strona 3 z 21
-
~borys / 2023-12-27 22:33
Lagi pingi często cięzko sie gra/pracuje na kompuetrze. -
-
~Dzej / 2023-09-04 20:10
Z mojego punktu widzenia najgorsza jest szeroko pojęta obsługa, oraz sprzedaż usługi . Najlepiej kupić i zapomnieć ,że istnieją. Schody są gdy kończy się umowa... ZaletyBrakWadyBOK,MiejscowośćWarszawa -
~pixie / 2019-03-06 14:22
Internet często się zacina, trzeba wyłączyć i ponownie włączyć wi-fi w laptopie, zdarza się to często, infolinia niezmiennie uważa że wszystko jest w porządku. ZaletyDobra cenaWadyKiepska jakość, brak wsparcia ze strony operatora.MiejscowośćSzczecin -
~Qubik / 2021-04-06 22:06
Multimedia Polska jako monopolista w moim regionie stosuje niewiarygodnie wysokie ceny za korzystanie ze swoich usług internetowych... w trakcie trwania pandemii podnieśli mi cenę za internet o kilkanaście procent, co jest jakąś kpiną z ich strony. Co się zmieniło w związku z pandemią jeżeli chodzi o dostawców internetu? Czy stracili klientów w związku z pandemią? Raczej nie. Potrafią tylko dzwonić i wciskać ludziom śmieszne oferty - jak przedstawicielka, która zadzwoniła do mnie z ofertą szybszego internetu za jedyne 15,00 zł więcej do dotychczasowej umowy. Mówię do kobiety, że nie chcę szybszego internetu, tylko niższych kosztów dotychczasowej oferty, a ona na to: "czyli akceptuje Pan tę nową ofertę, prawda?". Ręce opadają...
Absolutnie nie polecam współpracy z firmą Multimedia Polska.WadyAgresywna obsługa klienta, niewiarygodnie wysokie ceny, monopolista w moim regionie, absurdalne oferty, haczyki w umowachMiejscowośćRzezawa -
~Agata / 2019-09-28 09:46
ŁÓDŹ. Kolejna awaria w tym miesiącu. Pan z obsługi technicznej powiedział, że idzie jesień to może tak się zdarzać. SERIO TAK POWIEDZIAŁ. 'Bo może zalewać'. Awarie trwające ponad 10 godzin. Nie monitorują stanu sieci w nocy. Czyli awaria, która zaczyna się dla nich od godziny 7 wtedy kiedy zaczynają pracować. Druga sprawa to praca modemu tv-po zmianie oprogramowania działa tragicznie wolno. MiejscowośćŁódź -
~Cichy / 2020-10-23 15:20
Częste problemy z brakiem połączenia, w losowych momentach e ciągu doby MiejscowośćSzczecin -
~cindy / 2018-12-14 11:28
Maja bałagan w papierach, naciagaja na płatnosci: ceny za usługi rosna szybciej, niż stopy procentowe -
~Gdynianin / 2023-09-27 09:27
Multimedia / Vectra to zwykłe złodziejstwo , przez pół roku cena dostępu do internetu zwiększyła się z 6 zł na 36 zł , to chyba jest dużo więcej niż wynosi inflacja ; żałuję że ponownie przedłużyłem umowę z tymi złodziejami . -
-
~Ja / 2019-06-06 17:32
Montują router z jednym działającym portem LAN. Pozostałe 3 są zablokowane dla ich tv nawet jak tego nie zamawiałeś. Oczywiście przed sprzedażą nic o tym nie mówią. ZaletyBrakWadyBardzo słabe wsparcie techniczneMiejscowośćCzarna -
~Jadwiga / 2023-11-02 17:14
do rachunku doliczana jest "szybka usługa pomoc", jakaś kpina, przy awarii związanej z prądem - jest w zakresie usług - czas oczekiwania na reakcję, a nie przyjazd elektryka.....24 godziny !!! Wadynaciągana usługa czy raczej jej brakMiejscowośćGdynia -
~Kacper / 2019-01-16 20:40
Po 10 dniach odstąpiłem od umowy, w tym czasie jedna awaria, o której infolinie nic nie wiedziała i zleciła montera. Następnego dnia gościu obdzwaniam wszystkich bluzgając na infolinie za nieudolność. Oszukują na sprzedaży usług, u mnie telewizja, wiec nie będę się tutaj rozpisywał. Ogólnie taki domorosły dostawca, a nie profesjonalna firma. ZaletySzybka instalacja uslugWadyObsługa klienta, wprowadzanie w błąd przy sprzedażyMiejscowośćWarszawa -
~Konrad / 2021-12-01 19:37
Multimedia to najgorszy dostawca internetu.
Wieczne problemy.
Kontakt z obsługą to jakieś nieporozumienie od ponad 1h czekam aż dział techniczny odbierze tel.
Po przejęciu przez Vektree jest jeszcze gorszym syfem.
Osobiście czekam do końca umowy i żegnam tego operatora. Nie polecam tego operatora.ZaletyBrakWadyZaniki internetu po kilka godzin.
Najczęściej po 22.00 bo wtedy infolinia już nie pracuje. A w dzień żeby się dodzwonić na infolinię to graniczy z cudem albo trzeba mieć anielską cierpliwość.MiejscowośćOlsztyn -
~kris-kn / 2021-04-11 00:02
Jestem załamany ostatnie miesiące to jakaś porażka Zaletycenowo dość dobra oferta, ale to tylko teoriaWadybardzo mała prędkość- praktycznie to awariaMiejscowośćGdynia -
~Krystian / 2020-05-19 06:50
Internet multimedia kupiłem 30mb/s a nawet u mnie działa 40 mb/s wow ale internet popołudnie zacina nwm czy to mój pc ale Mega zacina ZaletySzybkość internet i cenaWadyzacina , przeciążenie chyba serwerówMiejscowośćToruń -
~nobody / 2019-01-03 12:56
Mają dobre ceny ale tylko dla nowych klientów, starych mają w dupie i każą płacić dwa razy tyle co wcześniej np. za 60mb/s umowa na 12 m-cy abonament 94,90 zł miesięcznie. Zaletyw miarę stabilny internetWadycena !!!!MiejscowośćMalbork -
~Tim26 / 2021-09-19 09:42
Częste awarie, cena do oferty wygórowana, dziś problem z zalogowanie do eboka. MiejscowośćWładysławowo -
-
~user02928228282 / 2022-01-27 14:34
Witam, internet ciągle się zawiesza, działa dosyć wolno czasami nawet nie działa przez tydzień bądź dwa bez powodu - ja osobiście nie polecam MiejscowośćGorzów Wielkopolski -
~Franek / 2024-01-18 19:30
Witam
Jestem stałym klientem
W chwili upomnienia się o za wysoki rachunek
został mi wyłączony sygnał
Bardzo fachowe podejście do klienta.
PozdrawiamZaletyByłyWadyRosnąMiejscowośćCmolas -
~Precz z Multimediami / 2020-10-15 20:08
Tragedia !!!! nie polecam jak macie wybor wsrod innych to wybierajcie inne firmy. Internet sie zacina, wszystkie zmiany trzeba robic samemu, nie przysylaja technika, na infolinii czeka sie do 40 min, pozniej rozlacza, ponownie 40 min a na samym koncu z przyczyn technicznych znow rozlacza.
Stracony czas i nerwy!!!!ZaletyzadnychWadyslaba jakosc swiadczonych uslug, slaba obslugaMiejscowośćKonstantynow Lodzki -
~arek / 2020-02-11 15:30
niestety, nie jest to firma idealna, cena robi się ok, jeżeli sam zrezygnujesz i trafi się osoba która jest w stanie coś zaproponować sensownego. Najlepsi są tacy którzy dzwonią z super oferta wyższa od standardowej i przebuja wmówić że jest najkorzystniejsza. Jeśli się nie pilnujesz to wcisną wszystko bylebyś zapłacił nawet a po 2 miesiącach jak przychodzi rachunek to rezygnacja jest tak mocno utrudniona że dopiero po 3-4 da się zakończyć niechcianą usługę. problem z reklamacjami , nie działa internet to Twój problem nie ich. jak się nie powie magicznego słowa reklamacja to rozmowa uważana jest jako towarzyska, możesz sobie zgłaszać problem i tak się do niego nie odniosą bo i po co rozmowa jest nagrywana i zawsze można podać ze nie ożyto słowa reklamacja. naciągacze i hochsztaplerzy, banda złodziei. Zaletyjak internet działa to działa a jak są problem y to ty musisz płacić zgodnie z umową.MiejscowośćTomaszów Mazowiecki
strona 3 z 21