Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska opinie

Ocena na podstawie 103 opinii

1.81 / 5

  • Parametry
    1.91
  • Cena
    1.91
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Niezawodność
    1.75
  • Cena/Jakość
    2.08
  • Oferta
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 6
  • ~Mariuszz / 2020-01-18 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze co może być nie polecam
    Nie trzymają się regumalinu
    ZaletyBrak
    WadyWszystko złodzieje
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~asdasdas / 2020-01-10 15:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno niepolecam Gówno niepolecam Gówno niepolecam Gówno niepolecam Gówno niepolecam Gówno niepolecam Gówno niepolecam
    Wadynie da się wyliczyć
    Miejscowośćwarszawa
  • ~klient z Gdyni / 2019-12-30 18:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferta TV - OK
    działanie internetu - 100 lat za konkurencją

    Wcześniej miałem UPC, wziąłem Multimedię bo skusiła mnie oferta TV (fajna promocja, dobra cena), ale działanie internetu to jakieś nieporozumienie. Wykorzystuję go głównie do gier, rozważam dokupienie internetu od innego usługodawcy. Tutaj oczywiście umowy zerwać nie można bo 1000zł kary, nie mogę również zmienić pakietu internetu na niższy (myślę nad dokupieniem innego, a za ten chciałbym chociażby mniej płacić) - 1000zł kary. Na infolinij/ebok słyszę tylko regułki, że wszystko działa w granicach (ich) normy i nic nie muszą robić (mogliby, ale nie muszą - niemal wprost jest to mówione), a żeby móc reklamować internet musi źle chodzić conajmniej 3 tygodnie, w praktyce raz chodzi kiepsko, a raz tragicznie (to są ich normy).

    JEDNA WIELKA PORAŻKA...
    Zaletyoferta tv
    Wadyinternet - TRAGEDIA !!!!!!!!!!!
    MiejscowośćGdynia
  • ~Adam / 2019-12-28 21:52
    Ocena: 1.50 / 5
    To jakaś żenada. Nie dajcie się ludzie nabierać na te obietnice co mówią ci naciągacze. Ja juz nigdy więcej umowy z multimedia nie podpisze choćby mi dopłacali.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~fujek / 2019-12-23 00:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Polecam przyzwyczaić się do półgodzinnych okresów z pingiem do najbliższych serwerów o wysokości 3-5 k ms. To jest TRAGEDIA! Jeśli ktoś chce używać internetu od nich o czegoś innego, niż czytania stron typu bash, gdzie nawet nie ma grafik, które ładowałyby się 2 minuty, to polecam. To się musi skończyć w sądzie
    WadyPotrafią namówić człowieka do płacenia za coś, co przysparza jedynie nerwów i wstydu - ich "połączenia" internetowego
    MiejscowośćTarnów
  • ~dsn / 2019-12-21 21:16
    Ocena: 1.25 / 5
    Przez 2 lata chodziło super, ostatnie pół roku - jak DSL od Tp dzielony na 15 osób. Zgłaszanie problemów kończyło się "niewykrywaniem żadnej usterki". Średnia prędkość z miesiąca to jakieś 10% deklarowanej w umowie. Ale problemu NIE MA. PORAŻKA!!!
    ZaletyBrak
    WadyPodpisanie umowy
    MiejscowośćDąbrowa Tarnowska
  • ~Michał / 2019-12-12 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem klientem przez kilka lat. Płacilem ok 70-90 zł/mc za tv i net. Gdy się skończył okres umowy dzwonili aby przedłużyć ale nie miałem czasu na rozmowy. Wobec czego po prostu sami przedlużyli umowę automatycznie z ponad dwukrotnie większymi opłatami pok. 200 zl/ m-c!!!! Zanim się zorientowałem za 3 m-ce musiałem zapłacić prawie 600 zl. Rozwiązałem wobec tego umowę. Dzwonili i namawiali żebym nie rozwiązywał. Ale po tym co zrobili byłem nieugiety. Napisałem, że będę splacal 100 zł za m-c. Odpisali że muszę najpierw zaplacic 30% oplat. Nie zaplacilem tylko spłacalem 100 zl-mc. Teraz zostal ok. 170 zl do zaplaty. Wynajeli firme windykacyjna i ścigają mnie. Co za porażka ta Multimedia. Odradzam współpracy!
    WadySłaba prędkość. Słaby sprzęt. Zwiększanie przepustowości nic nie daje. Tylko kasę coraz większą wyciągają.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Krzysztof / 2019-12-11 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    To największa pomyłka jaką można w życiu zrobić
    Internet:
    Niestabilny ,czasami potrafi nie działać kilka godzin. Prędkość też daleko poniżej deklarowanej.

    TV:
    Trochę lepiej działa

    Ogólnie
    Wielkie D... Potrafią sami podnieść cenę na fakturach (reklamuję już 3 raz) poprzednie razy reklamacja uznana i cena powróciła do ceny z umowy, ale co z tego jak zdarza się to kolejny raz (i trzeba zmarnować czas na wizytę w pkt. Obsługi i pisać reklamację).
    ZaletyNie doszukałem się.
    WadyJak w opisie.
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Voll / 2019-12-03 19:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Wybierając internet w multimedii zalecam zainstalowanie programów do monitorowania stabilności połączenia.
    Usługa ta cechuję się wyjątkową niestabilnością i potrafi w przeciągu 10 minut rozłączyć nawet do 15 razy.
    Godziny szczytu, weekendy nasilają tylko problemy.
    Dla porównania dużo lepiej radzi sobie internet podłączony z telefonu, który korzysta z nadajników radiowych!
    Próba zgłoszenia problemu wiąże się ze słuchaniem automatu przez około 20 min tylko po to aby infolinia przekazała technikom zgłoszenie, co i tak nie załatwi sprawy.
    Tylko dlatego, że sieć tej "zacnej" firmy jest przeciążona i nie radzi sobie w godzinach szczytu.
    Z technicznego punktu widzenia to utrata pakietów na poziomie nawet do 50%! oraz skoki pingu do 3000 ms.
    Podsumowując: internet zdatny do korzystania ze stron społecznościowych... Przelewy, gry online, oglądanie filmów tylko w przypadku posiadania "zapasowego" dostawcy.
    ZaletyWzględnie stała prędkość internetu
    WadyStabilność, ping, pakiety, obsługa techniczna
    MiejscowośćBielsko
  • ~Grz3chu / 2019-11-24 19:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam internet z Multimedii od lat 5. Byłem zadowolony z prędkości i niezawodności radiówki. Teraz mogłem przenieść się na światłowód. Bajka!
    WadyBrak no może hmm modem od nich jest po prostu brzydki.
    MiejscowośćTarnów
  • ~beatriks / 2019-11-20 11:55
    Ocena: 4.75 / 5
    Mam Internet od Multimedii od 15 lat. Drobne uwagi nie psują ogólnego dobrego wrażenia. Tylko trzeba wiedzieć, jak z nimi postępować. Do 2014 roku jedyną formą podpisania-przedłużenia umowy była rezygnacja ze współpracy. I cena była co najmniej taka sama, i sprzęt mógł być do wymiany (chociaż na starym, trafionym pozytywnie modemie ciągnę już 5 lat!) - miodzio!. A od 2015 sami dzwonią o przedłużenie. Ceny są w stosunku do innych operatorów OK. Szybkość 120 i to działa. A Biuro Obsługi Klientów? no cóż, załoga zmienia się co roku, nie ma kiedy się nauczyć i poziom fachowości leży. telewizja w stosunku do innych dostawców (z dekoderem do nagrywania i 2x multiroom) - za droga. I nie mam.
    Zaletyszybkość łącza, stabilność
    WadyBiuro Obsługi klienta
    MiejscowośćSzczecin
  • ~fcv / 2019-11-07 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    dlaczego multimedia polska nie informuje abonenta że sygnał radiowy został zmieniony na cyfrowy .Informacji brak .o zmianach informacji niema bo abonent płaci .ale konkurencja jest i zawsze może z rezygnować i do konkurencji się uda .
    Zaletybrak
    Wadybrak informacji o zmianach
    Miejscowośćjamajka
  • ~Ona / 2019-11-07 14:33
    Ocena: 1.75 / 5
    Montaz nieestetyczny i wrecz niebezpieczny - gwozdzie na wpol wystaja ze sciany. Wykupilam pakiet za 54zl, a przyslano mi fakture na ok. 5 razy tyle! Potem tygodniami nie bylo komu tego sprawdzic, bo pracownicy sie tym nie zajmuja - oni tylko przesylaja maile do centrali, ktore w niczym sie nie orientuje (dobrze, ze chociaz przez Bruksele taka reklamacja isc nie musi!) Jak juz w koncu po kilku tygodniach uda im sie poprawic wlasny blad, to zamiast orzeprosic i wyslac klientowi ostateczna, prawidlowa fakture, to wysylaja mase faktur korygujacych, ktore klient musi przeanalizowac i sam podliczyc. Tylko kolejne Alternaty 4 nakrecic. (Z pomoca techniczna tez bardzo ciezko sie polaczyc, szczegolnie jesli ktos nie zna swojego numeru abonenta - prawie niemozliwe, zeby z kims porozmawiac. Tylko jak chcesz wykupic usluge - to wtedy jest stado dostepnych pracownikow.)
    MiejscowośćSzczecin
  • ~hrf / 2019-11-02 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    widać że multimedia polska robi sobie kpiny z abonenta odkoduje na 1 dzień CANAL+ i myślą że skuszą abonenta nie .Zamiast radykalnej poprawy czyli dołożenia do pakietu max boks .
    Zaletybrak
    Wadyoszukiwanie abonenta stwarzanie pozorów do złapania .
    Miejscowośćfidzi
  • ~Sonderling / 2019-11-01 21:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Самый хреновый интернет с которым встречался.
    Цена огромная. Интернета Нет. Скорость как будто бы я через модем сижу в 2000 году. Свзяаться невозможно!!!
    Как блять до вас УРОДОВ ДОЗВОНИТЬСЯ??!?!?!?!
    ZaletyНЕТ
    WadyСКОРОСТЬ
    ЦЕНА
    НЕТ ВОЗМОЖНОСТИ СВЯЗАТЬСЯ
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Jędker / 2019-10-29 20:27
    Ocena: 4.75 / 5
    Korzystam z ich usług od 6 lat i nigdy nie narzekałem. Obecnie mam internet 600Mb/s, który działa bez zarzutu.
    ZaletyStosunek jakości do ceny, stabilność w działaniu usługi, sprawna i miła obsługa w BOK
    WadyCiut uboga oferta NDTV
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~Przemysław / 2019-10-28 09:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorszy (nie)dostawca internetu z jakim miałem nieprzyjemność. Nie ma tygodnia bez całkowitej awarii internetu, a jakość ich obsługi klienta to się do telewizji nadaje. Jedyny sposób to zgłaszać tych oszustów do UOKiKu za każdym razem.
    Zaletyczasem bywa internet
    Wadybrak internetu za który płacisz
    ta ich infolinia
    obsługa klienta
    MiejscowośćWrocław
  • ~Piotr / 2019-10-23 16:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Strasznie zacina się internet. Prędkość usługi 120 a w speedtest często poniżej 10. Nie polecam! Korzystam z musu bo nie ma tu innego Internetu z kabla.
    WadyPowolny, zacina sie
    MiejscowośćTarnów
  • ~Agnieszka / 2019-10-17 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziwię się dlaczego ci partacze mają taką wysoką opinię 1,8 bo to co najmniej o 0,8 zawyżona. Złożyłam reklamację, że pomimo że płacę za najwyższą prędkość nie mam wogole sygnału na jednym pietrze domu. Zadzwonił pan (cham jakich mało) i powiedział że nie będzie się nawet wybierał do mnie żeby zobaczyć bo u nich jest wszystko dobrze i żebym sobie zasilacz kupiła. Masakra. Na szczęście umowa do stycznia i w poniedziałek jadę wypowiedzieć umowę.
    ZaletyBrak
    WadyChamstwo
    MiejscowośćRzezawa
  • ~Pola / 2019-10-17 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma ever !
    Zmieniają pakiety bez Twojej wiedzy. Na koniec umowy zostałam obdarowana faktura na 137 zł ponieważ skończył mi się okres promocyjny, gdzie płaciłam 48 zł miesięcznie bez żadnych opóźnień. Gdy zadzwoniłam na infolinie konsultant odpowiedział ,że cenniki mogą zmieniać się z dnia na dzień !
    Nie polecam z całego serca!
    a internet to dno !
    Zaletyżadnych
    Wadyoszukują ludzi
strona 1 z 6
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.14, ilość opinii: 2419
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2049
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1916
UPC Internet
Ocena: 1.98, ilość opinii: 1682
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1649
Play Online
Ocena: 1.88, ilość opinii: 1387
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 807
mBank
Ocena: 1.93, ilość opinii: 647
ITAKA
Ocena: 2.76, ilość opinii: 340
Link4
Ocena: 1.58, ilość opinii: 330
Netflix
Ocena: 2.64, ilość opinii: 200
nju mobile
Ocena: 3.13, ilość opinii: 144