Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska opinie

Ocena na podstawie 402 opinii

1.55 / 5

  • Parametry
    1.56
  • Cena
    1.65
  • Obsługa klienta
    1.47
  • Niezawodność
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.95
  • Oferta
    2.24

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pioter / 2018-09-16 16:47
    Ocena: 4.33 / 5
    Wprowadzanie w błąd klientow nie wlasciwymi jednostkami.Wyolbrzymiaja ze maja oferte 60 ,120 lub 250 ale mb/s a nie MB/s co oznacza analogicznie 7.5MB ,15MB i 31.25 MB/sek.Natomiast oferta programowa ma kilkanasie kanalow gwarantowanych a reszta jest bez gwarancji.czyli podpisujesz umowe dla kan. Np ID i kanal znika za 2 miesiace bo nadawca tak chce a Ty placisz nadal zgodnie z umową.Tak naprawde nikt tu nie oszukuje tylko my sie na wszystkim nie musimy znac by dac nabic w balona
    ZaletyStale lacze
    WadyCeny
    MiejscowośćKętrzyn
  • ~A / 2021-03-05 12:19
    Ocena: 4.25 / 5
    Internet śmiga bezawaryjnie, nie mam zastrzeżeń. Miałam tylko jeden nieprzyjemny incydent przy podpisywaniu umowy kilka lat temu. Przedstawiciel firmy wpisał w umowę niewłaściwy kod promocji, co skutkowało tym, że promocja obowiązywała przez rok (a nie przez 2, tak jak się umwawialiśmy). W związku z tym i cena usługi różniła się na moją niekorzyść. Nie zakładam tu złej woli pracownika, myślę, że była to pomyłka. Kiedy zgłosiłam ten fakt do obsługi klienta, z chęcią zawarcia aneksu/nowej umowy na warunkach, które pierwotnie ustalałam z pracownikiem, dowiedziałam się, że jedyne, co mogę zrobić, to napisać reklamację. Ta została odrzucona. Uważam, że posługiwanie się w umowach jakimiś kodami promocji, zamiast jasnego określenia parametrów jest niedopełnieniem obowiązku informacyjnego ze strony usługodawcy i wprowadza klienta w błąd - nie mam obowiązku znać wszystkich kodów promocji w ofercie. Mam nadzieję, że do tej pory zostało to zmienione.
    Zaletybezawaryjność
    MiejscowośćSzczecin
  • ~BIG Ł / 2019-08-18 12:58
    Ocena: 4.25 / 5
    Ogólnie internet bardzo dobry, zagwarantowane 600mbps a rzeczywiście osiąga nawet 800, zgłoszona awaria została naprawiona po 30 minutach, kontakt świetny, obsługa bardzo miła
    ZaletyWiększy transfer niż zagwarantowany, szybka pomoc techniczna, miła obsługa
    MiejscowośćBogucice
  • ~Gościula / 2018-12-23 10:36
    Ocena: 4.25 / 5
    Jestem bardzo zadowolony z parametrów technicznych. Płacę za 60/6 (mbps) otrzymuję stale 63-65 DL i 5,8-9 UL (zazwyczaj ok. 6,5). Przy czym standardowo UL to 3 mbps, ja dopłacam za podwojenie 9 zł/mies.

    Użytkuję od 2013 roku. Przerwy ok. dwa razy w roku na ok. pół godziny. I to zazwyczaj koło północy. Tylko raz czy dwa razy zdarzyły się do południa. Nadto za kolejne 9 zł dokupiłem publiczny statyczny IP. Tego w wielu innych firmach nie kupisz (da się kupić publiczny, lecz choć są darmowe DDNS-y, to ja jednak wolę własny adres mieć na stałe).

    Modem Motoroli niczego nie udaje -- ot szczęśliwie durny modem (choć da się do niego wejść przez WWW), dlatego do uzyskania statycznego IP musiałem im podać swój adres MAC.

    To wszystko stoi jedynie 70 zł brutto miesięcznie.

    Jak zmieniałem lokal, to monter przyszedł co do minuty i całość zajęła mu pół godziny z posprzątaniem. W sumie porozłączałem wszystko we wtorek nocą, przeprowadziłem się w środę a monter był w czwartek o 10 rano.
    ZaletyStabilne, szybkie i dość tanie łącze. Dostępny statyczny, publiczny IP.
    WadyBrak (u mnie) szybszej opcji niż 60, niedzisiejszy UL.
    MiejscowośćKępno
  • ~Marta / 2023-09-06 18:35
    Ocena: 4.25 / 5
    Biuro obsługi klienta Multimedia Jasło,ul Baczyńskiego 15/11 pani Edyta bardzo miła, profesjonalna obsługa
  • ~meret / 2020-04-28 21:25
    Ocena: 4.25 / 5
    polecam bardzo, u mnie jakość jest bardzo zadowalająca

    https://www.speedtest.pl/wynik/243329613
    MiejscowośćGnojnik (małopolska)
  • ~Ewa / 2021-06-24 11:54
    Ocena: 4.00 / 5
    Większość opinii jest negatywna. Jestem klientka tej firmy już kilka lat i nie mam żadnych problemów z dostawcą. Jeżeli występuje jakiś problem to kontaktuje się z operatorem i sprawa jest szybko rozwiązana. Nie mam opinii co do ceny, bo nie posiadam wiedzy co do innych operatorów. Internet działa sprawnie.
    MiejscowośćSulęcin
  • ~Jaroslaw / 2022-02-22 19:09
    Ocena: 4.00 / 5
    Ogolnie jakosc świadczonych usług i cena jest bardzo dobra.problemem jest jakosc infrastruktury i okablowania.caly czas namawiają was na gratisy i zwiększenie transferów.tez sie zdecydowałem a co tam 10zl wiecej a predkosc 300 zamiast 150 i sie zaczęły schody jak u większości niezadowolonych.pol roku walki.dekodery.technicy przez 6 miesiecy.w końcu wymieniali okablowanie i wszystko działa jak należy 200mb/s test na smartfonie.musicie zrozumieć ze panie które do was dzwonia i wciskają wam uslugi dodatkowe nie maja zielonego pojęcia w sprawach technicznych.to są poprostu sprzedawcy co mają wyrobić normę.wiec albo stosowną umowa z zapisem.albo koniecznie wizyta serwisanta przed instalacja na pomiar zaklocen.ale na to multimedia niestety sie nie zgadza.a byłoby idealnie jakby była taka możliwość.walczylrm 6 miesiecy ale jestem 2 lata mega zadowolony..
    ZaletyJakoś bardzo dobra do ceny
    WadyDział techniczny nie współpracuje z handlowym
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Kamil / 2020-08-06 22:46
    Ocena: 4.00 / 5
    Abonament na tel + tv + int mam od 3 lat. Tylko dwa razy zdarzyły się większe awarię (kilka godzin) po burzy i kilkukrotnie braki internetu (kilka minut) - akceptowalne w innych firmach jest podobnie, nic nie jest idealne.

    Odbieram ich bardzo pozytywnie. Niestety oferują bardzo słabe routery (internet 300mb/s, a wifi w ich routerze wg specyfikacji wyciągnie max 80mb/s) - to porażka.

    Oferują też fajne usługi np. catch up TV. Bardzo przydatne, niestety często nie działa... jeden na dziesięć programów nie działa, pomimo informacji o możliwości odtworzenia.
    Zaletyjedyny dostawca światłowodu w okolicy
    prawie bezawaryjny
    innowacyjne pomysły
    WadyAbsolutnie beznadziejny router
    MiejscowośćTarnów
  • ~Moniur / 2020-03-01 08:37
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem w M. Od 11 lat. Jest spoko. Raz po zmianie umowy na szybszy int. coś sobie źle ustawili i strasznie zrywało, ale po interwencji poprawili. W ciągu tego czasu 3 razy nie było internetu przez cały dzionek. To chyba w granicach przyzwoitości???? Umowy przedłużam w stacjonarnym biurze obsługi. To najpewniejsze-infolinia kombinuje i nie polecam. Wada: strasznie długo się czeka w kolejce. Ostatnio zamontowali takie bileciki z nr klienta i kolejka idzie szybciej. Mam światłowód, nie używam wifi.
    ZaletyNigdy mnie nie wkurzyli na tyle, żebym przez 11 lat od nich odeszła, a mam 6 innych dostawców na bloku
    WadyMega wkurzająca infolinia. Nagrany tekst, kolejki
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Nnnn / 2019-01-25 18:34
    Ocena: 4.00 / 5
    Witam, nie miałam najmniejszych problemów z tą telewizją lub internetem aż do kończącej się umowy. Brak ofert dla przedłużających umowę, chyba że zgodzimy się na wyższy abonament. A na koniec rachunek potrójny do zapłaty po rozwiązaniu umowy.
    ZaletyGdyby nie gburowata obsługa i brak ofert dla stałych klientów to bym chętnie została. Brak problemów z tv bądź Internetem.
    WadyKończąca się umowę trzeba rozwiązać co najmniej dwa miesiące wcześniej bo naliczają dziwne pieniądze. Z rachunku 78 zł nagle do zapłaty jest 190. Masakra.
    MiejscowośćLublin
  • ~Wiga / 2020-11-07 16:33
    Ocena: 3.75 / 5
    Bardzo żałuję że podpisałam umowę ciągle usterki , brak telewizji i internetu. Po prostu źle.
    ZaletyZadnych
    WadyŻadnych powiadomień . W krotce doba mija nie można się dodzwonić
    MiejscowośćKraśnik
  • ~Lukasz / 2023-07-21 12:39
    Ocena: 3.50 / 5
    Firma daje router TECHNICOLOR ale żeby mieć wifi i 4 porty z tyłu trzeba płacić miesięcznie 3 zł.Czyli celowo blokują urządzenie ,,złodziejstwo,, własny sprzęt załatwia sprawę.Przerwy w dostawie to już temat rzeka.
    ZaletyCena
    WadyNaciąganie na dodatkowe koszty.
    MiejscowośćInowroclaw
  • ~naczelnik / 2017-01-03 20:57
    Ocena: 3.50 / 5
    Przerwy w dostawie internetu zdarzają się bardzo sporadycznie. Upload mógłby być wyższy.
  • ~Tomasz / 2021-08-12 23:25
    Ocena: 3.50 / 5
    Z jakością świadczonych usług nie było problemów: przez dwa lata usługa działała stabilnie, jakś jedna kilkugodzinna awaria - to się może zdarzyć. Parametry - choć nieco niższe niż w umowie (zamiast 60 Mb/s 40-50) - też do zaakceptowania.

    Problemy się zaczęły, gdy skończył się 24-miesięczny promocyjny okres. Abonament wzrósł o blisko 50%. Ponieważ byłem zadowolony ze jakości usług - zdecydowałem się na podpisanie aneksu. Aneks obejmował wyminę modemu na lepszy model.
    W tym celu konsultant umówił wizytę technika. Jedyny dostępny termin - to poniedziałek, oczywiście w tzw. godzinach pracy: 12-15.

    Cóż, poprosiłem szefa o zgodę na wcześniejsze wyjście, czekałem, a monter... nie przybył.

    Po telefonie na infolinię kolejna propozycja: monter przybędzie w kolejny poniedziałek, oczywiście w godzinach pracy (12-15).
    Wziąłem dzień urlopu, czekałem... a monter - nie przybył.

    Telefon na infolinię : jest na m przykro, bla, bla - może przyjść za tydzień w godz. 12-15. Podziękowałem, odstąpiłem od umowy.

    W sąsiedniej klatce mieszka syn, który zamówił usługę od Multimedii: zawarł telefonicznie umowę, w poniedziałek czekał na instalatora, który - zgadnijcie: nie przybył.

    Za każdym razem oczywiście nawet bez zwykłego "przepraszam": nic się przecież nie stało, Polacy nic się nie stało.

    Kompletnie niepoważne podejście do klienta - omijać z daleka!
    ZaletyJeśli będziesz na tyle zdesperowany, by doczekać się na realizację usługi - prawdopodobnie będziesz zadowolony.
    WadyJeśli chcesz być poważnie traktowany - omijaj z daleka.
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Ktoś / 2024-03-08 07:13
    Ocena: 3.33 / 5
    Internet bardzo wolny tylko strata pieniędzy już wolałbym internet od ruska.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko o internecie
  • ~dareklomza / 2022-01-21 17:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Ciągle się wiesza internet, kanały telewizyjne giną i pojawiają się a obsługa - no za komuny było lepiej !!!
    MiejscowośćŁomża
  • ~edek / 2022-03-29 17:39
    Ocena: 3.00 / 5
    kablówka ok, ale internet od multimedia już gorzej bo nie dotrzymują umownej szybkości internetu. natomiast pomoc biura obsługi to już tragedia... generalnie moje odczucia są takie, że podpisz umowę i płać abonament i nie zawracaj paniom z biura obsługi głowy.
    Zaletybrak
  • ~Piotr / 2019-06-13 18:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Multimedia Polska to firma która żeruje na tzw "okresach promocyjnych". Jestem klientem tej firmy od wielu lat (wynika to wyłącznie z braku konkurencji) i wielokrotnie w tym czasie musiałem opłacać nagle podwyższane rachunki. Jeśli ktoś nie wczyta się w umowę i nie przypilnuje sobie zakończenia okresu promocyjnego nagle okazuje się, że z rachunku 50zł robi się rachunek 180zł. Kolejną metodą żerowania na niedopatrzeniu klienta jest wciskanie na początku podpisania umowy/aneksu różnych ofert bonusowych, których jeżeli nie wyłączymy po kilku miesiącach zostają one drogo wliczone do kolejnego rachunku. Mowa tu o antywirusie i tym podobnych "bonusach".
    Multimedia Polska S.A zdecydowanie nie jest firmą, która swymi działaniami może budzić zaufanie swoich klientów. Jako przeciętny konsument mam styczność z wieloma dostawcami różnych usług -energetyka, gaz, karnet na siłownię, telefon komórkowy, jednak tylko MMP S.A. zrobiła z "okresów promocyjnych" sposób ba oszukanie/dorobienie. Żałosne.
    ZaletyDobra jakość świadczonych usług
    WadyNaciąganie na "okresy promocyjne", po których następuje gwałtowny wzrost opłat. Wciskanie "bonusów", które jeśli zapomnimy je wymówić będą kosztowały nas dodatkowe pieniądze.
    MiejscowośćDąbrowa Tarnowska
  • ~bn / 2024-01-10 10:34
    Ocena: 2.75 / 5
    U żadnego z operatorów nie trzeba płacić na przedłużenie umowy. Tylko Vectra i Multimedia pobierają dodatkową, jednorazową opłatę, że przedłużam umowę, tak jakbym robiła dla nich łaskę.
    Dodatkowo przy przedłużaniu umowy, aby pozostać i nie wnosić większych opłat wciskają usługi komórkowe lub inne płatne oferty, z których nie można zrezygnować w trakcie trwania umowy.
    WadyU żadnego z operatorów nie trzeba płacić na przedłużenie umowy. Tylko Vectra i Multimedia pobierają dodatkową, jednorazową opłatę, że przedłużam umowę, tak jakbym robiła dla nich łaskę.
    Dodatkowo przy przedłużaniu umowy, aby pozostać i nie wnosić większych opłat wciskają usługi komórkowe lub inne płatne oferty, z których nie można zrezygnować w trakcie trwania umowy.
    MiejscowośćSzczecin
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2806
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1948
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179