Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska opinie

Ocena na podstawie 429 opinii

1.55 / 5

  • Parametry
    1.57
  • Cena
    1.64
  • Obsługa klienta
    1.47
  • Niezawodność
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.95
  • Oferta
    2.24

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 22
  • ~Jacekch11 / 2024-10-28 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Żadna gwiazdka
    Kończyła się umowa na internet i TV Nie odnowiłem umowy na TV oddałem dekoder.
    Po 2 msc pierwsze zawiadomienie o nie oddanym sprzęcie z karą .
    Dzwoniłem 3X Rozmawiałem z 6 róznymi osobami (zapisywałem ich nazwiska daty). Twierdzili że dekoder sie znalazł. i żeby nie reagować na wezwania . Niesty po miesiacu kolejne wezwanie do zapłaty
    Z mojej strony mail do nich z wymienieniem nazwisk osób z którymi rozmawiałem i prośba o zaprzestanie nękania.
    Z ich strony kolejne maile (podpisane multimedia )n na które nie można odpowiedzieć
    I sprawa sie toczy swoim życiem Kolejne maile do mnie z rachunkami za dekoder, kolejne sms z róznymi kwotami za zwrot..

    Nigdy więcej takiej firmy
    Zaletynie można sie z nimi skontaktować (zaleta dla Multimedia)
    WadyRozmowa jak slepego z głuchym
  • ~JD / 2024-10-18 11:56
    Ocena: 2.25 / 5
    Tragedia. Zmieniają warunki umowy w trakcie jej trwania podwyższając cenę, dokładają dodatkowe punkty do opłaty abonamentu bez zgody konsumenta, np. usługa do wsparcia zdalnego do usług (co to w ogóle za usługa, masakra). Obsługa klienta tragedia i dno. Ciężko się dodzwonić, a jak już uzyskasz połączenie do konsultanta w dziedzinie jaką sobie wybrałeś w informacji początkowej (w moim przypadku dotyczyło umowy - przedłużenia, rezygnacji, czy zmiany pakietu), odbiera konsultant z tej dziedziny i nagle twierdzi, że nie może jednak nic zrobić i przekaże sprawę koleżance, która się tym zajmuje i ona oddzwoni, hah no oczywiście brak kontaktu, no masakra jakaś. Rezygnuję z usług tego dostawcy. Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyŻADNE
    WadyDno, złe podejście do klienta, brak kompetencji ze strony konsultantów no i to co wyżej opisane.
    MiejscowośćStargard
  • ~Zbigniew / 2024-10-14 23:51
    Ocena: 1.25 / 5
    Telewizja przez internet co chwilę się zacina i co chwilę brak internetu .porazka , cena też nie mała za to co świadczą
    Miejscowośćwadowice górne
  • ~Multimediatosyf / 2024-09-23 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten internet to takie gowno, że nawet wrogowi bym nie polecił, jeśli rano bedzie działać, to święto lasu, technicy przyjeżdżają najebani, nie wykonują swojej pracy, telefoniści nie mają pojęcia o tym co robią, jeśli macie możliwość wzięcia czegoś innego, bierzcie
    ZaletyBrak
    WadyObecne w każdym aspekcie
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Stasio / 2024-09-11 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaka może być. Zgłaszając awarie braku internetu oni twierdzą odrazu że to może być wina konsumenta. I grożą że jeśli technik stwierdzi że wina konsumenta to on za to odpowiada. A od kiedy konsument odpowiada za dostarczenie i jakość usługi. Coś im się w głowach poprzewracało. Niech lepiej pracownicy się wstydzą że reprezentują taka beznadziejna firmę która tak oszukuje klienta że płaci się za coś czego nie ma.
    ZaletyBrak
    WadyMilon
    MiejscowośćPruszcz Gdański
  • ~r420 / 2024-09-10 09:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Brak tv I internetu już od 3 tygodni. Technik który ma to naprawić chyba idzie na piechotę. Arogancją i kłamstwo. Unikajcie ich jak ognia.
    ZaletyBRAK
    WadyWszystko co proponują
    MiejscowośćChojnów
  • ~Marila / 2024-09-07 09:22
    Ocena: 4.75 / 5
    Od czerwca do sierpnia br. sześciokrotnie zgłaszaliśmy brak dostepu do Internetu (remont mostu we wsi). Każda pomoc Multimediów, począwszy od konsultantów infolinii, skończywszy na pracy naprawczej serwisantów z gdańskiego Huzzara - panów Patryka i Wojtka - zasługuje na szczere podziękowanie.
    MiejscowośćŁubiana
  • ~zbigniew / 2024-07-29 19:59
    Ocena: 2.50 / 5
    Samowolnie bez żadnej informacji zwiększyli cenę abonamentu , blokują kanały bez powiadomienia . Do czerwca miałem kanał Sci Fi a po urlopie już nie .
    ZaletyBrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćPruszcz Gdański
  • ~Zażenowany / 2024-07-23 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Awarie codziennie , lecz oni nie widzą problemu. Chyba najgorszy dostawca usług internetowych w Polsce
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co oferują
    MiejscowośćMielec
  • ~Jurek / 2024-07-16 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdzie zgłosić że nie dostarczają usługi i wyłudzają nienależne opłaty? Złodzieje, ciągłe awarie, i na dodatek jeszcze drogo
    Całkowita porażka
    ZaletyBrak
    WadyDno dna i kupa mułu.
    MiejscowośćBrzesko
  • ~Dominik / 2024-07-14 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje, ciągłe awarie, i na dodatek jeszcze drogo
    Całkowita porażka
    UPC, WDM dużo lepsze, nie ma porównania
    ZaletyBrak
    WadyWszystko, nie ma nic dobrego
    MiejscowośćChorzelów
  • ~Klient / 2024-06-28 15:21
    Ocena: 1.50 / 5
    W umowie 300mb/s. test prędkości pokazuje 30mb/s. Pomoc technika jest taka że w umowie jest zapis który nie gwarantuje parametrów inernetu dla łącza wi-fi. Za taką pomoc techniczną już podziękuje. Na komórce mi szybciej chodzi :-)
  • ~Paweł / 2024-06-26 17:46
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam, technicy bardzo niekompetentni a zapisy w umowie krzywdzące dla abonenta. Czekam na naprawę tydzień, a w regulaminie jasno jest że naprawa do 72 godzin. Złapali mnie też na podwyżki inflacyjne w umowie, gdzie pani oferując usługę zapewniałą nieznaczny wzrost opłat a w sumie płacę już 30% więcej niż na początku umowy. Kłamcy i naciągacze. W przypadku próby rozwiązania umowy z winy operatora, straszą karami i paragrafami. Szczerze nie polecam.
    MiejscowośćŁapanów
  • ~EWELA / 2024-06-26 09:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo duża niekompetencja osób pracujących w oddziale Tarnów. Zupełnie inne informacje udzielane na miejscu a co innego wychodzi w życiu. Zgłaszasz rezygnację z usług ze wzgledu na sprzedaż nieruchomości, podajesz nowy adres a po 2-ch miesiącach fv przychodzą na adres pod którym cie nie ma. Tragedia pod każdym względem. Nie polecam
    MiejscowośćTarnów
  • ~Anna Maria / 2024-06-18 16:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziękujemy Panu Patrykowi Rychertowi za błyskawiczną, profesjonalną pomoc w usunięciu awarii, diagnozę przyczyn i propozycję jej redukcji.
    ZaletyPunktualność, decyzyjnosc w działaniu
    MiejscowośćŁubiana
  • ~Rr / 2024-06-18 07:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikajcie tej firmy jak ognia. Bardzo słaby i trener, cały czas awarie i brak sygnału. Święta i weekendy to już niema że coś nie działa. Podnoszą kwoty faktur podczas trwania umowy co jest niezgodne z prawem. Oszukują i kłamią że informacje wysyłali mailem. Ogólnie porażka. Ostrzegam bo szkoda później nerwów.
    ZaletyBrak
    WadyPodejście do klienta, ciągle awarie, zawyżenie faktury
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Jebacz multicweldi / 2024-06-16 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Gowniana firma gowniany inernet(o ile jest) gówniana telewizja w 144 p (o ile jest) na obsłudze nikt nie odbiera chyba ze umowa sie kończy to dzwonia jak ze sraczką i w dupe włażą także jesli masz opcje to nie kupuj ich tragicznego internetu lepiej podebnij ziemniaka do gniazdka i to powinno przynieść lepszy efekt
    ZaletyNajwiekszy burdel w Toruniu
    WadyGowniana firma gowniany inernet(o ile jest) gówniana telewizja w 144 p (o ile jest) na obsłudze nikt nie odbiera chyba ze umowa sie kończy to dzwonia jak ze sraczką i w dupe włażą także jesli masz opcje to nie kupuj ich tragicznego internetu lepiej podebnij ziemniaka do gniazdka i to powinno przynieść lepszy efekt
    MiejscowośćToruń
  • ~Andrzej / 2024-05-29 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Rzadko piszę opinię, ale ta firma to jakaś masakra. Mam od nich internet, telefon stacjonarny i telewizję. Wszystko jest ok dopóki nie trafi się awaria. Na naprawę internetu czekam 3 dzień, często np. po braku netu brakuje połowy kanałów TV, na szczęście po 4-5 dniach same wracają więc nawet już tego nie zgłaszam. Jeśli macie w swojej okolicy innego dostawcę tego typu usług to nawet się nie zastanawiajcie...
    ZaletyŁadny router...
    WadyCała reszta
    MiejscowośćZgłobice
  • ~multitref / 2024-05-19 07:28
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet "zrywa" przez całą dobę, trzeba korzystać, komórkowego przesyłu danych
    Telewizja zawiesza się tworząc na ekranie tzw bad pixele, okraszone dodatkowo dźwiekiem z gwiezdnych wojen.
    Pomoc techniczna wyspecjalizowała się w jednej poradzie na wszystkie bolączki tj "proszę zrestartować ruter", co niczego nie zmienia i tak w koło. Obecnie jeszcze dochodzą tzw podwyżki inflacyjne, co mniej więcej można okreslić: im gorzej tym drożej. Multimedia nie jest przyjazną firmą dla klienta. NIE POLECAM:(
    ZaletyŁadne logo.
    WadyOpisane powyżej
    MiejscowośćWrocław
  • ~Multimedia to syf / 2024-05-14 00:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały czas się je*ie ten internet w ogóle nie dziala
    ZaletyBrak
    WadySzkoda wymieniac
    MiejscowośćCmolas
strona 1 z 22
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4396
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4408
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2901
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1226