Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska opinie

Ocena na podstawie 402 opinii

1.55 / 5

  • Parametry
    1.56
  • Cena
    1.65
  • Obsługa klienta
    1.47
  • Niezawodność
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.95
  • Oferta
    2.24

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kaliszanin / 2023-10-04 13:39
    Ocena: 1.75 / 5
    Pomoc techniczna tragiczna technicy chyba brani z ulicy zero pojęcia na temat tego co robią dla nich najlepiej wymienić dekodery i wszystkie kable bo nie mogą znaleźć usterki
    ZaletyBrak
    WadyBrak słów
  • ~Klient multimedii / 2020-11-21 23:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Od miesięcy nie potrafią poradzić sobie z ciągłymi awariami. Zrywanie internetu po kilkanaście razy dziennie na kilka minut to chleb powszedni. Do tego cyklicznie co pare tygodni brak internetu na przynajmniej jeden do kilku dni. Szczerze nie polecam.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Krystian / 2023-09-17 13:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Po wielu latach stwierdzam, że na chwilę obecną najgorszy internet w Polsce. Podnoszenie ceny bo inflacja, zrzucają to na klienta ( moje niedoczytanie dokładnie umowy, nigdy bym się nie zgodził). Infolinia to średniowiecze w obecnych czasach, i chamskie zachowania konsultantów. Obecną umowę zrywam sam. A sprawę kieruję do BOKiK ( skarga). NIE POLECAM SĄ LEPSZE OFERTY ZE STAŁĄ CENĄ PRZEZ CAŁY OKRES UMOWY
    ZaletyBRAK
    WadyCena uzależniona od inflacji. 2 godziny połączenie się z konsultantem. Olewanie spraw ważnych. MASAKRA
    MiejscowośćWarszawa
  • ~miner / 2018-08-27 21:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Fajna firma!!! Po niemal dziesięciu latach nie potrafi zaakceptować zerwania. Najpierw, po wypełnieniu formularza rezygnacji, czeka dziesięć dni (bo to nowy miesiąc) by odpowiedzieć, że elektronicznie to zrezygnować nie można :) Potem na infolinii informuje, że jak skan z podpisem przyjdzie - to zaakceptują. Nieprawda - odrzucają! Tylko osobiście albo poleconym, jak przystało na firmę z XXI wieku. Wszystko to po to by WYŁUDZIĆ 60 zł!!! Szmaciarze, nic innego. Szkoda gadać!
  • ~nacix / 2020-09-05 23:06
    Ocena: 1.75 / 5
    NIE POLECAM!!! Aktualnie z ekipą oglądamy Fame Mma 7 i tak zacina że się oglądać nie da! Co to ma być, skoro na zwykłej audycji na żywo ten beznadziejny internet nie wyrabia! Nie wspomnę już o zrywaniu sygnału w telewizji średnio co dwa dni na około 5 godzin! PORAŻKA! Strata pieniędzy i tyle! Żeby dodzwonić się na infolinię muszę przeznaczyć około godzinę!
    ZaletyPrzystępna cena.
    WadyTo co w głównej opinii.
    MiejscowośćDulcza Wielka
  • ~Nieusfatykcjonowany użytkownik / 2021-06-23 16:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Piszę jasno, konkretnie i bez błędów. Nie używam agresywnego języka.
    KATASTROFA. UNIKAĆ I PRZEKAZYWAĆ DALEJ.
    ZaletyObsługa, jak się już dodzwonisz.
    WadyCała reszta
    MiejscowośćLublin
  • ~Ona / 2019-11-07 14:33
    Ocena: 1.75 / 5
    Montaz nieestetyczny i wrecz niebezpieczny - gwozdzie na wpol wystaja ze sciany. Wykupilam pakiet za 54zl, a przyslano mi fakture na ok. 5 razy tyle! Potem tygodniami nie bylo komu tego sprawdzic, bo pracownicy sie tym nie zajmuja - oni tylko przesylaja maile do centrali, ktore w niczym sie nie orientuje (dobrze, ze chociaz przez Bruksele taka reklamacja isc nie musi!) Jak juz w koncu po kilku tygodniach uda im sie poprawic wlasny blad, to zamiast orzeprosic i wyslac klientowi ostateczna, prawidlowa fakture, to wysylaja mase faktur korygujacych, ktore klient musi przeanalizowac i sam podliczyc. Tylko kolejne Alternaty 4 nakrecic. (Z pomoca techniczna tez bardzo ciezko sie polaczyc, szczegolnie jesli ktos nie zna swojego numeru abonenta - prawie niemozliwe, zeby z kims porozmawiac. Tylko jak chcesz wykupic usluge - to wtedy jest stado dostepnych pracownikow.)
    MiejscowośćSzczecin
  • ~osoba korzystajaca z usług multimedii / 2023-08-02 21:57
    Ocena: 1.75 / 5
    Mega slaby internet nic nie działa czesto się wyłącza jest słaby ledwo 3 kreski
    nie polecam nikomu tej zmory
  • ~Piotr / 2024-03-16 14:30
    Ocena: 1.75 / 5
    Niestety internet z telewizja więcej nie działają bądź też się zacinają niż działają poprawnie w miesiącu, mało tego firma nie potrafi powiedzieć wprost że jest problem z ich usługą i do kiedy będzie zamiast tego wolą dzień w dzień dawać status problemy techniczne do godziny X. Dzwoniąc na infolinię trzeci dzień z rzędu otrzymuje taką samą odpowiedź że internet zostanie naprawiony w dniu dzisiejszym do godziny +/-20.
    ZaletyPrawdopodobnie brak
    WadyTak naprawdę prawie wszystko, jedynie czasami zdarzy się miło kompetentna osoba na infolinii która mówi szczerze jak wygląda sytuacja a nie czyta formułke którą sam mogę przeczytać na ich stronie
    MiejscowośćStrzelce Krajeńskie
  • ~Segosik / 2024-01-20 13:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Najgorszy internet jaki chyba da się mieć ciągle się zacina i działa od 10 do 23 potem się nie da korzystać
    MiejscowośćGdynia
  • ~yessir / 2021-06-11 22:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet z multimedii to najgorszy szajs. Ciągłe problemy z internetem jak np. Wysoki ping, niskie pobieranie i przesyłanie lub awarie. Dramat jednym zdaniem, Nie polecam.
    Zaletynie ma xd
    WadySłaba jakość z internetem
    ciągłe awarie
    MiejscowośćEłk
  • ~Alicja / 2018-08-30 17:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Szczerze odradzam. Po latach wspolpracy postanowilam zrezygnowac z uslug ten firmy. Internet dno, wifi nie dziala nawet w drugim pokoju, a pan z infolinii (bardzo niemily) informuje mnie, ze jakosc wifi nie zalezy od operatora. Jakies kpiny. Dodam, ze aby dodzwonic sie trzeba posiadac anielska cierpliwosc. Obsluga koszmarna, zarowno telefoniczna jak i w stacjonarnym biurze. Naprawde nje wiem jak mozna tak traktowac ludzi. Duzy negatyw.
    ZaletyBrak
    WadyJak w opisie
    MiejscowośćToruń
  • ~kabe / 2024-03-25 22:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Multimedia polska plus nieszczęsna vectra, tragedia, podnoszenie ceny w trakcie umowy, człowiek skusi się na dużo pakietów (tv, internet, hbo + max, canal+, eleveny, netflix) zgodziłem się żeby bulić 170 bo niby promocja dla mnie, minął rok i płace już 230. złdziejstwo w biały dzień, dotrwać do końca umowy i żegnam, ludzie nie bierzcie od nich niczego, żadnych pakietów itd. są o wiele lepsi operatorzy nawet gdy w mieście nie ma konkurencji, ja myślałem że jak tylko jasnie państwo jest to skazany tylko na nich, nic bardziej mylnego. są inne warianty
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćInowrocław
  • ~Slawek / 2020-04-09 09:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Od wczoraj nie mam internetu i telewizji (08.04.2020). Po trzykrotnej próbie połączenia się z serwisem (15min, 10 min czekania) i rozmowie z konsultantem dowiedziałem się, że jest awaria. W następnym dniu nic się nie zmieniło. Loguję się na stronę eBOK MM, każdą inną i … żadna jest nieaktywna. Dzwonię i po informacji o koronawirusie automat informuje mnie, że awaria potrwa do 18:00 !!!
    Całkowita ignorancja ze strony MM. Brak informacji w jakikolwiek sposób przesłanej. A dzisiaj możliwości są. Firma pikuje w dół. Pisze to jako wieloletni klient.
    ZaletyBrak
    WadyPazerność na opłaty i nieszanowanie klienta.
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Adam / 2019-12-28 21:52
    Ocena: 1.50 / 5
    To jakaś żenada. Nie dajcie się ludzie nabierać na te obietnice co mówią ci naciągacze. Ja juz nigdy więcej umowy z multimedia nie podpisze choćby mi dopłacali.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~as / 2019-10-11 19:12
    Ocena: 1.50 / 5
    niestety, router alcatel przesłany przez multimedia nie działa. zgłaszanie czegokolwiek jest męką kiedy nie masz numeru abonenta, system telefoniczny cię nie przepuści. po naprawie problemu, powtórzył się i znowu kicha. żałuję zakupu
    Miejscowośćgdynia
  • ~Barbara / 2020-09-02 15:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Często sygnał złej jakości, pływający obraz. Kontakt przez infolinię jest niemożliwy. Brak możliwości wyboru kanałów, wciskanie pakietów. Zmieniające się kanały na gorsze pod tytułem dla dobra użytkownika
    ZaletyNie jest to Polsat
    MiejscowośćWrocław
  • ~bbq / 2023-09-14 09:07
    Ocena: 1.50 / 5
    jeśli macacie możliwość podpisać umowę z innym operatorem to lepiej to zróbcie, multimedia to dno
    MiejscowośćBrzostek
  • ~beaker73 / 2018-06-09 22:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Z DALEKA!!! Infolinia to drwina z użytkownika, kilkunastominutowe wybieranie kolejnych opcji w menu żeby ostatecznie połączenie zostało zerwane. Rewelacyjne urządzenia dostępowe zwane szumnie routerami firmy ARRIS, które pozwalają jako tako korzystać z internetu w promieniu może pięciu metrów (przez ścianę dwa metry, max. dwa i pół). I te rozczulające tłumaczenia serwisantów pod tytułem "Inne routery zakłócają wasz sygnał". Pingi po 300-600 ms, o korzystaniu z takich usług jak HBO GO czy PS Network zapomnij od razu. W ciągu trzech lat po raz trzeci wymieniony dekoder, oczywiście zawartość nagrywarki za każdym razem szlag trafił. Wyczekuję końca umowy i żegnam się na zawsze.
    Wadydenna jakość łącza internetowego, brak kontaktu z infolinią, mało kompetentni serwisanci,
    MiejscowośćGdynia
  • ~Bored / 2021-03-07 16:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Kto by używał takiego ścierwa, toć to jest tragedia
    ZaletyBrak, JAKIKOLWIEK internet lepszy
    WadyCodzienne awarie, wolny internet, ciągłe wywalanie z internetu, nic w ogóle nie poprawia jakości internetu
    MiejscowośćGrudziądz
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2806
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1948
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179