Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

neo24.pl opinie

Ocena na podstawie 230 opinii

2.58 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.77
  • Dostawa
    2.45
  • Poziom cen
    3.04
  • Łatwość zamawiania
    3.18
  • Asortyment
    2.99

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michal / 2019-07-19 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo niemiłe doświadczenie z tym sprzedawcą. Czekam na kuriera od 3 dni. W trzeci dzień zadzwonił i powiedział że dostawa jest bez wniesienia. Przy składaniu zamówienia nie było wzmianki o wniesieniu czy niewniesieniu. Była jedna opcja dostawy. Dostawa to dostawa. Zmarnowałem 3 dni. Poziom obsługi klienta fatalny, konsultanci się rozłączają i nie ma możliwości porozmawiania z jakimś kierownikiem/managerem.
    WadyFatalna obsługa klienta
  • ~Krzysztof / 2019-07-03 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam jakiekolwiek zakupy w tym sklepie. Opisy wzięte z czterech liter, towar niedziałający, jak należy. Zwrotu pieniędzy po odesłaniu im towaru z powrotem, pomimo upływu ustawowego terminu do dzisiaj nie doczekałem Co drugi dzień informacja mailowa, że w ciągu trzech dni będą. Jak mijał termin, to powiadomili, że nie mają numeru konta, chociaż dostali, na co mam dowody. Dzisiaj znowu mail, że wciągu trzech dni będą. Dziadostwem można śmiało to nazwać, jeśli nie bardziej dosadnie.
    Zaletyżadnych
    Wadywszelkie możliwe
  • ~Djux / 2019-06-27 11:48
    Ocena: 2.00 / 5
    W poniedziałek zamówiłam lodówkę z dostawą środa godzina 9-12.NIe dojechała.NIKT nie był w stanie udzielić odp dlaczego nie dojechała i kiedy raczą dowieźć.
    Pani na infolinii radziła sie opiekuna przesylki a opiekun przesylki wiedzial tyle co ona.
    W rezultacie uprzedzeni ze w kolejnym dniu do 13.00 nikogo nie ma-przywiezli bez jakiegokolwiek uprzedzenia w tych wlasnie godz kiedy bylo zgloszone ze nie zastana nikogo.MInely 4 dni i towaru nie ma.OBSLUGA fatalnaPAni nie mila i opryskliwa w kontakcie.Conajmniej jak 20 lat wstecz.NIE POLECAM!
    Zaletyzadne
    Wadykoszmarna obluga
  • ~konsument / 2019-06-27 10:12
    Ocena: 3.40 / 5
    Zdecydowałam odstąpić od umowy zakupu płyty ceramicznej i w tym momencie zaczęły się problemy. Dostałam maila zwrotnego z informacją, że płyta nosi ślady użytkowania, załączono zdjęcia ( masakra- rozkręcona płyta, a tam okopcone spirale) i oczywiście sklep próbuje mi wmówić, że to ja doprowadziłam sprzęt do takiego stanu ( płyta była podłączona do prądu może 4 minuty).

    Jeszcze nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Sprawa w toku.
    Zaletybrak
    Wadynie polecam
  • ~Sebastian / 2019-06-24 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Robią z klientów głupków. Chciałem u nich kupić pionowy odkurzacz bezprzewodowy Bosch (BCH3K255) za 794zł, ale pojawiła się mega promocja i za każde wydane 500zł dają kupon 50zł na kolejne zakupy. Problem w tym (co mnie bardzo wkurzyło), że nagle cena produktu uległa zmianie i wynosi 849zł, czyli wzrost o 55zł. Oczywiście odkurzacz kupiłem z innego sklepu internetowego.
  • ~luk / 2019-06-12 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim zakupy w tym sklepie. Fatalny poziom działu reklamacji i wprowadzenie Klienta w błąd podczas rozmów na tzw. "infolinii reklamacyjnej". Polecam kontaktować się i zgłaszać reklamację tylko mailowo lub pisemnie. Dostarczono mi niesprawną lodówkę i po 2 tygodniach od zgłoszenia rękojmi i żądania zwrotu pieniędzy, poinformowano, że mogą jedynie naprawić - termin naprawy u producenta Amica: następne 30 dni. Pozostaje jedynie Rzecznik UOKiK. Nie polecam i odradzam neo24!
    Zaletyżadne
    Wadyreklamacja rękojmi
  • ~Robert / 2019-04-02 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam zakupów w tym sklepie !!! Wysłali mi wadliwą pralkę z której cieknie woda od pierwszego włączenia. Serwis potwierdził usterkę. Sklep odpowiedział z tyt rękojmi dopiero po 16 dniach od zgłoszenia i odmówił mi zwrotu pieniędzy proponując naprawę. Fatalny kontakt z działem reklamacji. Klienta traktują jak intruza.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa Klienta , obsługa reklamacji
  • ~T. C / 2019-03-27 09:14
    Ocena: 3.40 / 5
    Zamówiłem pięć rzeczy AGD, system naliczył rabat, zadzwonił Pan z informacją że towar zostanie skompletowany i wysłany do mnie. Po godzinie dostałem maila że rabat został źle naliczony i zamówienie zostało anulowane.
    NIE POLECAM TEGO SKLEPU
    WIELKIE ROZCZAROWANIE
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~marry / 2019-02-13 11:11
    Ocena: 2.40 / 5
    Dotyczy zakupu przez Allegro aukcja nr.(7765830370)
    Zakupiłem towar 14.01 a otrzymałem dopiero 28.01 po wielkich trudach i kilku moich interwencjach, zakończyło się wszczęciem sporu przez Allegro i to dopiero poskutkowało.
    Po 8 dniach nie miałem jeszcze przesyłki, oczywiście sprzedający totalnie to olał więc zadzwoniłem. konsultantka odpowiedziała mi że mają nieznane problemy i że przesyłka jutro lub najpóźniej po jutrze wyjdzie.
    Niestety oszukano mnie, przesyłka została wysłana po kilku dniach dopiero po wszczęciu sporu przez Allegro.
    Neo24 ma totalnie za nic kupujących.
    Takich sprzedawców którzy mają totalnie w "D...E" powinno się eliminować z rynku.
    Sam też prowadzę wysyłki i nigdy w ten sposób nie zlekceważyłem klienta.
    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM Neo-24.pl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~bk / 2018-12-19 12:47
    Ocena: 4.00 / 5
    Transakcja zakupu kuchni gazowo-elektrycznej przebiegła sprawnie.Przesyłka dotarła w wyznaczonym terminie,szybko.Zastrzeżenia do dostawy.Była darmowa ale kurier dostarczył piec zmoczony (padał w tym dniu deszcz),bo miał dziurawy dach.Dobrze,że przesyłka była fabrycznie zapakowana dobrze, w folię,ale z niej ciekło. Naszczęście piec już tydzień działa i jest sprawny.Zraziłam się do kupna w tym sklepie.
    ZaletySzybki zakup.
    WadyDostawa fatalna.Zmienić kuriera.
  • ~Nowy / 2018-11-30 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA! ZWROT TOWARU PRAKTYCZNIE NIE MOŻLIWY.POCZTA ALBO NIE DZIAŁA ALBO SPECJALNIE TAK ROBIĄ.
    TOWAR UŻYWANY SPRZEDANY ZA NOWY....OLEWAJĄ KLIENTA!!!!!
    ZaletyBRAK ETYKI HANDLOWEJ
    WadyBRAK ETYKI HANDLOWEJ
  • ~Janusz / 2018-11-23 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dostarczeniu zakupionej lodówki okazało się, że ma wgniecione drzwi. Natychmiastowo podjęta próba skontaktowania się ze sklepem (9 telefonicznych prób na numer z listu przewozowego) nie doszła do skutku. Po zgłoszeniu reklamacji przez internet zaczęła się istna kołomyja. Najpierw przysłano do mnie kuriera, by sporządził protokół odchyleń. Kopię tego dokumentu otrzymałem, po czym wraz ze zdjęciami przesłałem wszystko mailem i oczekiwałem na kontakt. Po czterech dniach milczenia sprzedawcy zdzwoniłem do działu reklamacji. Usłyszałem, że nie zajęto się moją reklamacją, gdyż nie przesłałem zdjęć i protokołu. Zdjęcia były w formacie jpg, protokół w bmp. Wysłałem je ponownie i następnego dnia znów zadzwoniłem. Tym razem udało się im otworzyć zdjęcia, ale dalej był problem z protokołem, Wysłałem więc go w jpg. Po kilku godzinach dostałem informację, że nie jest to właściwy dokument i oczekują oni dokumentu na prawidłowym formularzu. Batalia trwa już od dwóch tygodni i końca nie widać. O porozmawianiu z przełożonym tych niekompetentnych osób można tylko pomarzyć. Brak danych do kontaktu, a łączyć nie chcą. RADZĘ OMIJAĆ NEO24 SZEROKIM ŁUKIEM
    ZaletyPoznałem 6 kolejnych osób z Wrocławia.
    WadyPoznałem kolejne niekompetentne i nieżyczliwe osoby.
  • ~MarcinES / 2018-11-23 16:45
    Ocena: 3.25 / 5
    Masakrycznie długi czas realizacji, oczywiście pieniądze już na ich koncie. Nadają przesyłki po 4 dniach
  • ~Iza / 2018-11-13 17:46
    Ocena: 2.20 / 5
    Dlaczego muszę czekać aż 14 dni na reklamację? Równo 14. Bo potem już nie można zwrócić towaru do sklepu. Przyszedł uszkodzony tv 65 lg nie włącza się. Miga 3 diody.ani głosu ani obrazu SPRZEDAJĄ ZŁOM.
    ZaletyBrak!!!
    WadySame wady.
  • ~Marzena / 2018-10-22 16:00
    Ocena: 3.80 / 5
    Jakaś paranoja, NIE POLECAM, trzy miesiące temu kupiłam lodówke skuszona bonem pb na 100zl. Z dostawą i lodówką nie ma najmniejszego problemu, za to bonu nie ma do dziś. Dzwoniłam już kilka razy, nikt nic niewie, na infolini przepraszają ale nie oni się tym zajmują, mam czekać na odpowiedź. Promocje tego sklepu to jakaś kpina, NIGDY WIĘCEJ.

    ZaletySzybka wysyłka i dostawa
    WadyBrak gratisów
  • ~Iwcia_87 / 2018-10-18 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!!!Zamówiony telewizor doszedł z uszkodzoną matrycą, reklamacja odrzucona pomimo otworzenia, sprawdzenia przy kurierze i spisania protokołu. Obsługa z działem reklamacji na bardzo niskim poziomie,moją reklamacja zajmował się codziennie kto inny maile też od innych osób, jeden wielki chaos, kontakt telefoniczny raczej nie możliwy bo nikt nic nie wie, ludzie którzy tam pracują są niekompetentni...NIE KUPUJCIE ZOSTANIECIE BEZ SPRZĘTU I BEZ KASY
  • ~Dora / 2018-09-20 19:29
    Ocena: 2.80 / 5
    Niestety nie mogę się przyłączyć do grona pozytywnie oceniających sklep neo24 .Zamawianie rzeczywiście szybko i sprawnie. Później już tylko gorzej. Przewidywany termin dostawy podawany w mailu ze sklepu jest bardzo orientacyjny ,przywóz 3 dni po terminie. Kurier miał w/g informacji od Pani z infolinii odebrać zużyty sprzęt. Niestety pracownicy są niedoinformowani . Teraz muszę czekać 5 dni roboczych żeby ktoś odebrał starą pralkę. W jakich godzinach przyjadą nie wiadomo.Nigdy więcej zakupów na Neo24!!!!!!
  • ~tins / 2018-09-10 22:31
    Ocena: 4.20 / 5
    Towar i sprzęt agd bez zarzutu. Niestety schody są ze wszystkimi gratisami, którymi to owy sklep zwodzi swoich klientów. Czekamy od lipca na kartę podarunkową. Na maile nam nie odpisywali. Dopiero po złożeniu reklamacji związanej z ową kartą Pani raczyła odpisać, że na pewno dotrze do 31 sierpnia. Mamy 10 września i powoli tracę cierpliwość, co najlepsze karta wg odpowiedzi miała zostać wysłana kurierem.Żenada
    ZaletySprzęt
    WadyObsługa, oszukiwanie konsumentów
  • ~Krzysztof / 2018-09-10 18:38
    Ocena: 3.40 / 5
    Nie polecam zamówiłem lodówkę rzekomo dostępna i czekałem 11 dni i guzik a na stronie dalejnwidnieje napis towar dostępny. Odradzam zakupy w tym sklepie
  • ~Wierzba / 2018-08-27 12:52
    Ocena: 3.00 / 5
    NIE POLECAM, otrzymałam uszkodzoną zamówioną pralkę. Reklamacja - to horror, Klient musi scigać kuriera , aby podpisał protokół szkody, potem raz dziennie mail. Najlepszy o podanie adresu dostawy wymienianego produktu - jakby się zmienił
    Uszkodzony grat stoi w przedpokoju, nowej pralki nie mam. Pieniądze zamrożone.
    Omijajcie ten sklep z daleka
    Zaletynie znajduję
    Wadykompletny brak profesjonalizmu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 3.96, ilość opinii: 1789
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1672
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1649
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 916
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 682
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4279
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4162
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3771
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3185
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2810