Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 902 opinii

1.74 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.81
  • Obsługa klienta
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Daro5 / 2023-11-02 19:27
    Ocena: 1.33 / 5
    W nazwie Bank a gotówki w kasie brak. Oddziały bezgotówkowe to porażka
    ZaletyOd kilku lat luz nie widzę zalet tego banku
    WadyOddziały bezgotówkowe
  • ~Oburzony klient / 2023-11-02 11:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Oddział w Gnieźnie. Pan bez pytania zaznacza zgody marketingowe i nawet nie przeprosi. Udostępnia dane tak po prostu. Proszę uważać!
  • ~klientka / 2023-10-30 17:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałabym podziękować Pani Sylwii Karasińskiej z Banku Millenium w Grodzisku Mazowieckim (ul.11 Listopada21)za profesjonalną obsługę, wnikliwość i zaangażowanie. Pani Sylwia to wspaniały Pracownik, który wkłada serce w wykonywane zajęcia.
  • ~fi2des2 / 2023-10-26 09:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientką banku od 30 lat korzystam z różnych oddziałów Tarnowskie Góry, Czeladź i Bytom i zawsze jestem sympatycznie i profesjonalnie obsłużona. Pracownicy chętnie służą pomocą seniorom w zakresie korzystania z bankowości przez telefon. Pracownicy są mili uśmiechnięci i kompetentni.
    ZaletySzybka i kompetentna obsługa.
    Wadybrak
  • ~Niezadowolona wściekła / 2023-10-25 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja mama jest w banku Millenium około 10 lat , miesiąc temu została okradziona na 2000 tys zl, ktoś zadzwonił do niej podawał się że dzwoni z b Millenium , powiedział że ktoś próbował wziąć kredyt na mamę więc musimy z mienić preferencje konta, nie chciał pinu , nie chciał dokumentu tożsamość ,wysłał jej na numer telefonu text TAK lub NIE mama nacisnęła TAK i się rozłączył , 2000 zł poszło nie wiadomo gdzie, więc ja się pytam gdzie sa zabespieczenia konta że złodziej przez internet i telefon zrobił co chcial, pojechała do banku a pani ktora ja pbslugiwala powiedziała to teraz” zabezpieczymy konto” CO! Teraz o co tu chodzi się pytam, i dodala pani nie pierwsza i nie ostatnia to jest bank który się troszczy o klienta? Czy to jest zart!? Zgłosiła sprawę I do banku i na policję, nikt jej nie udzieli pomocy , bank nie zwróci pieniedzy taka jest zeczywistos, przeczytajcie to wszyscy i uważajcie na swoje finanse, moja mama starsza emerytka , sprawa idzie do sądu bo nie popuscimy tego!!!!
    ZaletyZero pomocy od pracoenikow millenium
    WadyŻadnych zabezpieczeń konta
  • ~Agnieszka / 2023-10-18 16:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Wracam z oddziału przy ul.szosa Chełmińska w Toruniu super obsługa mile zostałam obsłużona mimo trudnej i skomlikowanej sprawy dziękuję bardzo za załatwioną sprawę pełen profesjonalizm i zaangażowanie w klienta w szczególności Pani kierownik wyszłam szczęśliwa z oddziału
  • ~Roman / 2023-10-13 19:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybko konkretnie, miło bez zbędnejpapierologi.
  • ~Kamil / 2023-10-09 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden z najgorszych banków z jakimi miałem doczynienia. Obsługa w banku jak na infolinii (jeżeli ktoś się dodzwoni) totalne dno. Uciekam od nich do ING z uśmiechem na twarzy. Nie polecam nikomu
    ZaletyBrak
    WadyObsługa i wszystko co z tym bankiem powiązane
  • ~Kuba / 2023-10-07 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Na szczęście po 3 latach w wyniku sprzedaży mieszkania uwolniłem się od tego pseudo banku.Sam bank na początku uruchomienia kredytu włączył mi ubezpieczenie i pobierał opłatę nie słusznie. Jak oświadczył typ na infolinii "komuś się włączyło widocznie". Jakbym się nie zorientował to bym płacił niepotrzebnie drugie ubezpieczenie co przez okres kredytowania 20 lat by było potężną sumą. Teraz przy zamykaniu kredytu też były jaja. Co baba na infolinii to inne informacje. W samym oddziale kobieta nie wiedziała że do spłaty kredytu mają nr konta centrum rozliczeniowego a nie konto techniczne. Gdybym o tym nie wiedział odszedł bym z kwitkiem nie wiedząc czemu nie przyszły pieniądze za mieszkanie.No i teraz mimo zamknięcia konta stalkują mnie o jakieś 8 groszy niewiem skąd jak w chwili zamknięcia kredytu powinni pobrać sobie całą należność (środki na koncie były).Reszta typu lichwa itd pomijam bo to większość banków w Polsce i innych krajach trzeciego świata reprezentuje.
  • ~max / 2023-10-05 20:57
    Ocena: 5.00 / 5
    https://tmlead.pl/redirect/724063_239 jeśli ktoś się nie zdecydował to klikaj w link i zakładaj szybko puki czas.
    Zaletyobsługa, wybór
    Wadybrak
  • ~tygrys / 2023-10-05 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    bank oszukuje na odsetkach na koncie Profit. Po rozmowie na czasie panienka stwierdzila ze rseczywiscie, ale nie rozumiala ze ponioslem z tego tytulu straty chocby czasu, zajmujac sie ta sprawa). Po prostu dziadowski i oszukanczy bank
    ZaletyChamstwo na infolinii
    WadySkrajne chamstwo na infolinii
  • ~Wiki / 2023-10-05 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam Millennium Banku.
    Założyłam lokatę w październiku 2020 roku. Po upływie 3 lat ,we wrześniu 2023 , po zakończeniu terminu lokaty nie otrzymałam nawet przysłowiowej "złotówki" od wpłaconej kwoty 30.000 zł. odsetek za ulokowane środki w Banku.
    Może nawet powinnam sie cieszyć, że otrzymałam "swoje" pieniądze i zwrócono mi całą wpłaconą przeze mnie, nie pomniejszoną kwotę ?
    Co to za bank, który nie działa w interesie swojego klienta !!!
    Zlikwidowałam w tym Banku wszystkie swoje konta i nie chcę nawet słyszeć o nich.
    NIE POLECAM !
    ZaletyŻądnych
  • ~Piotr / 2023-10-04 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniąc na infolinię odbiera osoba która ciężko zrozumieć albo ma wadę wymowy albo mówi z jakimś wschodnim akcentem kiedy poprosiłem żeby mówiła wolniej nie zrozumiała i dalej mówiła tak szybko oraz używała zwrotów nie używanych w naszym języku sprawy nie załatwiłem osoba się rozłączyła
    ZaletyMożna się dodzwonić oczekiwanie ok 6 minut
    WadyNie załatwisz sprawy osoba nie rozumie zadawanych pytań
  • ~Maria / 2023-10-02 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam w maju 2023 na 24 raty sprzęt w mediach expert. We wrześniu spłaciłam całość, dzisiaj tj 02.10.2023 zadzwonołam na infolinię ( próbowałam na dwa numery) aby dowiedzieć się czy wszystko jest uregulowane, niestety pomimo 15- 20 minut oczekiwania na zgłoszenie się konsultanta ( po uprzednim wysłuchaniu informacji, wprowadzeniu kodów i haseł) nikt nie odebrał połączenia, nie usłyszałam też żadnej informacji na temat czasu oczekiwania na połączenie, tylko muzyczka. Zadzwoniłam na trzeci zbaleziony numer, odezwał się miły pań, ale po usłyszeniu w jakiej sprawie dzwonię uprzejmie mnie poinformował,że nie może mi pomóc bo nie ma dostępu do takich danych, i że mnie przełączy do innego konsultanta. Przełączył i była powtórka z rozrywki. Nikt się nie zgłosił i żadnej informacji, że wszyscy konsultanci są zajęci ani jaki jest czas oczekiwania na połączenie.
    ZaletyJak dla mnie brak
    WadyBrak kontaktu z konsultantem, a co za tym idzie brak możliwości uzyskania informacji
  • ~Klient Mil / 2023-10-02 12:12
    Ocena: 3.33 / 5
    Wiosenna promocja. Miałem otrzymać drugą premię w kwocie 300 zł do 30 września w ramach wiosennej promocji i premii brak. Wszystkie warunki spełnione zgodnie z regulaminem co jest potwierdzone przez pracowników banku a pieniądze do dnia 02.10.2023 nie wypłacone. Złożona reklamacja i czekam zobaczymy co dalej a może będzie modne tłumaczenie "błąd systemu".
    WadyNie dotrzymują terminów i nie przestrzegają własnego regulaminu dot. WIOSNA 400 zł
  • ~Mick / 2023-09-28 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakieś podawanie PESEL w celu weryfikacji a może jeszcze pin do karty?Żenada nigdy więcej kredytu w waszym banku
    ZaletyNie ma
    WadyWszystkie
  • ~Uladzimir / 2023-09-22 22:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzisiaj założyłem konto w banku Millennium na ul.Jubilersskej 3, bardzo miła i profesjonalna obsługa do klienta.
    WadyBrak
  • ~Jmilenium / 2023-09-20 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś potrzebowałem karty kredytowej na wyjazd (rezerwacja hoteli, wynajem samochodu). Postanowiłem założyć konto w milenium banku, czasu było wystarczająco, ale nie zdążyli przesłać karty.
    Przez jakiś czas trzymałem kartę jako zapasową, aż nie zaczęły obowiązywać wyższe opłaty.
    Złożyłem dyspozycję zamknięcia konta (niby nie było możliwości założenia samej karty haha) wraz z wszystkimi składnikami tego konta.
    Oczywiście karty kredytowej nie zamknęli.
    Podczas dłuższego pobytu za granicą potrzebowałem skorzystać z tej karty, jak już jest to czemu nie? Raz okazało się, że jest zablokowana z powodu zaległości 2 GROSZY! Oczywiście ani w aplikacji, ani zadną inną drogą nie zostałem o tym poinformowany.
    Następnie zablokowali mi kartę permanentnie i zablokowali możliwość logowania się. Spłacałem kartę na oko, pamiętając ile mam jeszcze do spłaty. Wróciłem niedawno z zagranicy, a te niedojdy wysłały zwykły list 11 września z terminem spłaty całej karty do 18 września.
    Oczywiście brak jakiekolwiek maila w tej sprawie czy wcześniejszych listów.
    ZaletyBrak
    Wady- beznadziejna obsługa klienta, właściwie nawet nie można nazwać tego obsługą.
    - beznadziejna aplikacja i jej blokowanie.
    - brak należytego kontaktu.
    - wysokie opłaty.
    - kłamstwa i manipulacje byle założyć konto.
  • ~Wiola / 2023-09-20 21:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Super bank obsługa. Jesteśmy bardzo zadowoleni mężem zadowoleni z banku Milenium
  • ~Paulina / 2023-09-20 16:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo profesjonalne i miłe podejście do klienta, kiedy bym nie zadzwoniła z jakimś problemem zawsze mam natychmiastową pomoc. Obsługa zawsze miła i kompetentna.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1945
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1434
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 902
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 791
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 787
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2796