwrócił. Dlaczego? Nie mam pojęcia, ponieważ za każdym razem kiedy napiszę do Neo24 pytanie w tej kwestii, otrzymuję odpowiedź żeby przesłać potwierdzenie wysyłki. Przesyłam i następuje cisza. No to znów piszę, znów dostaję informację, że mam dosłać potwierdzenie i tak w kółko.
    ZaletyBrak
    WadyChamska obsługa klienta na infolinii, traktowanie klienta w sposób protekcjonalny, wysyłanie innego towaru niż zamówiony, nieodpowiadanie na maile, wysyłanie w kółko tego samego maila tak żeby zbyć klienta
  • ~Józef / 2020-02-06 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Oceniam tylko złożoną reklamację- po 2 tygodniach użytkowania
    dysku SSD Goodram z 5 letnią gwarancją dysk "padł"- sklep odebrał
    dysk w dn.03 12 2019r i podobno wysłał do serwisu??? (zamiast do producenta?)
    Do dn dzisiejszego tj.05 02 2020r nie dostałem pisemnie ŻADNEJ informacji
    o sposobie załatwienia reklamacji(65dni) pomimo mojego monitu emailem- na stronie reklamacji
    w sklepie wg nr napisano" reklamacja została zakończona"
    Z powyższego wynika, że zakupy można w tym sklepie zrobić natomiast
    reklamacjami nikt się nie zajmuje, klient jest od płacenia za towar
    i nie zasługuje na ŻADNE informacje -PO CO MAJĄ DZIAŁ REKLAMACJI,
    ZARZĄD I INNE SŁUŻBY skoro klienta nabija się w butelkę???

  • ~marti / 2020-01-29 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, przysłali wybrakowany towar, na reklamację nawet nikt nie odpisał
  • ~Izabela / 2020-01-02 14:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam, chce podzielić sie moimi odczuciami na temat tej firmy neo24.pl... Nigdy w zyciu nie spotkałam się z takim podejsciem do reklamacji jak owa firma dysponuje. To jest po prostu skandal ! Dostałam uszkodzona lodówkę wysłałam ok 30 meili do nich, dzwoniłam do nich rozmowy średnio po 55 minut OCZEKIWANIA- z 6 takich oczekiwań, pani z działu reklamacji nieprzyjemna to delikatnie napisawszy. Po bojach mają mi zabrać te nieszczęsna lodówkę 3 tyg od momentu zgłoszenia. Pierwszy transport zaproponowano mi bym SAMA ZNIOSLA IM LODÓWKĘ. Teraz czekam na ten drugi ma przyjsc kurier... Jakim prawem ta firma ma 1 miejsce w rankingu CENEO- nie wiem ale moge sie jedynie domyslać. Nikomu ich nie polecam.
    Zaletyomijac
    Wadyomijac
  • ~Dixer / 2019-12-18 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    7 minut temu
    Anulowano zamówienie ponieważ była pomyłka w cenie. Wszystko super tylko za niedogodności nie zaproponowano żadnego nawet najmniejszego zadośćuczynienia. Sucha rozmowa przez telefon, poinformowanie że nie zrealizują i tyle. "Nie mamy Pana płaszcza i co Pan nam zrobisz!"- jak filmie Bareji. Nie polecam. Jak najdalej od tego sklepu!!!!

  • ~macedonka65 / 2019-11-07 23:43
    Ocena: 4.67 / 5
    SKLEP NEO24.KATASTROFA!!!
    Zapłacona usługa wymiany kierunku otwierania drzwi w lodówce niezrealizowana,kurierzy wprost uciekli,po interwencji i poinformowaniu przez męża,że przecież drzwi w lodowce otwierają się niezgodnie z zamówieniem,potrącili go na parkingu,po czym uciekli z miejsca zdarzenia.Brzmi,jak jakaś kiepska wersja tragikomedii.Czwarty dzień lodówka stoi nieużywana na środku,uniemożliwiając nam normalne funkcjonowanie,a odpowiedzi na reklamację,jak nie było,tak nie ma.Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy i będę odradzać wszędzie.????????????????????????????????????????
  • ~Pikuś / 2019-10-22 14:14
    Ocena: 4.60 / 5
    ostatnio dużo kupuję przez internet, zanim jednak dokonam zakupu dosyć dokładnie czytam wszystkie komentarze na temat samego sklepu jak i towarów oferowanych przez niego. niestety w sklepie NEO24.pl sam nie wiem dlaczego najpierw kupiłem kuchnie gazową a potem dopiero zaczołem czytać komentarze na temat sklepu. (gdybym zrobił to odwrotnie pewnie nigdy nie dokonał bym zakupu w tym sklepie) i tu rozczarowanie na duży plus kuchnia przyjechała po trzech dniach miły pan wniósł ją do mieszkania rozpakował wszystko pokazał i wytłumaczył. jednak po jej podłączeniu okazało się ,że jest problem z gaznącym samoczynnie piekarnikiem. reklamację zgłosiłem do sklepu i tu znowu zaskoczenie na duży plus po wymianie kilku e-maili sklep sam umówił serwis i w całości zajął sie reklamacją. ( uważm że tak powinno być ale czytając większość komentarzy na temat składanych reklamacji i czasie ich rozpatrywania w tym sklepie jestem miło zaskoczony) cała procedura reklamacyjna trwała 7 dni (od zgłoszenia do naprawy)
    ogólnie nie wiem czy może miałem farta czy może sklep zmienił swoje podejście do klienta ale ja jestem zarówno z zakupu jak i obsługi reklamacji bardzo zadowolony. być może jest to wyjątek od regóły ale opierając się na swoich doświadczeniach z tym sklepem napewno do nich wrócę.
    Wadyz moich doświadczeń, brak
  • ~Naiwna / 2019-10-15 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam zakupy , obecnie walczę o zwrot pieniędzy ,zakupiony towar oddałam bo był uszkodzony po odesłaniu mija już miesiąc a nikt nie odzywa się by oddać pieniądze ,na dzień dzisiejszy muszę najprawdopodobniej wysłać list polecony z prośbą o oddanie mojej gotówki.Zakupiłam mikser który przyszedł uszkodzony w uszkodzonym kartonie towart wart 1000zl . Ostrzegam przed zakupami
  • ~Krzysztof / 2019-10-11 19:24
    Ocena: 1.00 / 5

    Zakupiłem osuszacz powietrza, przyszedł na drugi dzień, opakowanie było otwarte, obudowa pęknięta na dodatek bez zasilacza, nie reagują na prośby klientów. Na zasilacz czekałem 2 tygodnie więc przez ten czas nie miałem jak sprawdzić urządzenia. Przy zakupie nie było informacji, że sprzęt jest wadliwy i niekompletny. Radzę się zastanowić przed zakupem w tym sklepie. Ja wydałem 200zł a ktoś z Was może będzie chciał kupić droższy sprzęt i na tym straci. Odradzam jakikolwiek zakup.
    Wadywysyłają uszkodzony sprzęt
  • ~krecik / 2019-08-29 12:05
    Ocena: 1.80 / 5
    pierwszy i ostatni raz nigdy więcej nie przeniosę nc+ (dekoder) na kartę na abonament jakaś totalna porażka dekoder po dotarciu na magazyn musiał leżeć sześć dni (chyba odpoczywał po podróży) po czym łaskawie zawieziono go do servisu
    gdzie będzie leżał następne 2 lub 4 tygodnie taką informacje przekazała mi pani z działu reklamacji,
  • ~frk / 2019-08-26 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem nowy dysk twardy, który okazał się padłem z 2010 roku z prawie 70 000 godzinami pracy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 3.96, ilość opinii: 1789
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1672
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1649
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 916
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 682
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4279
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4162
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3771
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3185
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2810