MiejscowośćMielec
strona 1 z 22
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Elżbieta / 2025-07-29 21:38
Wymiana dekodera miała być dziś między godziną 18 a 21, czekałam uziemiona w domu, nikt się nie pojawi. -
-
~Mariusz / 2025-07-29 17:41
Kontakt utrudniony, wprowadzają w błąd w trakcie przedłużania umowy przez internet i brak chęci i możliwości wyjaśnienia sprawy MiejscowośćToruń -
~Andrzej / 2025-07-07 10:19
Obsługa klienta to mniej niż zero szybciej podpiszę umowę na kredyt niż przedłużenie umowy dno ijeszcze raz dno ZaletyNic dodaćWadyPorawić wszystkoMiejscowośćMielec -
~Miłosz / 2025-06-10 17:55
Najgorsza sieć jaka może być, nie działa 7 m od routera totalna tragedia odradzam WadyBardzo dużo wad największe problemy są z wydajnością, przycina się, nie działa i wiele innych -
~kto pytał / 2025-05-29 17:42
najgorsze ścierwo, codziennie wysoki ping, a co za tym idzie lagi, co z tego, że wysoka prędkość jak internet się jedynie nadaje to przeglądania stron Zaletybrak -
~Szarooka / 2025-05-18 16:01
Zgłaszam brak większości kanałów, zero odzewu. Płacę, a nie mam tego, za co płacę. Kiedy zgłaszałam braki internetu to pan mi kazał wymienić kabel. Kabla nawet nie ruszyłam, a internet już nie przerywa. Czyli sami mi odłączali, aż się nie upomniałam... A kanałów w telewizji nadal brak. Jestem z nimi od ponad 11 lat, a w nagrodę za wytrwanie z nimi tak długo i podpisanie nowej umowy zabierają mi prawie 100 kanałów.... ZaletyNie maWadyProblemy, które są ignorowane. Zero pomocy, próba wciśnięcia mi jako klientce, że to moja wina.MiejscowośćMielec -
~Jacek / 2024-12-09 15:30
Próbuję od 4 miesięcy z racji zbycia nieruchomości rozwiazać umowę. Dziś usłyszałam, że nie złożyłam wypowiedzenia. Śmieszne bo w korespondencji mailowej jest wyraźne zgłoszenie wypowiedzenia. Pracownicy z obsługi bawią się z klientem, przeciągają temat specjalnie. W odpowiedzi usłyszałam, że powinnam sprzedać nieruchomośc jak umowa się kończy z firmą Multimedia. Brak słów na takie stanowisko firmy względem 18 letnieg klienta. Przestrzegam przed współpracą. Na rynku jest wiele firm z których można skorzystać. Nigdy nie podpisywać umowy z Multimedia!!!!
Ze swojej strony kieruję sprawę do Sądu plus odszkodowanie za niesłuszne podnoszenie cen.ZaletyBrakWadyFirma oszukująca klienta.MiejscowośćAŁ -
~Olo / 2024-11-30 07:51
Ja jestem bardzo zadowolony z internetu światlowodowego w multimediach. Na umowie mam prędkość 300/25 Mb/s i zawsze jest ponad tyle na Speedtest. Oczywiście prędkość jaką osiągam to z częstotliwości 5 GHz WiFi i na kablu LAN a na 2,4 GHz mam ponad 120 do 240 Mb/s, ale to jest zupełnie normalne u każdego operatora, związane to jest z ograniczeniami technicznymi. Tak raz na kilka miesięcy zdarzy się, że router się zawiesi i nie ma internetu, ale wystarczy odłączyć router od zasilania i włączyć, w tedy wszystko wraca do normy. Płacę 80 zł za internet, telefon domowy, antywirus na trzy urządzenia i to jest dobra cena. Ten internet na światłowodzie mam od 7 lat, były 3 awarie za te lata, które to zostały szybko usunięte. Vectra przejęła multimedia, ale nie odczułem żadnej różnicy, poza nazwą operatora na fakturze. WadyJest ok.MiejscowośćStary Wiśnicz -
-
~frank345 / 2024-11-21 11:55
Internet cały czas się zacina,jest wolny,długo się uruchamia. MiejscowośćKwidzyn -
~Jacekch11 / 2024-10-28 10:26
Żadna gwiazdka
Kończyła się umowa na internet i TV Nie odnowiłem umowy na TV oddałem dekoder.
Po 2 msc pierwsze zawiadomienie o nie oddanym sprzęcie z karą .
Dzwoniłem 3X Rozmawiałem z 6 róznymi osobami (zapisywałem ich nazwiska daty). Twierdzili że dekoder sie znalazł. i żeby nie reagować na wezwania . Niesty po miesiacu kolejne wezwanie do zapłaty
Z mojej strony mail do nich z wymienieniem nazwisk osób z którymi rozmawiałem i prośba o zaprzestanie nękania.
Z ich strony kolejne maile (podpisane multimedia )n na które nie można odpowiedzieć
I sprawa sie toczy swoim życiem Kolejne maile do mnie z rachunkami za dekoder, kolejne sms z róznymi kwotami za zwrot..
Nigdy więcej takiej firmyZaletynie można sie z nimi skontaktować (zaleta dla Multimedia)WadyRozmowa jak slepego z głuchym -
~JD / 2024-10-18 11:56
Tragedia. Zmieniają warunki umowy w trakcie jej trwania podwyższając cenę, dokładają dodatkowe punkty do opłaty abonamentu bez zgody konsumenta, np. usługa do wsparcia zdalnego do usług (co to w ogóle za usługa, masakra). Obsługa klienta tragedia i dno. Ciężko się dodzwonić, a jak już uzyskasz połączenie do konsultanta w dziedzinie jaką sobie wybrałeś w informacji początkowej (w moim przypadku dotyczyło umowy - przedłużenia, rezygnacji, czy zmiany pakietu), odbiera konsultant z tej dziedziny i nagle twierdzi, że nie może jednak nic zrobić i przekaże sprawę koleżance, która się tym zajmuje i ona oddzwoni, hah no oczywiście brak kontaktu, no masakra jakaś. Rezygnuję z usług tego dostawcy. Zdecydowanie nie polecam. ZaletyŻADNEWadyDno, złe podejście do klienta, brak kompetencji ze strony konsultantów no i to co wyżej opisane.MiejscowośćStargard -
~Zbigniew / 2024-10-14 23:51
Telewizja przez internet co chwilę się zacina i co chwilę brak internetu .porazka , cena też nie mała za to co świadczą Miejscowośćwadowice górne -
~Multimediatosyf / 2024-09-23 15:23
Ten internet to takie gowno, że nawet wrogowi bym nie polecił, jeśli rano bedzie działać, to święto lasu, technicy przyjeżdżają najebani, nie wykonują swojej pracy, telefoniści nie mają pojęcia o tym co robią, jeśli macie możliwość wzięcia czegoś innego, bierzcie ZaletyBrakWadyObecne w każdym aspekcieMiejscowośćSzczecin -
~Stasio / 2024-09-11 09:45
Najgorsza firma jaka może być. Zgłaszając awarie braku internetu oni twierdzą odrazu że to może być wina konsumenta. I grożą że jeśli technik stwierdzi że wina konsumenta to on za to odpowiada. A od kiedy konsument odpowiada za dostarczenie i jakość usługi. Coś im się w głowach poprzewracało. Niech lepiej pracownicy się wstydzą że reprezentują taka beznadziejna firmę która tak oszukuje klienta że płaci się za coś czego nie ma. ZaletyBrakWadyMilonMiejscowośćPruszcz Gdański -
~r420 / 2024-09-10 09:08
Tragedia. Brak tv I internetu już od 3 tygodni. Technik który ma to naprawić chyba idzie na piechotę. Arogancją i kłamstwo. Unikajcie ich jak ognia. ZaletyBRAKWadyWszystko co proponująMiejscowośćChojnów -
~Marila / 2024-09-07 09:22
Od czerwca do sierpnia br. sześciokrotnie zgłaszaliśmy brak dostepu do Internetu (remont mostu we wsi). Każda pomoc Multimediów, począwszy od konsultantów infolinii, skończywszy na pracy naprawczej serwisantów z gdańskiego Huzzara - panów Patryka i Wojtka - zasługuje na szczere podziękowanie. MiejscowośćŁubiana -
-
~zbigniew / 2024-07-29 19:59
Samowolnie bez żadnej informacji zwiększyli cenę abonamentu , blokują kanały bez powiadomienia . Do czerwca miałem kanał Sci Fi a po urlopie już nie . ZaletyBrakWadysame wadyMiejscowośćPruszcz Gdański -
~Zażenowany / 2024-07-23 22:34
Awarie codziennie , lecz oni nie widzą problemu. Chyba najgorszy dostawca usług internetowych w Polsce ZaletyBrakWadyWszystko co oferująMiejscowośćMielec -
~Jurek / 2024-07-16 10:52
Gdzie zgłosić że nie dostarczają usługi i wyłudzają nienależne opłaty? Złodzieje, ciągłe awarie, i na dodatek jeszcze drogo
Całkowita porażkaZaletyBrakWadyDno dna i kupa mułu.MiejscowośćBrzesko -
~Dominik / 2024-07-14 20:53
Złodzieje, ciągłe awarie, i na dodatek jeszcze drogo
Całkowita porażka
UPC, WDM dużo lepsze, nie ma porównaniaZaletyBrakWadyWszystko, nie ma nic dobregoMiejscowośćChorzelów
strona 1 z 22
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »