strona 3 z 21
-
~Paweł / 2024-01-30 21:14
Dzień Dobry
Fatalna sprawa. Multimedia Vectra pozmieniała zasady w umowach i podczas rozmów telefonicznych z klientami nawet o tym nie wspomniała. Dzisiaj dostałem tzw. waloryzacje. Podniesienie ceny o inflacje ponad 11%. Myślę, że ta praktyka zemści się na operatorze jak się z niej nie wycofa. Potraci klientów. Ja tak zrobię i już nie przedłużę umowy za stosowanie takich zapisów. Mimo, że klientem jest od ponad 10 lat. -
-
~Ona / 2024-01-29 15:12
Czuje sie oszukana przez te firme. Niby oferuja stala cene, a potem regularnie podnosza z powodu inflacji i nazywaja to “waloryzacja”. A klient nie ma orawa zerwac z nimi umowy bez oplat karnych. We wszystkich innych firmach umowe o stalej oplacie podpisuje sie po to, zeby nie poniesc skutkow waloryzacji, tylko nie w multimedia/vectra. Sobie wymyslili wlasne zasady. Rzecznik oraw konsumenta powinien sie tym zajac. A internet czesto wolniutki i sa przerwy. Robia klientow w bambuko. WadyNaciagaja na umowe oferujac stała cene, a po podpisaniu umiwy stale podnosza ceneMiejscowośćSzczecin -
~Tomek Paluch / 2024-01-25 14:38
Kolejna podwyżka bez możliwości rozwiązania umowy. Złodzieje Zaletytv i internet działaWadyceny i obsługaMiejscowośćszczecin -
~Monika / 2024-01-24 19:07
Oszuści, po 2 miesiącach od podpisania umowy przysłali informację o podwyżce abonamentu o procent inflacji czyli ok. 12%. Czekali na możliwość umieszczenia stosownych paragrafów w umowie. Nie można zerwać umowy. Już mi przesłali 2 podwyżki za marzec i maj. MiejscowośćWarszawa -
~Art / 2024-01-23 16:33
SYF !!!!!!!!!!!!! zero kontaktu, brak profesjonalizmu ciągle się rozłącza internet. Brak sygnału !!!!!!!!!!!! ZaletybrakWadypoemat bym napisałMiejscowośćPłock -
~Matu / 2024-01-23 16:07
Okropny internet ciągle mi go wywala co chwile coś z nim jest cos nie tak i cena za duz -
~Lolek / 2024-01-21 16:21
Dramat najgorsza sieć w Polsce cały czas oszukują obsługa klienta cały czas próbuje się wymigać ze niby wszystko jest ok ZaletyBrakWadyCały czas oszukują,zmniejszają.szybkosc.intenretu kilka razy w roku beż żadnego powodu,przerwy techniczne codziennie,internet tragiczny i na kablu i wi fi problemy z tunelowaniemMiejscowośćLublin -
~Segosik / 2024-01-20 13:52
Najgorszy internet jaki chyba da się mieć ciągle się zacina i działa od 10 do 23 potem się nie da korzystać MiejscowośćGdynia -
-
~Franek / 2024-01-18 19:30
Witam
Jestem stałym klientem
W chwili upomnienia się o za wysoki rachunek
został mi wyłączony sygnał
Bardzo fachowe podejście do klienta.
PozdrawiamZaletyByłyWadyRosnąMiejscowośćCmolas -
~bn / 2024-01-10 10:34
U żadnego z operatorów nie trzeba płacić na przedłużenie umowy. Tylko Vectra i Multimedia pobierają dodatkową, jednorazową opłatę, że przedłużam umowę, tak jakbym robiła dla nich łaskę.
Dodatkowo przy przedłużaniu umowy, aby pozostać i nie wnosić większych opłat wciskają usługi komórkowe lub inne płatne oferty, z których nie można zrezygnować w trakcie trwania umowy.WadyU żadnego z operatorów nie trzeba płacić na przedłużenie umowy. Tylko Vectra i Multimedia pobierają dodatkową, jednorazową opłatę, że przedłużam umowę, tak jakbym robiła dla nich łaskę.
Dodatkowo przy przedłużaniu umowy, aby pozostać i nie wnosić większych opłat wciskają usługi komórkowe lub inne płatne oferty, z których nie można zrezygnować w trakcie trwania umowy.MiejscowośćSzczecin -
~Robert / 2024-01-05 14:34
Zamówiłem usługę Wi-Fi podczas odnowienia umowy ponieważ nie chciałem używać oddzielnie swojego routera. Po 3 miesiącach użytkowania Wi-Fi zaczęło strasznie zwalniać (według umowy miałem 600 Mb/s, a po Wi-Fi z urządzeniem w odległości 5 cm od ich modemu, osiągało zaledwie 80 Mb/s). Dzwoniłem i od technika dostałem informację, ze jeżeli po kablu jest ok to oni nic nie mogą zrobić. Co to jest? Czy Wi-Fi to to samo co po kablu? Nie wydaje mi się. Podłączyłem z powrotem swój router i Wi-Fi śmiga na 560 Mb/s. Ewidentnie coś nie tak z ich modemem. Zgłosiłem reklamację, którą oczywiście odrzucili z kłamliwym stwierdzeniem: "Szczegółowa analiza podniesionych przez Pana zarzutów wykazała, że nie stwierdzono żadnych nieprawidłowości w świadczeniu usługi Internetowej..". No skandal tak kłamać. Nic nie sprawdzili, nawet nikogo nie było żeby chociażby sprawdzić modem. Pewnie analiza polegała na sprawdzeniu jaka jest prędkość po kablu. Banda ignorantów. Zaletyinternet po kablu działa póki coWadybrak poważnego podejścia do reklamacji i klientaMiejscowośćParzniew -
~Sławomir / 2024-01-03 16:22
Zgłosiłem problem z internetem a konkretnie z usługą wi-fi za która MM pobiera opłatę. Pani z infolinii nie dała rady z rozwiązaniem problemu. Przyszedł Pan Technik, który podłączył swój laptop (po kablu) i stwierdził, że wszystko jest ok. Niestety dalej wi-fi nie działa na najmłodszym laptopie.Po wizycie dostaję telefon aby ocenić wykonanie usługi, ale bot, który dzwoni nie przyjmuje do wiadomości oceny jeden????. Ręce opadają! MiejscowośćInowrocław -
~morogrim / 2024-01-02 18:34
kilka razy dzienni są lagi, disconecty od kilku miesięcy!. O graniu online można zapomnieć, do przeglądania stron też słabo się nadaje. Podwyżka abonamentu ze względu na inflacje to gwóźdź do trumny tej firmy. ZaletybrakWadylagi, cena, oszukiwanie klientaMiejscowośćChełm -
~borys / 2023-12-27 22:33
Lagi pingi często cięzko sie gra/pracuje na kompuetrze. -
~Krzysztof / 2023-12-26 18:58
Internet totalna porażka . Powinni zlikwidować te dziadostwo. Po rozmowie z konsultantem , stwierdzam że nie maja żadnego pojęcia - konsultant obwinił ze jest za mocno wkręcony przewód zdalnie . Umówił wizytę montera gdzie miał informację ze mieliśmy wyjazd . Totalnie olewają klientów , po podpisaniu umowy . Omijać szerokim łukiem ZaletyBRAKWadyTOTALNIE BRAK WIEDZY NA WYKONYWANIE USŁUGMiejscowośćBarcin -
~igor / 2023-12-20 12:38
20 grudnia 2023 został wyłączony na dobre gwarantowany przez operatora kablowego program TVP INFO więc jest możliwość rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym z daną siecią kablową która np.podwyższyła swoim klientom rachunki o tak zwaną opłatę waloryzacyjną!!! ZaletybrakWadydużoMiejscowośćSzczecin -
-
~Wojciech / 2023-12-07 16:58
Multi media to oszuści i złodzieje nie przestrzegają zasad podpisanej umowy kwota umowy podpisana na 79 zl miesięcznie mam nadpłatę spora na koncie i okradają mnie z pieniędzy pobierając 93.08 zl bez mojej zgody bo pieniądze sa na ich koncie po prostu nadpłata spora sami sobie podpisali umowę na wyższa kwotę ja nie wyraziłem zgody nie podpisałbym na tak wysoka kwotę umowy sami nie przestrzegają umowy i okradaj klienta to oszukiwanie klienta bez jego zgody kwota podpisała ma byc 79 zl miesięcznie oa oszuści z MULTIMEDI GO OKRADAJA Z PIOENIEDZY ZaletyOSZUKUJA W PERFIDNY SPOSOB nie przestrzegają umowy sami podnoszą kwotę bez zgody abonentaWadynie przestrzegają zasad podpisanej umowy okradaja kklienta samio pobieraja sobie pieniadze bez zgody abonentaMiejscowośćRzeszow -
~Tomo / 2023-12-02 13:11
Korzystałem ze ich światłowodu Multimedia "business" 150/15. Po 1,5 miesiąca użerania się z ich konsultantami wsparcia technicznego i wysłaniu 14 maili, rozwiązałem umowę. Tragiczna stabilność łącza. W nocy od ok. 1.00 do 6.00 pingi do 600ms. Średni Jitter 150-200ms. W dzień trochę lepiej, ale opóźnienia tak duże, że zapomnij o graniu. Lepsze parametry opóźnień osiągam po LTE przez komórkę, niż po tym ich światłowodzie. Jedyne co gwarantują to przepustowość z ich serwerem testowym [test.mm.pl]. Szczerze odradzam! ZaletyDeklarowana przepustowość na serwer testowy [test.mm.pl]WadyTragiczna stabilność łącza (szczególnie Upload)
Bardzo wysokie opóźnienia - Ping, Jitter.MiejscowośćOlsztyn / Bartąg -
~Roman / 2023-11-30 13:15
Internet w porach 23-3 nie istnieje znudziło mi się już tam dzwonić bo i tak nic to nie daje
Podnoszenie abonamentu w trakcie umowy to kpina. Osobiście w salonie trzeba czekać 2h bo ruchy to ślimacze i wieczne odsyłanie na infolinię dodatkowe opłaty za dekoder/kartę co miesiąc o których dowiadujesz się na samym końcu Omijac szerokim łukiemZaletyBrakWadyUkrywanie płatności na chama wciskają usługi Emil itpMiejscowośćChełm -
~karolina / 2023-11-30 07:53
UWAGA! Firma MM zatrudnia OSZUSTKĘ konsultantkę J.K. Zostały przez nią przyjęte i potwierdzone inne ustalenia przez telefon i otrzymałam fakturę na dodatkowe usługi, które na były zamawiane. W rezultacie czego w fakturze dopisane miałam HBO za 23 zł + za zmianę usługi 4,99 zł miesięcznie. Konsultantka OSZUSTKA i ZŁODZIEJKA tłumaczyła, że tę usługę muszę przyjąć i że jest bezpłatna. Również okradła mnie na dopisanie internetu do dotychczas używanego telefonu + 9.90 zł miesięcznie. Gdzie jest zapis rozmowy telefonicznej??? W rezultacie ZOSTAŁAM OKRADZIONA przez firmę MM na ponad 600 zł. Należy ich omijać szerokim łukiem!!! ZaletybrakWadyoszuści i kłamcyMiejscowośćWarszawa
strona 3 z 21