Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 910 opinii

1.75 / 5

  • Prostota obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr / 2023-10-04 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniąc na infolinię odbiera osoba która ciężko zrozumieć albo ma wadę wymowy albo mówi z jakimś wschodnim akcentem kiedy poprosiłem żeby mówiła wolniej nie zrozumiała i dalej mówiła tak szybko oraz używała zwrotów nie używanych w naszym języku sprawy nie załatwiłem osoba się rozłączyła
    ZaletyMożna się dodzwonić oczekiwanie ok 6 minut
    WadyNie załatwisz sprawy osoba nie rozumie zadawanych pytań
  • ~Maria / 2023-10-02 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam w maju 2023 na 24 raty sprzęt w mediach expert. We wrześniu spłaciłam całość, dzisiaj tj 02.10.2023 zadzwonołam na infolinię ( próbowałam na dwa numery) aby dowiedzieć się czy wszystko jest uregulowane, niestety pomimo 15- 20 minut oczekiwania na zgłoszenie się konsultanta ( po uprzednim wysłuchaniu informacji, wprowadzeniu kodów i haseł) nikt nie odebrał połączenia, nie usłyszałam też żadnej informacji na temat czasu oczekiwania na połączenie, tylko muzyczka. Zadzwoniłam na trzeci zbaleziony numer, odezwał się miły pań, ale po usłyszeniu w jakiej sprawie dzwonię uprzejmie mnie poinformował,że nie może mi pomóc bo nie ma dostępu do takich danych, i że mnie przełączy do innego konsultanta. Przełączył i była powtórka z rozrywki. Nikt się nie zgłosił i żadnej informacji, że wszyscy konsultanci są zajęci ani jaki jest czas oczekiwania na połączenie.
    ZaletyJak dla mnie brak
    WadyBrak kontaktu z konsultantem, a co za tym idzie brak możliwości uzyskania informacji
  • ~Klient Mil / 2023-10-02 12:12
    Ocena: 3.33 / 5
    Wiosenna promocja. Miałem otrzymać drugą premię w kwocie 300 zł do 30 września w ramach wiosennej promocji i premii brak. Wszystkie warunki spełnione zgodnie z regulaminem co jest potwierdzone przez pracowników banku a pieniądze do dnia 02.10.2023 nie wypłacone. Złożona reklamacja i czekam zobaczymy co dalej a może będzie modne tłumaczenie "błąd systemu".
    WadyNie dotrzymują terminów i nie przestrzegają własnego regulaminu dot. WIOSNA 400 zł
  • ~Mick / 2023-09-28 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakieś podawanie PESEL w celu weryfikacji a może jeszcze pin do karty?Żenada nigdy więcej kredytu w waszym banku
    ZaletyNie ma
    WadyWszystkie
  • ~Uladzimir / 2023-09-22 22:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzisiaj założyłem konto w banku Millennium na ul.Jubilersskej 3, bardzo miła i profesjonalna obsługa do klienta.
    WadyBrak
  • ~Jmilenium / 2023-09-20 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś potrzebowałem karty kredytowej na wyjazd (rezerwacja hoteli, wynajem samochodu). Postanowiłem założyć konto w milenium banku, czasu było wystarczająco, ale nie zdążyli przesłać karty.
    Przez jakiś czas trzymałem kartę jako zapasową, aż nie zaczęły obowiązywać wyższe opłaty.
    Złożyłem dyspozycję zamknięcia konta (niby nie było możliwości założenia samej karty haha) wraz z wszystkimi składnikami tego konta.
    Oczywiście karty kredytowej nie zamknęli.
    Podczas dłuższego pobytu za granicą potrzebowałem skorzystać z tej karty, jak już jest to czemu nie? Raz okazało się, że jest zablokowana z powodu zaległości 2 GROSZY! Oczywiście ani w aplikacji, ani zadną inną drogą nie zostałem o tym poinformowany.
    Następnie zablokowali mi kartę permanentnie i zablokowali możliwość logowania się. Spłacałem kartę na oko, pamiętając ile mam jeszcze do spłaty. Wróciłem niedawno z zagranicy, a te niedojdy wysłały zwykły list 11 września z terminem spłaty całej karty do 18 września.
    Oczywiście brak jakiekolwiek maila w tej sprawie czy wcześniejszych listów.
    ZaletyBrak
    Wady- beznadziejna obsługa klienta, właściwie nawet nie można nazwać tego obsługą.
    - beznadziejna aplikacja i jej blokowanie.
    - brak należytego kontaktu.
    - wysokie opłaty.
    - kłamstwa i manipulacje byle założyć konto.
  • ~Wiola / 2023-09-20 21:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Super bank obsługa. Jesteśmy bardzo zadowoleni mężem zadowoleni z banku Milenium
  • ~Paulina / 2023-09-20 16:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo profesjonalne i miłe podejście do klienta, kiedy bym nie zadzwoniła z jakimś problemem zawsze mam natychmiastową pomoc. Obsługa zawsze miła i kompetentna.
  • ~Artur / 2023-09-20 09:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie wiem z czym chołota ma problem czytając opinie , aplikacja jest świetna , obsługa w wielu placówkach jakich byłem miła i profesjonalna a bank jak bank jak sie wdupisz w kredyt to trzeba spłacać, jestem w millenium dobre 10lat i ani myśle o zmianie ,jak się komuś nie podoba to polecam zmiane banu.
    ZaletyObsługa , Aplikacja
    WadyBrak
  • ~Ja / 2023-09-19 09:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Banda oszustów i nic więcej!!! Co innego w ofercie a co innego w oddziale !!! Konto założone wczoraj i...wczoraj zamknięte!!! Ebac oszustów!!!
    ZaletyBrak
    WadyNie zdarzyłem zapoznać się ze wszystkimi !!
  • ~Gupta / 2023-09-14 18:56
    Ocena: 4.67 / 5
    I am a private money lender that give out fast cash no collateral required. all cash amounts and currencies, if interested TO started no matter your location (WhatsApp) number +918131026914 or email pacificlanding350@gmail.com Pacific landing Services Mr. Gupta Dwyer.
  • ~Katarzyna / 2023-09-14 18:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem z banku Milenium bank nie zadowolona zawsze miałam opłata 5 zł teraz od września 20 zł oszuści i tyle. Nie polecam tego banku
    ZaletyZalet brak
    WadyWysokie opłaty
  • ~Aaa / 2023-09-14 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    W kilku miejscach w internecie jest informacja, że bank na Chełmińskiej jest otwarty do 16.30 lub 17.00. Natomiast rzeczywiście jest otwarty tylko do 16.00. Poza tym, jest to jedyny punkt wypłaty gotówki również euro w mieście, a tylko raz w tygodniu jest otwarty do 17.00! Beznadzieja.
    Byłam 16.10, a pracownik mnie ignorował, nawet nie wstał, że chociaż postarać się pomóc. Tragedia.
    Mam godzinę w plecy i nie mogę Wypłacić swoich pieniędzy !!!
  • ~Iza / 2023-09-14 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Zajmują pieniądze nie tego czyje jest konto tylko również rentę innych. Złodzieje i krętacze
  • ~Nikt Szczególny / 2023-09-13 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    W moim banku w Stargardzie nie mogę wypłacić waluty euro już do samego banku mam ponad 30 kilometrów niestety muszę jechac do Szczecina to kolejne 30 kilometrów,korki muszę tracić czas ponosić koszty paliwa bank upada na psy
    ZaletyBrak zalet w tej chwili
    WadyBrak obsługi gotówkowej w placówce banku w Stargardzie
  • ~Jelena / 2023-09-13 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kompetentnych pracowników, kontakt z bankiem beznadziejny.
  • ~Nknk / 2023-09-11 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Poziom obsługi klienta a także obsługi kredytu hipotecznego to jakiś żart. Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia.
    ZaletyBrak
  • ~Anna / 2023-09-11 15:07
    Ocena: 2.50 / 5
    Bardzo nie miła i chamska obsługa w punkcie Milenium Bank w Bystrzycy Kłodzkiej .Nie polecam zwłaszcza osobom borykającym się z problemami finansowymi .Pani której imienia nie pamiętam w czarnych włosach okazała się bardzo wredna .Poszłam tam żeby o coś zapytać a wyszłam zalana łzami .Taka tam jest obsługa .Nie polecam
  • ~Szymon / 2023-09-11 09:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie można wysłać pieniędzy na moje konto ani blikiem ani zwykłym przelewem. Tak jak państwo czekali 10 na wypłatę tak samo i ja z tą różnicą że ja jej nie dostałem (różne osoby próbowały mi wpłacić w tym mama i brat i nie mogli). Dzwoniłem na infolinię i jedyną odpowiedzią jaką dostałem to nie wiedzą co zrobić natomiast w placówce banku było jeszcze lepiej bo powiedzieli że nie wiedzą co zrobić i dodali że mogę zamknąć konto w banku i zmienić bank. Więc w dużym skrócie mówić bank i pomoc jest do puki nie pojawi się problem. (teraz tylko czekać na taką akcję jak w mbanku)
    ZaletyWszystko dobrze do puki nie pojawi się problem
    WadyNiekompetentny personel
    Brak pomocy ze strony placówki jak i infolini
    Brak zaangażowania w rozwiązaniu problemu
  • ~Beata / 2023-09-08 08:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Ogromne podziekowanie dla pani Ewy Tyrcz za mila obsluge,pomoc I profesjonalizm. Goraco polecam bank Millennium w Galerii Dominikanskiej
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1958
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1440
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1174
Millennium
Ocena: 1.75, ilość opinii: 910
PKO Bank Polski
Ocena: 2.70, ilość opinii: 797
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 792
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4153
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3765
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808