Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2053 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Witek / 2021-02-23 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dom maklerski tragedia, bankowosc jeszcze gorsza.
  • ~Wkurzona / 2022-10-01 11:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa klienta na żenująco niskim poziomie, sprzedawać chcą zawsze i wszędzie, kiedy jest problem to nigdzie nic nie da się załatwić, a na mlinii czekam już ponad 20 minut i nikt nie raczy odebrać telefonu. ŻENADA!!!!
    Zaletyeko podejście, dokumenty w formie elektronicznej (podpisywanie również)
    Wady- ciężki dostęp do pomocy
    - żenująco niski poziom obsługi klienta
    - ukryte opłaty
    - niespójna oferta
  • ~Wkurzona na maksa / 2020-04-25 22:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank istna tragedia. W moim przypadku zawiodło kompletnie wszystko. Przy otwarciu kredytu było niby wszystko ok. do momentu, w którym zdecydowałam się na jego szybką całkowitą spłatę. Okazało się, że nie mam nadanego numeru klienta, zablokowany dostęp do serwisu transakcyjnego i powiadomienia sms z kodami dostępu. Masakra... Wielokrotne telefony na mLinie za przeproszeniem g****dały. Konsultanci beznadziejnie niekompetentni, nie skorzy do pomocy. W końcu musiałam pofatygować się kilkadziesiąt kilometrów do najbliższej placówki - rzekomo najlepszej w regionie żeby wszystko załatwić. A tak mega kicha... Może i Pan był miły, ale kompletnie niewładny. Żenada... Środki leżą na koncie, nie mogę wydać dyspozycji całkowitej spłaty, nie mogę zamknąć kredytu, nic... Tylko do sądu z nimi... bank istne widmo. Niby ktoś w nim zatrudniony, ale po co skoro każdy niczego nie wie albo nie umie, albo nie może zrobić. Nie polecam. Chyba, że ktoś lubi babrać się w istnym g***wnie.
    ZaletyBrak
    WadyTyle, że słów brak.
  • ~wnerwiony / 2018-08-25 15:48
    Ocena: 1.00 / 5
    mBank znalazł sobie nowe źródło dochodu. Zaczęły się problemy z hasłami jednorazowymi. Od wielu lat nie było z tym problemu. Ostatnio zaczęły, podobno ginąć listy z hasłami jednorazowymi. Teraz z kolei zamawia się jeden list z hasłami jednorazowymi a z konta znika zamiast 19 zł 38. Ciekawe czy hasła dotrą czy znowu zaginą. Oczywiście przy zamówieniu nowej listy trzeba ponownie zapłacić, albo czekać wieki na rozpatrzenie reklamacji. Niech zgadnę, rozpatrzonej negatywnie.
  • ~WnerwionyKlient / 2022-10-20 19:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Ten bank to jakiś żart. Zmieniają ci za plecami hasło i bezczelnie wysyłają dokumenty zaszyfrowane nowym hasłem, żeby Cię o tym poinformować. Żeby się dowiedzieć co to za hasło, musisz zasuwać do placówki. Tam mimo dowodu osobistego, który się im przedstawia, musisz przejść przez 4 weryfikacje smsowe, podać nazwisko panieńskie matki i jakieś inne po****e rzeczy, tylko po to, aby dwa dni później dowiedzieć się, że identyfikator i hasło, które wysłali Ci na e-mail, było zahasłowane tymczasowym numerem, który dostałeś na sms...Więc jeśli go nie zapamiętałeś (identyfikatora, składającego się z 8miu cyfr), to masz pecha i Twój czas poświęcony na dojazd i spędzenie go w placówce właśnie poszedł się pie****ić.
    Więc dzwonisz po raz 4ty na infolinię, na której wita Cię przy*****y bot, któremu trzeba powtarzać 3-4 razy, że chcesz się połączyć z konsultantem.
    Jak w końcu Cię połączy, to teraz kolejna próba zniechęcenia Cię do kontynuowania rozmowy: wk****iająca muzyczka, jakże pasująca do jakości obsułgi z motywem przewodnim: "I dont know where I am".
    Jak już się połączysz, to jesteś tak wkurwiony, że na samym początku już przepraszasz telefonistkę za to, że zaraz jej spierdolisz dzień...
    No ale nic, wytłumacz jej, na pękającej żyłce, co się wydarzyło i dlaczego dzwonisz, żeby cipcia na słuchawce spytała, czy masz aplikację mobilną...Nie masz? Oj, no to peszek, będziesz musiał to wytłumaczyć po raz 6ty kolejnemu callmasterowi, który w tym momencie jest dla Ciebie już równoznaczny ze zwyczajnym zje**m.
    Ostatecznie okazuje się, że Twoja wycieczka do placówki, była zbędna, bo to samo jednak mogą zrobić przez telefon i bez aplikacji mobilnej!
    Także niepolecam i życzę wszystkiego najgorszego.
    Zaletynie znam
    Wady- obsługa klienta
  • ~wodz_14 / 2024-09-25 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Uciekajcie z tego banku jak nie chcecie mieć problemów nie jesteś wstanie uzgodnić nic Obsługa specjalnie szkolona by nie być uprzejmym ,bez jakichkolwiek wiadomości merytorycznych
    Generalnie nie wiem jak są księgowane pieniądze Największy błąd jaki kiedykolwiek popełniłem otwierając tam konto
    ZaletyNie ma żadnych zalet
    WadyWszystko co najgorsze co moze być w banku
  • ~Wojciech / 2019-07-29 01:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Na ten moment złapałem ich na 3 wpadkach, za które ja podwójnie płacę. Pracownicy są nie doszkoleni. Tragedia.
    WadyOszustwa,
    OGROMNE błędy w systemie, za które Ty płacisz.
    Pracownicy zamiast pomagać patrzą tylko abyś wyszedł z kolejnym kredytem, a oni zarobią 200 zł.
    Oferta mi się z celem.
  • ~Wojciech / 2020-05-26 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, oszukują podczas udzielania ustnych informacji a potem trzeba bulić różne opłaty i dodatkowe koszty. To był zawsze dziadowski bank i mocno utrzymują tą pozycję na rynku. Będę ostrzegał znajomych przed tymi kombinatorami.
    ZaletyJuż nigdy nie założę tu konta.
    WadyTo że coś takiego jeszcze działa na rynku.
  • ~Wojciech / 2024-10-14 19:39
    Ocena: 2.33 / 5
    Klient od 22 lat. Weryfikacja danych, która jest oczywista, ale przebiega tragicznie. Gdzieś tam kiedyś pojawia się informacja o konieczności weryfikacji danych. Robię to 2 krotnie, ale coś nie działa. jak się okazuje. Jako klientowi od 22 lat blokują mi przelewy, bez powiadomienia n.p. 3 dniowego. Okazuje się, że moje usiłowania potwierdzenia/zmiany danych nie dotarły. Interwencji o źle działającym systemie oczywiście nie przyjmują. "Spokojnej nocy" ma zastąpić profesjonalną odpowiedź. Byłem zadowolony, ale są granice.
  • ~Wojtasss / 2021-02-15 22:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś 15 luty 2021 ten bank okradł mnie z pieniędzy. Złodzieje I oszuści. 2 razy księgowanie operacji z weekendu . Nie dosc że człowiek placi za konto to jeszcze okradna. Pomsta I nazistowskie metody dysponowania nie swoją gotówka. Moje nie doczekanie kiedy zmienię ten bank. Omijać szerokim łukiem nie polecam. Kiedyś miałem wszystko za darmo operacja wybierania z bankomatów teraz nawet biora prowizję za robienie kresek karta. Zlodzieje
    ZaletyZero
    WadyTo ich drugie imię
  • ~Wojtek / 2019-07-22 21:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku lat jestem klientem mbanku i z tym chyba najbardziej nie radzi sobie sam bank. Nowosci ktore wprowadza powoduja ze albo pieniadze sa pobierane na przelew do osob do krorych juz dawno przelewu nie wykonywalem albo nie wychodza wcale ( kilka krotnie upominal mnie pgnig i tauron a infolinia mbanku tlumaczy sie ze wedlug nowych zasad przelew przyszly powinien byc w dniu wyjscia pieniedzy jeszce raz potwierdzony kodem sms)
    Kika przekomarzan sie z biurem obslugi skonczylo sie tym ze awaria systemu wyczyscila cala moja korespondencje i uwagi i tak trmat zamknieto.
    Ostatnio wysylano mi 4 krotnie karte i jej nie otrzymalem poniewaz byla wysylana na adres pod ktorym nigdy nie mieszkalem i nawet nie znam. Oczywiscie caly telefoniczny zspis w ktorym potwierdzalem adres wysylki ulegl zniszczeniu i nie da sie sporu roztrzygnac.
    Wrażenie mam tez takie ze bok dla niezadowolonych klientów ma specjalne wytyczne na splawianie niezadowolonych klientow.
    ZaletyKonto internetowe
    WadyTragiczna obsługa bok
    Niedopracowane nakładki i udogodnienia
    Stare konta szwankują
  • ~Wojtek / 2019-10-29 22:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam. Bank, który nie szanuje klientów. W korespondencji z klientami mBank zwraca się do nich per "ty". Przerwy w dostępie do usług, zmiany w wyglądzie pulpitu na kompletnie nieczytelne, niefunkcjonalne, wprowadzające w błąd, pełne niepotrzebnych wodotrysków. Ich polisolokaty też były jednym wielkim naciągnięciem klientów. Uciekam.
    ZaletyKiedyś ciekawą ofertą był rachunek eMax plus (chyba tak to się nazywało). Byli jednym z pierwszych banków internetowych. Teraz nie potrafię wskazać ani jednej zalety.
    WadyNajbardziej denerwuje mnie ich podejście do klienta. Nie doceniają stałych klientów, których przez to stracą. W ich ofercie nie widzę teraz nic godnego polecenia. Szkoda.
  • ~Wojtek / 2020-04-08 17:39
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam za wszytko prowizje bank tylko dla osob z grubym portfelem
  • ~Wojtek / 2020-08-28 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Z niewyjaśnionych przyczyn na rachunku mSaver pojawiło się -0,04.

    Następnie dostałem mail od mbanku:
    "CEL o numerze rachunku 48 1140 2004 0000 **** **** **** czeka na spłatę.
    Na 2020-08-26 zaległość wynosi 4,79 ⁠PLN. "

    Dzień później na koncie automatycznie pojawił się przelew na tą kwotę.

    Takiemu bankowi nie można ufać/ zaczynam przenosiny...
    WadyKlienci tracą pieniądze przez wadliwy system
  • ~Wojtek / 2022-06-17 09:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa klienta to porażka.
    Ile tam pracuje osób? Jedna czy dwie?

    I byłoby dobrze gdyby nie ta obsługa klienta, której brak.

    Niech każdy spróbuje zadzwonić sam ba infolinię lub napisać na czacie.
    WadyBrak obsługi klienta
  • ~Wojtek / 2022-08-08 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    TEN BANK TO DNO. MOŻE DLATEGO ŻE JEST SZWABSKI??

    SZWABY zabierajcie swoje zawabki do siebie. Skończyło się łupienie i wykorzysywanie polaków.

    Wynocha do SIEBIE Z TĄ POLEPINĄ
    ZaletyBRAK
    WadyNIC NIE DZIAŁĄ. CIĄGŁE AWARIE TEGO SYFU
  • ~Wojtek / 2022-08-08 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    TO JEST PARABANK. UCIEKAJCIE z KASĄ Z TEGO SYFU !
    ZaletyBRAK
  • ~Wojtek / 2022-10-03 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś kpina a nie bank. Co miesiąc składam jedną i tą samą dyspozycję, problemy z kontaktem, problemy z aplikacją. Nie polecam nikomu
  • ~Wojtek Rafał / 2022-09-01 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam was wszystkich poszkodowanych.

    Zgłaszajcie nieuczciwe praktyki tego dominującego banku do UoKiK:

    https://report.whistleb.com/pl/uokik


    Pozdrawiam

    Wojtek Rafał
  • ~wolk / 2017-12-22 09:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Złożyłem wniosek o przyznanie mi karty kredytowej miles & more premium wraz z wymaganymi dokumentami. Następnego dnia dostałem negatywną decyzję sms-em, w związku z tym, że nie posiadam zdolności kredytowej. Gdy poszedłem do oddziału to wyjaśnić, pracownicy twierdzili, że analityk wyliczył moje zarobki miesięczne na bardzo niskim poziomie i że moje deklarowane dochody są o wiele niższe od wyliczeń analityka. Według nich wynikało to z dokumentów dostarczonych przeze mnie. Wyglądało to tak, jak bym kłamał w oświadczeniu i chciał wyłudzić kartę.
    Nie dopatrzyli się jednak, a tym bardziej analityk, kilku zer w oświadczeniu o finansach.
    Teraz zastanawia mnie, jacy analitycy pracują w tym banku? Czy dokumenty finansowe przez bank wymagane są w ogóle przeglądane, czy decyzję są podejmowane na podstawie szybkiego obejrzenia oświadczenia o finansach? Czy gdy ma się jakieś zapytania, to nie powinno się najpierw skontaktować ze mną w celu wyjaśnień, a nie odrzucać wnioski od tak, a następnie traktować mnie jak oszusta? Mimo tych doświadczeń, myślałem, jeszcze o tym, że dać bankowi szanse. Jednak po zastanowieniu stwierdziłem, że jeśli takie podejście do klienta jest od samego początku, to boję się co będzie jeśli się z mBankiem zwiąże umową? Niestety, ale moich pieniędzy już nie zobaczycie.
    Mam nadzieje, że czyta to ktoś z mBanku wyżej postawiony i będzie w stanie wyciągnąć jakieś wnioski z tej sytuacji?
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2053
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1229
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1024
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 990
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 930
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4808
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4579
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4021
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3110