Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska opinie

Ocena na podstawie 73 opinii

1.84 / 5

  • Parametry
    1.97
  • Cena
    1.88
  • Obsługa klienta
    1.65
  • Niezawodność
    1.81
  • Cena/Jakość
    2.08
  • Oferta
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 4
  • ~Wizz / 2019-09-06 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem do czynienia z wieloma usługami internetowymi i różnymi dostawcami. Bywało lepiej, bywało gorzej ale nigdy nie było niczego choćby porównywalnie tragicznego jak Multimedia Pl.
    Gdy podpisywałem umowę to był jedyny dostępny dostawca w moim rejonie miasta (od tego czasu sytuacja się bardzo zmieniła) - niestety.
    Wtedy rozpocząłem 2 lata ciągłych awarii, internetu "działającego" znacznie wolniej niż w umowie, nieustannego obarczania winą klienta ("to musi być coś z pana strony u nas sygnał jest w porządku" - to słyszałem za każdym razem dzwoniąc na infolinię, a 5 minut później internet magicznie zaczynał działać bez jakiegokolwiek mojego działania) i resetowania modemu co 2-3 dni (odmówiono mi wymiany na inny egzemplarz albo model, bo ten "działa poprawnie"). Oczywiście, największa awaryjność usługi trafiała się w weekendy, święta i dni wolne od pracy, kiedy jedyne co można, to pogadać z automatem, zostawić zgłoszenie na automatycznej sekretarce i przypomnieć się o techników w pierwszy dzień roboczy, do którego dotrwamy.
    Do tego cała masa zbędnych i kosztownych produktów (jak anty-haha-wirus Emil), których wyłączenie nie jest ani proste ani natychmiastowe (wbrew zapewnieniom firmy).
    Co prawda w tym wszystkim obsługa była - póki była (o tym zaraz) bardzo miła ale nieprzydatna. Wszystko co "udało się załatwić" (i ocenić pozytywnie w ich systemie), miesiąc później trzeba było przedzwaniać raz jeszcze, bo "coś się nie zapisało" (i ocenić ponownie - tym razem już mniej pozytywnie). Skutkiem tego, kilka miesięcy płacenia za dodatki do usługi, które nigdy i w żaden sposób nie były potrzebne, a z których nie można było zrezygnować podpisując umowę.
    Potem obsługa na infolinii przestała w ogóle istnieć. Teraz praktycznie wszystko załatwia automat i trzeba sporo czasu spędzić (i kliknąć odpowiednie opcje) by usłyszeć kogoś na żywo... a później i tak przełączają między działami, żeby trafić na kogoś "kompetentnego" w temacie... co też do końca prawdą nie jest.
    Na 2 miesiące przed końcem 2letniej umowy zawitała do mnie konkurencja. Za pół ceny oferty z multimedii pl, światłowód 2+ razy szybszy (a upload to 10 razy szybszy), żadnych kruczków w umowie, żadnych dodatkowych opłat, żadnych specjalnych terminów (tylko 1 miesiąc wypowiedzenia umowy - norma), więc przez ostatnie 2 miesiące mam porównanie obu usług. Multimedia co chwilę leży, konkurencja od 2 miesięcy nie miała ani 1 dnia, w którym prędkości byłyby poniżej 99% sugerowanych w umowie. Żadnych resetów, żadnych przerw w dostawach (pomimo ostrzeżenia w SMSie, że z powodu burzy i wichury mogą wystąpić przerwy w dostępie do internetu), ani jednego najmniejszego problemu. W tym samym czasie internet od Multimedii odstawiał totalne disco na pasku zadań, rozłączając się i łącząc częściej niż przeciętna osoba mruga.
    Wszelkie próby zgłaszania niezgodności usługi z ofertą barykadowane były za kruczkami w umowie (na swoją obronę mam tylko to, że w momencie jej podpisania to był jedyny dostawca w moim rejonie), a koszt zerwania umowy jest oczywiście znacznie wyższy niż te 2 miesiące, które zostały mi niby do opłacenia... i tu też kolejne schody się zaczęły.
    Na 2 miesiące przed końcem umowy (gdy już miałem pewnego i zaklepanego zastępcę usług, który śmigał aż miło) zacząłem się przygotowywać do permanentnego zakończenia współpracy z firmą Multimedia Pl. Skontaktowałem się z infolinią by dowiedzieć się jak wygląda procedura zakończenia współpracy, oddanie sprzętu itd. W międzyczasie byłem bombardowany telefonami z ofertą przedłużenia umowy... pomimo kontaktu z szeregiem konsultantów od samego przedłużania i infolinią (w celu konkretnie zakończenia współpracy) przez 2 miesiące nie uzyskałem konkretnych i klarownych informacji jak wygląda ten proces - co by nie powiedzieć, że wręcz zostałem wprowadzony w błąd (odwołanie w toku ^_^).
    Pomimo przedstawienia mi następującej sytuacji - "umowa kończy się X.Y'19, ostatni rachunek zostanie przesłany X.Y'19, modem i okablowanie należy zwrócić do X.Y'19" każdy pracownik Multimedii "zapomniał" wspomnieć, że nieprzedłużona przeze mnie umowa nie wygasa (jak zostało to zasugerowane), tylko jednak "przechodzi w tryb nieokreślony i trzeba ją wypowiedzieć z miesięcznym wyprzedzeniem" - czyli coś o co dokładnie pytałem i jasnej odpowiedzi nie otrzymałem. Dopiero zwracając elektronikę, dowiedziałem się, że wciąż mam aktywną umowę, którą mogę wypowiedzieć... ze skutkiem "za miesiąc" i wtedy też będę mógł faktycznie oddać Multimedii ich własność (nie wcześniej ale mam tylko na to 3 dni robocze po zakończeniu współpracy, inaczej kolejne super specjalne, super wysokie opłaty).
    Po kolejnym (dość nieprzyjemnym) kontakcie z infolinią, rozpoczęto procedurę odwołania od przekształcenia umowy, którego cóż... 2 miesiące wcześniej próbowałem uniknąć. Do 30 dni czekania na to jak ich dział finansów zinterpretuje 1 wybraną a nagraną rozmowę z konsultantem, choć prosiłem o uwzględnienie wszystkich.
    Reasumując - jeśli macie jakiś wybór, jakikolwiek wybór, to szanse, że jest on gorszy od Multimedii Pl jest tak bliski zeru, że możecie brać w ciemno.
    ZaletyKiedyś byli dostępni jako jedyni w mniejszych dzielnicach.
    WadyWysoka awaryjność, ciągłe przerwy w dostawie internetu, cena, jakość usług, ciągłe gadanie z automatem na infolinii, doczepianie całej masy kosztownych "bonusów" do usługi, problemy z zakończeniem współpracy.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Agnieszka / 2019-08-30 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze mówiąc jestem zaskoczona dlaczego ta firma ma ocenę 1,3. Jak dla mnie to zdecydowanie za dużo. Płace za internet 59,90. W dniu dzisiejszym złożyłam reklamacje ze nie mam internetu w domu. Zadzwonił pan i powiedział ze to mój problem i żebym sobie kupiła wzmacniacz sygnału. Oni są tylko od tego żeby wziąć kasę. Na szczęście umowę mam do stycznia i składam rezygnacje. Rzadko już spotyka się takie chamstwo a jednak.
    ZaletyBrak zero
    WadyWszystkie mozliwe
    MiejscowośćRzezawa
  • ~oburzona / 2019-08-30 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    MASAKRA, ODRADZAM MOCNO. Cena wydała się dobra, ale co z tego, jak potem tyle problemów i płacenie za niedziałający internet. Także nie dajcie się pokusić ceną. Usługa i obsługa klienta to jakaś kpina. Internet często się zawiesza lub nie działa, a załatwianie czegokolwiek z Multimedią to koszmar. Największym przegięciem było to jak po 30 min spędzenia czasu (na marne) na infolinii pojechałam do biura obsługi - adres podany na stronie multimedii, Jana Pawła. Na miejscu niespodzianka - biura nie ma, ochroniarz budynku pow, że nie ma ich już tam conajmniej 4 miesiące. Tego dnia straciłam na infolinię i dojazd do nieistniejącego, a podanego na stronie biura conajmniej 2 godziny. Hitem było jak zgłaszając reklamację na infolinii pow o okłamywaniu Klientów podając fałszywe informacje na stronie, a Pani pow mi uwaga - "my jako konsultanci nie mamy wglądu do strony" - WOW. Infolinia to wiszenie na telefonie conajmniej 20 min, po których można usłyszeć (jak już przekieruje wreszcie i nagada komunikatów milion), że czas oczekiwania na połączenie to kolejne 20 min.... Zamówiłam oddzwonienie - mieli rzekomo na to 48 godzin, a oddzwonili po 4 dniach. Pomoc techniczna w infolinii jest dla picu - daje automat instrukcje co robić ze sprzętem, ale jak już się przez wszystkie opcje przejdzie i zaznacza cały czas, że sprzęt dalej nie działa to nie łączy z człowiekiem tylko od nowa lecą wszystkie instrukcje, znowu stracone 20 min. Gdy się wybierze zły nr przy połączeniu nie ma opcji "cofnięcia" się, więc po straconych już ok.5-10 min trzeba dzwonić na nowo, doliczcie do tego kolejne minimum 3 minuty słuchania automatu na wstępie (nazwy podawane na samym początku z przypisanymi nr mogą być mylące, np aktywacja i dezaktywacja usług w mojej logice to też rezygnacja, a jednak nie, więc trzeba dzwonić wówczas od nowa).
    Wadyfałszywe, nieaktualne informacje (jak adres biura) na stronie internetowej, zawieszający się i/lub nie działający np przez 2 tygodnie internet, masakryczna infolinia "pożerająca" np.30 min z życia bez załatwienia czegokolwiek, fatalna obsługa klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Robert / 2019-08-29 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Zrezygnowalem z uslug. Predkosc do 100 MB/S - kpina. Jak jest jest 10 MB/s to jest dobrze (Gdansk). O wiele lepiej przez siec komorkowa (kilkanascie, do 20 MB/s; LTE). Przestali przysylac mi rachunki i zaczeli nękać smsami o zaleglosciach wraz z odsetkami. Interwencje nie pomogly. W związku z brakiem rachunkow (stare wyrzucilem), nie moglem nic zalatwic na infolinii, bo nie znalem nru klienta, a w systemie nie byli w stanie mnie odszukac po innych danych, jak adres swiadczenia uslugi czy nr pesel. Podobno blad systemu. KPINA, SLABA JAKOSC, WYSOKA CENA, ODRADZAM KAZDEMU KTO CENI SOBIE SPOKOJ I BRAK NERWOW!!!
    MiejscowośćGdańsk
  • ~BIG Ł / 2019-08-18 12:58
    Ocena: 4.25 / 5
    Ogólnie internet bardzo dobry, zagwarantowane 600mbps a rzeczywiście osiąga nawet 800, zgłoszona awaria została naprawiona po 30 minutach, kontakt świetny, obsługa bardzo miła
    ZaletyWiększy transfer niż zagwarantowany, szybka pomoc techniczna, miła obsługa
    MiejscowośćBogucice
  • ~Felo / 2019-08-17 23:25
    Ocena: 1.00 / 5
    złodzieje, dodaja nieustalone wcześniej pakiety "promocyjne", przysłali umowę w celu przedłużenia na innych warunkach niż to było ustalone telefonicznie - finalnie po miesiącu dowiadujesz się że płacisz 2x tyle niż to było ustalone + obsługa klienta tragiczna..
    ZaletyNIC, NADA, ZERO
    MiejscowośćPrzasnysz
  • ~Jacek / 2019-08-11 22:06
    Ocena: 1.75 / 5
    Gromada złodzeji żerujących na zakończonych promocjah.
    Internet nizgodny z umową.
    ZaletyŻadnych
  • ~Waldemar / 2019-08-07 09:36
    Ocena: 4.50 / 5
    Prędkość prawie cały czas zgodna z umową
    W przypadku awarii w ciągu 24 godzin serwis dokonuje napraw
    MiejscowośćKartuzy
  • ~Ivan Sobrino Olle / 2019-08-06 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Obiecano mi służbę po angielsku. Po podpisaniu umowy rozmawiają ze mną tylko w języku polskim, podnoszą cenę faktur bez ostrzeżenia i nie mam możliwości skontaktowania się z nimi. Zwróciłem się o pomoc do polskich przyjaciół, którzy również ich wezwali i zignorowali.
    WadyEverything
    MiejscowośćGdansk
  • ~Bewb / 2019-08-05 23:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragedia. Od ponad miesiąca internet wieczorami chodzi jak by chciał a nie mógł... pograć się nie da... strony wczytują się godzinami... Technicy przyszli sprawdzić połączenie, oczywiście w godzinach kiedy internet działa normalnie i, cóż na szok, nie stwierdzili nieprawidłowości - ciekawe dlaczego!
    Obsługa klienta w biurze nie ma bladego pojęcia o internecie, powtarzają formułki wyuczone na pseudo szkoleniach i wszystkim wciska kit o winie routera, który notabene do wieczora jakoś działa bez zarzutów - pewnie się męczy i chce odpocząć. Niedoświadczenie użytkownicy narażani są na koszty kupna nowego routera, który oczywiście nic nie zmienia...
    Zamiast 100mb mam 50mb a płacę stawkę nieco większą niż obecnie u nich gwarantuje ludziom 120mb...
    Po prostu żenada.
    Zaletybrak
    Wadylagi, przerwy w dostempie do internetu, brak fachowców, naciąganie na niepotrzebne koszty, wciskanie nowych umów to ich remedium na problemy z netem
    MiejscowośćŚwinoujście
  • ~Patryk / 2019-07-31 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam multimedii z całego sercsa. Taki mam dzieki nim dobry iternet modem itdf ze co 15/20 minut wywala mi go z gier i nie moge sie połączyć i wychodzi mi automatycznie z serwerów tak samo mam z stronami na internecie
    ZaletyNie ma żadnych
    WadyJest ich masa w opinii
    MiejscowośćInowrocław
  • ~Milky / 2019-07-30 19:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Powiem tak . Do telewizji od multimedia nic nie mam bo tak często ale internet od tej firmy to totalna porażka . Cały dzień nie da się ani w nic pograć a nic obejrzeć bo internet się zawiesza . Nie polecam .
    Zaletynie ma zalet
    WadyOkropna jakość połączenia z internetem
  • ~zrobiony na szaro / 2019-07-29 09:05
    Ocena: 1.00 / 5
    drogo, byle jaka obsługa, internet nie spełnia wymagań z umowy, długie procedury reklamacji, problemy z rozwiązaniem umowy
    WadyDrogo, obsługa słaba, ukryte dodatkowe opłaty, problemy z rozwiązaniem umowy,obiecywany internet nie spełnia wymagań umowy, mam dość składania reklamacji
    MiejscowośćBytom
  • ~jjjjjj / 2019-07-25 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    MASAKRA!!!!! Oszuści i złodzieje. Oszukują na internecie jak mogą. W bolkach gdzie masz router nie ma żadnego pobierania danych. Dzwonisz a oni mówią kabel sobie podepnij!. Kto w dzisiejszych czasach na kablu w domu pracuje chyba tylko te jeł.py!. Dają mało kanałów na wifi i jak masz skupisko bloków to każdy router z tym samym kanałem się łączy. A w punkcie tobie obiecują 100MB a w rzeczywistości 0,3 kb pobierania. Kpina!!! Mam nadzieję, że ktoś się za to zabierze i skończy się oszukiwanie!!!!
    Zaletybrak
    Wadyinternet
    Miejscowośćjuszkowo
  • ~Noone / 2019-07-17 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar!!!!!!!
    Wszyscy operatorzy informują o zbliżającym się zakończeniu trwania umowy promocyjnej PRZED jej zakończeniem.
    Ta oszukańcza instytucja także...Niestety post factum!!!! Naliczając wcześniej 100% więcej opłatę.
    Koniec współpracy.
    ZaletyZero
    WadyBrak miejsca
    MiejscowośćToruń
  • ~Anna / 2019-07-17 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka żenada i dno!!! Czwarty dzień nie działa w domu telewizja, mamy dwa dekodery obydwa przestały działać, z winy aktualizacji multimediów, powinno sie zaktualizować a z ich winy od 4 dni nie mamy tv!!!!! Oczywiście od razu zostało to zgłoszone i do tej pory cisza :) dostaliśmy telefon jedynie, że powinno działać już, ale no niestety nadal jest bez zmian. Zero zaangażowania w problem spowodowany z ich winy! nie polecam! rezygnujemy z tej firmy
    MiejscowośćToruń
  • ~Łukasz / 2019-07-04 16:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie wiem skąd ten ostry hejt na Multimedie. Przestraszony opiniami zamowiłem internet 1,2 giga na czas nieokreślony. Zamontowali, powiedzieli, że na początku może być problem i był ale po tym już 4 miesiące mineły a ja tylko raz musialem router zrestartować. jak dla mnie wszystko dobrze. Internet mam na Oliwie w Gdańsku (Nova Oliva)
    ZaletySzybki download. Brak większych awarii
    WadyTrochę słaby upload w stosunku do downloadu
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Paweł / 2019-06-17 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    W placówce ul. Santocka, Szczecin czas się zatrzymał, a obsługa chyba zapadła w letarg, dajcie im jakąś kawę na pobudzenie
  • ~cvy / 2019-06-15 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    multimedia polska to cwaniaki jakich mało naciągają abonenta na promocję a potem płać .Informowanie o zmianach w ofercie programowej nie istnieje . obsługa w biurze abonenta brak elementarnej wiedzy jedynie wciskanie zapchaj dziury której nikt nie chce . konkurencja powinna być jak najbardziej może w tedy uczciwie będzie .
    Zaletybrak
    Wadywciskanie wszystkiego czego nikt nie chce .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Piotr / 2019-06-13 18:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Multimedia Polska to firma która żeruje na tzw "okresach promocyjnych". Jestem klientem tej firmy od wielu lat (wynika to wyłącznie z braku konkurencji) i wielokrotnie w tym czasie musiałem opłacać nagle podwyższane rachunki. Jeśli ktoś nie wczyta się w umowę i nie przypilnuje sobie zakończenia okresu promocyjnego nagle okazuje się, że z rachunku 50zł robi się rachunek 180zł. Kolejną metodą żerowania na niedopatrzeniu klienta jest wciskanie na początku podpisania umowy/aneksu różnych ofert bonusowych, których jeżeli nie wyłączymy po kilku miesiącach zostają one drogo wliczone do kolejnego rachunku. Mowa tu o antywirusie i tym podobnych "bonusach".
    Multimedia Polska S.A zdecydowanie nie jest firmą, która swymi działaniami może budzić zaufanie swoich klientów. Jako przeciętny konsument mam styczność z wieloma dostawcami różnych usług -energetyka, gaz, karnet na siłownię, telefon komórkowy, jednak tylko MMP S.A. zrobiła z "okresów promocyjnych" sposób ba oszukanie/dorobienie. Żałosne.
    ZaletyDobra jakość świadczonych usług
    WadyNaciąganie na "okresy promocyjne", po których następuje gwałtowny wzrost opłat. Wciskanie "bonusów", które jeśli zapomnimy je wymówić będą kosztowały nas dodatkowe pieniądze.
    MiejscowośćDąbrowa Tarnowska
strona 1 z 4
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.15, ilość opinii: 2354
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.56, ilość opinii: 1948
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1811
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.70, ilość opinii: 1633
UPC Internet
Ocena: 2.00, ilość opinii: 1536
Play Online
Ocena: 1.90, ilość opinii: 1341
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 631
mBank
Ocena: 2.02, ilość opinii: 541
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 301
ITAKA
Ocena: 2.77, ilość opinii: 261
Netflix
Ocena: 2.87, ilość opinii: 140
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 126