Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

neo24.pl opinie

Ocena na podstawie 230 opinii

2.58 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.77
  • Dostawa
    2.45
  • Poziom cen
    3.04
  • Łatwość zamawiania
    3.18
  • Asortyment
    2.99

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2020-12-28 16:18
    Ocena: 2.60 / 5
    Bardzo nie polecam!!!!!! Jedyny pozytyw to czas realizacji, ale co z tego skoro produkt(telewizor) był dostarczony już z wadą fabryczną. Po uznaniu reklamacji przez samsung i zabraniu TV brak kontaktu ze strony neo24!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Brak wymiany towaru na nowy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Na emaile nie odpowiadają, na infolinii nie można się dodzwonić!!!!!! Jeden raz odebrała pani konsultant , obiecała zająć się sprawą natychmiast a tu dalej cisza!!!!!!!!!!! Szok i niedowierzanie, że firma tak traktuje klientów!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Natalia K / 2020-12-21 18:38
    Ocena: 2.40 / 5
    Zamówiony towar (gra na konsolę) została zapakowana jedynie w kopertę do dokumentów. Nawet bez folii bąbelkowej. Nie polecam zamawiać z tego skelpu.
  • ~Ala / 2020-12-16 11:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam
    Zakupiony towar przyjechał w innym kolorze i teraz mam problem z reklamacją.
    Nikt nie odbiera telefonu.
    Od kilku godzin wiszę na telefonie
  • ~Zielony / 2020-12-14 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Anulują zamówienia o zamrażają pieniądze, zdecydowanie nie oolecam
    ZaletyBrak
  • ~SZASZA / 2020-12-11 15:05
    Ocena: 3.20 / 5
    Odradzam każdemu zakupy w sklepie Neo24.pl. Kupiony przez Allegro towar dotarł do nas niesprawny ( po wyjęciu z kartonu i próbie uruchomienia nie działał) . Pomimo odesłania go przez kuriera którego sklep przysłał, wymiana towaru się przeciągala. Prosiłam o pilną wymianę zwróconego towaru, bo miał to być prezent, ale był on ciągle w trakcie "oględzin i weryfikacji". Dział reklamacji miał też problem z konkretnym określeniem terminu zakończenia "oględzin" . Napisałam więc oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna. Ciekawe ile czasu będą teraz zwracali pieniądze za towar :-(
    WadyZupełnie nie liczą się z klientem.
  • ~ajka / 2020-12-09 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Wygląda na to, że to są złodzieje, nie sprzedawcy. Pieniądze przyjęli, towaru nie ma, nikt nic nie wie, telefonów nie odbierają, na maile nie odpowiadają. Powinien już tam wejść prokurator i zrobić porządek. Długo kupuję przez internet, ale widzę, że trzeba iść do sklepu stacjonarnego i kupować, bo dla złodzieja człowiek się nie liczy a w necie nie widać kto nim jest. Odradzam zakuoy w tym skkepie, żeby nie przeżywać tego co ja. Horror. Błagam ich o wysłanie zamówionej lodówki, bo muszę mieć na leki, jestem w nowym miejscu, nie mam znajomych, a jakiś gagatek ma to gdzieś. Sprzętu nie brakuje, kurierów moc, ale lenie i cwanacy wykorzystują pandemię i nie robią nic, albo kradną.
    ZaletyNie ma żadnych zalet, są bezczelni, cyniczni ludzie w tym sklepie.
    WadyNie ma towaru, nie ma telefonu, nie ma maila, nie ma nic.
  • ~Zawiedziony / 2020-12-07 23:20
    Ocena: 2.60 / 5
    Straszne problemy ze zwrotem towaru. Traktowanie klienta z góry. Brak dialogu. Zdcecydowanie nie polecam firmy
    ZaletyBrak
    WadyBrak komunikacji i poszanowania klienta
  • ~R / 2020-12-07 09:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Kupiłem mikrofalówkę Samsung. Przesyłka w oryginalnym pudełku choć nieco sfatygowanym. Towar wizualnie bez zarzutu. Po trzech dniach użytkowania wybrzuszyłą się obudowa mikrofalówki. Opisałem przyczynę, zrobiłem zdjęcia, wysłałem reklamację do firmy, zamówili kuriera odebrali, za kilka dni odpowiedź. "W dniu wydania towar zgodny z umową, firma nie odpowiada za ....."
    Odesłali przesyłkę zapakowaną w dodatkowe opakowanie zabezpieczające.
    W środku brak jakichkolwiek oznak sprawdzenia towaru, nawet nie rozpakowali moich zabezpieczeń, brak protokołu z oceny zgłoszenia.
    Powtórna reklamacja przez formularz ze strony. Ta sama odpowiedź podpisana przez inną osobę.
    Zresztą, każdą wiadomość podpisuje kto inny, pewnie jakiś skrypt "Kliencie odwal się".
    Nie można się dodzwonić do firmy.
    NIE POLECAM.
  • ~Anna / 2020-11-28 17:41
    Ocena: 1.60 / 5
    Powerbank spuchł (pewnie wylała się bateria), ale to oczywiście moja wina, bo sprzęt był przeze mnie źle użytkowany. NIGDY WiECEJ zakupów w tej firmie
  • ~Rafał / 2020-09-25 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Dołączam się do głosu oszukanych przez Neo24.pl Suszarka Boscha dostarczona została uszkodzona. Niestety dopiero po rozpakowaniu okazało się, że szyba w drzwiczkach jest pęknięta. Neo24.pl odesłało mnie do firmy transportowej całkowicie umywając ręce. Schenker odpowiedział po 10 dniach od dostawy i nie odbiera telefonów. Dla Neo24.pl to układ idealny.
    ZaletyBrak
    WadySprzęt uszkodzony
  • ~Puchatek / 2020-09-23 21:56
    Ocena: 2.80 / 5
    Witam, żałuję, że muszę tę jedną gwiazdkę w ogóle dać, choć niestety zasługują. Zakup i dostawa w trybie ekspresowym - pralko-suszarka.
    Żałuję również, że nie poczytałam opinii o tym sklepie w internecie, ponieważ teraz mam ogromne problemy, aby udowodnić, że nie jestem wielbłądem. Sprzęt dostarczono uszkodzony w nieuszkodzonym kartonie, zgłoszenie wraz ze zdjęciami pralki wysłano mailem. Odpowiedź otrzymałam natychmiast, że reklamacja jest nieuznana, ponieważ nie użytkuję pralki zgodnie z jej przeznaczeniem...no nie wiem co można z pralką ważącą blisko 60m kg robić? Na odmowę reklamacji odpisał mój adwokat, ponieważ ja nie mam z nimi ochoty w ogóle dyskutować. Ponieważ zakup był dokonany przez Allegro, odstąpiłam od umowy, odwiozłam sprzęt własnym transportem (zalecenia adwokata) filmując proces pakowania, transportu oraz przekazania pracownikowi magazynu. Po dwóch dniach otrzymałam maila, że otrzymali sprzęt, ale jest uszkodzony! EUREKA! No i proponują, że mi go oddadzą (na mój koszt), sprzedadzą na aukcji (koszt też poniosę ja). Tylko nie wzięli w ogóle pod uwagę pisma, jako odpowiedź na nieuznanie reklamacji, które wysłał im mój adwokat. Jutro adwokat napisze kolejne pismo, wskazując iż powinni połączyć dwa wątki i wyjdzie im piękna całość. Jeżeli dalej będą mnie tak traktować sprawa trafi do sądu. Przestrzegam wszystkich przed zakupami. Bardzo dokładnie sprawdzajcie dostarczony towar, albo w ogóle nie podpisujcie protokołu, lub wpiszcie adnotację, iż towar odebrany, lecz nie sprawdzony, czy dotarł w nieuszkodzonym stanie.No i wisienka na torcie. Od 01.09 wraz z dostawą nowego sprzętu - stary oddałam - jestem podczas trwającego remontu bez pralki.
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetentnych osób w dziale reklamacji, obsługa klienta po zakupie katastrofalna
  • ~Waldek / 2020-09-03 22:35
    Ocena: 2.20 / 5
    Porażka jeżeli o serwis wymiana sprzętu ma nowy mimo decyzji producenta katastrofa. Nie woedzoa kiedy nastąpi wzrost pieniędzy albo wymiana na nowy i zero informacji ze strony neo24 że są podejmowane jakieś kroki przyjechać kurier ale ja nie wiedziałem.po co. I na jakiej podstawie mam mu wydać sprzęt
    WadyKontakt porażka panowie mają problem żeby rozmawiać i wyjaśniać a jak nie mają argumentów to wyciszają telefon żeby nie musieli się rozłączać
  • ~Justyna / 2020-09-02 09:11
    Ocena: 1.00 / 5
    OMIJAC!!!! I jeszcze raz Omijać.Przysłali wadliwy sprzęt, reklamacja trwa już 3 tygodnie. Wysłali suchego e-maila,że kurier przyjedzie po odbiór w godzinach 8-16 bez podania dnia. W ciągu 4 dni nikt sie nie zjawił, nie zadzwonił, po czym dzwonię a tam znowu obietnica,że sprzęt zostanie odebrany a nowy dostarczony jednak nie wiadomo kiedy. Infolinia reklamacyjna to jakiś żart, aby się dodzwonić trzeba próbować pół dnia!!!
    ZaletyOMIJAĆ
    WadyOMIJAĆ i jeszcze Raz OMIJAĆ
  • ~Ula / 2020-08-22 06:49
    Ocena: 2.40 / 5
    Nigdy więcej zakupów w NEO24. Zamówiłam 19 sierpnia internetowo w tym sklepie lodówko-zamrażarkę. Zapłaciłam za sprzęt natychmiastowym przelewem. Termin dostawy ustaliłam ze sprzedawcą na 21 sierpnia, dopłaciłam też za wskazanie godzin odbiory tj. 16-20-sta. Ponieważ następnego dnia miałam pilny wyjazd, a w zamrażalniku znajdowało się dużo żywności, którą musiałam wyjąć aby starą lodówkę przygotować do recyklingu, oczekiwałam na terminowość dostawy. Niestety, towaru w ogóle nie otrzymałam. Firma transportowa o godz. 18.35 mailowo zmieniła mi termin i godziny realizacji zlecenia. Zdając sobie sprawę z powagi sytuacji bezzwłocznie wykonywałam "błagalne" telefony zarówno do NEO24, jak również do firmy DTS Transport, tłumacząc obu przedstawicielom, że niedostarczenie mi lodówko-zamrażarki w planowym czasie narazi mnie na zepsucie się żywności. Ponadto we wskazanym, nowym terminie dostawy tj. 24 sierpnia w narzuconych godzinach, 8-20-sta, nikogo nie będzie w domu. Zdenerwowana i zestresowana usłyszałam z obu firm, że w tej sytuacji jedynie mogę złożyć reklamację bo na pomoc nie mogę liczyć. Finalnie: artykuły spożywcze do wyrzucania plus 12-sto godzinny dyżur znajomych m moim mieszkaniu mieszkaniu w oczekiwaniu na odbiór nowej lodówko-zamrażalki i przekazanie starej do utylizacji. Stres i nerwy bezcenne, reszta to po prostu KURIOZUM.
    ZaletyBrak
    WadyTowar nie dotarł, po mimo wyznaczonego terminu i godzin odbioru.
  • ~Global99 / 2020-08-19 17:29
    Ocena: 2.40 / 5
    Zachęcają niezłymi cenami, ale serwis mają beznadziejny. Opóźnienie dostawy lodówki o 5 dni w stosunku do uzgodnionego terminu. Konsultant kilkukrotnie obiecał, że sprawdzi co dzieje się z towarem i oddzwoni, ale nigdy to nie nastąpiło.
    Informacja o produkcie niepełna, czytelna dla fachowców (co dla laika znaczy wartość wymaganej mocy w gniazdku elektrycznym). W informacjach podane, że potrzebny będzie 5-żyłowy kabel o podanych parametrach, a ekipa podłączająca nawet nie zerknęła na zakupiony kabel. Podłączenie nie wykonane zgodnie z opłaconym zleceniem i od dwóch tygodni nieobsłużona reklamacja. Aby sprawdzić status reklamacji trzeba dzwonić do firmy i odczekać swoje, a następnie niewiele można się dowiedzieć (dalej sprawdzają, nie wiadomo kiedy będzie coś wiadomo, należy znów do nich dzwonić). Żartem infolinii jest chyba podawanie automatycznie informacja, że o statusie reklamacji można dowiedzieć się na stronie internetowej. A tam tylko info, że wysłano wiadomość mailową - jaką, kiedy, po co nie wiadomo.
    Zaletyniewysokie ceny
    Wadybardzo słaby serwis sprzedażowy i reklamacyjny, długi czas oczekiwania na odpowiedź, zero aktywności ze strony firmy
  • ~Ela / 2020-08-18 23:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozpatrywanie reklamacji na poziomie 0. Jestem 6 tygodni bez generatora pary i żadnej wiadomości z serwisu.Nie do pojęcia.
  • ~Lila / 2020-08-17 06:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam! NIe polecam Neo24!
    Kupilam lodowke czerwona Gorenje . Dostarczono mi lodowke Samsung czarna.
    Reklamacja - prawie tydzien korespondencji telefonicznej i mail-iowej , nie mowiac o straconych nerwach .
    W koncu przywiezli towar,za ktory zaplacilam .
    Ale to nie koniec sprawy,poniewaz sklepowi Neo24 wystawilam negatywna opinie. I tu znowu zaczal sie problem,poniewaz bylam nekana meil-iami o wycofanie negatywnej opinii w zamian za bon 50.00 zl. na zakupy w sklepie Neo24.
    W koncu odpisalamim,ze w pierwszrj opinii zaznaczylam,ze nigdy nie bede klientka w tym sklepie a jesli bede nekana ich meil-iami,to namoge napisac nowa opinie o tejze sprawie.
    Z powazaniem -Lila
    WadyZupelny brak wspolpracy ze sklepem.
  • ~Artem / 2020-08-10 15:48
    Ocena: 3.40 / 5
    Otrzymałem zamówienie
    Opakowanie dla wysyłki było ok, opakowanie fabryczne wygląda jako używane a nie nowe (w środku jeszcze jakaś ulotka DeLonghi).
    Kiedy rozpakowałem to jedna część była złamana.
    Wysłałem reklamacje ale teraz powiedli mi ze potrzebnie czekać 2 dni na rozpatrzenie reklamacji, późnej jeszcze chyba z 2 dni wysyłka s powrotem. Dalej pare dni na oczekiwanie żeby sprawdzili i ponownie pare dni jak wyślą normalny egzemplarz.
    Więc otrzymam to co chciałem na 7-14 dni późnej.
    Może to nie wina Braun ale sklep neo24.pl otrzyma najgorszą ocenę. nie będę polecał nikomu
    Chyba ze jakoś rozwiążą ten problem jaki powstał z winy sprzedawcy
    ZaletyPorażka!
    WadyPorażka!
  • ~alf50 / 2020-07-13 10:31
    Ocena: 2.75 / 5
    ostrzegam wszystkich którzy chcą zrobić zakupy w neo24.pl , zamówiłem towar na prezent niespodzianka , chciałem zmienić zamówienie opłacone z góry a pan mówi że zmiany może dokonać tylko osoba odbierająca widniejąca na zamówieniu , koszmar to ma być prezent ,jak może zmian dokonywać osoba dla której ma to być prezent , pierwszy raz spotkałem się z taką popieprzoną obsługą i sklepem , kochani kupujcie wszędzie indziej byle nie w neo24.pl
  • ~malowanyy / 2020-06-03 13:20
    Ocena: 2.80 / 5
    Jakaś masakra.. , suszarka do prania została wysłana w kartonie 3 razy większym, nie była zabezpieczona.. latała po cały kartonie, otworzyłem, plastiki od suszarki pourywane.. zgłosiłem problem/reklamację, oczywiście czekałem 2 dni na oddzew. A dział reklamacji co ? Pisze mi, że może mi zrobić rabat i oddać 40 zł i mam zostać z uszkodzonym towarem, nie nadającym się do niczego. Brak mojej zgody Przysłali kolejny... jeszcze gorzej spakowany tylko owinięty folią bąbelkową.. suszarka porysowana :/
    Zaletybrak
    Wadyjak w opini
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1671
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1645
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 912
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 681
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 306
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2797