Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2053 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~yo / 2023-06-12 17:05
    Ocena: 2.33 / 5
    To był dobry bank ale już nie jest i to wyraźnie widać, właśnie przez ten kontrast. Reklamacje są zamykane bez rozwiązania po 30 dniach, bank wprost przyznaje, że zamykają reklamację bo mija 30 dni, ale jeszcze jej nie rozwiązali. Potem dostaję odpowiedź na reklamację, która jest bzdurna, np. "nie odnotowaliśmy próby działania w systemie" podczas gdy moja reklamacja dotyczy tego, że właśnie nie mogę wykonać danego działania bo pojawia się błąd. Jako klient z ponad 20-letnim stażem zalecam nie zbliżać się do mbanku.
  • ~ypsylon / 2024-02-05 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zablokowaniu aplikacji ,brak dostepu do konta ,tylko osobista wizyta w placówce 40km.Zablokoać konto to umieją ,jednak odblokować już nie .Porażka całkowita .
    Odradzam każdemu ten bank najgorszyz możliwych.
    ZaletyTanio- już było
    WadyKontak jest do bani ,nic nie pomogą ,nic nie poradzą ,tylko wizyta osobista w banku ):
    Brakk dostępu do swoich środków
    Mam wrażenie ,że się zatrzymał z 20 lat temu
  • ~Z mBankiem od 2004 roku / 2023-07-07 22:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Tak czytam te opinie i nie wiem o jakim mBanku to piszecie, że taki zły !!!
    Konto mam od 2004 roku, mam tam zlecenia stałe, płacę BLIKIEM, zegarkiem, wypłacam w bankomatach, płacę kartami i telefonem zbliżeniowo, robię opłaty skarbowe swoje i znajomych, przelewy na telefon, logowanie profilem zaufanym do ZUS-u, obywatel.gov.pl., zmieniam limity i zabezpieczenia, itp. I zawsze działa.
    A ostatnio sam zablokowałem sobie konto, błędny pin w aplikacji telefonicznej. Bardzo szybko trwa ponowna aktywacja konta (kilka minut) dosłownie. Ja polecam mBank każdemu. Mam wrażenie, że to nagonka na mBank…
    ZaletyPo prostu działa stabilnie o czym pisałem wyżej.
    Wady- brak
  • ~Zadowolona klientka / 2023-07-09 21:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie wiem skąd się biorą te złe opinie o mBanku. Może to jednak konkurencji robota.
    Ja zawsze byłam zadowoloną klientką i to się nie zmienia.
    ZaletyDuży wybór produktów bankowych, miła i uprzejmą obsługa i zawsze profesjonalne podejście do klienta.
    WadyJa żadnych wad nie widzę.
  • ~Zagorzały Fan mBank / 2021-04-01 01:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze ludzie, potencjalni klienci za żadne skarby nie zakładajcie konta w tym banku i uciekajcie czym prędzej z tego banku. Nawet nie chce się rozpisywać na temat tej placówki bo po prostu szkoda słów na ten temat - oni nie są nawet w 1% po stronie klienta czyli Was. Bank złodziejski, nie kompetentny, nadziany, mnóstwem prowizji, infolinia jest dobra na rozmowy nocą po 0,5 litra będziecie mniej więcej w stanie zrozumieć ich niedorzeczności. Naprawdę uciekajcie nie zakładajcie za żadne skarby tam konta.
    Ilość sytuacji kuriozalnych jaka mnie spotkała w tym banku przechodzi ludzkie pojęcie od sytuacji frankowych, przecież wyrok sądu na moją korzyść mają w nosie a spłatę mandatu w wysokości 200 zł rozłożyli na raty tak że wysokość ich prowizji była wyższa - żenada to słowa bardzo delikatne. Ale już przynajmniej wiem dlaczego w odziale Kraków, koło wstarego miasta jako kluczowy pracownik siedzi ochroniarz.
    Mają dobre oferty dla Was ja miałem obroty kilka set tysięcy złotych i bach już mi pożyczka się kłaniała na 20 tys złotych - he he.
    Naprawdę każdy kolejny dzień z tym bankiem, to kolejny strzał w kolano...............
    Zaletyhe he uśmieję się na słowo zalety
    Wady............................
  • ~załamany / 2019-10-28 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Mbank zlikwidował listy haseł jednorazowych w połowie września do dziś nie mam zwrotu pieniędzy za niewykorzystane listy haseł jednorazowe normalne złodziejstwo w biały dzień , 19 złoty pobrali a zwrotów nie ma . Polecam omijać mbank szerokim łukiem bo zrobiło się tam straszne dziadostwo.
    ZaletyObecnie brak
    WadyMasz konto a nie możesz w żaden sposób z niego korzystać. Produkt typowo wirtualny. Pozdrawiam
  • ~Zara / 2018-12-07 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    OSTRZEGAM przed korzystaniem z Mbanku. Okradają ludzi. Przy większych wpłatach, które wpływają na konto blokują konto tłumacząc się względami bezpieczeństwa. Ja w ten sposób miałam zablokowane konto przez miesiąc. Ciekawe, kto z pracowników banku w tym czasie założył sobie lokatę i zyskał procent z moich pieniędzy. Nic nie dawały reklamacje. Po miesiącu, gdy powiedziałam, że chcę natychmiast zlikwidować konto, robiono mi problemy i trwało to miesiącami. Omijajcie tych złodziei szerokim łukiem
    ZaletyTotalnie brak zalet
    WadyZłodzieje i jeszcze raz ZŁODZIEJE
  • ~Zawiedziona / 2024-09-05 22:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank rządzi się własnymi prawami i przelał pieniądze z zasiłków na dzieci do komornika twierdząc że tak mogli a niestety nie mogli. Został już uruchomiony rzecznik finansów bo najzwyczajniej nie chcą oddać pieniędzy (z podpowiedzi komornika ) dlug płacony regularnie komornik zszedł z konta a mBank chyba chciał zabłysnąć ale pieniędze do nikogo nie trafiły tylko ciagle dyspozycje nic więcej więc przestrzegam oni mają swoje zasady swoje przepisy
    Zaletyżadnych
    WadyOkradają nawet dzieci
  • ~Zawiedziona klientka / 2017-08-25 13:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Konto podobało mi się aż do pierwszego problemu. Bankomat nie wypłącił mi kasy - pieniążki zostały zablokowane na tydzień bez możliwoiści przyspieszenia sprawy (reklamacja jeszcze wydłuża czas rozwiazania); banku nie obchodzi, że nie mam teraz z czego żyć...
    Hasła jakie słyszałam to: system i regulamin. Nie doczekałam się odpowiedzi, po co w ogóle tam siedza ludzie, skoro nie moga pomóc w typowo ludzkiej sytuacji. I jeszcze nie mam pewności, że system faktycznie wskaże, że kasa nie została wypłącona
    Zaletydarmowe
    Wadyregulaminy i terminy rozwiazywania problemów
  • ~Zawiedziona niedoszła klientka / 2023-08-22 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank pozwala na założenie konta przez aplikację. Chwali się hasłem "bądź w pełni mobilny ( jak my :-) )". Jedno wielkie oszustwo. Założenie konta - upierdliwe, aplikacja kilkukrotnie wyrzuca klienta podczas podawania danych czy nagrywania dowodu osobistego, trzeba za każdym razem zaczynać proces od nowa. Od razu widać, że aplikacja niedopracowana i stwarza problemy. Przetworzenie danych, żeby otworzyć konto - 4 dni. Strasznie długi termin (u konkurencji (dowód przesyłany może pół godziny później tego samego dnia, więc okoliczności analogiczne) weryfikacja trwała 5 minut).

    Dopiero potem zaczyna się zabawa. Podczas logowania do banku - mBank wyłudza dane w postaci listy urządzeń, które dana osoba posiada - modeli laptopów, smartfonów itp. Do czego miałaby im służyć taka lista, nikt nie uzasadnił.
    Kontakt z konsultantem na stronie banku to dramat - konsultant niekompetentny, ale po kolei.
    Wysyłam zapytanie o 14 dniowe prawo odstąpienia od umowy, bank je otrzymał, ale idąc za hasłem "bądź w pełni mobilny ( jak my :-) )" taki wniosek można złożyć TYLKO OSOBIŚCIE W PLACÓWCE, ALBO POCZTĄ. Tak wygląda pełna mobilność banku, nie działa już w pierwszym kroku.
    Zdalnie można tylko zamknąć konto - w dzień jego otworzenia - co jest według konsultanta darmowe, a to znaczy, że trzeba oczywiście zapłacić za kartę (której się jeszcze nie otrzymało). O innych kosztach konsultant nie mówił, ale nie deklarował, że ich nie ma.
    No dobra, wiele deklaracji banku na czacie, to pytanie do konsultanta - w jaki sposób zapisać historię czatu, odstąpię od umowy albo zamknę konto, to warto mieć dowód deklaracji banku. Nie da się (oczywiście), ale przecież historia czatu jest CAŁY CZAS DOSTĘPNA. Kolejne pytanie - w jaki sposób jest dostępna po zamknięciu konta/odstąpieniu od umowy, wtedy CAŁY CZAS DOSTĘPNA OZNACZA OCZYWIŚCIE NIEDOSTĘPNA. Pan zdziwiony, że coś jest nie tak i że chciałabym kopię.
    No to prośba o przesłanie tych deklaracji banku na maila, żebym miała historię - Pan nie może wysłać maila, a mail z opisem procesu i kosztów odstąpienia od umowy/zamknięcia konta to USŁUGA DODATKOWO PŁATNA.

    Najgorszemu wrogowi takiego banku nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyUkryte koszty, Brak informacji o usługach i opłatach, Niekompetentna obsługa, Nieuczciwe podejście do klienta, Stwierdzenie "bądź w pełni mobilny ( jak my :-) )" jest kłamstwem i oszustwem
  • ~zawiedziony / 2020-01-03 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Na kontakt z konsultantem czeka sie pół godziny. 2 róznych konsultantów i kazdy inaczej tłumaczy np. co to jest kwota wolna od zajęcia. 50 zł mandatu a bank bierze 30 zł za obsługę !!!. Czytajcie całą tabele prowizji i opłat. W mojej opini nie jest to bank przyjazny klientowi a nastawiony na szybki zysk.
    Wadysłaby kontakt, opłaty
  • ~zawiedziony klient / 2024-02-15 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam kartę kredytową wypłata kasy z bankomatu to jakaś porażka. Nie dość że bankomat nie wypłaca całej kwoty to jeszcze prowizja jakaś porażka
  • ~Zawiedziony obsługą 1 / 2019-07-24 18:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Pracownicy infolinii nie potrafią przez ponad 1,5 h pomóc w aktywowaniu ponownie kodów dostępu sms. Tragedia zamiast tego 3 razy zmieniłem kod dostępu do konta. TRAGEDIA. Dodatkowo dzwoniąc na infolinię płacisz jakbyś dzwonił na księżyc.Masakra
    ZaletyBRAK
  • ~zawiedziony tom / 2019-06-20 19:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank wyłącznie na dobre czasy i to tylko pod warunkiem że się nie ma do nich sprawy. Po kilkunastu latach grzecznego płacenia wszystkiego na czas, straciłem pracę, a co za tym idzie, regularne dochody. Bank, zamiast zaoferować mi jakiś program "naprawczy", na moją zresztą prośbę o pomoc reaguje wysyłaniem mi gróźb i żądaniami natychmiastowych spłaty. Super, jestem wzruszony waszą troską o klienta. I żeby dodać pikanterii, cały czas dzwonią do mnie konsultanci usiłujący wcisnąć mi kolejny kredyt o niejasnych zasadach. Nie muszę chyba dodawać, że nie wyraziłem zgody na kontakty telefoniczne :/ Moje następne zarobki już do was nie wpłyną, adieu!
    ZaletyKiedyś mieli najlepszą aplikację mobilną, dziś już każdy bank to ma
    WadyKrętactwo, wmanewrowywanie klientów w produkty, których nie potrzebują i na które ich nie stać, brak kompetencji konsultantów infolinii i mkiosków, coraz wyższe opłaty, ukrywanie opłat, mógłbym tak jeszcze długo
  • ~Zaza / 2020-08-10 12:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Konto w tym banku mam od 15 lat. Nie miałam problemów. Dopóki kilka dni temu nie chciałam zapłacić za pobyt w hotelu. Wchodzę na konto aby zrobić przelew a tu lipa na koncie mam 300 zł. A ja wiem ile powinno być. Dużo większa suma. Zaczęłam sprawdzać co się stało. Okazało się że od kilku miesięcy mbank robi mi niezłe przekręty na moim koncie. Np. Gdy robiłam przelew przez Internet na 50 zł saldo po tej operacji pokazało że zniknęło mi z konta 1000 zł. Gdy ktoś mi wpłacał 600 zł saldo zwiększyło się tylko o 50 zł. Po kilku tygodniach w cudowny sposób na koncie saldo zwiększa się np o 2000 zl. BEZ ŻADNEJ WPŁATY!!!!! Efekt? Likwiduje konto w tym złodziejskim banku.
    WadyZnikające pieniądze z konta.
  • ~Zażenowany użytkownik / 2022-03-02 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    dodzwonić się na infolinie byłoby cudem. Żal
    brak informacji którą osobą jestem w kolejce na linii, są sytuacje kiedy człowiek potrzebuje człowieka a nie bota czy FAQ
    Wadyniemożność dodzwonienia się
  • ~zbig / 2023-08-10 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak wiadomo każdy bank walczy o klienta. W wypadku mbank-u to chyba nie jest priorytet. Chciałem założyć konto w oddziale w Warszawie na Rondzie Wiatraczna. Z sali obsługi po dłuższym oczekiwaniu zostałem przerzucony na piętro bo ponoć miało być szybciej. Po ok 0,5 godz oczekiwania zrezygnowałem. Dobry przykład jak się zdobywa klientów.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~zbigniew / 2018-10-31 21:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutne badziewie. wpłatomat zapełniony, bankomat pusty, wysyłają cie "po wsi" by wpłacić albo wypłacić pieniądze. burdel w papierach, problemy z zamknięciem rachunku, problem ze spłaceniem kredytu. dno dna! takiego syfu nie widziałem w żadnym innym banku.
    Zaletynie widzę.
  • ~Zbigniew / 2020-03-10 10:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Zleciłem zerwanie lokaty o wartości 7 tys. przez mLinię. Wchodzę na swoje konto przez serwis transakcyjny i jakie jest moje zdziwienie, że nie tylko jest zerwana lokata na 7 tys., ale i inna (o wiele większa!). Składam reklamację, czekam 30 dni i dostaję dzisiaj odpowiedź, że sam musiałem zerwać tę większą lokatę, a przecież od kilku miesięcy nie można samemu zerwać lokaty przez serwis transakcyjny. Dzwonię znowu do Mbanku, z prośbą żeby mi wskazano, jak samodzielnie mogę zerwać lokatę? Konsternacja konsultanta i odpowiedź, że moje pretensje są uzasadnione i informuje mnie, że wznawia moją reklamację. Na decyzję muszę czekać kolejne 30 dni! To jest jakaś kpina :(
  • ~Zbigniew / 2020-04-11 08:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, nikomu. Uważajcie na większe kwoty przelewów, blokują środki, a jak zadzwonią aby potwierdzić czy to ja robię przelew a w tym czasie prowadzicie inna rozmowę, blokują konto, pytam jakim prawem. Rozumiem gdybym nie odebrał tel, ale to też nie jest podstawą do blokady konta, dostępu do środków, a jak nie pamiętacie telekodu to koniec, podałem na infolinii wszystkie dane wrażliwe jakie chcieli i nic, najważniejszy jest telekodu. To jest celowe działanie, bo ban k zarabia na blokowanych przelewach zarabia na połączeniach z ifolini, to skandal, omijajcie szerokim łukiem, przede mna walka z nimi, bo robiłem przelew na lokatę w innym banku dlatego zablokowali, ale nie odpuszczę bo ważność opłacenia lokaty wygasła i odsetki nie naliczają się
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2053
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1229
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1025
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 990
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 930
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4811
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4579
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4022
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3111